Ze lopen niet echt in, zelfs een seconde of 6 verloren in 5 km tijd.quote:
Ja, daar zal hij wel gaan parkeren.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat dat klimmetje op 15km van de streep net wat te veel voor TJS is.
Hoop, tegen beter weten in, dat het een act van Stevie is.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar zal hij wel gaan parkeren.
Kruijswijk ziet er ook niet echt goed uit.
Als ie er met een minuut of 2 voorsprong aan kan beginnen dan geef ik 'm nog wel een kans al zullen er ongetwijfeld een stuk of 2 a 3 zijn die de sprong nog wel kunnen maken.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat dat klimmetje op 15km van de streep net wat te veel voor TJS is.
De Cauwer meldt dat de overwinning voor Slagter al binnen inquote:Op zondag 17 mei 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, genoeg voetbal gekeken, tijd voor de Giro
Ik mis je nu al in het topic, hier lurk ik alleen maarquote:Op zondag 17 mei 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, genoeg voetbal gekeken, tijd voor de Giro
brake away, dat lijkt me onhandig in de afdaling.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zet net de tv aan en zie Kruijswijk in de brake away. Dom of slim?
Slager rijd zelfs voorop, beter aanvallen dan 15de eindigenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slim...kans op een etappeoverwinning + tijdwinst.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anoniem in het peloton zitten levert nog minder op. Als hij nog top-10 wil rijden, is dit wel de juiste strategie.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
brake away, dat lijkt me onhandig in de afdaling.
Dat terzijde is het morgen toch rustdag maar ik denk dat hij er weinig mee wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |