Porte schijnt ook aardig te kunnen tijdrijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als Stef echt op zijn top tijdritniveau zit denk ik dat alleen Uran marginaal beter is van de klassementsrenners.
Die lijkt me vergelijkbaar ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Porte schijnt ook aardig te kunnen tijdrijden.
In grote ronde liggen de verhoudingen altijd anders. Zo gaat Aru opeens top-5 rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als Stef echt op zijn top tijdritniveau zit denk ik dat alleen Uran marginaal beter is van de klassementsrenners.
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Landa was gisteren op Campitello Matese trouwens een minuut sneller dan Berzin in 1994
Wind mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Landa was gisteren op Campitello Matese trouwens een minuut sneller dan Berzin in 1994
Tof voor Slagterquote:Op zondag 17 mei 2015 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Dat je dat kan na zo'n dag gisteren, knap. En eindelijk Slagter
Leuk groepjequote:Op zondag 17 mei 2015 12:28 schreef TheArt het volgende:
Kopgroep met Betancur, Tiralongo, Colbrelli, Moinard, Elissonde, Herrada, Hesjedal, Slagter, Geschke, Belkov en Kruijswijk.
Nou zijn de fietsen tegenwoordig wel 2,5 kg lichter dan in 1994. Toen was een fiets nog maar net onder de 10 kg.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:42 schreef TheArt het volgende:
Astana heeft aangegeven dat ze aan het einde van de daG Aru in het roze willen hebben. Tiralongo is vooruitgestuurd met een plan dus.
quote:Rode lantaarn Ishibashi (Nippo) stapt uit de koers. Een gevaarlijke klant minder dus voor de "maglia nera", de symbolische zwarte trui voor de laatste in de stand.
Mooie discussies daar!quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die reacties op WF. Ben jij dit R_R?
[ afbeelding ]
Oleg doet nu de tactiek vanuit de auto. Het is een beetje als Hitler die al zijn generaals ontsloeg en zelf de leiding nam over het leger.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef TheArt het volgende:
Ik snap Tinkoff dus echt nietZe willen die roze trui maar al te graag afstaan aan iemand die ongevaarlijk is. Ze weten dat Tiralongo in die vlucht zit met een plan voor Aru. Waarom dan in hemelsnaam die vlucht gaan achtervolgen, terwijl als ze dat niet doen Tiralongo direct van geen waarde meer is voor Aru en Astana dan vanzelf weer nerveus wordt zoals in deze Giro altijd al is gebeurd.
Idd, geef Moinard 8 minuten. BMC wil wel een weekje op kop rijden voor die roze trui...en in de laatste week rij je hem met 4 bergritten en 1 zware tijdrit er zo weer uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef TheArt het volgende:
Ik snap Tinkoff dus echt nietZe willen die roze trui maar al te graag afstaan aan iemand die ongevaarlijk is. Ze weten dat Tiralongo in die vlucht zit met een plan voor Aru. Waarom dan in hemelsnaam die vlucht gaan achtervolgen, terwijl als ze dat niet doen Tiralongo direct van geen waarde meer is voor Aru en Astana dan vanzelf weer nerveus wordt zoals in deze Giro altijd al is gebeurd.
Mijn ogen functioneren niet meer.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die reacties op WF. Ben jij dit R_R?
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat het een trollpost is, anders wil ik niet meer op deze planeet leven.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn ogen functioneren niet meer.
Volgens mij zijn die mensen op wielerflits daadwerkelijk zo naïef.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het een trollpost is, anders wil ik niet meer op deze planeet leven.
inxautski inhalen wordt volgens mij onmogelijk vandaagquote:
Concurrentie komt uit de kopgroep zelf. Zo'n Hesjedal lijkt me wat dat betreft een gevaarlijke klant.quote:
Nee dat was niet de planning. Ze hebben er daar ook al genoeg met Cav en Kwiatkowski waar sowieso voor gereden gaat worden. Het Tourteam zit al vrij vol daar.quote:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 17-05-2015 om 13:49:53#sporza #giro - Geschke pakt het max punten op de Col de Terminio voor Betancur en Tiralongo - het pel volgt 5'53" reageer retweet
JanBovenTactics.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:52 schreef Max23 het volgende:
Jammer, Kruissie pakt niet veel punten op de klim. In ieder geval niet bij de beste 3
Zelfs dat kunnen ze niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:52 schreef Max23 het volgende:
Jammer, Kruissie pakt niet veel punten op de klim. In ieder geval niet bij de beste 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |