Wat willen ze weten, die lurkers?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nee, over tetten posten heeft onze P.R. man het niet gehad, maar wél dat je daar een
Sascha's knipsel topic zou mogen openen, alleen zijn die knipsels alleen te volgen als je in dit
topic post, of lurkt, want we hebben ook nog 122 lurkers
omdat die dmbox op slot zit, heb ik ooit eens zelf gedaan, nog voordat er DM bestond, was welquote:
Of ze durven nog niet te posten, of het zijn stiekemerdsquote:Op maandag 18 mei 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat willen ze weten, die lurkers?![]()
Ik zwaai maar even naar ze dan.![]()
bij een reizend gezelschap moet je altijd even de kat uit de boom kijkenquote:Op maandag 18 mei 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Of ze durven nog niet te posten, of het zijn stiekemerds
Die lurken dan al een aardig tijdje mee hoor, die kat is allang uit de boomquote:Op maandag 18 mei 2015 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij een reizend gezelschap moet je altijd even de kat uit de boom kijken
We bijten niet hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij een reizend gezelschap moet je altijd even de kat uit de boom kijken
Het is jammer dat je topics geen kleurtje kunt geven in de topiclijst, ik kijk hier zo vaak overheen..quote:Op maandag 18 mei 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Die lurken dan al een aardig tijdje mee hoor, die kat is allang uit de boom
overheen kijken? hoe kan de nou zomaar over ons topic heen kijken?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is jammer dat je topics geen kleurtje kunt geven in de topiclijst, ik kijk hier zo vaak overheen..
en momenteel ook wat minder tijd overdag, dus dat helpt ook niet echt mee
Van een reizend gezelschap weet je ook nooit waar ze uithangen. Misschien gaat me dat nog wel bevallen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is jammer dat je topics geen kleurtje kunt geven in de topiclijst, ik kijk hier zo vaak overheen..
en momenteel ook wat minder tijd overdag, dus dat helpt ook niet echt mee
Beetje lurken vind ik tot daar aan toe, maar waarom zou je dat in een SC gaan doen?quote:
Leest lekker makkelijk weg, net als de Libellequote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje lurken vind ik tot daar aan toe, maar waarom zou je dat in een SC gaan doen?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Leest lekker makkelijk weg, net als de Libelle
Ach ja, je hoeft maar een hobby te hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Leest lekker makkelijk weg, net als de Libelle
Jij komt vaker even binnenwippen Spezz overigens ook en nog enkele anderen. Iedereen is ook welkom. Maar posten in een 40+ topic blijft natuurlijk altijd link.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kom hier wel graag hoor, ik ga beter mijn best doen
op mijn leetijd niet hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij komt vaker even binnenwippen Spezz overigens ook en nog enkele anderen. Iedereen is ook welkom. Maar posten in een 40+ topic blijft natuurlijk altijd link.
ooit ging het daarom, en vorig jaar won het circus het wederom van de muziekquote:
je hebt mij gewoon gebloktquote:Op maandag 18 mei 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat die dmbox op slot zit, heb ik ooit eens zelf gedaan, nog voordat er DM bestond, was wel
lekker rustigmaar zoveel DM krijg ik niet hoor, soms wel eens, maar niet zo vaak
ah... dus DM moet wel kunnen die zit niet op slot, voor zover ik het weet dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |