Done, en dank voor de notificatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:40 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
[..]
Fuck it, ik doe het gewoon: Bij deze pick ik Browne over Warlovski. De rest van mijn picks blijven staan
Ik hoop zó op een KO voor Johnson, maar ik ben bang dat DC er een decision uit weet te grinden
Oh well, misschien pas ik ook die pick nog wel aan, eerst even de weigh-ins afwachten
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:44 schreef THEFXR het volgende:
gratis stream
http://forums.sherdog.com(...)e-unibet-tv-2997943/
Wat is er mis met hen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:49 schreef superniger het volgende:
Johson, Cormier, Belfort en Weidman.
Ik wil ze alle 4 niet als champ zien.
Mja, twee color commentators, dat werkt niet inderdaad. Die gaan beide sowieso geen zin hebben om al die advertenties en statistieken op te dreunen, daar heb je iemand als Goldie voor nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
De vraag is ook of het werkt, Rogan en Bas zijn beide van de grappen en gekkigheid en schreeuwen en krachttermen.. Goldie is juist handig voor al die saaie anchorshit wat Rogan ook niet wilt.
Ik ga even slapen nu, dit is een card die ik graag live wil kijken, denk dat ik er vanaf Hall vs. Natal in springquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wie gaat er live kijken vannacht?
COME ON YOU SILLY BITCHES WE GOT A HELL OF A CARD!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga even slapen nu, dit is een card die ik graag live wil kijken, denk dat ik er vanaf Hall vs. Natal in spring
Ik ga meequote:Op zaterdag 23 mei 2015 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
Johnson .. denk ik..
Weidman
Cerrone
Browne
Benavidez
Begin dan de main card om 3:30, denk aan je Europese kijkers.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:35 schreef THEFXR het volgende:
Rose Namajunas vs. Nina Ansaroff is canceled. Taken off UFC 187
dus +30 min bij de starttijd, wordt nu 01.00 uur!
nee, zo werkt het niet, dat timeslot is allang ingekochtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Begin dan de main card om 3:30, denk aan je Europese kijkers.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:35 schreef THEFXR het volgende:
Rose Namajunas vs. Nina Ansaroff is canceled. Taken off UFC 187
dus +30 min bij de starttijd, wordt nu 01.00 uur!
Ik ook! All aboard the Johnson hypetrainquote:
Zou ook mooi zijn voor Henri Hooft.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:34 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Ik ook! All aboard the Johnson hypetrain
Baas van een ventquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |