SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Dat is ook een mooiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had nooit meer Gerrard in aidspool
nope, scholes zat onder de etc.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Scholes > Gerrard, dat is wel een hele duidelijke.
Echte clubman. Mooi man.quote:
hahaquote:
Heeft hij 1x aangehad en dat is toevallig gefotografeerd. #leukefeitjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen hij klein was liep hij in een Everton shirt. #leukefeitjes
'quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij mag zo nog een rondje lopen als iedereen al naar huis is
champions leaguequote:
80 miljoen krijgen en dan Balotelli kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
200 miljoen+ uitgeven en nog kutvoetbal laten zien
90 miljoen aan di maria en falcao uitgeven en dan niet opstellen of super slecht spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
80 miljoen krijgen en dan Balotelli kopen
Conclusie Engelse clubs falen altijd met hun beleid.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
90 miljoen aan di maria en falcao uitgeven en dan niet opstellen of super slecht spelen
Komt omdat ze te veel geld hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Conclusie Engelse clubs falen altijd met hun beleid.
Denk ook niet dat er een topspits naar Liverpool wil.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker verkopen die gozer
En dan eens een topspits halen (Dit doet Liverpool toch niet)
Lacazette misschienquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er een topspits naar Liverpool wil.
Het hoeft ook niet perse een spits te zijn die van een topclub komt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er een topspits naar Liverpool wil.
Zou een goede zijn.quote:
Van Origi kan je natuurlijk ook niet verwachten dat hij er volgend seizoen 20 in schiet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou een goede zijn.
Al komt Origi ook volgend jaar natuurlijk. Geen idee hoe hij het gedaan heeft dit jaar bij Lille OSC
Muah Coutinho is gewoon een weergaloze speler. Henderson hard werkertje maar niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:45 schreef Syntix het volgende:
Probleem van Liverpool is dat ze ook een drama middenveld hebben.
en een drama keeperquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:45 schreef Syntix het volgende:
Probleem van Liverpool is dat ze ook een drama middenveld hebben.
Sowieso moet je Lambert en Balotelli wegdoen. Kan Origi de rol van Lambert overnemen en moet je een goede spits als vervanger van Balogod halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Van Origi kan je natuurlijk ook niet verwachten dat hij er volgend seizoen 20 in schiet.
Lacazette zou wel een goede zijn.
Aanval is best aardig met Sturridge en Sterling. Verdediging is ook wel redelijk met Skrtel, Sakho en die linksback.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:46 schreef Sked het volgende:
[..]
en een drama keeper
en een drama verdediging
en een drama aanval
Emre Can vind ik ook wel een goede, maar meer middenvelderquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aanval is best aardig met Sturridge en Sterling. Verdediging is ook wel redelijk met Skrtel, Sakho en die linksback.
Sturridge lijkt inderdaad wel over ja. Zit 'ie net in zijn ritme, raakt hij weer geblesseerdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso moet je Lambert en Balotelli wegdoen. Kan Origi de rol van Lambert overnemen en moet je een goede spits als vervanger van Balogod halen.
Sturridge weer lang eruitKan je ook niet op bouwen
Vind het ook zonde dat die in de verdediging staat, maar wel begrijpelijk, veel andere opties zijn er niet. Of je moet Kolo al gaan gebruiken. Maar dat wil geen elke coach natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emre Can vind ik ook wel een goede, maar meer middenvelder
Zonde was ook fantastisch vorig seizoen, maar met die blessuregevoeligheid red je het dan ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Sturridge lijkt inderdaad wel over ja. Zit 'ie net in zijn ritme, raakt hij weer geblesseerd
Ajax volgend seizoen Man Utd eruit knikkeren in de voorrondesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:48 schreef Nober het volgende:
Geen directe CL plaats voor Van Gaal.
Geen Europees voetbal voor Koeman.
Geen degradatie voor Advocaat.
Prima seizoen.
Of die Lovren, wat pure middelmaat is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind het ook zonde dat die in de verdediging staat, maar wel begrijpelijk, veel andere opties zijn er niet. Of je moet Kolo al gaan gebruiken. Maar dat wil geen elke coach natuurlijk
Als Arsenal de FA cup pakt dan is p7 genoeg voor Europees voetbal voor Koeman dacht ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:48 schreef Nober het volgende:
Geen directe CL plaats voor Van Gaal.
Geen Europees voetbal voor Koeman.
Geen degradatie voor Advocaat.
Prima seizoen.
Hoe zit het eigenlijk met Manquillo? Die was toch voor 2 seizoenen gehuurd?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die Lovren, wat pure middelmaat is.
En die Johnson gaat gelukkig weg, hopelijk halen ze daar een goede rechtsback voor terug. Geen idee wat Liverpool te besteden heeft verder.
Volgens mij wel, maar zal wel niet goed genoeg zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Manquillo? Die was toch voor 2 seizoenen gehuurd?
Vond er ook niet veel aan de keren dat ik hem zag spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar zal wel niet goed genoeg zijn.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als Arsenal de FA cup pakt dan is p7 genoeg voor Europees voetbal voor Koeman dacht ik.
Al is alles beter dan die prutser van een Johnson.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vond er ook niet veel aan de keren dat ik hem zag spelen
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is alles beter dan die prutser van een Johnson.
Die zou nog niet eens bij NAC in de basis horen
Kan je wel vergeten, allebei de ploegen waarschijnlijk in pot 4quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton-Groningen volgend jaar
Jammer, had wel leuk geweest voor Koemanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je wel vergeten, allebei de ploegen waarschijnlijk in pot 4
Southampton moet eerst voorronde tochquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je wel vergeten, allebei de ploegen waarschijnlijk in pot 4
Waarschijnlijk wel, maar tenzij ze door hun ongeplaatste status opeens tegen Valencia ofzo moeten overleven ze dat welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Southampton moet eerst voorronde toch
Tegen Feyenoord of AZ kan wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar tenzij ze door hun ongeplaatste status opeens tegen Valencia ofzo moeten overleven ze dat wel
Oh, maar Vitesse - Utrecht is in de rust al beslist joh (3-0).quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
United - Arsenal ga ik wel voor zitten
Als ik dan al thuis ben
Oh, dan kan ik in de rust vast naar huisquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oh, maar Vitesse - Utrecht is in de rust al beslist joh (3-0).
Gaston Hoermentquote:Op zondag 17 mei 2015 16:48 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker de subsidie neger met zijn natte ogen.
twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 22:43:28In Manchester voor ManUnited - Arsenal. Zin in! http://t.co/O4w03FPSUh reageer retweet
Zo zijn ze allemaal bij Fox , het blijft maar lullenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij lult en lult maar door over randzaken. Daar is Sierd wel voor.
Alles beter dan Ron de Rijkquote:Op zondag 17 mei 2015 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo zijn ze allemaal bij Fox , het blijft maar lullen
Dat is het enige voordeel van de uitsluiting van Bocaquote:Op zondag 17 mei 2015 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hoeft Boca niet meer te becommentariëren
Wel jammer , Altijd een topshow met dat stadion en publiekquote:Op zondag 17 mei 2015 17:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel van de uitsluiting van Boca
Ik kies jou , Holleedertquote:
Dit is echt echt echt heel slecht GGMMquote:Op zondag 17 mei 2015 17:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahahaha ik ben in topvorm
Hier valt niets tegenin te brengen.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Anders wel Bergkamp, Henry, Vieira of Adams
Classic.quote:
Wat een aidsaflevering was dat.quote:
Volgens Wytze ookquote:Op zondag 17 mei 2015 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mijn commentator uit de US was dat een 'goodbye' van Falcao.
Op weg naar Juventus?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dan nog zal er wel een kutprogramma als eigen huis en tuin ofzo bezig zijn waardoor de TV bezet isquote:
Maar dat stond voor dit 'examen' ook al wel vast.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je vriendin/vrouw/ouders/huisgenoten niet de baas zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog zal er wel een kutprogramma als eigen huis en tuin ofzo bezig zijn waardoor de TV bezet is![]()
Is al zeker dat die weggaat?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:30 schreef Downwards het volgende:
Laatste wedstrijd van De Gea voor Man. United.
Waarom haalde Louis geen centrale verdedigers als je het met Jones en Smalling moet doen?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft lowie rojo voor BLACKet gewisseld
Voetbal draait om goals maken, dus moet je aanvallers kopenquote:Op zondag 17 mei 2015 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom haalde Louis geen centrale verdedigers als je het met Jones en Smalling moet doen?
Omdat Louisquote:Op zondag 17 mei 2015 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom haalde Louis geen centrale verdedigers als je het met Jones en Smalling moet doen?
Okquote:Op zondag 17 mei 2015 18:47 schreef Kopsterk het volgende:
Het probleem van United ligt meer bij het scoren van goals. Zeker als je Rooney mist en je van Persie, die tegenwoordig van het niveau Kazim is, in moet zetten.
En dan verhuren ze Chicharito.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Voetbal draait om goals maken, dus moet je aanvallers kopen
Omdat hij dan minder in het spel betrokken wordtquote:Op zondag 17 mei 2015 18:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Blind beter als linksback dan als CVM eigenlijk
Hij gaat dortmund leegkaufenquote:Op zondag 17 mei 2015 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit gemist? En waar kan ik dat moment dat hij met het elftal de supporters bedankt voor afgelopen seizoen terugzien?quote:
http://foxsports.nl/video(...)kt-old-trafford.htmlquote:Op maandag 18 mei 2015 09:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit gemist? En waar kan ik dat moment dat hij met het elftal de supporters bedankt voor afgelopen seizoen terugzien?
Ik zeg dat volgend seizoen Louis zijn philosophywaarheid wordt.
Ik vind het wel een mooie trap eerlijk gezegd. Ipv een gele kaart hoort hij gewoon een gratis Snicker te krijgen na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef Downwards het volgende:
En daardoor de eerste twee duels van volgend seizoen missen.
Hij kreeg dus rood en 3 duels schorsing.quote:Op woensdag 20 mei 2015 03:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie trap eerlijk gezegd. Ipv een gele kaart hoort hij gewoon een gratis Snicker te krijgen na de wedstrijd.
Nice!quote:Op zondag 17 mei 2015 19:58 schreef McGrath het volgende:
http://www.whoateallthepi(...)ow-motion-video.html
mooie beelden
Dat vonden er meer.quote:
twitter:GNev2 twitterde op woensdag 20-05-2015 om 00:04:54One of the best / funniest 20 mins I've ever had! reageer retweet
twitter:Carra23 twitterde op woensdag 20-05-2015 om 00:18:58I can't sleep thinking about this LVG speech if anyone has the full speech send me it! I love that man!! reageer retweet
Nee, hopelijk niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:10 schreef Downwards het volgende:
Zou Dick vanavond nog een puntje pakken bij Arsenal?
Dickie heeft aan 1 punt genoeg voor handhaving.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef Vermecelli het volgende:
Ik gun Dickie de 3 punten wel. Arsenal heeft z'n derde plaats toch zo goed als binnen.
Precies 1 puntje is prima maar ze mogen ook winnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Dickie heeft aan 1 punt genoeg voor handhaving.
Hij denkt waarschijnlijk aan de vette bonus die op hem ligt te wachtenquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dat laat hem zeker niet onberoerd:
http://foxsports.nl/video(...)-het-niet-droog.html
Bij Dickie speelt zoiets denk ik geen rol.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij denkt waarschijnlijk aan de vette bonus die op hem ligt te wachten
Denk het ook niet, maar het is natuurlijk wel makkelijk om over geld te beginnenquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bij Dickie speelt zoiets denk ik geen rol.
Mjah, het is een goede coach, dat blijkt toch steeds weer, en het is niet alsof we hem by MTV's My Crib zullen zien langskomen, want volgens mij geeft hij ook amper een cent uit ...quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij denkt waarschijnlijk aan de vette bonus die op hem ligt te wachten
Het is hem van harte gegund en ik vind dat Sunderland hem ook gewoon een aanbieding moet doen na zo'n mooie prestatiequote:Op woensdag 20 mei 2015 23:46 schreef Downwards het volgende:
Heb net een wat langer interview gezien en het zou mij totaal niet verbazen als hij binnenkort bekend maakt dat hij ook aankomend seizoen de manager van Sunderland is.
Denk dat beide partijen er ook wel baat bij zouden hebben. Hij presenteert zich ook uitstekend:quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is hem van harte gegund en ik vind dat Sunderland hem ook gewoon een aanbieding moet doen na zo'n mooie prestatie
Zou leuk zijn.. erg knappe prestatie van Dick.. 12 punten uit 8 wedstrijden is voor een degradatiekandidaat goed. Vind de prestatie van Leicester City nog beter overigens.. die waren bijna dood en begraven maar hebben het echt geweldig gedaan de laatste weken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:46 schreef Downwards het volgende:
Heb net een wat langer interview gezien en het zou mij totaal niet verbazen als hij binnenkort bekend maakt dat hij ook aankomend seizoen de manager van Sunderland is.
PL is deels zo vermakelijk door de commerciequote:Op woensdag 20 mei 2015 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.. erg knappe prestatie van Dick.. 12 punten uit 8 wedstrijden is voor een degradatiekandidaat goed. Vind de prestatie van Leicester City nog beter overigens.. die waren bijna dood en begraven maar hebben het echt geweldig gedaan de laatste weken.
Al met al vind ik de PL een door de commercie verziekte competitie maar eerlijk gezegd ook de meest vermakelijke competitie.
Klopt..als je de beste spelers hebt lopen is de kans op vermaak wel groot.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
PL is deels zo vermakelijk door de commercie
Lopen inderdaad fantastische spelers rond, maar ook de beleving op zowel het veld als de tribunes geven het iets extra's; wat natuurlijk niet uitsluit dat er ook genoeg saaie potjes bijzitten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt..als je de beste spelers hebt lopen is de kans op vermaak wel groot.
Denk dat Hull dit niet meer weet te recht te breien.. Theoretisch nog mogelijk, maar ga er vanuit dat ze degraderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik Dick was zou ik trouwens zeker blijven.. de jaren gaan tellen maar als coach kan hij het veldwerk overlaten aan zijn assistenten.. Ferguson hield het op die manier ook lang vol.
Wie zou er nu uitvliegen denken jullie.. zou me niet verbazen als United het laat lopen tegen Hull dus dan moet Newcastle wel winnen om erin te blijven.
De supporters vind ik juist niet veel soeps in de PL.. als ik bij United al die tulbanden op de tribune zie dan denk ik.. tsja. Voor de ouderwetse Engelse beleving moet je in lagere divisies zijn denk ik.. in de PL teveel dagjesmensen en rijke stinkerds..het gewone volk kan het niet meer betalenquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lopen inderdaad fantastische spelers rond, maar ook de beleving op zowel het veld als de tribunes geven het iets extra's; wat natuurlijk niet uitsluit dat er ook genoeg saaie potjes bijzitten.
Die heb je ook wel, maar vormen ook bij United een verwaarloosbaar percentage; bij een Everton, Villa of Swansea is de sfeer geweldig en zie je dergelijke figuren ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De supporters vind ik juist niet veel soeps in de PL.. als ik bij United al die tulbanden op de tribune zie dan denk ik.. tsja.
Zit al een tijd te denken om eens het bootje te pakken in IJmuiden en een wedstrijdje van Sunderland of Newcastle te bezoeken.. komend seizoen moet het er maar eens van komen. Engeland staat nog niet op mijn lijst van bezochte competitiesquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die heb je ook wel, maar vormen ook bij United een verwaarloosbaar percentage; bij een Sunderland of Everton is de sfeer geweldig en zie je dergelijke figuren ook niet.
Die tulbandgasten (Singh's?) komen toch al gigantisch lang bij United?quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De supporters vind ik juist niet veel soeps in de PL.. als ik bij United al die tulbanden op de tribune zie dan denk ik.. tsja. Voor de ouderwetse Engelse beleving moet je in lagere divisies zijn denk ik.. in de PL teveel dagjesmensen en rijke stinkerds..het gewone volk kan het niet meer betalen
Ja, die verdienen alle respect. Komen al decennia bij de wedstrijden en zijn zeker geen 'dagjesmensen'. Zijn blijkbaar ook in Moskou geweest toen ze daar de CL-finale speelden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die tulbandgasten (Singh's?) komen toch al gigantisch lang bij United?
met alle respect maar de beleving in de PL stelt echt niks voor. Tenminste bij de topclubs stelt het niks meer voor. Geen club komt bijvoorbeeld in de buurt van Dortmund of Atletico om maar wat te noemen. Alleen nog te betalen voor de rijken. Ze zouden een voorbeeld aan de Bundesliga moeten nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lopen inderdaad fantastische spelers rond, maar ook de beleving op zowel het veld als de tribunes geven het iets extra's; wat natuurlijk niet uitsluit dat er ook genoeg saaie potjes bijzitten.
Niet aan het walhalla Italië?quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
met alle respect maar de beleving in de PL stelt echt niks voor. Alleen nog te betalen voor de rijken. Ze zouden een voorbeeld aan de Bundesliga moeten nemen.
Wist ik niet.. maar respect voor die gasten inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, die verdienen alle respect. Komen al decennia bij de wedstrijden en zijn zeker geen 'dagjesmensen'. Zijn blijkbaar ook in Moskou geweest toen ze daar de CL-finale speelden.
Ik snap niet waarom je Italië er bij haalt. Het lijkt me duidelijk dat die competitie qua sfeer al lang dood en begraven is. Enkele clubs uitgezonderd. Bij 4 Engelse stadions geweest en vond er 3 keer geen reet aan. Alleen Swansea was wel tofquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Niet aan het walhalla Italie?
Sfeer is bij genoeg clubs nog altijd uitstekend.
Ben toevallig zowel bij Dortmund als bij Atletico geweest.. Dortmund is echt geweldig..Atletico is ook tof en doet me ergens aan Feyenoord denken. Vind het alleen jammer dat hun stadion van die open hoeken heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
met alle respect maar de beleving in de PL stelt echt niks voor. Tenminste bij de topclubs stelt het niks meer voor. Geen club komt bijvoorbeeld in de buurt van Dortmund of Atletico om maar wat te noemen. Alleen nog te betalen voor de rijken. Ze zouden een voorbeeld aan de Bundesliga moeten nemen.
Kan best dat je die indruk hebt gekregen; ik ben in het verleden o.a. een paar keer bij Everton geweest en een keer op Villa Park en vorig jaar bij Newcastle en de sfeer was uitstekend. Net zoals je dat via de tv kunt meekrijgen bij genoeg wedstrijden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Bij 4 Engelse stadions geweest en vond er 3 keer geen reet aan. Alleen Swansea was wel tof
Dortmund staat bij mij ook nog steeds op 1. Dat stadion alleen al en dan die wand. Ongelofelijk is dat. Atleti lijkt qua club ook wel wat op Feyenoord qua volkse.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben toevallig zowel bij Dortmund als bij Atletico geweest.. Dortmund is echt geweldig..Atletico is ook tof en doet me ergens aan Feyenoord denken. Vind het alleen jammer dat hun stadion van die open hoeken heeft.
Dat zijn dan nog redelijke clubs, maar bij de clubs als Arsenal en Chelsea kun je een speld horen vallen. Zelfs Mourinho klaagt over zijn eigen fans.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kan best dat je die indruk hebt gekregen; ik ben in het verleden een paar keer bij Everton geweest en een keer op Villa Park en vorig jaar bij Newcastle en de sfeer was uitstekend. Net zoals je dat via de tv kunt meekrijgen bij genoeg wedstrijden.
Bij een Arsenal valt dat inderdaad vaak op en Mourinho kun je ook nog wel begrijpen, zo zwart-wit is het ook niet. Net zoals er genoeg middagen en avonden op bijv. Goodison of Villa Park zijn aan te halen dat het een groot gekkenhuis is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zijn dan nog redelijke clubs, maar bij de clubs als Arsenal en Chelsea kun je een speld horen vallen. Zelfs Mourinho klaagt over zijn eigen fans.
Dat zijn dan ook nog mooie echte clubs. Maar de top is compleet verpest.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bij een Arsenal valt dat inderdaad vaak op en Mourinho kun je ook nog wel begrijpen, zo zwart-wit is het ook niet. Net zoals er genoeg middagen en avonden op bijv. Goodison of Villa Park zijn aan te halen dat het een groot gekkenhuis is.
In bepaalde gevallen inderdaad wel, waar de sfeer in het Britannia Stadium van Stoke, misschien tegen de verwachting van sommigen in, dan weer uitstekend is te noemen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook nog mooie echte clubs. Maar de top is compleet verpest.
West Ham vind ik ook wel een mooie club. Veel Engelsen ook vaak uit de jeugd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen inderdaad wel, waar de sfeer in het Britannia Stadium van Stoke, misschien tegen de verwachting van sommigen in, dan weer uitstekend is te noemen.
Strijd om plek vijf, zes en zeven wordt nog spannend als je even buiten beschouwing laat dat Arsenal de FA Cup waarschijnlijk wintquote:
Het zou mij niet eens verbazen als ze alle 3 hun uitwedstrijd verliezen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Strijd om plek vijf, zes en zeven wordt nog spannend als je even buiten beschouwing laat dat Arsenal de FA Cup waarschijnlijk wint
Southampton is wel kansloos ben ik bang, maar zou het wel heel erg jammer vinden als ze de beloning van hun briljante seizoen niet krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het zou mij niet eens verbazen als ze alle 3 hun uitwedstrijd verliezen.
Spurs verliezen op Goodison en Southampton gelijkspelen bij City zou ik wel een mooi scenario vinden (Southampton heeft een veel beter doelsaldo dan Spurs en komen dan ook op 61 punten).quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Southampton is wel kansloos ben ik bang, maar zou het wel heel erg jammer vinden als ze de beloning van hun briljante seizoen niet krijgen
Het is ze van harte gegund, maar daar geloof ik niet zo in. Ik denk dat Koeman gewoon echt moet gaan duimen voor Arsenal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Spurs verliezen op Goodison en Southampton gelijkspelen bij City zou ik wel een mooi scenario vinden (Southampton heeft een veel beter doelsaldo dan Spurs en komen dan ook op 61 punten).
Ben er vrij zeker van dat hij aankomend seizoen ook de manager is van Sunderland, maar we zullen zien. Zou een goede zaak zijn i.i.g.quote:Sunderland wil graag dat Dick Advocaat langer de hoofdtrainer blijft in het Stadium of Light en de coach gaat het daar met zijn familie over hebben. Magic Dick, zoals hij in Engeland wordt genoemd, zal de clubleiding in ieder geval voor donderdag duidelijkheid geven, zo beloofde hij vrijdag op zijn persconferentie voor het treffen met landskampioen Chelsea. Sunderland speelde zich woensdag veilig, door een punt te pakken bij Arsenal (0-0).
Zou zijn keuze afhangen van wat zijn familie wil of van de bereidheid van Sunderland om te investeren in de selectie? Stoppen op je hoogtepunt is verleidelijk, maar een jaartje PL met een riant salaris ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat hij aankomend seizoen ook de manager is van Sunderland, maar we zullen zien. Zou een goede zaak zijn i.i.g.
Ik denk dat hij het thuis al lang heeft besproken en er zelf ook al wel een tijdje uit is: als ze erin blijven en ze vragen mij, dan doe ik het.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou zijn keuze afhangen van wat zijn familie wil of van de bereidheid van Sunderland om te investeren in de selectie? Stoppen op je hoogtepunt is verleidelijk, maar een jaartje PL met een riant salaris ook.
Dat zou ook mijn gedachte zijn ja.. nog een jaartje PL en dan is het mooi geweest. Alleen is Dick al op leeftijd en dan is het altijd afwachten of er nog wat energie in zit.. als je bijvoorbeeld naar onze ouwe graaier Guus kijkt dan zie je een voorbeeld van iemand die te lang doorgaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het thuis al lang heeft besproken en er zelf ook al wel een tijdje uit is: als ze erin blijven en ze vragen mij, dan doe ik het.
Het was altijd al een droom van Dick om in Engeland te werken, waarom zou je dan dan beperken tot 2 maanden als je nog een seizoen kunt blijven (en goed kunt verdienen)?
Ik heb wel het idee dat Dick nog een stuk energieker en ambitieuzer is dan Hiddink een jaar geleden. Een jaartje PL moet er nog wel inzitten; ik heb eerlijk gezegd nog geen spoortje van aftakeling gezien bij Dick. Guus is al echt een oude man aan het worden..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat zou ook mijn gedachte zijn ja.. nog een jaartje PL en dan is het mooi geweest. Alleen is Dick al op leeftijd en dan is het altijd afwachten of er nog wat energie in zit.. als je bijvoorbeeld naar onze ouwe graaier Guus kijkt dan zie je een voorbeeld van iemand die te lang doorgaat.
Net of Van Gaal er iets over te zeggen heeft of Van Persie blijft.. die heeft nog een contract voor een jaar en zal dat gewoon uitdienen..zo'n salaris krijgt hij nooit meer. De enige die vertrekt is Falcao denk ik.quote:Ook over spelers als Ángel Di Maria, Robin van Persie en Radamel Falcao, die een moeizaam jaar doormaakten en tot de grootverdieners behoren, komt komende week meer duidelijkheid. "Misschien praat ik morgen al met hen. Na de wedstrijd tegen Hull gaan we met zijn allen een drankje drinken. Ik heb ook de maandag nog om te praten. We moeten afwachten hoe die gesprekken verlopen en wie er wel of niet vertrekken", aldus Van Gaal.
Niet in absolute zin, maar wanneer Louis RVP te kennen geeft dat hij niet meer in zijn plannen voorkomt voor volgend seizoen, zou hij er wel aan kunnen bijdragen dat RVP zijn heil ergens anders zoekt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Net of Van Gaal er iets over te zeggen heeft of Van Persie blijft.. die heeft nog een contract voor een jaar en zal dat gewoon uitdienen..zo'n salaris krijgt hij nooit meer. De enige die vertrekt is Falcao denk ik.
Dat is wel een groentje zeg.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:04 schreef McGrath het volgende:
3e keeper bij Villa en 16-jarige Green op de bank.
Ik hoop ook dat Newcastle eruit vliegt, in een review van het seizoen op de Guardian wordt Newcastle ook bijzonder vaak genoemd als slechtste uitsupportersquote:Op zondag 24 mei 2015 15:12 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk degradeert Newcastle en verliest Liverpool/wint Southampton. Al wint misschien Arsenal wel de beker dus kunnen ze zo ook nog Europa in.
Op basis van wordt hebben ze dat besloten dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Newcastle eruit vliegt, in een review van het seizoen op de Guardian wordt Newcastle ook bijzonder vaak genoemd als slechtste uitsupporters
Deel 1:quote:Op zondag 24 mei 2015 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op basis van wordt hebben ze dat besloten dan?
En anders is Sunderland maar een kwartiertje rijden.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:17 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk blijft Newcastle erin. Ik zit daar volgend seizoen een half jaar
Zou ik liever de wedstrijden van Gateshead gaan kijken. Sunderlandquote:Op zondag 24 mei 2015 15:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
En anders is Sunderland maar een kwartiertje rijden.
Dickgodquote:Op zondag 24 mei 2015 15:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou ik liever de wedstrijden van Gateshead gaan kijken. Sunderland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |