Better safe then sorry in dit geval, die paar secondjes maken ook niet uitquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus de kopgroep mag gewoon vol doorgaan en het peloton moet wachten? Mooie boel.
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:52 schreef Max23 het volgende:
Jammer, Kruissie pakt niet veel punten op de klim. In ieder geval niet bij de beste 3
twitter:hermanchevrolet twitterde op zondag 17-05-2015 om 14:13:12Het zou me niet eens verbazen dat de ploegleiding van Lotto-Jumbo niet eens wist dat Kruijswijk vandaag de bergtrui kon pakken. #giro reageer retweet
Misschien hebben ze vandaag een hoger doel...kopgroep gaat het halen, dan is het zonde veel energie in die bergsprintjes te steken.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]twitter:hermanchevrolet twitterde op zondag 17-05-2015 om 14:13:12Het zou me niet eens verbazen dat de ploegleiding van Lotto-Jumbo niet eens wist dat Kruijswijk vandaag de bergtrui kon pakken. #giro reageer retweet
Niet tot het einde, maar toch wel een aantal dagen?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk is niet explosief genoeg om die trui uiteindelijk te behouden denk ik
Een bergtrui, die sowieso echt niet al te boeiend is, een paar daagjes in bezit hebben, joepie.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet tot het einde, maar toch wel een aantal dagen?
Maar vandaag een etappe zege lijkt me ook 0,0 kans.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een bergtrui, die sowieso echt niet al te boeiend is, een paar daagjes in bezit hebben, joepie.
Hesjedal kan lekker uitrusten.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slagter meer dan een minuut voor op het achtervolgende groepje. Geen idee wat het praktisch nut is.
Waarom...het is niet dat de rest zoveel beter klimt...als hij het handig aanpakt, kan ie kort eindigen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar vandaag een etappe zege lijkt me ook 0,0 kans.
Hij heft gisteren wel een inspanning geleverd.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom...het is niet dat de rest zoveel beter klimt...als hij het handig aanpakt, kan ie kort eindigen.
Kort eindigen joepie.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom...het is niet dat de rest zoveel beter klimt...als hij het handig aanpakt, kan ie kort eindigen.
Dat is idd wel een serieus nadeel.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heft gisteren wel een inspanning geleverd.
twitter:BiciGoga twitterde op zondag 17-05-2015 om 15:26:23Con la ventaja numérica en la fuga el TCS lanza a Slagter y atrás queda Hesjedal, el holandés bajando #giro http://t.co/yW4e1AsLHC reageer retweet
En dat betekent? Mijn Spaans is vrij matig...quote:Op zondag 17 mei 2015 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
twitter:BiciGoga twitterde op zondag 17-05-2015 om 15:26:23Con la ventaja numérica en la fuga el TCS lanza a Slagter y atrás queda Hesjedal, el holandés bajando #giro http://t.co/yW4e1AsLHC reageer retweet
Cannondale heeft met hun numerieke meerderheid in de ontsnapping Slagter vooruit laten rijden terwijl Hesjedal lekker achterin de groep zit.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat betekent? Mijn Spaans is vrij matig...
Ging mij dan ook meer om te foto van; http://t.co/yW4e1AsLHCquote:Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat betekent? Mijn Spaans is vrij matig...
Thx! Altijd handig zo'n halve Spanjool in het topic.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cannondale heeft met hun numerieke meerderheid in de ontsnapping Slagter vooruit laten rijden terwijl Hesjedal lekker achterin de groep zit.
Vrij vertaald
Heb je de voorbeschouwing niet gelezen?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:41 schreef Pedroso het volgende:
Laatste 12 km is alleen maar afdalen toch ? Als TJ daar alleen boven komt met een voorsprong van een kleine minuut dan is het binnen lijkt me.
Ook in een sprintje met 4/5 man is ie niet kansloos.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:41 schreef Pedroso het volgende:
Laatste 12 km is alleen maar afdalen toch ? Als TJ daar alleen boven komt met een voorsprong van een kleine minuut dan is het binnen lijkt me.
Nee, niet echt. Had ik het verkeerd begrepen dus. Dat verkleint de kansen dus wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de voorbeschouwing niet gelezen?
Laatste 5 km gaat het weer omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |