SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door SQ op 17-05-2015 11:20:23 ]
Ohquote:Op zondag 17 mei 2015 12:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ondertussen in de slaapzak van Zoë.
[ afbeelding ]
Zei ik toch gisteren! Hier was het 20.00-3.10-7.30quote:Op zondag 17 mei 2015 13:37 schreef Chanty het volgende:
Nikoos respect dat jij in het hol van de vrouw durft mee te posten![]()
En nog gefeliciteerd!
TAP wat is ze al groot. Hele fijne dag vandaagEn nog twee dagen genieten van je baby!
Vlindur gefeliciteerd*Slingers rondstrooit*
Razz gecondoleerd, ook al is iemand al oud, is altijd moeilijk.
LTMooi meisje heb je toch
Arme Michaelen arme jij!
Wij hadden een megafantastischegeweldigeawesomegoede nacht![]()
22.15 uur, 4 uur en 8.15! WTF OMG
![]()
![]()
Gewoon maar 1 nachtvoeding! Geen gedoe met naar bed gaan en terug in bed leggen! En gewoon in zijn eigen bed geslapen. Was vast een vergissing
Ze hebben echt een lijntje hequote:Op zondag 17 mei 2015 14:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zei ik toch gisteren! Hier was het 20.00-3.10-7.30
Ze doen het weer!
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:52 schreef AwayTL het volgende:
Wat goed van saar gm. Is dat de beker van de hema? Let goed op schimmel in de dop, die gaan als een malle.
Vraag aan jullie. Frans drinkt veel en vaak, elke 3 uur zo'n beetje nog. Ik heb het idee dat het dus niet altijd honger is, maar de fles is het enige dat helpt.
Als hij zo zit te huilen 3 uur na voeding valt het me op dat er nog melk terug komt zijn mond in en dat hij zich overstrekt (incl veel gerommel van melk nog in de buik). Echt spugen is er niet bij, wel eens wat mondjes terug. Brood fruit en groenten worden wel direct over gegeven, niet met de melk, wel met schuimerig kwijl. Hij kwijlt ook extreem veel, alsof hij altijd tandjes kweekt, dit is nog niet het geval.
Fortevoeding zorgt er niet voor dat hij minder flessen krijgt, maar wel dat hij langer slaapt in de nacht. In de nacht begint hij vaak echt hard te krijsen vanuit het niets en laat zich troosten door of de fles of naast mij te slapen terwijl ik zijn handen vast heb en met mn gezicht strak naast die van hem te liggen (omdat hij zich door dit ook laat troosten, denk ik niet dat het honger is).
Ik denk dat we een beetje in een cirkel zijn beland. Ik denk dat ik hem overvoed en hij heeft last van zn buik. Alleen is voeden het enige dat hem stil/ tevreden houdt. De flessen dronk hij altijd leeg, sinds dat hij verkouden is niet meer. Tussen de flessen door is hij een vrolijk mannetje trouwens.
Mijn vraag aan jullie is: komt dit iemand bekend voor? Of hebben jullie hier ideeen over?
Nog even een shout out aan Zoë, zijn dit symptomen die jij herkent als reflux (in veel mindere mate natuurlijk dan bij S)? Want mijn gevoel zegt dat dit het wel eens kan zijn, maar het komt niet heel erg overeen met de symptomen en constant last is er niet.
Ideas anyone?
Ps: tijdens het zitten in een stoel probeert hij zich ook altijd af te zetten om te strekken. In de antilop lukt dat niet, want geen afzetmogelijkheid. In de bumbo wel
Nee deze beker is van nuby... maar heb er ook 1 vd hema dus dank voor de tip.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:52 schreef AwayTL het volgende:
Wat goed van saar gm. Is dat de beker van de hema? Let goed op schimmel in de dop, die gaan als een malle.
Vraag aan jullie. Frans drinkt veel en vaak, elke 3 uur zo'n beetje nog. Ik heb het idee dat het dus niet altijd honger is, maar de fles is het enige dat helpt.
Als hij zo zit te huilen 3 uur na voeding valt het me op dat er nog melk terug komt zijn mond in en dat hij zich overstrekt (incl veel gerommel van melk nog in de buik). Echt spugen is er niet bij, wel eens wat mondjes terug. Brood fruit en groenten worden wel direct over gegeven, niet met de melk, wel met schuimerig kwijl. Hij kwijlt ook extreem veel, alsof hij altijd tandjes kweekt, dit is nog niet het geval.
Fortevoeding zorgt er niet voor dat hij minder flessen krijgt, maar wel dat hij langer slaapt in de nacht. In de nacht begint hij vaak echt hard te krijsen vanuit het niets en laat zich troosten door of de fles of naast mij te slapen terwijl ik zijn handen vast heb en met mn gezicht strak naast die van hem te liggen (omdat hij zich door dit ook laat troosten, denk ik niet dat het honger is).
Ik denk dat we een beetje in een cirkel zijn beland. Ik denk dat ik hem overvoed en hij heeft last van zn buik. Alleen is voeden het enige dat hem stil/ tevreden houdt. De flessen dronk hij altijd leeg, sinds dat hij verkouden is niet meer. Tussen de flessen door is hij een vrolijk mannetje trouwens.
Mijn vraag aan jullie is: komt dit iemand bekend voor? Of hebben jullie hier ideeen over?
Nog even een shout out aan Zoë, zijn dit symptomen die jij herkent als reflux (in veel mindere mate natuurlijk dan bij S)? Want mijn gevoel zegt dat dit het wel eens kan zijn, maar het komt niet heel erg overeen met de symptomen en constant last is er niet.
Ideas anyone?
Ps: tijdens het zitten in een stoel probeert hij zich ook altijd af te zetten om te strekken. In de antilop lukt dat niet, want geen afzetmogelijkheid. In de bumbo wel
Heb je ook aan eventuele allergieen gedacht?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:52 schreef AwayTL het volgende:
Ideas anyone?
Ja, frans heeft een tijdje pepti gehad als voeding en ik heb 3 weken koemelkvrij gegeten. Zijn broer heeft kma gehad.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:24 schreef ingee het volgende:
[..]
Heb je ook aan eventuele allergieen gedacht?
In ieder geval: als het niet goed voelt en je het idee hebt dat hij er last van heeft zou ik even langs de huisarts / CB arts oid.
Ik kwam er eigenlijk op omdat hij bijvoeding krijgt. Als het nog niet lang speelt en het zou geen reflux zijn, dan kan het natuurlijk ook nog iets vanuit de bijvoeding zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:34 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, frans heeft een tijdje pepti gehad als voeding en ik heb 3 weken koemelkvrij gegeten. Zijn broer heeft kma gehad.
Die allergie is uitgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |