Ik geloof niet dat ik ze ooit in mijn portemonnee heb ik gehad. Ook nooit nodig gehad gelukkig.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik ze niet in mijn portemonnee, een naar idee lijkt me dat.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel gek om ze de hele tijd mee te gaan slepen, ja.
Maar als ik seks zou hebben in mijn huis zou ik daar wel een doosje neerzetten, dat dan weer wel.
Fijn!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Californium het volgende:
ThuisMijn foon heeft het einde van de reis niet gehaald. Maar ik voel me weer even lekker
en zen. Die meet heeft me goed gedaan
Ach, echt nodig hebben doe je ze nooit, natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb ze wel bij mij. Hoewel ik de expiratiedatum wel eens mag gaan checken![]()
Maar liever bij mij en niet nodig hebben dan andersom. En zo lastig is het ook weer niet. Menig muntgeld tilt zwaarder dan zo'n rubber.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ze ooit in mijn portemonnee heb ik gehad. Ook nooit nodig gehad gelukkig.
[..]
[ afbeelding ]
Kapot of gewoon leeg?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Californium het volgende:
ThuisMijn foon heeft het einde van de reis niet gehaald. Maar ik voel me weer even lekker
en zen. Die meet heeft me goed gedaan
2015-7quote:Op zondag 17 mei 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, echt nodig hebben doe je ze nooit, natuurlijk.
Je kunt ook gewoon een andere keer seks hebben.
leeg…. Net toen ik een appje aan het beantwoorden wasquote:
Ik zal zorgen dat ik jouw maat koop als de tijd rijp is.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ze ooit in mijn portemonnee heb ik gehad. Ook nooit nodig gehad gelukkig.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal mijne ook maar eens aan iemand gaan doneren. Liefhebbers?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ging er mij om dat Yv dat zei met haar celibaat. En ik dus ook niet want celibaat.
Beter dan kapot in ieder geval.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef Californium het volgende:
[..]
leeg…. Net toen ik een appje aan het beantwoorden was
Hmm, ik denk er nog even over. Doch ga ik niet die dingen 'opwippen' omdat ze binnen verlopen natuurlijk. Dat wat dat betreft zou ik mij prima kunnen aanmelden.quote:
Ik heb wel eens gehoord dat condoomfabrikanten expres een grotere maat op de verpakking zetten dan wat er in zit zodat mannen zich beter voelen en sneller een condoom gebruiken.quote:
Je zat laatst toch te flirten met iemand hier? Is dat niks geworden?quote:
Ik ben benieuwd. Ik laat me graag verrassen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik jouw maat koop als de tijd rijp is.
Ik ben erg goed in lengtes en afstanden schatten.
Top!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zal mijne ook maar eens aan iemand gaan doneren. Liefhebbers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |