Ze lopen niet echt in, zelfs een seconde of 6 verloren in 5 km tijd.quote:
Ja, daar zal hij wel gaan parkeren.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat dat klimmetje op 15km van de streep net wat te veel voor TJS is.
Hoop, tegen beter weten in, dat het een act van Stevie is.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar zal hij wel gaan parkeren.
Kruijswijk ziet er ook niet echt goed uit.
Als ie er met een minuut of 2 voorsprong aan kan beginnen dan geef ik 'm nog wel een kans al zullen er ongetwijfeld een stuk of 2 a 3 zijn die de sprong nog wel kunnen maken.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat dat klimmetje op 15km van de streep net wat te veel voor TJS is.
De Cauwer meldt dat de overwinning voor Slagter al binnen inquote:Op zondag 17 mei 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, genoeg voetbal gekeken, tijd voor de Giro
Ik mis je nu al in het topic, hier lurk ik alleen maarquote:Op zondag 17 mei 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, genoeg voetbal gekeken, tijd voor de Giro
brake away, dat lijkt me onhandig in de afdaling.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zet net de tv aan en zie Kruijswijk in de brake away. Dom of slim?
Slager rijd zelfs voorop, beter aanvallen dan 15de eindigenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slim...kans op een etappeoverwinning + tijdwinst.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anoniem in het peloton zitten levert nog minder op. Als hij nog top-10 wil rijden, is dit wel de juiste strategie.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
brake away, dat lijkt me onhandig in de afdaling.
Dat terzijde is het morgen toch rustdag maar ik denk dat hij er weinig mee wint.
Denk dat ie niet echt voor de tijdwinst gaat maar prima bezig natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slim...kans op een etappeoverwinning + tijdwinst.
Sagan gaat hopelijk de nodige boni's verdienen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
TJS
Vanavond nog genieten van Lollerphilippe. Heerlijke dag.
Sagan pakt loller in de boni'squote:Op zondag 17 mei 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
TJS
Die gaat Sagan erop leggen in de sprintquote:Op zondag 17 mei 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
TJS
Hij zal wel een minuutje of 3 pakken...lekker meegenomen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat ie niet echt voor de tijdwinst gaat maar prima bezig natuurlijk.
Nee.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Jetse bij Team Lotto Jumbo NL?
Maar gisteren heeft hij er uiteindelijk 2 verloren, dus netto schiet het alsnog weinig op.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal wel een minuutje of 3 pakken...lekker meegenomen.
Over een paar dagen weer wel. Plugge heeft hem in de gaten gehouden en hij heeft zich in een paar maanden enorm ontwikkeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Jetse bij Team Lotto Jumbo NL?
Als hij anoniem in het peloton had meegefietst had hij veel meer verloren...quote:Op zondag 17 mei 2015 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar gisteren heeft hij er uiteindelijk 2 verloren, dus netto schiet het alsnog weinig op.
Misschien, maar ik denk niet dat het nog veel zin heeft om voor een klassement te gaan. Al is het natuurlijk bewonderenswaardig dat hij het probeert.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij anoniem in het peloton had meegefietst had hij veel meer verloren...
Tiralongo dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd wie er zo de turbo op gaat zetten in de achtervolgende groep (hij zal in ieder geval Hesjedal in zijn wiel hebben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |