SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#ExitCocuquote:Op zondag 17 mei 2015 15:46 schreef Rickertman96 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ado 2-1
Ik weet trouwens helemaal niet of PEC zo blij moet zijn met de uitkomst. Want bij deze stand wordt Vitesse de tegenstander in de play-offs. Ik hoop dat Vitesse nog scoort, want dan zakt Feyenoord naar de 5e plaats en wordt het in de play-offs weer PEC-Feyenoord.quote:
Duurt even maar dan heb je ook watquote:Op zondag 17 mei 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo is er nu op elk veld gescoord, jongens.
Pinjoooooquote:
Bah, weer geen kampioenschapquote:Op zondag 17 mei 2015 15:47 schreef Kopsterk het volgende:
HAHA AJAX STAAT VOOR EN PSV NIET
U MAD/JEL PSV'ERS!?!?!??!?!
Nee, want kampioenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:47 schreef Kopsterk het volgende:
kampioen, mad jelly?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:47 schreef Kopsterk het volgende:
Niet echt inderdaadquote:
ORLYquote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat dit niet meer goed maken.
Dit vat het seizoen goed samenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat dit niet meer goed maken.
PSV is kampioen geworden door scheidsrechterlijke dwalingen. KNBBquote:
Goede postquote:
We hebben de KNVB omgekocht met gemeentegeld inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PSV is kampioen geworden door scheidsrechterlijke dwalingen. KNBB
Watquote:Op zondag 17 mei 2015 15:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
PSV is kampioen geworden door scheidsrechterlijke dwalingen. KNBB
quote:
je verwart Ajax met Feyenoordquote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef Kopsterk het volgende:
Je ziet deze speelronde maar weer eens hoe onterecht het kampioenschap van PSV is. Ajax speelt het hele jaar al oogstrelend voetbal, maar heeft ZOVEEL pech gehad.
Depay speelt toch gewoon?quote:
idd, want Depay doet meequote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dan gaat mijn opmerking helemaal niet op
Als Heracles de eerste 7 wedstrijden gewoon had gewonnen, waren zij kampioen gewordenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef Kopsterk het volgende:
Je ziet deze speelronde maar weer eens hoe onterecht het kampioenschap van PSV is. Ajax speelt het hele jaar al oogstrelend voetbal, maar heeft ZOVEEL pech gehad.
Nee.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef donroyco het volgende:
Zo moeten ze iedere ronde doen, 9 wedstrijden tegelijk.
Veel leuker jaquote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef donroyco het volgende:
Veel leuker jaquote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef donroyco het volgende:
Alsof ze die transfer nog af gaan blazenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik meende te hebben gehoord dat Depay niet mocht spelen van United
idd, de meeste wedstrijden niet helemaal kunnen zienquote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef donroyco het volgende:
Ik heb gehoord dat depay een omhooggevallen paardenlul is.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik meende te hebben gehoord dat Depay niet mocht spelen van United
depay-mad.gifquote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat depay een omhooggevallen paardenlul is.
PizzaGeit is er nu even niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Pizzageit de beste back van de Eredivisie.
Dus dat zal wel ja!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |