Niet van overrated spitsen die nooit prijzen winnen met hun club/land en niet thuis geven op de belangrijke momenten in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van welk type speler ben jij fan? Een type Derksen?
Ik ben wel bang dat hij er na zo'n inspanning als vandaag morgen meteen afgereden wordtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Virtueel podium voor Kruijswijk genoemd.
Maar dit totaal ter zijde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet van overrated spitsen die nooit prijzen winnen met hun club/land en niet thuis geven op de belangrijke momenten in ieder geval
Dus je bent ook geen fan van Robin van Persie?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet van overrated spitsen die nooit prijzen winnen met hun club/land en niet thuis geven op de belangrijke momenten in ieder geval
Gewonnen prijzenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eindstreep is nog ver.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:16 schreef Sked het volgende:
En nu lekker 60km naar elkaar gaan kijken om door Aru ingerekend te worden op de slotklim
Ik heb geen weddenschap verloren, volgens mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Welke weddenschap heb jij verloren trouwens en hoe lang duurt hij nog?
Oh, je hebt je UI vrijwilligquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen weddenschap verloren, volgens mij.
En opeens wordt de voorsprong kleinerquote:
Om de bocht mee af te snijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Wtf heeft Niemic gewoon een mes achterop zijn fiets gebonden?
Alles is in Polen geoorloofd om te winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Wtf heeft Niemic gewoon een mes achterop zijn fiets gebonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |