Polenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weten jullie waar Niemiec geboren is?
Maaskantje?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een 1 of andere legendequote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jetro Willems vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Valt nog mee met de mannen die vooruit zijn, als Niemec de gevaarlijkste is van allen dan is het geen enkel probleem om ze vooruit te laten (tenzij je voor de overwinning wilt gaan en de voorsprong niet heel erg groot is).quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:37 schreef Ferdii het volgende:
Astana op kop
Jammer dat die pool er bij zit, geeft kruijswijk minder ruimte
Plus dat de echt goede klimmers in dit peloton op zo'n col gewoon vijf minuten dicht kunnen rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt nog mee met de mannen die vooruit zijn, als Niemec de gevaarlijkste is van allen dan is het geen enkel probleem om ze vooruit te laten (tenzij je voor de overwinning wilt gaan en de voorsprong niet heel erg groot is).
Kom sprinten danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niemiec weet ook alles van natuurlijk afvallen.
En dan zetten ze morgen even aan op die col van eerste categorie en daar gaan Niemec en Kruijswijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemec is klassementsgewijs de gevaarlijkste natuurlijk. Dat valt inderdaad wel mee.
Zit hoog in de concentratie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niemiec weet ook alles van natuurlijk afvallen.
Echt he.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan zetten ze morgen even aan op die col van eerste categorie en daar gaan Niemec en Kruijswijk
Als hij dit al op het einde van week 1 kan, nou dan gaat dat nog wat beloven voor week 3.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Kruijswijk denkt dat het al de zesde week is?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:45 schreef Pedroso het volgende:
Nog 20 km voor de slotklim, tot daar kunnen ze nog wel een minuut of 2,5 a 3 verliezen om zeker voor te blijven. Moet lukken dus.
Godverdomme, ze rijden wel twee keer zo hard opeens voorinquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Die GPS gaat in 1 keer van 8 naar 9 minuten
Nee, maar zolang dat verschil altijd maar tussen de 15 en de 45 seconden blijft hangen, doen de renners die daar zitten wel veel minder kopwerk dan de 3 vooraan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:46 schreef Pedroso het volgende:
Samenwerking in de achtervolgende groep is ook niet best momenteel.
GPS wordt volgens mij bepaald aan de hand van de afstand tussen 2 motoren. Als een van de twee wat verder naar voor of achter gaat, dan fluctueert de tijd al.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Achterstand is ruim 5 km op de koplopers dus zal wel een minuut of 7,5 zijn denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Van de Walle komt die berg niet op en Bentacur zal wel gaan zitten kloten op die slotklim, wordt nog moeilijk genoegquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Gang is er wel een beetje uit bij Kruiswijk en zijn vriendjes.
Kruijswijk moet gewoon maar even wegsprinten en winnen dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Kijk uit malloot, een kokosnoot.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Van der Walle willen ze er nog wel even bijhouden denk ik om het laatste stuk tot de slotklim nog even de gang erin te houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de Walle komt die berg niet op en Bentacur zal wel gaan zitten kloten op die slotklim, wordt nog moeilijk genoeg
Ik wilde hier een smakeloze soep van maken, maar dat ging me toch een beetje te ver.quote:
Dat jij smakeloos bent, is voor ons geen verrassing.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde hier een smakeloze soep van maken, maar dat ging me toch een beetje te ver.
Zelfs ik heb mijn grenzen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij smakeloos bent, is voor ons geen verrassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |