Daar heb ik volgens mij nooit last van gehad. Maar ik ben heel erg vroeg met de pil begonnen. Dus ik ben gewoon niet anders gewend.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Mij zul je niet snel weer aan de hormonen zien gaan. :S
Laat maar wetenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, ik denk er nog even over. Doch ga ik niet die dingen 'opwippen' omdat ze binnen verlopen natuurlijk. Dat wat dat betreft zou ik mij prima kunnen aanmelden.
Nou ja, ik ben dus een halfjaar geleden gestopt ermee. Het voelde als een wereld van verschil.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik volgens mij nooit last van gehad. Maar ik ben heel erg vroeg met de pil begonnen. Dus ik ben gewoon niet anders gewend.
Ik deed het toen ik net uit relatie kwam en dacht dat ik het vast nergens meer voor nodig zou hebben.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:23 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet te stoppen.Alle andere oplossingen lijkt me ook niets.
Mij klinkt dat erg vreemd in de oren maar sta er niet van te kijken dat jij dat snaptquote:Op zondag 17 mei 2015 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja steeds kopen en ongebruikt weggooien is ook zo zonde voor je, dat snap ik wel
Naief jong meisje.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed het toen ik net uit relatie kwam en dacht dat ik het vast nergens meer voor nodig zou hebben.
Dat herken ik. En dan heb/had ik niet eens de zwaarstequote:Op zondag 17 mei 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dus een halfjaar geleden gestopt ermee. Het voelde als een wereld van verschil.
Nah condoom bij het aftrekken gaat mij iets te ver.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Mij klinkt dat erg vreemd in de oren maar sta er niet van te kijken dat jij dat snapt
Misschien, maar heb geen spijt gekregen. :$quote:
Ik had een implanon, was al bijna een maand ongesteld toen ik hem eruit liet halen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat herken ik. En dan heb/had ik niet eens de zwaarste
Je bent nu nog ruim op tijd voor het beginnen aan een gezin van Katwijks formaat.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:27 schreef Myraela het volgende:
Overigens was mijn grooste angst altijd om tienermoeder te worden. Dus eigenlijk kan ik wel helemaal stoppen met anticonceptie. Tienermoeder kan ik toch niet meer worden.
Dat begrijp ik dan weer welquote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah condoom bij het aftrekken gaat mij iets te ver.
Een klein Twi'tjequote:Op zondag 17 mei 2015 15:27 schreef Myraela het volgende:
Overigens was mijn grooste angst altijd om tienermoeder te worden. Dus eigenlijk kan ik wel helemaal stoppen met anticonceptie. Tienermoeder kan ik toch niet meer worden.
Maar het klopt wel..... heb je ooit een condoom maat s, m ofzo gezien ... het is altijd xl of xxlquote:Op zondag 17 mei 2015 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat condoomfabrikanten expres een grotere maat op de verpakking zetten dan wat er in zit zodat mannen zich beter voelen en sneller een condoom gebruiken.
Best slim. Ik weet niet of het waar is, maar toch.
.
Ik meen me iets te herinneren over een telefoonnummer etcquote:
Een echt Katwijks gezin zal het toch nooit worden. Ik ben geen familie van twi.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent nu nog ruim op tijd voor het beginnen aan een gezin van Katwijks formaat.
Zoiets zie ik dan voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoiets zie ik dan voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie hebben toch nummers uitgewisseld?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over een telefoonnummer etc
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien, maar heb geen spijt gekregen. :$
Was je zo promiscue toen je jong was?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:27 schreef Myraela het volgende:
Nooit echt op gelet, ik heb altijd gewoon zo'n doosje gepakt bij de drogist. Ik wist lange tijd niet eens dat er andere maten bestonden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar het klopt wel..... heb je ooit een condoom maat s, m ofzo gezien ... het is altijd xl of xxlen dan moet je nog opletten want... het gaat niet enkel om de lengte
Dan kun je net zo goed nog even aan de pil blijven.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een echt Katwijks gezin zal het toch nooit worden. Ik ben geen familie van twi.
Ik heb sinds kerst nog een hele pot vol. Ze verlopen pas in 2017. Veel plezier!quote:
oohhw dat duurt nog evenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb sinds kerst nog een hele pot vol. Ze verlopen pas in 2017. Veel plezier!
Had je nog seks met kerst? Vuilak.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb sinds kerst nog een hele pot vol. Ze verlopen pas in 2017. Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |