SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik had het ook bijna gedaan, maar het is nog 100 kilometer, genoeg tijd voor een inzinking.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb Zakarin voor het eerst deze giro niet opgesteld in een niet-sprintersetappe
Ik heb Viviani erin gezet voor de zeker sprinttrui puntenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had verder alleen nog maar een Hepburn ofzo over, dus dan toch maar voor Zakarin gegaan
#nuovociclismoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:26 schreef Bismarck het volgende:
Het zegegebaar van Ulissi gisteren deed toch sterk denken aan Riccò. En we weten allemaal wat daar van terecht is gekomen. Diego, jongen, het is leuk dat je weer back in the game bent, maar iets meer bescheidenheid zou je sieren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:PelotonWatch twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 14:32:04#Giro Betancur and Pellizotti have bridged to Kruijswijk reageer retweet
Echt een afmaker is het niet dus dan zou ie alleen moeten bovenkomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:37 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat Contador de zege gunt aan Steven
Knijpquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
Kom je thuis, zet je de tv aan, zie je Kruijswijk in de kopgroep
Kan iemand me even knijpen?
Leuk, en nu?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoorde dat Jonker met de Volewijckers naar de Eredivie wil
Achtervolgende groep zit er vlak achter dus die komen er dan ook bij. Op zich prima maar er zullen er wel een paar bij zitten die sterker zijn dan Kruiswijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Vandewalle erbij komt zou dat wel mooi zijn. Goede motor op het vlakke en lost toch meteen zodra er serieus geklommen moet worden.
Denk niet dat Bertje en co. wakker zullen liggen om Kruiswijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:45 schreef Sked het volgende:
GPS is weer aan het kloten
Maar er zijn genoeg renners die nog wel willen rijden lijkt me gezien de 9:54 die Kruijswijk maar achterstaat op Bertje in het GC
We gaan voor de bergtrui.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Achtervolgende groep zit er vlak achter dus die komen er dan ook bij. Op zich prima maar er zullen er wel een paar bij zitten die sterker zijn dan Kruiswijk.
Iedereen heeft al serieus tijd verloren...schat die Pool eigenlijk nog het sterkst in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Achtervolgende groep zit er vlak achter dus die komen er dan ook bij. Op zich prima maar er zullen er wel een paar bij zitten die sterker zijn dan Kruiswijk.
Nee, maar een aantal renners die aan top 10 denken welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat Bertje en co. wakker zullen liggen om Kruiswijk.
Als ze achtervolgen, zal het veel eerder voor Niemiec zijn dan voor Kruijswijk..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:45 schreef Sked het volgende:
GPS is weer aan het kloten
Maar er zijn genoeg renners die nog wel willen rijden lijkt me gezien de 9:54 die Kruijswijk maar achterstaat op Bertje in het GC
Ja, die was ik even vergetenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze achtervolgen, zal het veel eerder voor Niemiec zijn dan voor Kruijswijk..
Dat dachten we van de week ook, toen ging Astana aan de boom schudden en moest Formolo zich nog behoorlijk haastenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:49 schreef Pedroso het volgende:
Als de achtervolgende groep aansluit en ze goed samenwerken dan zit de winnaar voorin in ieder geval, mooie voorsprong.
En ook van krachttraining.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kruiswijk houdt van eten en zijn favoriete voetballer is Ruud van Nistelrooy
Toen was natuurlijk de tijdswaarneming weer is onbetrouwbaar. Binnen een minuut had het peloton er bijna 2 minuten afgefietst.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat dachten we van de week ook, toen ging Astana aan de boom schudden en moest Formolo zich nog behoorlijk haasten
Bertje en co niet maar wel andere mannen die top 10 willen rijden in het AKquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat Bertje en co. wakker zullen liggen om Kruiswijk.
en zijn favo drinken is water?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er stond van Nistelroy.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Matige voorkeur, qua voetballer dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van welk type speler ben jij fan? Een type Derksen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Matige voorkeur, qua voetballer dan.
Boilesenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van welk type speler ben jij fan? Een type Derksen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |