Porte schijnt ook aardig te kunnen tijdrijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als Stef echt op zijn top tijdritniveau zit denk ik dat alleen Uran marginaal beter is van de klassementsrenners.
Die lijkt me vergelijkbaar ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Porte schijnt ook aardig te kunnen tijdrijden.
In grote ronde liggen de verhoudingen altijd anders. Zo gaat Aru opeens top-5 rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als Stef echt op zijn top tijdritniveau zit denk ik dat alleen Uran marginaal beter is van de klassementsrenners.
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Landa was gisteren op Campitello Matese trouwens een minuut sneller dan Berzin in 1994
Wind mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Landa was gisteren op Campitello Matese trouwens een minuut sneller dan Berzin in 1994
Tof voor Slagterquote:Op zondag 17 mei 2015 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Dat je dat kan na zo'n dag gisteren, knap. En eindelijk Slagter
Leuk groepjequote:Op zondag 17 mei 2015 12:28 schreef TheArt het volgende:
Kopgroep met Betancur, Tiralongo, Colbrelli, Moinard, Elissonde, Herrada, Hesjedal, Slagter, Geschke, Belkov en Kruijswijk.
Nou zijn de fietsen tegenwoordig wel 2,5 kg lichter dan in 1994. Toen was een fiets nog maar net onder de 10 kg.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:42 schreef TheArt het volgende:
Astana heeft aangegeven dat ze aan het einde van de daG Aru in het roze willen hebben. Tiralongo is vooruitgestuurd met een plan dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |