Zo ik haak weer aan! Weet niet wat er gebeurd?! We zijn een paar dagen met de caravan op pad en de buitenlucht doet mijn kindjes blijkbaar heel eeg goed, want familie Sicilia is nog in diepe rust

! Vanmorgen om half 8 werd K. wakker voor een flesje. Dochter ligt naast hem en werd dus ook wakker maar kroop nog lekker naast vriend. Ik wilde na het flesje van K. met hem naar de voortent gaan, maar hij begon te gapen en oogjes wrijven, dus vol verbazing hem maar weer in bed gelegd om half 9 ongeveer en iedereen slaapt nog
Heb dus eindelijk weer tijd om niet alleen bij te lezen, maar kan ook weer eens iets posten! Heerlijk genieten in de zon zo
Tap, fijne dag vandaag
Vlindur gefeliciteerd!

voor tandjesleed en zieke baby's

gaat het al wat beter met A. Razz?
Benieuwd naar de foto's Nikooos! Sowieso even een paar

voor alle mooeie foto's en filmpjes die ik voorbij heb zien komen!
Heb een aantal van jullie ook toegevoegd op FB. Ik post hier niet super vaak ivm weinig tijd en vaak ook niet zo heel veel te melden, maar ik lees wel altijd alles mee en word zo blij van al jullie leuke baby's dus volgen via FB lijkt me ook erg leuk

Ben alleen niet zo goed in zoeken op FB dus als iemand mij vindt en het leuk vindt om mij toe te voegen dan be my guest

ik ben diegene met de tokkie naam

en een schoolfoto van N en K als profielfoto!