quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:35 schreef THEFXR het volgende:
Rose Namajunas vs. Nina Ansaroff is canceled. Taken off UFC 187
Flink wat knaken op Benavidez by (T)KO en Cormier by decisionquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
Nog wat gewed Taz?
Ik twijfel..
Misschien Rumble in ronde 2 winnen @ 8. Maar zijn meeste KO's zijn uit de 1e ronde.. maar DC heeft ook een prima chin. En wat ik dacht waar Bones mee kon winnen waar bodykicks, maar die at DC ook
Ik ben er van overtuigd dat Cormier KO gaat.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Flink wat knaken op Benavidez by (T)KO en Cormier by decision
Ik ook, die man heeft niet de cardio om op niveau mee te gaan met Rumble. Wordt gewoon net als tegen Phil Davis, maar dan met finish.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Cormier KO gaat.
Achja nog altijd beter dan Dillashaw vorige week.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:00 schreef Nober het volgende:
FOX Sports met Evans die uiteraard voor Johnson gaat want teamgenoot.
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 24-05-2015 om 02:07:20Another big prospect here in Covington, a product of Iowa Central Community College. Roommates with Jon Jones. In fact, shared a bunk bed! reageer retweet
lol, dat gaat wat worden dan, hahahaquote:Op zondag 24 mei 2015 02:08 schreef Nober het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 24-05-2015 om 02:07:20Another big prospect here in Covington, a product of Iowa Central Community College. Roommates with Jon Jones. In fact, shared a bunk bed! reageer retweet
Gewoon volle knie als ze inkomen voor de takedown, maar Pyle laat het maar gewoon gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad, zo een moeten ze meteen KO'en/Subben, dan leren ze dat wel af.
ja, die teen in het gaas, hequote:Op zondag 24 mei 2015 02:28 schreef Kerftminister het volgende:
Goh hoopte even dat hij gesubbed werd, maar nee hoor.
Ja dit zegt niet zoveel ronde per ronde he, als je de fight in een geheel zou scoren zou het anders zijn, maar Natal was 2e ronde natuurlijk erg dominant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |