+1 wat een tering mongol.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:53 schreef superniger het volgende:
Hoop echt dat Vitor '1200' Belfort keihard KO gaat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
+1 wat een tering mongol.
Weidman will whoop ass, Weidman will kill, Weidman will prevail!!
All hail king Weidman![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Je neemt gewoon TRT totdat je net onder de toegestane level zit.
Mag dat?
Begrijp niet goed wat je wil zeggen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Enge enge nare koude hypocriete tering Schijtman.
Dat Weidman de testo levels heeft van een 93 jarige opa.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Begrijp niet goed wat je wil zeggen?
12 om 3.7..
Weidman is een stuk jonger..
hij heeft het over de T/E ratio, bij weidman 0.092 en 0,13 waar 1:1 normaal is, hij zit daar dus een factor 10 vanaf, dus hij moet eerst eens in de spiegel kijken ipv belfort te beschuldigen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Begrijp niet goed wat je wil zeggen?
12 om 3.7..
Weidman is een stuk jonger..
Ahaa! The plot thickens!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft het over de T/E ratio, bij weidman 0.092 en 0,13 waar 1:1 normaal is, hij zit daar dus een factor 10 vanaf, dus hij moet eerst eens in de spiegel kijken ipv belfort te beschuldigen.
Ik ga ervan uit dat het meer is wat hij voor de sport betekend heeft dan wat hij in de UFC gedaan heeft. De UFC ziet zichzelf ook als de grootste en enige belangrijke MMA organisatie. Plus dat ze alle rechten hebben van de gevechten van Bas Rutten volgens mij, dus die organisaties zijn allemaal opgekocht. Denk overigens dat hij niet alleen als vechter maar ook als analist, Pride-commentator en sowieso als bekend persoon zelf opgenomen wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
Aparte beslissing..
Op basis van wat? Dat hij de eerste European champ was? Dan kan ik het begrijpen maar verder..
2 fights in de UFC en een titel waarover te discussieren valt.
MMA HoF? Ja. UFC HoF? I think not.
Hoe dan ook tof voor hem
Zoals ik al eerder zei.. er is een nieuwe opzetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
Aparte beslissing..
Op basis van wat? Dat hij de eerste European champ was? Dan kan ik het begrijpen maar verder..
2 fights in de UFC en een titel waarover te discussieren valt.
MMA HoF? Ja. UFC HoF? I think not.
Hoe dan ook tof voor hem
quote:Q: What are the criteria for the Pioneer category?
• For individuals who made their MMA professional debuts before November 17, 2000
• Accomplishments in UFC are major consideration, but record outside Octagon is noted
• Individual should be aged 35 or older OR have been retired for one calendar year
• Active fighters are eligible, but not preferable
Hij heeft het te druk met Inside MMA en andere dingen of inmiddels niet meer?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:10 schreef THEFXR het volgende:
mmmm, gaat rutten, goldie vervangen dit jaar?
Flink wat knaken op Benavidez by (T)KO en Cormier by decisionquote:Johnson vs Cormier
Super leuke match-up met een divison die weer helemaal open ligt na het van tonele verdwijnen van onze Jonny.. Beste #1 contender match die ze hadden kunnen maken en RAZON thin tussen deze twee, niet alleen qua sills set maar uit terug te zien in de odds. Bijna dead even.
Ik gok op Cormier by will power and determination!
Ik schrok wel hoe dun de division is overigens. Als ik zie dat Evans nog steeds #4 geranked staat en al 2 jaar niet gevochten heeft. Nogueira op #12 (2 fights in de laatste 4 jaar), Maldonado op #13, die nooit een tegenstander van formaat zal verslaan. Cummings op #14 na het verslaan van 3 nobody's. En zelfs Texeira op #6 en Manuwa op #8 die verre van all round MMA fighters zijn.
Weidmann vs Belfort
The Real Main Event!
Weidman is baas, nuff said![]()
Cerrone vs Makdessi
Wat een toffe kerel is die Cerrone! 8 fight win streak coming up! Tijd voor een Pettis re-match![]()
Embedded is fucking awesome overigens.
Browne vs Arlovski
Ondanks dat Arlovski (tegen mijn verwachting in) een UFC comeback heeft gemaakt en er nu al 2 op rij tegen niet de minste heeft weten te winnen zie ik dit als een kleine mismatch. Ik ben bang dat aller favoriet Arlovski zwaar KO gaat.
Benavidez vs Moraga
Benavidez heeft 4 losses op zijn record staan, waarvan 2xCruz en 2xJohnson.
Niks om je voor te schamen zou ik zeggen! Een fight met Dodson voor de #1 contender spot zou bruut zijn.
Dat zou heerlijk zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:10 schreef THEFXR het volgende:
mmmm, gaat rutten, goldie vervangen dit jaar?
Misschien gaat Rogan wel wat anders doenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
De vraag is ook of het werkt, Rogan en Bas zijn beide van de grappen en gekkigheid en schreeuwen en krachttermen.. Goldie is juist handig voor al die saaie anchorshit wat Rogan ook niet wilt.
Zou kunnen, hij zit al lang in de bizzquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Misschien gaat Rogan wel wat anders doen
Hoe laat beginnen de prelims op FS1??quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wie gaat er live kijken vannacht?
COME ON YOU SILLY BITCHES WE GOT A HELL OF A CARD!!!!!!!!!!!!!
00.30quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen de prelims op FS1??
Heb een feestje, als ik het trek ga ik nog kijken!
Done, en dank voor de notificatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:40 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
[..]
Fuck it, ik doe het gewoon: Bij deze pick ik Browne over Warlovski. De rest van mijn picks blijven staan
Ik hoop zó op een KO voor Johnson, maar ik ben bang dat DC er een decision uit weet te grinden
Oh well, misschien pas ik ook die pick nog wel aan, eerst even de weigh-ins afwachten
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:44 schreef THEFXR het volgende:
gratis stream
http://forums.sherdog.com(...)e-unibet-tv-2997943/
Wat is er mis met hen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:49 schreef superniger het volgende:
Johson, Cormier, Belfort en Weidman.
Ik wil ze alle 4 niet als champ zien.
Mja, twee color commentators, dat werkt niet inderdaad. Die gaan beide sowieso geen zin hebben om al die advertenties en statistieken op te dreunen, daar heb je iemand als Goldie voor nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
De vraag is ook of het werkt, Rogan en Bas zijn beide van de grappen en gekkigheid en schreeuwen en krachttermen.. Goldie is juist handig voor al die saaie anchorshit wat Rogan ook niet wilt.
Ik ga even slapen nu, dit is een card die ik graag live wil kijken, denk dat ik er vanaf Hall vs. Natal in springquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wie gaat er live kijken vannacht?
COME ON YOU SILLY BITCHES WE GOT A HELL OF A CARD!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga even slapen nu, dit is een card die ik graag live wil kijken, denk dat ik er vanaf Hall vs. Natal in spring
Ik ga meequote:Op zaterdag 23 mei 2015 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
Johnson .. denk ik..
Weidman
Cerrone
Browne
Benavidez
Begin dan de main card om 3:30, denk aan je Europese kijkers.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:35 schreef THEFXR het volgende:
Rose Namajunas vs. Nina Ansaroff is canceled. Taken off UFC 187
dus +30 min bij de starttijd, wordt nu 01.00 uur!
nee, zo werkt het niet, dat timeslot is allang ingekochtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Begin dan de main card om 3:30, denk aan je Europese kijkers.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:35 schreef THEFXR het volgende:
Rose Namajunas vs. Nina Ansaroff is canceled. Taken off UFC 187
dus +30 min bij de starttijd, wordt nu 01.00 uur!
Ik ook! All aboard the Johnson hypetrainquote:
Zou ook mooi zijn voor Henri Hooft.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:34 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Ik ook! All aboard the Johnson hypetrain
Baas van een ventquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |