SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik had het ook bijna gedaan, maar het is nog 100 kilometer, genoeg tijd voor een inzinking.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb Zakarin voor het eerst deze giro niet opgesteld in een niet-sprintersetappe
Ik heb Viviani erin gezet voor de zeker sprinttrui puntenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had verder alleen nog maar een Hepburn ofzo over, dus dan toch maar voor Zakarin gegaan
#nuovociclismoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:26 schreef Bismarck het volgende:
Het zegegebaar van Ulissi gisteren deed toch sterk denken aan Riccò. En we weten allemaal wat daar van terecht is gekomen. Diego, jongen, het is leuk dat je weer back in the game bent, maar iets meer bescheidenheid zou je sieren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:PelotonWatch twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 14:32:04#Giro Betancur and Pellizotti have bridged to Kruijswijk reageer retweet
Echt een afmaker is het niet dus dan zou ie alleen moeten bovenkomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:37 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat Contador de zege gunt aan Steven
Knijpquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
Kom je thuis, zet je de tv aan, zie je Kruijswijk in de kopgroep
Kan iemand me even knijpen?
Leuk, en nu?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoorde dat Jonker met de Volewijckers naar de Eredivie wil
Achtervolgende groep zit er vlak achter dus die komen er dan ook bij. Op zich prima maar er zullen er wel een paar bij zitten die sterker zijn dan Kruiswijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Vandewalle erbij komt zou dat wel mooi zijn. Goede motor op het vlakke en lost toch meteen zodra er serieus geklommen moet worden.
Denk niet dat Bertje en co. wakker zullen liggen om Kruiswijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:45 schreef Sked het volgende:
GPS is weer aan het kloten
Maar er zijn genoeg renners die nog wel willen rijden lijkt me gezien de 9:54 die Kruijswijk maar achterstaat op Bertje in het GC
We gaan voor de bergtrui.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Achtervolgende groep zit er vlak achter dus die komen er dan ook bij. Op zich prima maar er zullen er wel een paar bij zitten die sterker zijn dan Kruiswijk.
Iedereen heeft al serieus tijd verloren...schat die Pool eigenlijk nog het sterkst in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Achtervolgende groep zit er vlak achter dus die komen er dan ook bij. Op zich prima maar er zullen er wel een paar bij zitten die sterker zijn dan Kruiswijk.
Nee, maar een aantal renners die aan top 10 denken welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat Bertje en co. wakker zullen liggen om Kruiswijk.
Als ze achtervolgen, zal het veel eerder voor Niemiec zijn dan voor Kruijswijk..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:45 schreef Sked het volgende:
GPS is weer aan het kloten
Maar er zijn genoeg renners die nog wel willen rijden lijkt me gezien de 9:54 die Kruijswijk maar achterstaat op Bertje in het GC
Ja, die was ik even vergetenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze achtervolgen, zal het veel eerder voor Niemiec zijn dan voor Kruijswijk..
Dat dachten we van de week ook, toen ging Astana aan de boom schudden en moest Formolo zich nog behoorlijk haastenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:49 schreef Pedroso het volgende:
Als de achtervolgende groep aansluit en ze goed samenwerken dan zit de winnaar voorin in ieder geval, mooie voorsprong.
En ook van krachttraining.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kruiswijk houdt van eten en zijn favoriete voetballer is Ruud van Nistelrooy
Toen was natuurlijk de tijdswaarneming weer is onbetrouwbaar. Binnen een minuut had het peloton er bijna 2 minuten afgefietst.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat dachten we van de week ook, toen ging Astana aan de boom schudden en moest Formolo zich nog behoorlijk haasten
Bertje en co niet maar wel andere mannen die top 10 willen rijden in het AKquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat Bertje en co. wakker zullen liggen om Kruiswijk.
en zijn favo drinken is water?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er stond van Nistelroy.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Matige voorkeur, qua voetballer dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van welk type speler ben jij fan? Een type Derksen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Matige voorkeur, qua voetballer dan.
Boilesenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van welk type speler ben jij fan? Een type Derksen?
Niet van overrated spitsen die nooit prijzen winnen met hun club/land en niet thuis geven op de belangrijke momenten in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van welk type speler ben jij fan? Een type Derksen?
Ik ben wel bang dat hij er na zo'n inspanning als vandaag morgen meteen afgereden wordtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Virtueel podium voor Kruijswijk genoemd.
Maar dit totaal ter zijde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet van overrated spitsen die nooit prijzen winnen met hun club/land en niet thuis geven op de belangrijke momenten in ieder geval
Dus je bent ook geen fan van Robin van Persie?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet van overrated spitsen die nooit prijzen winnen met hun club/land en niet thuis geven op de belangrijke momenten in ieder geval
Gewonnen prijzenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eindstreep is nog ver.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:16 schreef Sked het volgende:
En nu lekker 60km naar elkaar gaan kijken om door Aru ingerekend te worden op de slotklim
Ik heb geen weddenschap verloren, volgens mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Welke weddenschap heb jij verloren trouwens en hoe lang duurt hij nog?
Oh, je hebt je UI vrijwilligquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen weddenschap verloren, volgens mij.
En opeens wordt de voorsprong kleinerquote:
Om de bocht mee af te snijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Wtf heeft Niemic gewoon een mes achterop zijn fiets gebonden?
Alles is in Polen geoorloofd om te winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Wtf heeft Niemic gewoon een mes achterop zijn fiets gebonden?
JAZEKERquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit de TARTAAR in de Chasing Group?
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit de TARTAAR in de Chasing Group?
0 Europese prijzen (1x halve finale slechts) en 3x landskampioen terwijl je een jaar of tien bij de twee grootste clubs ter wereld hebt gespeeld. Fantastisch.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewonnen prijzen
PSV
Landskampioen: 2000, 2001
Johan Cruijff Schaal: 1998, 2000
Nederlands Speler van het Jaar: 1998/1999, 1999/2000
Nederlands topscorer: 1998/1999, 1999/2000
Manchester United FC
Landskampioen: 2002/2003
FA Cup: 2003/2004
League Cup: 2005/2006
Engels Speler van het Jaar: 2001
Engels topscorer: 2002/2003
Real Madrid
Landskampioen: 2006/2007 2007/2008
Spaanse Supercup: 2008/2009
Topscorer Primera division: 2006/2007
Nederlands Elftal
Interlands: 70
Doelpunten: 35
Die won nooit prijzen inderdaad.
Doe dit maar lekker in VBLquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
0 Europese prijzen (1x halve finale slechts) en 3x landskampioen terwijl je een jaar of tien bij de twee grootste clubs ter wereld hebt gespeeld. Fantastisch.
Ook zo mooi dat zowel Man Utd en Real een bloeiperiode hadden op het moment dat hij vertrok, maar je mag hem een fantastische spits blijven vinden hoor.
Leuk, maar niet hier.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
0 Europese prijzen (1x halve finale slechts) en 3x landskampioen terwijl je een jaar of tien bij de twee grootste clubs ter wereld hebt gespeeld. Fantastisch.
Ook zo mooi dat zowel Man Utd en Real een bloeiperiode hadden op het moment dat hij vertrok, maar je mag hem een fantastische spits blijven vinden hoor.
Die gaat niet winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te mekkeren, joh.
Wil jij geen Tartaar als ritwinnaar?
Nee, de bijna-Eindhovenaar gaat winnenquote:
Aan de andere kant is dat wel goed voor de gemoedstoestand van R_R.quote:
Dan ga ik met dingen gooien.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dat wel goed voor de gemoedstoestand van R_R.
Die kan Zakarin als ritwinnaar niet verkroppen.
Gewoon Nuenenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de bijna-Eindhovenaar gaat winnen
En het is leuker als de kopgroep zich nog moet haasten op de slotklim, dan wint tenminste de beste in plaats van de clown die het vervelendste spelletje speeltquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dat wel goed voor de gemoedstoestand van R_R.
Die kan Zakarin als ritwinnaar niet verkroppen.
Kan me niet voorstellen dat er iemand in die kopgroep is die een goede Zakarin kan hebben op die slotklim.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
En het is leuker als de kopgroep zich nog moet haasten op de slotklim, dan wint tenminste de beste in plaats van de clown die het vervelendste spelletje speelt
Die Lollerpool van een Niemiec.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er iemand in die kopgroep is die een goede Zakarin kan hebben op die slotklim.
Ach, als ze de hele tijd blijven bakkeleien kijk ik nog even naar Wolfsburg - Dartmund.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
En het is leuker als de kopgroep zich nog moet haasten op de slotklim, dan wint tenminste de beste in plaats van de clown die het vervelendste spelletje speelt
Ik heb alleen nog geen goede Zakarin gezien deze Giroquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er iemand in die kopgroep is die een goede Zakarin kan hebben op die slotklim.
We zitten hier al 2 uur met onze broek uit te kijken.quote:
Dit dus. Vorige Giro vergeten?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Lollerpool van een Niemiec.
Twee weken geleden was ie nog goed, ik kan me niet voorstellen dat ie er nu geen klote meer van kanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen goede Zakarin gezien deze Giro
Er zijn wel gekkere dingen gebeurdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee weken geleden was ie nog goed, ik kan me niet voorstellen dat ie er nu geen klote meer van kan
Nee, was de Giro van twee jaar geleden dat hij zo uitblonk. Vorig jaar wel een rit in de Vuelta.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Vorige Giro vergeten?
Je bedoelt de Giro van 2013, en die bergetappe in de Vuelta vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Vorige Giro vergeten?
Landis had een vorm van dag op dag inderdaad.quote:
Ja, bedankt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, was de Giro van twee jaar geleden dat hij zo uitblonk. Vorig jaar wel een rit in de Vuelta.
Hij kan er niet nog meer concurrentie bij hebben voor de 10e plek in het GCquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mannetje van BMC, wat? Moet Damiano Caruso hier gaan winnen ofzo?
Dat soort achterlijke acties zie je tegenwoordig in elke grote ronde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mannetje van BMC, wat? Moet Damiano Caruso hier gaan winnen ofzo?
Den Haag?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weten jullie waar Niemiec geboren is?
Polenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maaskantje?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een 1 of andere legendequote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jetro Willems vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Valt nog mee met de mannen die vooruit zijn, als Niemec de gevaarlijkste is van allen dan is het geen enkel probleem om ze vooruit te laten (tenzij je voor de overwinning wilt gaan en de voorsprong niet heel erg groot is).quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:37 schreef Ferdii het volgende:
Astana op kop
Jammer dat die pool er bij zit, geeft kruijswijk minder ruimte
Plus dat de echt goede klimmers in dit peloton op zo'n col gewoon vijf minuten dicht kunnen rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt nog mee met de mannen die vooruit zijn, als Niemec de gevaarlijkste is van allen dan is het geen enkel probleem om ze vooruit te laten (tenzij je voor de overwinning wilt gaan en de voorsprong niet heel erg groot is).
Kom sprinten danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niemiec weet ook alles van natuurlijk afvallen.
En dan zetten ze morgen even aan op die col van eerste categorie en daar gaan Niemec en Kruijswijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemec is klassementsgewijs de gevaarlijkste natuurlijk. Dat valt inderdaad wel mee.
Zit hoog in de concentratie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niemiec weet ook alles van natuurlijk afvallen.
Echt he.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan zetten ze morgen even aan op die col van eerste categorie en daar gaan Niemec en Kruijswijk
Als hij dit al op het einde van week 1 kan, nou dan gaat dat nog wat beloven voor week 3.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Kruijswijk denkt dat het al de zesde week is?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:45 schreef Pedroso het volgende:
Nog 20 km voor de slotklim, tot daar kunnen ze nog wel een minuut of 2,5 a 3 verliezen om zeker voor te blijven. Moet lukken dus.
Godverdomme, ze rijden wel twee keer zo hard opeens voorinquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Die GPS gaat in 1 keer van 8 naar 9 minuten
Nee, maar zolang dat verschil altijd maar tussen de 15 en de 45 seconden blijft hangen, doen de renners die daar zitten wel veel minder kopwerk dan de 3 vooraan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:46 schreef Pedroso het volgende:
Samenwerking in de achtervolgende groep is ook niet best momenteel.
GPS wordt volgens mij bepaald aan de hand van de afstand tussen 2 motoren. Als een van de twee wat verder naar voor of achter gaat, dan fluctueert de tijd al.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Achterstand is ruim 5 km op de koplopers dus zal wel een minuut of 7,5 zijn denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Van de Walle komt die berg niet op en Bentacur zal wel gaan zitten kloten op die slotklim, wordt nog moeilijk genoegquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Gang is er wel een beetje uit bij Kruiswijk en zijn vriendjes.
Kruijswijk moet gewoon maar even wegsprinten en winnen dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Kijk uit malloot, een kokosnoot.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Van der Walle willen ze er nog wel even bijhouden denk ik om het laatste stuk tot de slotklim nog even de gang erin te houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de Walle komt die berg niet op en Bentacur zal wel gaan zitten kloten op die slotklim, wordt nog moeilijk genoeg
Ik wilde hier een smakeloze soep van maken, maar dat ging me toch een beetje te ver.quote:
Dat jij smakeloos bent, is voor ons geen verrassing.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde hier een smakeloze soep van maken, maar dat ging me toch een beetje te ver.
Zelfs ik heb mijn grenzen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij smakeloos bent, is voor ons geen verrassing.
Renaat en De Cauwer zijn prima te doen, gezond chauvinistisch. Wuyts daarentegen...quote:
Karl is prima tot een bepaalde grens, maar als hij die grens overschreden heeft dan is hij net Wuyts.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Renaat en De Cauwer zijn prima te doen, gezond chauvinistisch. Wuyts daarentegen...
Lekker samen stampvoeten als er een Belg net aan tweede wordtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Karl is prima tot een bepaalde grens, maar als hij die grens overschreden heeft dan is hij net Wuyts.
Laten we niet Wuyts bekritiseren, anders komt Wimderon weer langs met de zweep!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Renaat en De Cauwer zijn prima te doen, gezond chauvinistisch. Wuyts daarentegen...
Ja want hij draait zo lekker meequote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van der Walle willen ze er nog wel even bijhouden denk ik om het laatste stuk tot de slotklim nog even de gang erin te houden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:02 schreef Pedroso het volgende:
Alleen Jose Been en Bobby Traksel delen de kamer.
Nu nog even niet maar zometeen als dit bergje genomen is wel.quote:
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu nog even niet maar zometeen als dit bergje genomen is wel.
Zou zomaar kunnen en dan zal Zakarin ook nog wel met de brommer voorbijkomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lijkt me toch zo'n dag dat Betancur het ineens op zijn heupen krijgt en drie minuten wegfietst van Kruijswijk, dus ja, boeiend.
Tja, dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:09 schreef Sked het volgende:
Astana rijdt gewoon even een minuut dicht in vijf seconden nu
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen zo wel de aansluiting maken bij de kopgroep
Alleen als Bertje er meteen afgereden wordt, want in principe moet Kreuz bij Bertje blijven om eventuele schade te beperkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:11 schreef danos het volgende:
Als Bertje straks faalt in de klim, zou Kreuziger dan mogen gaan?
De dolfijn gaat kopje onder.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Pellizzoti sowieso al de verliezer van de dag.
Bij Lotto hangen ze de Vanmarcke doctrine aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou jongens, broekie uit lijkt me.
Ik vrees wel dat Krachtwijk veel krachten heeft verspeeld met kopwerk (toch oog op het klassement), dus ben benieuwd.
De dolfijn is verdronken zei Renaat laatst toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De dolfijn gaat kopje onder.
Klopt, paar dagen geleden inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:16 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De dolfijn is verdronken zei Renaat laatst toch?
Als Astana als een tgv die berg op gaat rijden moeten ze zich flink gaan haastenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Peloton op 5 minuten en 40 seconden op 20 km
Is de baby nu bij mama Gesink in de USA?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Kruijswijk is de babysitter van de familie Gesink.
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:19 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Is de baby nu bij mama Gesink in de USA?
Die dekselse Colombiaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
denk dat 1 of 2 van de kopgroep het wel gaan redden
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:19 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Is de baby nu bij mama Gesink in de USA?
Betancur of Niemec/Zakarin inderdaad.quote:
De vraag is hoelang het duurt tot iemand aan de boom gaat schudden, als dat snel gebeurt zijn ze de lul vooraanquote:
Gaat niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Als Kruiswijk nog iets wil en het kan dan moet ie nu wel gaan ja.
Nico hop hop hop is er niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:24 schreef marcodej het volgende:
Jantje Boven moet Steven even motiverende teksten influisteren. Anders gaat het fout.
Zou een boze brief nog aankomen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:24 schreef marcodej het volgende:
Jantje Boven moet Steven even motiverende teksten influisteren. Anders gaat het fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |