Ach, ik heb het overleefd en was toch redelijk gezellig, lekker eten en een biertje. Binnen roken mocht niet maar er was een overdekt terrasje, al met al viel het wel mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef just me het volgende:
Hé Mo hoe was het gisteren?
en doe maar een lekker biertje
Ik oefen niet voor niks zo vaak hè, het is altijd een wedstrijd met handicapverrekening, er deden vandaag 15 vrouwen mee, handicap variërend tussen 54 en 18.7. Ik heb momenteel handicap 27.6. En het blijft een spelletje, de bal komt nog steeds niet altijd waar ik de bal wil hebben, stond op een gegeven moment een straffe tegenwind en daar moet je dan wel rekening mee houden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij hebt ook bijna altijd prijs..![]()
Hoeveel doen er mee in jouw categorie?
Dan doe je het toch niet slechtquote:Op zondag 17 mei 2015 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik oefen niet voor niks zo vaak hè, het is altijd een wedstrijd met handicapverrekening, er deden vandaag 15 vrouwen mee, handicap variërend tussen 54 en 18.7. Ik heb momenteel handicap 27.6. En het blijft een spelletje, de bal komt nog steeds niet altijd waar ik de bal wil hebben, stond op een gegeven moment een straffe tegenwind en daar moet je dan wel rekening mee houden.
quote:
Wel typerend iddquote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef just me het volgende:
[..]![]()
wat wel lachen was.. bij de prijsuitreiking kon ik kiezen tussen een fles wijn en een plantje, de fles werd me al aangereikt![]()
En ik drink na de wedstrijd altijd bitter lemon of zoiets, als we om 14.00 uur klaar zijn ga ik niet aan het bier of de wijn, moet met de auto naar huis hè.
Weet ik nog niet misschien als ik in Spanje ga wonenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:56 schreef just me het volgende:
Doet je broer goed!! Ga jij het ook weer eens oppakken ?
Ja dat hoort er dan bij hèquote:Op zondag 17 mei 2015 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet misschien als ik in Spanje ga wonen
Hahahaquote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat hoort er dan bij hè
was trouwens lachen, sta ik daar met die fles wijn in mijn handen, komt de directeur van school langs... ben je morgen wel op tijd
![]()
![]()
Ik kom uit een echte hockeyfamilie, allemaal keepersquote:
OKquote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom uit een echte hockeyfamilie, allemaal keepers
Mijn jongste broer was een goede golfer maar golft niet meer (jammer genoeg)
Het sporten zit wel bij ons in de familie,
Merel daarentegen doet niets aan sport, JustJunior voetbalt
Ik ben nooit echt op vakantie als ik mn dochter in SPanje bezoekquote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef just me het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat ik het golfen heb, zou anders gillend gek worden, zeker in de vakanties
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochterquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt op vakantie als ik mn dochter in SPanje bezoek
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochter
doen wat voor jou goed isquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou het bij wandelen, misschien rustig zwemmen weer oppakken en heel af en toe eens schaatsen of inline skaten
Die vertrekt morgen naar een Canarisch eiland....quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochter
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vertrekt morgen naar een Canarisch eiland....
Vroeger ooit een keer gedaan, maar dat was echt niks met een puberende dochter en een heimwee hebbend neefje in een huisje aan de kust
Is niet voor herhaling vatbaar, maar goed het was ook al meer dan 10 jaar geleden en in die tijd is ze wel volwassener geworden, Dus misschien ooit eens in de toekomstquote:
Ik heb laatst 'n moeder, dochter, kleindochter dag gehadquote:Op zondag 17 mei 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet voor herhaling vatbaar, maar goed het was ook al meer dan 10 jaar geleden en in die tijd is ze wel volwassener geworden, Dus misschien ooit eens in de toekomst
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
Nu nog gzellig, maar wacht maar tot die kleine wat ouder is ...
Kinderen gedragen zich tegen oma's anders dan tegen hun eigen oudersquote:Op zondag 17 mei 2015 18:09 schreef just me het volgende:
[..]die blijft lief en leuk en gezellig haar hele leven lang
Kinderen kunnen ouders ook voor schut zetten tegenover oma'squote:Op zondag 17 mei 2015 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen gedragen zich tegen oma's anders dan tegen hun eigen ouders
Nu al?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ouders ook voor schut zetten tegenover oma's
Ah arme just me .... Dat is ook niet netjes idd...quote:Op zondag 17 mei 2015 18:26 schreef just me het volgende:
Nee die van mij vroeger
Oma had n keer opgepast en toen oma de frietjes netjes met een lepel ging opscheppen zeiden ze mama gebruikt altijd haar handen om de frietjes op de bord te leggen .
![]()
ik schaam me er nog voorquote:Op zondag 17 mei 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah arme just me .... Dat is ook niet netjes idd...
Komen ze ook nog in UTOquote:Op zondag 17 mei 2015 21:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg, tot op heden liep dit topic het beste in BNW.
Ja waarom nietquote:
BInnenkort op je oude honk in VBL of zijn we daar al geweest??quote:Op zondag 17 mei 2015 21:15 schreef just me het volgende:
* just me is altijd benieuwd waar ze de volgende ochtend wakker wordt
volgens mij nietquote:Op zondag 17 mei 2015 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BInnenkort op je oude honk in VBL of zijn we daar al geweest??
quote:
Heil Hydra!quote:
quote:
Soury voor grote mensenquote:
we zullen voorzichtig doenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik nog een der laatste Mohikanen en kom er nog graag
quote:
quote:
had je even een dutje gedaan ?quote:
mijn vakantie zit er weer op... ben altijd bang de 1e dag te laat te komen en slaap daardoor slechtquote:
Gewoon niet te vroeg naar bed gaan en de wekker zettenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vakantie zit er weer op... ben altijd bang de 1e dag te laat te komen en slaap daardoor slecht
kheb de wekker al tig keer gecontroleerd, maar ben best moequote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet te vroeg naar bed gaan en de wekker zetten
Neequote:Op zondag 17 mei 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
kheb de wekker al tig keer gecontroleerd, maar ben best moe
ik ga nog wel even een boekje lezen in bed.
moet jij werken morgen ?
Zou wél leuk zijnquote:
Er is altijd wel een forum te vinden waar iets pastquote:Op maandag 18 mei 2015 14:37 schreef FANN het volgende:
maar ja gaat dus niet meer, want we hebben geen eigen forum
ah... zou jij weten waar zo'n topic van Sascha's Knipsels zou passen dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is altijd wel een forum te vinden waar iets past
Ik weer niet of ik nu moet lachen of huilen om mijn ontvoering.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is altijd wel een forum te vinden waar iets past
Alleen daarover? Het beste kunnen ze de lichten helemaal doven.quote:Trijntje is bezorgd over 'te kille' podiumbelichting
Nah... dat valt toch wel mee! Die jurk was niks, maar die doet ze ook niet aanquote:Op maandag 18 mei 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)diumbelichting.dhtml
[..]
Alleen daarover? Het beste kunnen ze de lichten helemaal doven.
Mij boeit dat hele songfestival voor geen meter, dat gaat helemaal niet over goede liedjes, het gaat meer om het gedoe eromheen. Maar goed, mensen die dat leuk vinden gun ik een fijne avond, ik zal zelf niet er naar kijken.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat valt toch wel mee! Die jurk was niks, maar die doet ze ook niet aan
geloof ik, het liedje heb ik nog nooit gehoord eigenlijkga ik straks even
opzoeken, kijken wat ik ervan vind, niet dat het wat uitmaakt, maar wil ik even weten
Alles kan altijd in GCquote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zou jij weten waar zo'n topic van Sascha's Knipsels zou passen dan?![]()
Bij Taal ofzo? kan dat wel?
ik weet niet of ik ga kijken, maakt me niet uit eigenlijk....quote:Op maandag 18 mei 2015 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij boeit dat hele songfestival voor geen meter, dat gaat helemaal niet over goede liedjes, het gaat meer om het gedoe eromheen. Maar goed, mensen die dat leuk vinden gun ik een fijne avond, ik zal zelf niet er naar kijken.
Hoe was jouw feestje gisteren?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of ik ga kijken, maakt me niet uit eigenlijk....
Dat vond ik ook helemaal niet zo'n slechte plek, achteraf bekeken, beter dan MLN want dan magquote:
Dat is toch prima, dan kunnen we in MLN toch altijd on topic over onszelf lullen.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat vond ik ook helemaal niet zo'n slechte plek, achteraf bekeken, beter dan MLN want dan mag
je alleen over ouwe shit praten
Dát was wél heel gezelligquote:
Neh. dan moet je alleen over vroeger pratenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch prima, dan kunnen we in MLN toch altijd on topic over onszelf lullen.
Bij mij viel het ook wel mee, sfeer was wel ok, een plekje om te roken was er ook en het eten was lekker. Heb alleen meer gedronken dan ik me voorgenomen had, ik heb komende vrijdag nog een avondje concert met drank en daarna moet ik dan maar een paar weken niets drinken.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dát was wél heel gezelligén ook nog een heeeeeeel lekker gegeten, hoe het allemaal
heette weet ik niet, maar o.a. tapas, en nog aparte gerechten, was wel veeeeeeeeeel![]()
mijn zus was iets te ruig gegaan met bestellenmaar was leuk
![]()
én ik zag er ook tegenop, weet je nog?valt eigenlijk altijd wel mee....
Dacht je ik? Ik hou helemaal niet van zulke muziek. Heb vaak ook geen idee wie al die mensen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:07 schreef FANN het volgende:
God dat YouTube draait gewoon door tegenwoordig en nu hoor ik
dit![]()
nooit van gehoord, maar ik kijk ook nooit naar die programma's
oe...... nee ik heb geen drupel gedronken, oké 2 slokjes witte wijn uit het glas van mijn zusquote:Op maandag 18 mei 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij viel het ook wel mee, sfeer was wel ok, een plekje om te roken was er ook en het eten was lekker. Heb alleen meer gedronken dan ik me voorgenomen had, ik heb komende vrijdag nog een avondje concert met drank en daarna moet ik dan maar een paar weken niets drinken.
Als ik eenmaal begin gaat het erin als water. En om op een feestje niets te drinken vind ik zo saai. Maar goed ik drink thuis geen alcohol meer, en dan kan een enkele keer best wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oe...... nee ik heb geen drupel gedronken, oké 2 slokjes witte wijn uit het glas van mijn zus![]()
maar dat wha's all....
nee, dat dacht ik welquote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je ik? Ik hou helemaal niet van zulke muziek. Heb vaak ook geen idee wie al die mensen zijn.
alcoholvrij bier dan? dat dronk ik gisteren ook, is lekkerder dan de hele avondquote:Op maandag 18 mei 2015 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik eenmaal begin gaat het erin als water. En om op een feestje niets te drinken vind ik zo saai. Maar goed ik drink thuis geen alcohol meer, en dan kan een enkele keer best wel.
Denk dat jouw en mijn muzieksmaak het dichtst bij elkaar komt met muziek van Ramses Shaffy. Die vinden we allebei goed, maar de rest waar ik naar luister is helemaal niks voor jou en andersom ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, dat dacht ik weldat jij er ook nog nooit naar gekeken had naar zo'n programma en dat
je die muziek niks vind, ik onthou nog wel ''iets'' hoormaar het wordt wel rap minder
Nee, op een feestje wil ik gewoon drinken en het liefst Gulpener uit de tap, en dat hadden ze.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
alcoholvrij bier dan? dat dronk ik gisteren ook, is lekkerder dan de hele avond
op cola of sinas... want dat is helemaal niks...
Strak plan, eens kijken of ik hier de boel even wat opruim.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:11 schreef FANN het volgende:
Nah... ik ga weer iets nuttigs doen, de was opruimen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |