Ik heb alleen nog geen goede Zakarin gezien deze Giroquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er iemand in die kopgroep is die een goede Zakarin kan hebben op die slotklim.
We zitten hier al 2 uur met onze broek uit te kijken.quote:
Dit dus. Vorige Giro vergeten?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Lollerpool van een Niemiec.
Twee weken geleden was ie nog goed, ik kan me niet voorstellen dat ie er nu geen klote meer van kanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen goede Zakarin gezien deze Giro
Er zijn wel gekkere dingen gebeurdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee weken geleden was ie nog goed, ik kan me niet voorstellen dat ie er nu geen klote meer van kan
Nee, was de Giro van twee jaar geleden dat hij zo uitblonk. Vorig jaar wel een rit in de Vuelta.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Vorige Giro vergeten?
Je bedoelt de Giro van 2013, en die bergetappe in de Vuelta vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Vorige Giro vergeten?
Landis had een vorm van dag op dag inderdaad.quote:
Ja, bedankt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, was de Giro van twee jaar geleden dat hij zo uitblonk. Vorig jaar wel een rit in de Vuelta.
Hij kan er niet nog meer concurrentie bij hebben voor de 10e plek in het GCquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mannetje van BMC, wat? Moet Damiano Caruso hier gaan winnen ofzo?
Dat soort achterlijke acties zie je tegenwoordig in elke grote ronde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mannetje van BMC, wat? Moet Damiano Caruso hier gaan winnen ofzo?
Den Haag?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weten jullie waar Niemiec geboren is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |