Ach, ik heb het overleefd en was toch redelijk gezellig, lekker eten en een biertje. Binnen roken mocht niet maar er was een overdekt terrasje, al met al viel het wel mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef just me het volgende:
Hé Mo hoe was het gisteren?
en doe maar een lekker biertje
Ik oefen niet voor niks zo vaak hè, het is altijd een wedstrijd met handicapverrekening, er deden vandaag 15 vrouwen mee, handicap variërend tussen 54 en 18.7. Ik heb momenteel handicap 27.6. En het blijft een spelletje, de bal komt nog steeds niet altijd waar ik de bal wil hebben, stond op een gegeven moment een straffe tegenwind en daar moet je dan wel rekening mee houden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij hebt ook bijna altijd prijs..![]()
Hoeveel doen er mee in jouw categorie?
Dan doe je het toch niet slechtquote:Op zondag 17 mei 2015 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik oefen niet voor niks zo vaak hè, het is altijd een wedstrijd met handicapverrekening, er deden vandaag 15 vrouwen mee, handicap variërend tussen 54 en 18.7. Ik heb momenteel handicap 27.6. En het blijft een spelletje, de bal komt nog steeds niet altijd waar ik de bal wil hebben, stond op een gegeven moment een straffe tegenwind en daar moet je dan wel rekening mee houden.
quote:
Wel typerend iddquote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef just me het volgende:
[..]![]()
wat wel lachen was.. bij de prijsuitreiking kon ik kiezen tussen een fles wijn en een plantje, de fles werd me al aangereikt![]()
En ik drink na de wedstrijd altijd bitter lemon of zoiets, als we om 14.00 uur klaar zijn ga ik niet aan het bier of de wijn, moet met de auto naar huis hè.
Weet ik nog niet misschien als ik in Spanje ga wonenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:56 schreef just me het volgende:
Doet je broer goed!! Ga jij het ook weer eens oppakken ?
Ja dat hoort er dan bij hèquote:Op zondag 17 mei 2015 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet misschien als ik in Spanje ga wonen
Hahahaquote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat hoort er dan bij hè
was trouwens lachen, sta ik daar met die fles wijn in mijn handen, komt de directeur van school langs... ben je morgen wel op tijd
![]()
![]()
Ik kom uit een echte hockeyfamilie, allemaal keepersquote:
OKquote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom uit een echte hockeyfamilie, allemaal keepers
Mijn jongste broer was een goede golfer maar golft niet meer (jammer genoeg)
Het sporten zit wel bij ons in de familie,
Merel daarentegen doet niets aan sport, JustJunior voetbalt
Ik ben nooit echt op vakantie als ik mn dochter in SPanje bezoekquote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef just me het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat ik het golfen heb, zou anders gillend gek worden, zeker in de vakanties
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochterquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt op vakantie als ik mn dochter in SPanje bezoek
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochter
doen wat voor jou goed isquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou het bij wandelen, misschien rustig zwemmen weer oppakken en heel af en toe eens schaatsen of inline skaten
Die vertrekt morgen naar een Canarisch eiland....quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochter
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vertrekt morgen naar een Canarisch eiland....
Vroeger ooit een keer gedaan, maar dat was echt niks met een puberende dochter en een heimwee hebbend neefje in een huisje aan de kust
Is niet voor herhaling vatbaar, maar goed het was ook al meer dan 10 jaar geleden en in die tijd is ze wel volwassener geworden, Dus misschien ooit eens in de toekomstquote:
Ik heb laatst 'n moeder, dochter, kleindochter dag gehadquote:Op zondag 17 mei 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet voor herhaling vatbaar, maar goed het was ook al meer dan 10 jaar geleden en in die tijd is ze wel volwassener geworden, Dus misschien ooit eens in de toekomst
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
Nu nog gzellig, maar wacht maar tot die kleine wat ouder is ...
Kinderen gedragen zich tegen oma's anders dan tegen hun eigen oudersquote:Op zondag 17 mei 2015 18:09 schreef just me het volgende:
[..]die blijft lief en leuk en gezellig haar hele leven lang
Kinderen kunnen ouders ook voor schut zetten tegenover oma'squote:Op zondag 17 mei 2015 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen gedragen zich tegen oma's anders dan tegen hun eigen ouders
Nu al?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ouders ook voor schut zetten tegenover oma's
Ah arme just me .... Dat is ook niet netjes idd...quote:Op zondag 17 mei 2015 18:26 schreef just me het volgende:
Nee die van mij vroeger
Oma had n keer opgepast en toen oma de frietjes netjes met een lepel ging opscheppen zeiden ze mama gebruikt altijd haar handen om de frietjes op de bord te leggen .
![]()
ik schaam me er nog voorquote:Op zondag 17 mei 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah arme just me .... Dat is ook niet netjes idd...
Komen ze ook nog in UTOquote:Op zondag 17 mei 2015 21:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg, tot op heden liep dit topic het beste in BNW.
Ja waarom nietquote:
BInnenkort op je oude honk in VBL of zijn we daar al geweest??quote:Op zondag 17 mei 2015 21:15 schreef just me het volgende:
* just me is altijd benieuwd waar ze de volgende ochtend wakker wordt
volgens mij nietquote:Op zondag 17 mei 2015 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BInnenkort op je oude honk in VBL of zijn we daar al geweest??
quote:
Heil Hydra!quote:
quote:
Soury voor grote mensenquote:
we zullen voorzichtig doenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik nog een der laatste Mohikanen en kom er nog graag
quote:
quote:
had je even een dutje gedaan ?quote:
mijn vakantie zit er weer op... ben altijd bang de 1e dag te laat te komen en slaap daardoor slechtquote:
Gewoon niet te vroeg naar bed gaan en de wekker zettenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vakantie zit er weer op... ben altijd bang de 1e dag te laat te komen en slaap daardoor slecht
kheb de wekker al tig keer gecontroleerd, maar ben best moequote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet te vroeg naar bed gaan en de wekker zetten
Neequote:Op zondag 17 mei 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
kheb de wekker al tig keer gecontroleerd, maar ben best moe
ik ga nog wel even een boekje lezen in bed.
moet jij werken morgen ?
Zou wél leuk zijnquote:
Er is altijd wel een forum te vinden waar iets pastquote:Op maandag 18 mei 2015 14:37 schreef FANN het volgende:
maar ja gaat dus niet meer, want we hebben geen eigen forum
ah... zou jij weten waar zo'n topic van Sascha's Knipsels zou passen dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is altijd wel een forum te vinden waar iets past
Ik weer niet of ik nu moet lachen of huilen om mijn ontvoering.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is altijd wel een forum te vinden waar iets past
Alleen daarover? Het beste kunnen ze de lichten helemaal doven.quote:Trijntje is bezorgd over 'te kille' podiumbelichting
Nah... dat valt toch wel mee! Die jurk was niks, maar die doet ze ook niet aanquote:Op maandag 18 mei 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)diumbelichting.dhtml
[..]
Alleen daarover? Het beste kunnen ze de lichten helemaal doven.
Mij boeit dat hele songfestival voor geen meter, dat gaat helemaal niet over goede liedjes, het gaat meer om het gedoe eromheen. Maar goed, mensen die dat leuk vinden gun ik een fijne avond, ik zal zelf niet er naar kijken.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat valt toch wel mee! Die jurk was niks, maar die doet ze ook niet aan
geloof ik, het liedje heb ik nog nooit gehoord eigenlijkga ik straks even
opzoeken, kijken wat ik ervan vind, niet dat het wat uitmaakt, maar wil ik even weten
Alles kan altijd in GCquote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zou jij weten waar zo'n topic van Sascha's Knipsels zou passen dan?![]()
Bij Taal ofzo? kan dat wel?
ik weet niet of ik ga kijken, maakt me niet uit eigenlijk....quote:Op maandag 18 mei 2015 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij boeit dat hele songfestival voor geen meter, dat gaat helemaal niet over goede liedjes, het gaat meer om het gedoe eromheen. Maar goed, mensen die dat leuk vinden gun ik een fijne avond, ik zal zelf niet er naar kijken.
Hoe was jouw feestje gisteren?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of ik ga kijken, maakt me niet uit eigenlijk....
Dat vond ik ook helemaal niet zo'n slechte plek, achteraf bekeken, beter dan MLN want dan magquote:
Dat is toch prima, dan kunnen we in MLN toch altijd on topic over onszelf lullen.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat vond ik ook helemaal niet zo'n slechte plek, achteraf bekeken, beter dan MLN want dan mag
je alleen over ouwe shit praten
Dát was wél heel gezelligquote:
Neh. dan moet je alleen over vroeger pratenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch prima, dan kunnen we in MLN toch altijd on topic over onszelf lullen.
Bij mij viel het ook wel mee, sfeer was wel ok, een plekje om te roken was er ook en het eten was lekker. Heb alleen meer gedronken dan ik me voorgenomen had, ik heb komende vrijdag nog een avondje concert met drank en daarna moet ik dan maar een paar weken niets drinken.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dát was wél heel gezelligén ook nog een heeeeeeel lekker gegeten, hoe het allemaal
heette weet ik niet, maar o.a. tapas, en nog aparte gerechten, was wel veeeeeeeeeel![]()
mijn zus was iets te ruig gegaan met bestellenmaar was leuk
![]()
én ik zag er ook tegenop, weet je nog?valt eigenlijk altijd wel mee....
Dacht je ik? Ik hou helemaal niet van zulke muziek. Heb vaak ook geen idee wie al die mensen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:07 schreef FANN het volgende:
God dat YouTube draait gewoon door tegenwoordig en nu hoor ik
dit![]()
nooit van gehoord, maar ik kijk ook nooit naar die programma's
oe...... nee ik heb geen drupel gedronken, oké 2 slokjes witte wijn uit het glas van mijn zusquote:Op maandag 18 mei 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij viel het ook wel mee, sfeer was wel ok, een plekje om te roken was er ook en het eten was lekker. Heb alleen meer gedronken dan ik me voorgenomen had, ik heb komende vrijdag nog een avondje concert met drank en daarna moet ik dan maar een paar weken niets drinken.
Als ik eenmaal begin gaat het erin als water. En om op een feestje niets te drinken vind ik zo saai. Maar goed ik drink thuis geen alcohol meer, en dan kan een enkele keer best wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oe...... nee ik heb geen drupel gedronken, oké 2 slokjes witte wijn uit het glas van mijn zus![]()
maar dat wha's all....
nee, dat dacht ik welquote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je ik? Ik hou helemaal niet van zulke muziek. Heb vaak ook geen idee wie al die mensen zijn.
alcoholvrij bier dan? dat dronk ik gisteren ook, is lekkerder dan de hele avondquote:Op maandag 18 mei 2015 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik eenmaal begin gaat het erin als water. En om op een feestje niets te drinken vind ik zo saai. Maar goed ik drink thuis geen alcohol meer, en dan kan een enkele keer best wel.
Denk dat jouw en mijn muzieksmaak het dichtst bij elkaar komt met muziek van Ramses Shaffy. Die vinden we allebei goed, maar de rest waar ik naar luister is helemaal niks voor jou en andersom ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, dat dacht ik weldat jij er ook nog nooit naar gekeken had naar zo'n programma en dat
je die muziek niks vind, ik onthou nog wel ''iets'' hoormaar het wordt wel rap minder
Nee, op een feestje wil ik gewoon drinken en het liefst Gulpener uit de tap, en dat hadden ze.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
alcoholvrij bier dan? dat dronk ik gisteren ook, is lekkerder dan de hele avond
op cola of sinas... want dat is helemaal niks...
Strak plan, eens kijken of ik hier de boel even wat opruim.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:11 schreef FANN het volgende:
Nah... ik ga weer iets nuttigs doen, de was opruimen ofzo
zo veel heb ik no ook weer niet onthoudenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat jouw en mijn muzieksmaak het dichtst bij elkaar komt met muziek van Ramses Shaffy. Die vinden we allebei goed, maar de rest waar ik naar luister is helemaal niks voor jou en andersom ook niet.
hoiiiiquote:Op maandag 18 mei 2015 17:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja Koen, hoe is het met de gipsarm van je zoon?
zo, dat is snel gegaan. Gelukkig maarquote:Op maandag 18 mei 2015 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoiiii
Die is er af sinds afgelopen vrijdag![]()
zekerquote:Op maandag 18 mei 2015 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, dat is snel gegaan. Gelukkig maar
zolang er daar niet weer iemand op zijn arm valtquote:Op maandag 18 mei 2015 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker
VOlgende week gaat ie op kamp, beter dat het er af is dan
yep, klopt, maar kan hem moeilijk maanden binnen houdenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang er daar niet weer iemand op zijn arm valt
Net zo min als dat je hem maanden buiten kan laten.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, klopt, maar kan hem moeilijk maanden binnen houden
Geen idee, ze zijn gewoon met ons aan het sollen.quote:
iemand moet dat toch opgestart hebben zou je zeggenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn gewoon met ons aan het sollen.
Deze zat eerst in BNW en de volgende dag was ie opeens in ESF. Heb niet eens iets van de verhuizing gemerkt.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand moet dat toch opgestart hebben zou je zeggen
MUZ heeft ie ook even gezeten nogquote:Op maandag 18 mei 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze zat eerst in BNW en de volgende dag was ie opeens in ESF. Heb niet eens iets van de verhuizing gemerkt.
Ja, daarvoor zat in in MUZ, en opeens schijnt dit topic 'on tour' te zijn.quote:
KPD en KEL zullen wel een keer volgenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zat in in MUZ, en opeens schijnt dit topic 'on tour' te zijn.
Niemand wil dit topic hebben........Maar de 40+ers geven niet op.quote:
Nou nee, over tetten posten heeft onze P.R. man het niet gehad, maar wél dat je daar eenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nee, over tetten posten heeft onze P.R. man het niet gehad, maar wél dat je daar een
Sascha's knipsel topic zou mogen openen, alleen zijn die knipsels alleen te volgen als je in dit
topic post, of lurkt, want we hebben ook nog 122 lurkers
Wat willen ze weten, die lurkers?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nee, over tetten posten heeft onze P.R. man het niet gehad, maar wél dat je daar een
Sascha's knipsel topic zou mogen openen, alleen zijn die knipsels alleen te volgen als je in dit
topic post, of lurkt, want we hebben ook nog 122 lurkers
omdat die dmbox op slot zit, heb ik ooit eens zelf gedaan, nog voordat er DM bestond, was welquote:
Of ze durven nog niet te posten, of het zijn stiekemerdsquote:Op maandag 18 mei 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat willen ze weten, die lurkers?![]()
Ik zwaai maar even naar ze dan.![]()
bij een reizend gezelschap moet je altijd even de kat uit de boom kijkenquote:Op maandag 18 mei 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Of ze durven nog niet te posten, of het zijn stiekemerds
Die lurken dan al een aardig tijdje mee hoor, die kat is allang uit de boomquote:Op maandag 18 mei 2015 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij een reizend gezelschap moet je altijd even de kat uit de boom kijken
We bijten niet hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij een reizend gezelschap moet je altijd even de kat uit de boom kijken
Het is jammer dat je topics geen kleurtje kunt geven in de topiclijst, ik kijk hier zo vaak overheen..quote:Op maandag 18 mei 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Die lurken dan al een aardig tijdje mee hoor, die kat is allang uit de boom
overheen kijken? hoe kan de nou zomaar over ons topic heen kijken?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is jammer dat je topics geen kleurtje kunt geven in de topiclijst, ik kijk hier zo vaak overheen..
en momenteel ook wat minder tijd overdag, dus dat helpt ook niet echt mee
Van een reizend gezelschap weet je ook nooit waar ze uithangen. Misschien gaat me dat nog wel bevallen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is jammer dat je topics geen kleurtje kunt geven in de topiclijst, ik kijk hier zo vaak overheen..
en momenteel ook wat minder tijd overdag, dus dat helpt ook niet echt mee
Beetje lurken vind ik tot daar aan toe, maar waarom zou je dat in een SC gaan doen?quote:
Leest lekker makkelijk weg, net als de Libellequote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje lurken vind ik tot daar aan toe, maar waarom zou je dat in een SC gaan doen?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Leest lekker makkelijk weg, net als de Libelle
Ach ja, je hoeft maar een hobby te hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Leest lekker makkelijk weg, net als de Libelle
Jij komt vaker even binnenwippen Spezz overigens ook en nog enkele anderen. Iedereen is ook welkom. Maar posten in een 40+ topic blijft natuurlijk altijd link.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kom hier wel graag hoor, ik ga beter mijn best doen
op mijn leetijd niet hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij komt vaker even binnenwippen Spezz overigens ook en nog enkele anderen. Iedereen is ook welkom. Maar posten in een 40+ topic blijft natuurlijk altijd link.
ooit ging het daarom, en vorig jaar won het circus het wederom van de muziekquote:
je hebt mij gewoon gebloktquote:Op maandag 18 mei 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat die dmbox op slot zit, heb ik ooit eens zelf gedaan, nog voordat er DM bestond, was wel
lekker rustigmaar zoveel DM krijg ik niet hoor, soms wel eens, maar niet zo vaak
ah... dus DM moet wel kunnen die zit niet op slot, voor zover ik het weet dan?![]()
ik zou niet eens meer weten hoequote:
Ik wacht met smart tot jullie AEX belandenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
mis je ons nu al?gaan we toch gewoon vanavond weer naar MUZ,maakt het uit ....
Waarom?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wacht met smart tot jullie AEX belanden
gaan we gewoon over aandelen lullenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wacht met smart tot jullie AEX belanden
Lijkt me gewoon leukquote:
Vergeet niet alle info over kolven te verzamelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben al aan het inlezen over draagdoeken
oh griezel, de borstvoedingsmafiaquote:Op maandag 18 mei 2015 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet niet alle info over kolven te verzamelen.
Nou dat lukt me wel zonder handleiding..quote:Op maandag 18 mei 2015 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet niet alle info over kolven te verzamelen.
dubbelzijdig handsfree kolven schijnt het helemaal te zijnquote:
Ja, wat denk je hoe werkende moeders dat anders doen.....quote:
ik heb die dingen vast moeten houden voor een vriendin toen ze dat probeerdequote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dubbelzijdig handsfree kolven schijnt het helemaal te zijn
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dubbelzijdig handsfree kolven schijnt het helemaal te zijn
ik heb die dingen ook wel eens vastgehoudenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb die dingen vast moeten houden voor een vriendin toen ze dat probeerde
Die moeten ook gewoon langer zwangerschapsverlof hebben, minstens 3 maanden ofzo, kan jequote:Op maandag 18 mei 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat denk je hoe werkende moeders dat anders doen.....
mijn dochter rijdt brommer, dus ik heb dat gedoe niet meerquote:Op maandag 18 mei 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Die moeten ook gewoon langer zwangerschapsverlof hebben, minstens 3 maanden ofzo, kan je
ook even de eerste weken borstvoeding geven, maar goed daar weet ik verder niks van, maar lijkt
me wel mooi, maar 6 weken is dan wel zat en dan afbouwen, moedermelk is geloof ik
beste voor kindje, maar weet ik ook niet zeker, misschien heb ik dat zelf bedacht![]()
anyway's 3 maanden bijkomen is eigenlijk best wel normaal als je er bij nadenkt, lijkt me toch
een hele happening én pijnlijk ook nogmaar goed vast wel de moeite waard, tenminste dat
zal wel, anders werden er niet zoveel kinderen geboren![]()
Affijn, leuk onderwerp voor OUD, maar niet voor hier
Ja, dan heb je weer andere problemenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter rijdt brommer, dus ik heb dat gedoe niet meer
dat stopt toch een keer? of houdt ze dat kunstmatig op gang?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Een kennis geeft haar kind van 3 nog regelmatig 'een slokje'
Ik ga even zachtjes huilen..quote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Een kennis geeft haar kind van 3 nog regelmatig 'een slokje'
gewoon een volgend kind producerenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat stopt toch een keer? of houdt ze dat kunstmatig op gang?
whehehehequote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom huilen?ben je van de borst af en mis je het?
1 probleemkind is al zwaar genoeg dus mazzel maar dan ...quote:
Is het natuurlijk ookquote:Op maandag 18 mei 2015 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe
Ik heb niets tegen de verpakking hoor, maar de inhoud voor een driejarige is was overdreven wel
binnen hoeveel tijd? blijft ze lekker bezig als dat ene kind al drie isquote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon een volgend kind produceren
dat zit inmiddels ver onder het vriespunt helaasquote:Op maandag 18 mei 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
1 probleemkind is al zwaar genoeg dus mazzel maar dan ...
Lijkt me ook moilijk hoor, ik heb al het één en ander gelezen dat je verteld hebt..
ze gaf nog borstvoeding toen ze zwanger werd, ik denk dat de oudste toen bijna anderhalf wasquote:Op maandag 18 mei 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het natuurlijk ook
[..]
binnen hoeveel tijd? blijft ze lekker bezig als dat ene kind al drie is
tja, nou ja, ze zal wel één of andere reden hebben, maar ik zou niet weten watquote:Op maandag 18 mei 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze gaf nog borstvoeding toen ze zwanger werd, ik denk dat de oudste toen bijna anderhalf was
Ik zeg eerlijk dat ik er heeeeeeeeel weinig vanaf weet eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wel grappig dat de vrouwen die geen kinderen hebben er nogal veel van schijnen te weten. Maar in het echie is het toch net even anders.
Tegen de tijd dat ze tanden krijgen ga je over op vast voedsel hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik er heeeeeeeeel weinig vanaf weet eigenlijkniet van zwanger zijn,
niet van bevallen en ook niet van kinderen opvoeden dus
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze tanden krijgen ga je over op vast voedsel hoor.
Heb je het nu over smoothies?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
De eerste twee gaan vanzelf, maar het derde lijkt me nog het moelijkste![]()
en dat meen ik dan ook nog
Eigenlijk valt dat qua opvoeden best mee hoor. Of je er nou 1, 2 of 3 doet.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
De eerste twee gaan vanzelf, maar het derde lijkt me nog het moelijkste![]()
en dat meen ik dan ook nog
regelmatig slaan verhindert datquote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
lijkt me wel ja, maar met drie jaar heeft een kind toch al tandjes?
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
We leven ons alvast in voor het geval dat we op een ochtend in OUD wakker worden.
wereldreizigerquote:Op maandag 18 mei 2015 22:45 schreef Fogel het volgende:
Zo, van eenzaam met FOK! In de hotelbar zitten tot spontaan een collega tegenkomen![]()
Maar hij is weer weg. Meer bier
hmmmm 2 zou misschien nog gaan, maar drie is me écht teveel hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat qua opvoeden best mee hoor. Of je er nou 1, 2 of 3 doet.
2 is meer dan genoegquote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm 2 zou misschien nog gaan, maar drie is me écht teveel hoortoen ik er nog wel
eens over nadacht, zo van ja of nee.... toen stelde ik me altijd voor hoe het met 1 kind zou
zijn, maar dan dacht ik altijd aan een zoontjeik had al een voorkeur voordat ik wist
of ik nou wel of geen kinderen zou ''nemen'' of eigenlijk moet ik zeggen ''wij'' natuurlijk ...
Stelt niks voor, ik had die 3e ook niet op dat moment besteld en die was er toch, en al met al viel het reuze mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm 2 zou misschien nog gaan, maar drie is me écht teveel hoortoen ik er nog wel
eens over nadacht, zo van ja of nee.... toen stelde ik me altijd voor hoe het met 1 kind zou
zijn, maar dan dacht ik altijd aan een zoontjeik had al een voorkeur voordat ik wist
of ik nou wel of geen kinderen zou ''nemen'' of eigenlijk moet ik zeggen ''wij'' natuurlijk ...
Ik mis de lui uit Warwick die hier de vorige keer waren.quote:
Gaat ze eerst nog effe op vakantie voordat ze naar haar Pa gaat?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De enigste die ik half opgevoed heb zit nu in het vliegtuig boven Zuid Portugal
Ja, 3 ookquote:
Net als je feestje dusquote:Op maandag 18 mei 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stelt niks voor, ik had die 3e ook niet op dat moment besteld en die was er toch, en al met al viel het reuze mee.
Ja weekje Lanzarote,, Ik ga eerst nog in juli op bezoek en dan zouden ze in oktober hier komen voor onbepaalde tijdquote:Op maandag 18 mei 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat ze eerst nog effe op vakantie voordat ze naar haar Pa gaat?![]()
En dan, wanneer kwam ze ook weer? Je had het al gezegd, maar ik weet niet meer
precies wanneer het was... Augustus ofzo geloof ik... maar maakt ook niet uit verder.
Ik ben een enorme zwartkijker, ik zie altijd van alles 'the worst case scenario'.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Net als je feestje duszie je wel, je bent gewoon een zwartkijker, achteraf valt eignlijk alles
best mee, mits je het overleefd hebt dan natuurlijk
Ah... Oktober, dat is nog ver weg... kan je je even voorbereiden op de druktequote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weekje Lanzarote,, Ik ga eerst nog in juli op bezoek en dan zouden ze in oktober hier komen voor onbepaalde tijd
volgende keer een doggybag voor hem meennemenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die zoon van mij afgelopen zaterdag op het feestje, zegt ie, hey, is het raar als ik nog een keer te eten zou nemen? Ik zeg mafkees, ga opscheppen, alles wat niet op gaat pleuren ze weg, dan kan jij beter de boel opmaken.
Dá's een opluchting, stel dat nummer 3 ook niet goed gelukt zou zijn zou er nog wel een vierdequote:Op maandag 18 mei 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
1 of 2 had me leuk geleken, vrienden hebben er 3, nu is de 3e wel het best gelukt, maar het was nogal pittig, om het voorzichtig uit te drukken
Je wil er 3 omdat je vrienden er 3 hebben!? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
1 of 2 had me leuk geleken, vrienden hebben er 3, nu is de 3e wel het best gelukt, maar het was nogal pittig, om het voorzichtig uit te drukken
15 jaar geleden ging ik nog wel eens mee naar parties, maar denk dat ik dat nu niet meer trek,,,,quote:Op maandag 18 mei 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... Oktober, dat is nog ver weg... kan je je even voorbereiden op de druktewat
soms ook wel gezellig kan zijn natuurlijk, maar je rust kan je wel naar fluiten voorlopig![]()
Of je moet mee naar de disco
We proberen hier overal kaas van te maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wil er 3 omdat je vrienden er 3 hebben!? Of begrijp ik het verkeerd?
En wat heeft dit met kaas te maken?
ik gok dat 3 me niet meer gaat lukkenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wil er 3 omdat je vrienden er 3 hebben!? Of begrijp ik het verkeerd?
En wat heeft dit met kaas te maken?
Kán nu ook niet meer, zo'n oude man in een disco, straks arresteren ze je nogquote:Op maandag 18 mei 2015 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
15 jaar geleden ging ik nog wel eens mee naar parties, maar denk dat ik dat nu niet meer trek,,,,
Dan kunnen we straks als we in OUD zitten over iets anders lullenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
Hebben we het nou de hele avond al over kinderen?dat hoeft nu ook weer niet van mij
Kopkaasquote:Op maandag 18 mei 2015 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We proberen hier overal kaas van te maken.
bij hen ligt het voor het grootste deel aan de oudersquote:Op maandag 18 mei 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal zwijgen over kinderen die niet te hanteren zijn, want voor ik het weet zeg ik dan iets verkeerd.
Dat wilde ik al zeggen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij hen ligt het voor het grootste deel aan de ouders
ik ken een uitzondering, geloof mijquote:Op maandag 18 mei 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal zwijgen over kinderen die niet te hanteren zijn, want voor ik het weet zeg ik dan iets verkeerd.
Met kaassmaakquote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken een uitzondering, geloof mij
en nu gaan we het over de Zuid Siberische Kruisbessenstruik hebben
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef Symphonic het volgende:
met mijn exzwager had ik het altijd over ' die tunnel in Jeruzalem, erg he?'. Ooit op een saai feest was dat kennelijk iets actueels en het is bij ons een gevleugelde uitdrukking gebleven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet, het hoeft niet aan jou te liggen, soms heb je gewoon pech. Maar mijn god, ik heb echt geluk gehad met de mijne, vooral mijn zoon is echt een topgozer.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kruisbessen, dat zijn die groene dingen, die vind ik vies.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nah... dat mag je ook rustig zeggen hoor, des te mooier toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, het hoeft niet aan jou te liggen, soms heb je gewoon pech. Maar mijn god, ik heb echt geluk gehad met de mijne, vooral mijn zoon is echt een topgozer.
Nou ik kwam er laatst een tegen met een identiteitscrisis die dacht serieus dat hij een albino aalbes was..quote:
Jij gelooft me ook, je weet hoe ik altijd over hem praat. 100% positief.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... dat mag je ook rustig zeggen hoor, des te mooier toch?
o, die je door zo'n pijpje kon blazen vroeger, of waren dat die grote groene?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kruisbessen, dat zijn die groene dingen, die vind ik vies.
die zijn ook vies. Ik lust veel fruit, maar kruisbessen en kersen dan weer nietquote:Op maandag 18 mei 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kruisbessen, dat zijn die groene dingen, die vind ik vies.
dat bestaat gewoon Mo, dat bestáátquote:Op maandag 18 mei 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij gelooft me ook, je weet hoe ik altijd over hem praat. 100% positief.
nee dat zijn witte klapbesjes, die doen het goed op ramenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
o, die je door zo'n pijpje kon blazen vroeger, of waren dat die grote groene?
dan ken ik die struik wel, tenminste... ik wet hoe het besje eruit ziet![]()
beetje ''slaat nergens op verhaal''
ah, die keiharde witte kleintjes?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat zijn witte klapbesjes, die doen het goed op ramen
Ik ben ook niet zo thuis in de namen van planten, ik vind ze wel mooi om naar te kijken en sommige groenten en fruit vind ik lekker. Maar kruisbessen, die noemen ze hier 'kroesjelen' die vind ik viesquote:Op maandag 18 mei 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
o, die je door zo'n pijpje kon blazen vroeger, of waren dat die grote groene?
dan ken ik die struik wel, tenminste... ik wet hoe het besje eruit ziet![]()
beetje ''slaat nergens op verhaal''
nee, we willen naar F&F, da's volgens mij ook zowat doodquote:Op maandag 18 mei 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
Nu kunnen we wel een dagje in MLN, want we gaan over ''vroeger'' lullen
Dat is wel heel lang geleden joh.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
Nu kunnen we wel een dagje in MLN, want we gaan over ''vroeger'' lullen
als is ze ooit gegeten heb vroeger van één of andere stuik, kan bestquote:Op maandag 18 mei 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in de namen van planten, ik vind ze wel mooi om naar te kijken en sommige groenten en fruit vind ik lekker. Maar kruisbessen, die noemen ze hier 'kroesjelen' die vind ik vies
en dan ga jij daar een topic openen?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, we willen naar F&F, da's volgens mij ook zowat dood
Bij 'ons' maken ze er een vlaai van. Brrrrrrr.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
als is ze ooit gegeten heb vroeger van één of andere stuik, kan bestdan weet ik nu de
smaak toch niet meerzulke dingen vergeet je op onze leeftijd , dus eh....
ik zou het niet weten
je hebt witte en rode kruisbessenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
als is ze ooit gegeten heb vroeger van één of andere stuik, kan bestdan weet ik nu de
smaak toch niet meerzulke dingen vergeet je op onze leeftijd , dus eh....
ik zou het niet weten
ik kletste er wel eens mee over moestuinieren etc, maar dat was vroegerquote:Op maandag 18 mei 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan ga jij daar een topic openen?![]()
wat voor soort topic gaat het worden?
vroeger had je een moestuin?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kletste er wel eens mee over moestuinieren etc, maar dat was vroeger
Ja, ik heb vanavond in elk geval geleerd wat een kruisbes is, is toch nuttige informatiequote:
ik propte overal in mijn tuin groente en fruit tussen: sla, courgette, radijsjes, aardbeien, frambozen, bramen, pruimen, Japanse wijnbes, blauwe bessen, amandelen. Nu heb ik wat potten met blauwe bessen, aardbeien, appel en rucola. Als mijn tuin ooit aangelegd is komt er ook weer vanalles eetbaars tussen.quote:
Leuk... maar veel werk denk ikquote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik propte overal in mijn tuin groente en fruit tussen: sla, courgette, radijsjes, aardbeien, frambozen, bramen, pruimen, Japanse wijnbes, blauwe bessen, amandelen. Nu heb ik wat potten met blauwe bessen, aardbeien, appel en rucola. Als mijn tuin ooit aangelegd is komt er ook weer vanalles eetbaars tussen.
Dat doen ze meestal als iedereen al naar bed is, zodat we weer verrast wakker worden... Ondertussen passen ze zelfs de TT aanquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen ze meestal als iedereen al naar bed is, zodat we weer verrast wakker worden... Ondertussen passen ze zelfs de TT aan
topicvoetbal heb ik ook heel veel lol aan beleefd ooitquote:Op maandag 18 mei 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dramaqueenmaakt toch niet uit, op een keer zal het wel stoppen en zitten we weer in GC
ofzo...
Geen idee? noem er eens eentje dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn toch wel subfora waar nog helemaal geen SC bestaat?
Ik heb wilde aardbeien, bosbessen, frambozen en meer kneut in het bos grenzend aan mijn tuin. Scheelt zelf plantenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik propte overal in mijn tuin groente en fruit tussen: sla, courgette, radijsjes, aardbeien, frambozen, bramen, pruimen, Japanse wijnbes, blauwe bessen, amandelen. Nu heb ik wat potten met blauwe bessen, aardbeien, appel en rucola. Als mijn tuin ooit aangelegd is komt er ook weer vanalles eetbaars tussen.
daggie voetbal overleef ik wel, ga ik wel een avondje film kijken ofzoquote:Op maandag 18 mei 2015 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
topicvoetbal heb ik ook heel veel lol aan beleefd ooit
Mij zal het worst wezen waar, zolang het topic herkenbaar is.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dramaqueenmaakt toch niet uit, op een keer zal het wel stoppen en zitten we weer in GC
ofzo...
nou ja Tong80 is de enige die er nog post zo'n beetjequote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja beetje rare SC wordt dat dan, allemaal van die techneuten
jij hebt het goed voor elkaar. Van die kleine wilde aardbeien? Die vind ik zo lekkerquote:Op maandag 18 mei 2015 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb wilde aardbeien, bosbessen, frambozen en meer kneut in het bos grenzend aan mijn tuin. Scheelt zelf planten
de posters verhuizen toch gewoon meer, zelf de lurkers verhuizen meequote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij zal het worst wezen waar, zolang het topic herkenbaar is.
o dat weet ik niet, ik kon daar zelden...quote:Op maandag 18 mei 2015 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja Tong80 is de enige die er nog post zo'n beetje
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
We zijn ondertussen zonder dat we het in de gaten hadden verhuisd van ESF naar General Chat.
Zag het .. Zwak bod dusquote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
We zijn ondertussen zonder dat we het in de gaten hadden verhuisd van ESF naar GC.
Ow hoeven we niet meer te speculeren 😐quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
We zijn ondertussen zonder dat we het in de gaten hadden verhuisd van ESF naar GC.
ik in principe ook niet..quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
o dat weet ik niet, ik kon daar zelden...
quote:
Ja, vast hele ernstige ook nogquote:Op maandag 18 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
Misschien waren er wel klachten, dat ze ons daarom weer terugzetten in GC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |