SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door SQ op 17-05-2015 11:20:23 ]
Ohquote:Op zondag 17 mei 2015 12:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ondertussen in de slaapzak van Zoë.
[ afbeelding ]
Zei ik toch gisteren! Hier was het 20.00-3.10-7.30quote:Op zondag 17 mei 2015 13:37 schreef Chanty het volgende:
Nikoos respect dat jij in het hol van de vrouw durft mee te posten![]()
En nog gefeliciteerd!
TAP wat is ze al groot. Hele fijne dag vandaagEn nog twee dagen genieten van je baby!
Vlindur gefeliciteerd*Slingers rondstrooit*
Razz gecondoleerd, ook al is iemand al oud, is altijd moeilijk.
LTMooi meisje heb je toch
Arme Michaelen arme jij!
Wij hadden een megafantastischegeweldigeawesomegoede nacht![]()
22.15 uur, 4 uur en 8.15! WTF OMG
![]()
![]()
Gewoon maar 1 nachtvoeding! Geen gedoe met naar bed gaan en terug in bed leggen! En gewoon in zijn eigen bed geslapen. Was vast een vergissing
Ze hebben echt een lijntje hequote:Op zondag 17 mei 2015 14:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zei ik toch gisteren! Hier was het 20.00-3.10-7.30
Ze doen het weer!
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:52 schreef AwayTL het volgende:
Wat goed van saar gm. Is dat de beker van de hema? Let goed op schimmel in de dop, die gaan als een malle.
Vraag aan jullie. Frans drinkt veel en vaak, elke 3 uur zo'n beetje nog. Ik heb het idee dat het dus niet altijd honger is, maar de fles is het enige dat helpt.
Als hij zo zit te huilen 3 uur na voeding valt het me op dat er nog melk terug komt zijn mond in en dat hij zich overstrekt (incl veel gerommel van melk nog in de buik). Echt spugen is er niet bij, wel eens wat mondjes terug. Brood fruit en groenten worden wel direct over gegeven, niet met de melk, wel met schuimerig kwijl. Hij kwijlt ook extreem veel, alsof hij altijd tandjes kweekt, dit is nog niet het geval.
Fortevoeding zorgt er niet voor dat hij minder flessen krijgt, maar wel dat hij langer slaapt in de nacht. In de nacht begint hij vaak echt hard te krijsen vanuit het niets en laat zich troosten door of de fles of naast mij te slapen terwijl ik zijn handen vast heb en met mn gezicht strak naast die van hem te liggen (omdat hij zich door dit ook laat troosten, denk ik niet dat het honger is).
Ik denk dat we een beetje in een cirkel zijn beland. Ik denk dat ik hem overvoed en hij heeft last van zn buik. Alleen is voeden het enige dat hem stil/ tevreden houdt. De flessen dronk hij altijd leeg, sinds dat hij verkouden is niet meer. Tussen de flessen door is hij een vrolijk mannetje trouwens.
Mijn vraag aan jullie is: komt dit iemand bekend voor? Of hebben jullie hier ideeen over?
Nog even een shout out aan Zoë, zijn dit symptomen die jij herkent als reflux (in veel mindere mate natuurlijk dan bij S)? Want mijn gevoel zegt dat dit het wel eens kan zijn, maar het komt niet heel erg overeen met de symptomen en constant last is er niet.
Ideas anyone?
Ps: tijdens het zitten in een stoel probeert hij zich ook altijd af te zetten om te strekken. In de antilop lukt dat niet, want geen afzetmogelijkheid. In de bumbo wel
Nee deze beker is van nuby... maar heb er ook 1 vd hema dus dank voor de tip.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:52 schreef AwayTL het volgende:
Wat goed van saar gm. Is dat de beker van de hema? Let goed op schimmel in de dop, die gaan als een malle.
Vraag aan jullie. Frans drinkt veel en vaak, elke 3 uur zo'n beetje nog. Ik heb het idee dat het dus niet altijd honger is, maar de fles is het enige dat helpt.
Als hij zo zit te huilen 3 uur na voeding valt het me op dat er nog melk terug komt zijn mond in en dat hij zich overstrekt (incl veel gerommel van melk nog in de buik). Echt spugen is er niet bij, wel eens wat mondjes terug. Brood fruit en groenten worden wel direct over gegeven, niet met de melk, wel met schuimerig kwijl. Hij kwijlt ook extreem veel, alsof hij altijd tandjes kweekt, dit is nog niet het geval.
Fortevoeding zorgt er niet voor dat hij minder flessen krijgt, maar wel dat hij langer slaapt in de nacht. In de nacht begint hij vaak echt hard te krijsen vanuit het niets en laat zich troosten door of de fles of naast mij te slapen terwijl ik zijn handen vast heb en met mn gezicht strak naast die van hem te liggen (omdat hij zich door dit ook laat troosten, denk ik niet dat het honger is).
Ik denk dat we een beetje in een cirkel zijn beland. Ik denk dat ik hem overvoed en hij heeft last van zn buik. Alleen is voeden het enige dat hem stil/ tevreden houdt. De flessen dronk hij altijd leeg, sinds dat hij verkouden is niet meer. Tussen de flessen door is hij een vrolijk mannetje trouwens.
Mijn vraag aan jullie is: komt dit iemand bekend voor? Of hebben jullie hier ideeen over?
Nog even een shout out aan Zoë, zijn dit symptomen die jij herkent als reflux (in veel mindere mate natuurlijk dan bij S)? Want mijn gevoel zegt dat dit het wel eens kan zijn, maar het komt niet heel erg overeen met de symptomen en constant last is er niet.
Ideas anyone?
Ps: tijdens het zitten in een stoel probeert hij zich ook altijd af te zetten om te strekken. In de antilop lukt dat niet, want geen afzetmogelijkheid. In de bumbo wel
Heb je ook aan eventuele allergieen gedacht?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:52 schreef AwayTL het volgende:
Ideas anyone?
Ja, frans heeft een tijdje pepti gehad als voeding en ik heb 3 weken koemelkvrij gegeten. Zijn broer heeft kma gehad.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:24 schreef ingee het volgende:
[..]
Heb je ook aan eventuele allergieen gedacht?
In ieder geval: als het niet goed voelt en je het idee hebt dat hij er last van heeft zou ik even langs de huisarts / CB arts oid.
Ik kwam er eigenlijk op omdat hij bijvoeding krijgt. Als het nog niet lang speelt en het zou geen reflux zijn, dan kan het natuurlijk ook nog iets vanuit de bijvoeding zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:34 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, frans heeft een tijdje pepti gehad als voeding en ik heb 3 weken koemelkvrij gegeten. Zijn broer heeft kma gehad.
Die allergie is uitgesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En razz nog gecondoleerd![]()
En Away kan logische verklaring zijn dat ie reflux heeft. Ik meen gekezen te hebben dat kindjes dan idd blijven eten om zo de pijn te verzachten ofzo. Maar net wat je zegt.. dan komt het alsnog omhoog dus dat schiet niet op. Hoop dat je eruit komt bij edn arts![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Noh Razz. Zo'n zittende baby is echt weer helemaal anders he!
Mijn baby kreeg een koekje:
[ link | afbeelding ]
Ze vindt een rijstwafel lekkerder
Oordeel zelfquote:Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Soesa lijkt mini veel op maxi? Voor mijn gevoel zit ik nu naar maxi te kijken namelijk
*Boks*quote:Op zondag 17 mei 2015 21:01 schreef LadyTagliatelle het volgende:
ik heb een huilie, en het houdt niet op.
quote:Op zondag 17 mei 2015 21:01 schreef LadyTagliatelle het volgende:
ik heb een huilie, en het houdt niet op.
nee niet eens, en gister ook niet.. eergisteren verjaardag gehad.. maar daar zou ze toch geen last meer van moeten hebben?quote:
Leuk is dat he, zo'n afwashulpje!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:08 schreef Chanty het volgende:
Whahaha twinkle OMG![]()
En A. wat kijkt ze er ook trots en blij bij!
SuusjeMooie ogen heeft ze!
Mijn man vertelde me vanochtend dat Lucas zichzelf optrekt aan de vaatwasser. Inmiddels heb ik het met eigen ogen gezien (en vastgelegd op film)Verder probeert hij ook de bankleuning op te klimmen. Ik denk dat we binnenkort de salontafel moeten ontruimen
quote:Op zondag 17 mei 2015 21:48 schreef BlueEyes het volgende:
Hier iemand om 19 door papa in bed gelegd, om 20u een piep die met een aai door papa is opgelost.
Ik pluk hem zo nog even uit bed voor een slok drinken (weigerde vanavond te drinken bij vriend)
En dan gaan we voor een hele nacht!
DEAl!?
Vicje met Voetjes![]()
En rrrrrollen is leuk!
Jup! Gelukkig duikelde ze achterover.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:00 schreef BlueEyes het volgende:
Lou! Dat wordt matrasje lager (remember het filmpje van duikelen de F in de box)
Ghehe... Ik zou het goed in de gaten houden. Hier was het binnen een dag van optrekken naar de voetjes neerzetten en bijna over de rand duiken.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jup! Gelukkig duikelde ze achterover.![]()
Moet het matras nou gelijk op de laagste stand? Nee toch?
De weg van schoot naar het matras is nou al vaak te lang, als ie helemaal omlaag staat weet ik niet of ze dat matras ooit nog aanraakt
Daarom slaapt O nu op een matras op de grondquote:Op zondag 17 mei 2015 22:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jup! Gelukkig duikelde ze achterover.![]()
Moet het matras nou gelijk op de laagste stand? Nee toch?
De weg van schoot naar het matras is nou al vaak te lang, als ie helemaal omlaag staat weet ik niet of ze dat matras ooit nog aanraakt
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef NotTheSame het volgende:
Hier is hij na 3 uur wiegen, hupsen, sussen, comazuipen, doekhangen, met de stofzuiger aan op de achtergrond, in slaap gevallen...
Of toch niet!![]()
Morgen weer de osteopaat bellen, dit kan gewoon niet langer doorgaan.
Oh wat zwaarquote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef NotTheSame het volgende:
Hier is hij na 3 uur wiegen, hupsen, sussen, comazuipen, doekhangen, met de stofzuiger aan op de achtergrond, in slaap gevallen...
Of toch niet!![]()
Of toch niet!![]()
Dat witte ding met roze rand is haar slaapzak.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Daarom slaapt O nu op een matras op de grondIk krijg haar niet weggelegd in dat lage bedje.
Met slaapzak duurt ht even voor ze over de rand zijn. Maargoed, ineens kunnen ze het. Wij hebben m gelijk omlaag gedaan.
Ik moest lachen om je foto! En t verhaal erbijquote:Op zondag 17 mei 2015 22:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat witte ding met roze rand is haar slaapzak.![]()
Maar matras op de grond is ook wel een goeie!
Gelukkig staat het ledikant naast ons bed (van 60 cm hoog), dus in het ergste geval kwam ze al flik-flakkend op ons matras terecht.
En nog![]()
![]()
voor A. en haar zittende ontdekkingstocht en Suus met koekje. Ze lijkt wel op haar grote zus, maar ook wel een eigen gezichtje vind ik.
Vind ik ook! Alleen zijn de ogen van Saar iets feller blauw en is haar haar donkerder volgens mij. Wel dezelfde hapwangenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je foto! En t verhaal erbij![]()
Soms vind ik onze meiden wel iets van elkaar weg hebben btw...
klinkt wel als luieruitslag. sudo is prima, maar als het na een paar dagen niet verbetert even langs de HA. Grote kans dat het dan een schimmeltje is, en dan krijg je ws iets van micanizolcreme of -zalfquote:Op zondag 17 mei 2015 22:17 schreef LadyTagliatelle het volgende:
btw: luieruitslag, zijn dat een soort rode bultjes die rondom en op haar hamburgertje + tussen de billen een rode vlek vormen... of zijn rode bultjes toch wat anders. ik smeer het elke keer in met een dun laagje sudo, dacht eerst dat het warmte dingetjes waren... maar nu twijfel ik. Tips?
misschien toch maar overwegen om een opname te overwegen (als de osteo niet helpt) op een huilpoli waar iemand het hier laatst over had, zodat je in ieder geval zelf even écht bij kunt komen .. het is niet de bedoeling dat je er kapot aan gaat lieverd!quote:Op zondag 17 mei 2015 22:06 schreef NotTheSame het volgende:
Of toch niet!![]()
Lou heeft haar.... saar nog erg weinigquote:Op zondag 17 mei 2015 22:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vind ik ook! Alleen zijn de ogen van Saar iets feller blauw en is haar haar donkerder volgens mij. Wel dezelfde hapwangen
het voelt als een dikke huid op haar huidje... vorige zondag / maandag is het begonnen met 3 plekjes en sinds een paar dagen ( 2/3) is het een hele vlek... Dinsdag /wo was het weer weg..quote:Op zondag 17 mei 2015 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt wel als luieruitslag. sudo is prima, maar als het na een paar dagen niet verbetert even langs de HA. Grote kans dat het dan een schimmeltje is, en dan krijg je ws iets van micanizolcreme of -zalf
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Nu ze zelf stevig zit is ineens ALLES interessant.Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Much tissues!
Such wall!
So happy!
Wow!
Of toch niet!![]()
Tv kan hij voorlopig nog niet bij, die staat behoorlijk hoogquote:Op zondag 17 mei 2015 22:09 schreef DJMO het volgende:
skittles![]()
mijne was ook aan 't piepen, maar even douchen, insmeren met bodycreme bonne nuit lavendel, de borst en in bed met speentje did the trick .. die ligt te ronken.
Vicvoetjes
Chanty: wacht maar tot ze doorhebben hoe de tv aanmoetik heb inmiddels een standbykiller aangeschaft die ik met een AB bedien, zodat m'n kleuters eindelijk eens van de tv afblijven..
Hint, hint? ( nu doe ik zo'n heilige-boontjes-smiley maar ik weet de code nietquote:Op zondag 17 mei 2015 20:16 schreef pessie het volgende:
Kwakzor, ik was het nietIk ben niet zo snel met iedereen toevoegen
en niemand voegt mij toe
(ik ben onvindbaar
)
Ik heb n roze draagdoek (ik schreef dragdorkquote:Op zondag 17 mei 2015 22:37 schreef Loj het volgende:
[..], het is slopend...
Ik hoop dat de osteopaat kan helpen. Bij peuter zorgde hij er wel voor dat Ow zonder wiegen in slaap kon vallen. Zittend in een stoel hielden we het veel langer vol
Poeh, ben door heel veel mensen toegevoegd op fb. Supertof..Maar ik heb echt geen idee meer wie wie is
morgen ff speuren
niet! die profielbaby is van mij!quote:
als ik eens wat voor je kan doen, geef vooral een gilquote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef NotTheSame het volgende:
Thanx dames. Hij is inmiddels goed onder zeil dus ik ga ook een poging tot slapen doen.
Cholula ik heb geen idee wat het verschil is.
DJMO, het blijft wel in m'n achterhoofd spelen, maar aan de andere kant zitten er zoveel haken en ogen aan dat ik het (nog) niet zie zitten om mijn kind daar achter te laten.
Weltrusten dames![]()
O - ) zonder spatiesquote:Op zondag 17 mei 2015 22:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Hint, hint? ( nu doe ik zo'n heilige-boontjes-smiley maar ik weet de code niet)
candida, de zelfde veroorzaker van spruw. krijgen heel veel baby's mee te maken, is niks om je voor te schamen, je hebt niets fout gedaan ofzoquote:
Ik snap dat je daar een dubbel gevoel bij hebt. N mag hopenlijk ook snel mee naar huis.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh dubbel gevoel vandaag. Mijn officiële UD en de meiden zijn er gewoon al 2 maanden.
L heeft een schone lijst gehaald en N nog niet. Omdat het zo druk is in het ziekenhuis moet L morgen naar huis en moet N nog blijven. Ik wilde ze zo graag samen mee naar huis nemen.
Ik ben blij dat L al mag, maar verdrietig omdat ik N nog moet achterlaten.
Wat fijn dat L het zo goed doet dat ze naar huis mag! Maar wel balen dat N nog moet blijven. Zit ze er wel tegenaan?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh dubbel gevoel vandaag. Mijn officiële UD en de meiden zijn er gewoon al 2 maanden.
L heeft een schone lijst gehaald en N nog niet. Omdat het zo druk is in het ziekenhuis moet L morgen naar huis en moet N nog blijven. Ik wilde ze zo graag samen mee naar huis nemen.
Ik ben blij dat L al mag, maar verdrietig omdat ik N nog moet achterlaten.
zal ik je es ff adden dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik heb helemaal niemand van jullie op FBBehalve een paar die ik al had van voordat we allemaal besloten baby's te krijgen
Die kun je ook zo bij de kruidvat halenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt wel als luieruitslag. sudo is prima, maar als het na een paar dagen niet verbetert even langs de HA. Grote kans dat het dan een schimmeltje is, en dan krijg je ws iets van micanizolcreme of -zalf
kan wel zijn; maar als ik niet zeker weet of het een schimmel is, ga ik geen hormoonzalf smerenquote:Op maandag 18 mei 2015 07:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Die kun je ook zo bij de kruidvat halen
Miconazol is toch geen hormoonzalf?quote:Op maandag 18 mei 2015 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan wel zijn; maar als ik niet zeker weet of het een schimmel is, ga ik geen hormoonzalf smerenAangezien de haar daar ook dunner door wordt
vandaar retourtje huisarts
Heeft Chanty dan ook een baggernacht gehad?quote:Op maandag 18 mei 2015 08:05 schreef BlueEyes het volgende:
En doorslapen was hier Utopie
23:00- 0:30- 5:15- 7:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog eentje omdat ik haar zo mooi vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
quote:Op maandag 18 mei 2015 08:25 schreef geppie het volgende:
[..]
Heeft Chanty dan ook een baggernacht gehad?![]()
Skittels wat een boevenkopje heb je daar tochVoetjesVic en een zittende A
van Razz
![]()
Sterkte NTS en een dubbel gevoel voor Shop, logisch![]()
Frans 6 maanden hiep hiep![]()
Hier gaat het de laatste tijd hartstikke goed, eigenlijk zo goed dat ik het weer 'verdacht' vindipv er gewoon van te genieten
![]()
Mijn meiden zijn laatst met zijn tweeen op de school foto geweest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog eentje omdat ik haar zo mooi vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mn UD maatje. (Oke scheelde 1 dag)
S. 2014
J. 2016
Check! 22.30, 1.15 (twee uur lang niet willen slapen en uiteindelijk toch maar wel bij ons willen slapen, 6.30, 7.45. Op die twee uur na rondspoken wel prima.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:05 schreef BlueEyes het volgende:
Shop fijn dat L meemag en dat N snel volgt, de dubbele gevoelens zijn absoluut begrijpelijk![]()
Miconazol is idd geen hormoonzalf maar antischimmelzalf.
En doorslapen was hier Utopie
23:00- 0:30- 5:15- 7:30
[ Bericht 4% gewijzigd door pessie op 18-05-2015 13:12:00 ]
dan was ik in de war met de miconazol met hydrocortison (kreeg ik zelf regelmatig tegen voetschimmel) my badquote:Op maandag 18 mei 2015 08:05 schreef BlueEyes het volgende:
Miconazol is idd geen hormoonzalf maar antischimmelzalf.
Technisch gezien een medeklinker dan, maarquote:Op maandag 18 mei 2015 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mauwtje heeft gisteren een klinker gekocht, ze kan nu ook de B
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:54 schreef BlueEyes het volgende:
Rustigaan met de PRFFFT tijdens het eten meiden.
Als ik zeg wacht maar dan snappen jullie wel waarom
ermahgerd, maakte ik die fout echt?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:54 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Technisch gezien een medeklinker dan, maar
Crump, da's omschakelen! Toitoitoi!
Envoor de goede slapers en lollers
is vooral leuk als je ze net spinazie voertquote:Op maandag 18 mei 2015 10:54 schreef BlueEyes het volgende:
Tomatensaus of wortel wil anders ook goed kleurenquote:Op maandag 18 mei 2015 10:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
is vooral leuk als je ze net spinazie voert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even op ander account gezet
[ Bericht 7% gewijzigd door BlueEyes op 18-05-2015 12:05:06 ]
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:54 schreef BlueEyes het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:14 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een propmonsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij vindt ze wel heel erg lekker zo te zien
disclaimer
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:14 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een propmonsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cute!! En waar koop ik dat soort schorten voor W?
![]()
Ikea!quote:Op maandag 18 mei 2015 11:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]cute!! En waar koop ik dat soort schorten voor W?
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, let wel op met die schorten, want ze laten dus wel nattigheid door. Leuk voor broodkruimels enzo, maar iets minder geschikt met frambozen / blauwe bessen / bietjes. Zeg maar dááág tegen het leuke Zara-jurkje van oma.
Bij echt nasty spul heeft A. deze om: http://www.bol.com/nl/p/b(...)200000025542837/?s2aquote:Op maandag 18 mei 2015 11:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]ah das balen. Goed om te weten wel, die kruimels maken me minder uit namelijk. rooie natte vlekken meer.
Lalala wachten.![]()
Echt?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ikea schorten moet je na het wassen strijken voor de waterdichtheid!
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet alleen niet hoe de strijkbout werkt.
Maar de schijf citroen die op m'n GRAVAD LAX zat, vond ze wel fantastischquote:Op maandag 18 mei 2015 11:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Frambozen zijn vaak ook zuur, A. houdt er ook niet zo van. Tenzij geprakt met wat banaan of mango.
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar de schijf citroen die op m'n GRAVAD LAX zat, vond ze wel fantastisch
rammelaarsterquote:Op maandag 18 mei 2015 11:35 schreef BlueEyes het volgende:
Mini overhemdjes![]()
Of poloshirtjes![]()
Ik heb nu een hele gave neonroze/oranje en neongele polo.
Witte lange mouwen romper er onder, spijkerbroekje aan en zijn babykrullen standje coupe troep
Mijn surfdude in de dop![]()
Hartjes overkill
Ik ook hoor, het was echt 1/3e van één uitgebakken spekje. Ze snoept vaak microhapjes van ons avondeten mee, gewoon om te proeven (tenzij ik een pakje of zakje heb gebruikt). Alleen doe ik dat voortaan wel als ze d'r eigen groente op heeft in plaats van daarvóór.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind spek dan weer te zout en te vet, ben niet zo dol op varkensvlees
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ikea schorten moet je na het wassen strijken voor de waterdichtheid!
Zulke dingen moet je ook doen als ze zelf klaar isquote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]!
Wanneer mogen die mini's eigenlijk dingen als gerookte zalm?
Ze snoept hier best vaak dingen mee die niet zo heel goed zijn, maar dan is het maar een mini-flintertje voor de smaak. Gisteren een uitgebakken spekje. LEKKER dat ze het vond. Toen wilde ze haar bietjes niet meer.
Ghehehe handig iddquote:Op maandag 18 mei 2015 11:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ook hoor, het was echt 1/3e van één uitgebakken spekje. Ze snoept vaak microhapjes van ons avondeten mee, gewoon om te proeven (tenzij ik een pakje of zakje heb gebruikt). Alleen doe ik dat voortaan wel als ze d'r eigen groente op heeft in plaats van daarvóór.
Voor Frans niet nee, vrijdag was er weer plekquote:Op maandag 18 mei 2015 11:50 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ghehehe handig idd
Alwaysbenadruk het effe (moet nog effe ander joetoepaccount maken)
Oh en proppestein is denk ik mama
Huisarts al gesproken trouwens?
Ja, deze is voor mij ook nieuw. Als dit blijft ga ik inderdaad naar een ander.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou dat klinkt ook niet als een heel behulpzame huisarts Always. Kan je niet naar een andere toe? Ze kunnen je op z'n minst serieus nemen toch.
Voetschimmelcreme is toch geen hormoonzalf?quote:Op maandag 18 mei 2015 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan wel zijn; maar als ik niet zeker weet of het een schimmel is, ga ik geen hormoonzalf smerenAangezien de haar daar ook dunner door wordt
vandaar retourtje huisarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wij zijn klaar voor schotland, is het al 18 juni?
Ik vind van wel, heb ik ook weer vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En geweldig, dat staartje bovenop.
Mauwtjeik heb hier ook zo'n lollert de laatste dagen.
En ik zag een druivenproppert, nomnomnom!
En Away, gefeliciteerd!![]()
mja, dat is weer zo lastig aan je kind meegeven als ze uit huis gaanquote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Voor de dames die graag gebeurtenissen/mijlpalen/tandjes/etc, willen opschrijven... je kunt daarvoor ook de gratis groeiapp van het cb gebruiken. Je kunt hem online invullen of via je mobiel of tablet.
Je kunt er een PDF boekje van maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dat is weer zo lastig aan je kind meegeven als ze uit huis gaan
Ik schrijf zelf ook een boekje
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
heb je ook een jankfoto van Suus? Gewoon als bewijs dat het ook mogelijk is?
Ach gossiequote:Op maandag 18 mei 2015 14:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]ehm.
Nou eergisteren had ze wel gehuild omdat Silvijn haar wilde optillen van de grond om "even weg te brengen" en toen gleed ze uit zn hand met haar achterhoofd op de vloer. Wel van 10 cm hoogte he, hij had haar niet boven zn hoofd getild.
Ik had mn camera niet klaar
Dit is een rasechte 'wacht maar' overigens. Het is niet normaal hoe snel die peuters zijn, man. En al helemaal met iets wat eigenlijk niet mag. Zoals met je zusje gooien. Of de net gestucte muur harken.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit is een rasechte 'wacht maar' overigens. Het is niet normaal hoe snel die peuters zijn, man. En al helemaal met iets wat eigenlijk niet mag. Zoals met je zusje gooien. Of de net gestucte muur harken.
HOEZO heb je ineens een harkEn HOEZO is dan als eerste de muur aan de beurt
[..]
Dit is een rasechte 'wacht maar' overigens. Het is niet normaal hoe snel die peuters zijn, man. En al helemaal met iets wat eigenlijk niet mag. Zoals met je zusje gooien. Of de net gestucte muur harken.
Ik gok dat ze niet in de buurt wasquote:Op maandag 18 mei 2015 14:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gelukkig was niet eerst z'n zusje aan de beurt met die hark
[..]
[..]
SPOILER: curve bv.comOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ja de jouwes zijn echt transparant blond he, als baby?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik vind het haar van A. echt fántastisch!
S heeft best veel haar, meer dan haar zus had, maar het is erg licht.
Ja, zekerquote:Op maandag 18 mei 2015 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja de jouwes zijn echt transparant blond he, als baby?
amen.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Pluizig![]()
Konijntjes, zeehonden, hamsters, kittens, puppy's, alpaca's, koala's, de neus van een paard, kuikentjes... ALLES WAT PLUIZIG IS IS LIEF, dus waarom zou je dat plat duwen met gel
Ik weet niet beter dat je tijdens inname van concerta moet stoppen met bv?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:33 schreef DJMO het volgende:
ik ga binnenkort concerta slikken, en dat zou z'n groei kunnen beinvloeden
Ja joh, in ons dorp wonen alleen maar dierenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd hebben jullie alpacas in de achtertuin!
quote:Op maandag 18 mei 2015 16:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik haal 'm straks weer weg (want het is een stom filmpje, ik ben herkenbaar en ik klink té nasaal om nog leuk te zijn) maar zo gaat het hier vaak (en zie mijn Suus gaan)
http://vid1171.photobucke(...)3439_zpsojpdjaha.mp4
Werkt dit?
Buurman Alpaca![]()
!
Die knuffel van ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En niet meteen kijken maar je hebt een lopende newborn
![]()
hou opquote:Op maandag 18 mei 2015 14:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien moet ik nu naar level 2: de paasei strik.
ik doe er goedemorgen zwitsalspul inquote:Op maandag 18 mei 2015 16:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en over haarknipjes en staartjes enzo. Mijn kind heeft dus wel ENORM veel haar, maar dan wel van het type uitgebloeidepaardebloempluis, dus het is op werkelijk geen enkele manier te temmen. Wat regelmatig commentaar van mensen oplevert. "Zou je er geen staartje indoen?", "Ik zou er wat gel in doen, dan zit het wat platter."
Like, dafok, mijn kind is pluizig ja. Pluizig en blij. En dat laten we lekker zo.
Equote:Op maandag 18 mei 2015 16:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, zeker. En E.lin is nog steeds hartstikke wit (dat was ze al bij geboorte, best een gek gezicht! lichtblonde krullende haartjes bij een baby). Ik denk dat S meer de haarkleur van d'r vader heeft, beetje midden/asblond. Ik was zelf ook zo lichtblond. Nu niet meer
. Ouderdom komt met pigment. Ofzo.
Overigens heeft E. ook een uitgebloeidepaardenbloemencoupe en ze rockt 'm hoor! Onze dandelion![]()
Prima tochquote:Op maandag 18 mei 2015 16:59 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik doe er goedemorgen zwitsalspul in
dat vind ik gewoon asoquote:Op maandag 18 mei 2015 17:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Prima tochDoe wat je wil en leuk vindt, jouw kind. Ik snap alleen niet dat mensen zomaar zeggen dat ik iets zou moeten doen aan het haar van mijn baby. Mensen die ik niet ken hè? Die mijn paardebloempluizebollie in de wagen / draagzak zien en dan denken, 'Goh, laat ik deze wildvreemde mevrouw eens even gaan vertellen hoe ze het haar van heur dochter moet gaan stylen'.
Ik kijk ongeveer zo:quote:Op maandag 18 mei 2015 17:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
dat vind ik gewoon asoik zou zoiets echt niet eens durven
wat zeg je dan?
die had ze met 1,5 maand alquote:Op maandag 18 mei 2015 14:17 schreef Spees_Eend het volgende:
LT je poppetjeen gewoon al een staartje! Wat een lieve foto is dat he samen met Nijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |