hahahahahahaluhahahaquote:
Dat is een Nasheed! Staat hierergens tussen https://www.youtube.com/results?search_query=nasheed+ISISquote:
Je hebt het verhaal gezien van die eerste verwarde man?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Butthurt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Tokkiehumor. Geen aandacht aan besteden dan gaat 'ie vanzelf weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was het doel dan?quote:
Top postquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:43 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf om deze lachen.quote:
Na de eerste 3 minuten moet ik al even een pauze inlassen, zoveel vetheid achter elkaarquote:
lijkt op duct tape maar is in werkelijkheid speed tapequote:
Ik heb m gevondenquote:
Die wil je op de weblog zetten maar de epische Kung Fury wordt niet geplaats?quote:
?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:22 schreef banapples het volgende:
[..]
Die wil je op de weblog zetten maar de epische Kung Fury wordt niet geplaats?
idd ja!quote:
er zit wel lekker vaart in moet ik zeggenquote:Op maandag 1 juni 2015 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja!Maar ik heb de indruk dat die gast iets autistisch heeft, en soms kan iets simpels via-via allerlei emoties triggeren.
Maar dan, die 'expert'quote:Op maandag 1 juni 2015 07:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
er zit wel lekker vaart in moet ik zeggen
Ik ken maar een paar filmpjes van 'm (nooit echt een uitzending gekeken van 'm), maar hij is echt baas!quote:
Idd. en tevens stand-up comedianquote:Op maandag 1 juni 2015 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar filmpjes van 'm (nooit echt een uitzending gekeken van 'm), maar hij is echt baas!
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:51 schreef boempa het volgende:
[..]
Idd. en tevens stand-up comedian
Btw, als ik mij niet vergis, zijn er indertijd enkele filmpjes op het weblog geplaatst (o.a. over TTIP).
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:51 schreef boempa het volgende:
[..]
Idd. en tevens stand-up comedian
Btw, als ik mij niet vergis, zijn er indertijd enkele filmpjes op het weblog geplaatst (o.a. over TTIP).
"What the fuck?" dekt dit bij lange na niet!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:14 schreef wuuht het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ds_grootste_pop.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kinderen lijken het leuk te vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
"What the fuck?" dekt dit bij lange na niet!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:14 schreef wuuht het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:14 schreef wuuht het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O wat een verschil met hier waar er uren wordt nagedacht en getwijfeld over zelfs simpele vragen.quote:
Ik heb zwaar achterlijken met meer geld zien weglopen bij dat programma. Geniaal was hij dus niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:26 schreef elkravo het volgende:
[..]
O wat een verschil met hier waar er uren wordt nagedacht en getwijfeld over zelfs simpele vragen.
Geniale gast!
bronquote:MIJN VOLLE NICHT SONJA
Wat gebeurt er ondertussen in sprookjesachtig Laren?
Weinig.
Maar.....
Wat een verrassing vanochtend.
Mijn volle nicht (aan moeders kant) Sonja uit het verre Almelooooo, kwam vanochtend helemaal naar sprookjesachtig Laren op haar nieuwe brommer.
Nou prachtig hoor.
Dat is nog wel iets anders dan mijn zwarte Solex met grijs gespikkelde dubbele fietstassen.
Twee prachtige volle wielen met zeer brede banden.
En dat is ook zo mooi, er was een racekuipje op gemonteerd waar haar decolleté precies inpast.
Ze vormt dan als het ware een natuurlijke stroomlijn met de omgeving.
Kijk daar is over nagedacht.
Dat geeft een geweldige Spin Off.
Wat?
Ja dat scheelt de nodige CO-2 uitstoot.
Tja ik stak natuurlijk wel een beetje af met mijn korte broek en gezondheidssandalen.
Natuurlijk heb ik lekker voor haar gekookt
Lekkere Gooische ballen.
Nee, ik neem nooit half om half.
Maar ik heb liever extra volvet varkensgehakt.
Dat is veel smeuïger en bovendien vindt Sonja het ook lekkerder.
We zijn negentwintig keer door sprookjesachtig Laren gereden.
Ik achterop de buddyseat.
We hadden veel succes.
Iedereen keek.
Zelfs de Gooische Vrouwen.....
Nou begrijp ik dat ook wel, want zeg nu zelf, zoveel gebeurt er ook weer niet in 't wonderlijk Gooi.
Vandaar
De hartelijke groeten van,
© hans slim, een echte import Gooier uit het wonderlijke Almelooooo en supporter van Heraaaaakles en FC Twente.
De kat van mijn collega heeft een autoriteitsprobleemquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:52 schreef Mano_ het volgende:
Mensen die zich intellectueel bedreigd voelen door katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |