abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2015 @ 07:24:44 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_152643316

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Er gaat een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 16-05-2015 11:36:58 ]
F means you're fucked
pi_152643442
Gisteravond op Strava segmentenjacht gegaan. Even gekeken waar wat korte segmenten liggen om aan te vallen. Viel nog niet mee om een geschikte route te vinden, maar ik vind het voor herhaling vatbaar. Zeker omdat ik er op twee op 1 seconde het CR gemist hebt :{

https://www.strava.com/activities/305183985
Was een vrij technisch parcours, want op m'n muil gegaan... Knietjes kapot, maar m'n pink brak m'n val en daarmee ook bijna zichzelf. Voelt niet echt lekker aan nu.

Leuke training in ieder geval :)
  zaterdag 16 mei 2015 @ 08:20:48 #3
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_152643529
Leuke ronde en balen van je val, hoop dat het meevalt!

Ik vandaag weer in Roparun sferen, omdat ik aan een sponsorloop van het team van mijn werk mee doe, 5 km rondjes lopen op het terrein van mn werk :) Ook weer leuk weerzien met Roparun lopers van vorig jaar
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zaterdag 16 mei 2015 @ 09:43:47 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_152644153
Veel plezier MD! Mooi om de Roparun op die manier te steunen ^O^

Net m'n 3km in de duinen gelopen. Jammer genoeg kreeg ik een appje vlak ervoor dat m'n vader eraan kwam met mini dus ietwat gehaast rondje. Toch flink wat mul zand, tegenwind en hoogtecentimeters meegepakt :)
pi_152644310
Coole videos Quoi! Lekker ontspannen loophouding

Beter dan mijn finishfotos :P Volgens mij bedacht ik me op het moment dat ik besloot als een uitzinnige te juichen al.. ojee dat wordt vast zoiets:

En dat was ook zo :P
Maarja eentje is wel een coole zweeffoto, helaas wel met een gek smoelwerk.

Ik vrees toch dat ik moet concluderen dat dit nog de beste is ;)

Hopelijk duikt er nog een mooie onderwegfoto op!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_152644447
Zo erg zijn je finishfoto's niet de mijne zijn ook niet al te fraai, een beetje erg zweverig. :P

pi_152644568
Wat een lange ledematen, LT. Beetje ruilen?
pi_152644570
Die zweeffoto is juist supertof LT! Lekker euforisch :D
pi_152644580
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo erg zijn je finishfoto's niet de mijne zijn ook niet al te fraai, een beetje erg zweverig. :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nah ze zijn wel grappig, misschien bestel ik die uberblije nog wel ;) Die van jou zijn toch cool, vooral die laatste!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_152644631
Was nog een goeie eindsprint zo te zien TWC ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_152644657
Lekker 15km gelopen, eindelijk het gevoel dat ik volledig hersteld ben van de M.
FR1908
pi_152644678
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:22 schreef Teis91 het volgende:
Lekker 15km gelopen, eindelijk het gevoel dat ik volledig hersteld ben van de M.
^O^ Precies een maand hersteld dus eigenlijk..
pi_152644696
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
waar was dit? Op de tweede foto herken ik een buurvrouw. _O-
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:26:33 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_152644730
Die juichfoto is juist fantastisch LT! Dolblij én zweef *O*
pi_152644889
Mag ik in de OP? :)

1
2
[b]23 & 24 mei 2015 - [url=www.denhelder-maastrichtloop.nl]Den Helder-Maastrichtloop[/url][/b]
[*] Serinde - 5,4 km tussen Maarssen en Vleuten 
pi_152644933
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:24 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

waar was dit? Op de tweede foto herken ik een buurvrouw. _O-
Bij de Finish :P . Bij de leidsche rijn loop.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:40:03 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_152644942
Ik vind jullie er allemaal goed opstaan :Y

Die juichfoto: behang van laten maken en je huis volplakken. Goede motivational stills ;)
pi_152645000
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:36 schreef Serinde het volgende:
[ code verwijderd ]

Ga je 2 dagen over die 5,4 km doen? :P
pi_152645005
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Bij de Finish :P . Bij de leidsche rijn loop.
Nee goed dat je zegt dat het bij de finish was.... :D
pi_152645033
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:21 schreef Guard het volgende:
Was nog een goeie eindsprint zo te zien TWC ^O^
Dat kwam door Serinde die gaf me nog wat kracht mee met een high five om nog even op Jero zijn normale tempo te kunnen lopen.
pi_152645035
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ga je 2 dagen over die 5,4 km doen? :P
:')
Dan heb wel waar voor die 35 euro!
Planning: starten om 17:50 in Maarssen de 23e.
pi_152645067
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:45 schreef Serinde het volgende:

[..]

:')
Dan heb wel waar voor die 35 euro!
Planning: starten om 17:50 in Maarssen de 23e.
Nog sponsors nodig?
pi_152645125
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Nog sponsors nodig?
Ik heb geen idee hoe dat werkt bij deze loop :') Voor KiKa mag altijd, zie OP bij 14 juni.
pi_152645573
Hee wat gek, bij de LVLR staan er nu als 3e en 4e vrouw 2 vrouwen die eerst nog helemaal niet bij de uitslagen stonden. Degene die als 3e op het podium stond is nu ineens 5e..
pi_152645650
Als je de foto's bij deze startnrs zoekt lijkt het me ook een beetje onwaarschijnlijk..
Heel vreemd.

Edit: Nu heb ik één van die namen gegoogled, die dame heeft dus afgelopen november 1.44 op de 10EM gelopen en zou nu 1.39 op de halve hebben gedaan. Waarschijnlijk dus op het laatste moment besloten de 15k te doen en staat nu met die tijd tussen de uitslagen van de halve. Daarom vind ik het dus dom dat ze nergens tijdsmatten hebben gelegd onderweg :P
Maarja.. niet mijn probleem!
pi_152645791
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je de foto's bij deze startnrs zoekt lijkt het me ook een beetje onwaarschijnlijk..
Heel vreemd.

Edit: Nu heb ik één van die namen gegoogled, die dame heeft dus afgelopen november 1.44 op de 10EM gelopen en zou nu 1.39 op de halve hebben gedaan. Waarschijnlijk dus op het laatste moment besloten de 15k te doen en staat nu met die tijd tussen de uitslagen van de halve. Daarom vind ik het dus dom dat ze nergens tijdsmatten hebben gelegd onderweg :P
Dus jij hebt zeker ook gewoon super relaxed 15k gelopen ;)
  zaterdag 16 mei 2015 @ 11:34:30 #27
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_152645920
Vanmorgen lekker door de miezerregen gebanjerd. Eindelijk weer mijn schema op kunnen pakken *O*

Ik moest 20 minuten in een lage hartslagzone (128-147) 15 minuten in een zone hoger (148-161) en 5 minuten in nog een zone hoger (162-174).
Om vervolgens die hele set nog een keer te doen.

De eerste set had ik vol de wind tegen, de tweede set had ik de wind lekker in de rug. Maar bij beide sets had ik echt véééél moeite om mijn hartslag in de hogere zones te krijgen :o

Alles bij elkaar dik 18 kilometer gelopen. Tijdens de cooling down kwam mijn specialiteit flink opzetten, dus ik werd gedwongen om een deel van de cooling down wandelend te doen :P

Morgen lekker naar Beek-Ubbergen voor een fijne clinic van de MudSweatTrails-groep die naar de Eiger gaat. Ook wel zin in :9
F means you're fucked
pi_152645930
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dus jij hebt zeker ook gewoon super relaxed 15k gelopen ;)
Ik ben bij de eerste boom afgeslagen en heb daar stiekem liggen chillen tot 5 minuten voor mijn finish :P
  zaterdag 16 mei 2015 @ 11:37:13 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_152645965
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:36 schreef Serinde het volgende:
[ code verwijderd ]

^O^
F means you're fucked
pi_152646161

Even een gebaartje naar Serinde :P
pi_152646286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Heel vreemd.

Ik stond bij de finish, het was ook vrij lastig voor de microfoon om alles bij te houden, zo bleek. De nummer 2 van de HM is bijvoorbeeld niet omgeroepen. Maar my god..wat vliegen die kenianen voorbij zeg, die komen even 500 euro ophalen en gaan door naar de volgende wedstrijd.
pi_152646323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]

Even een gebaartje naar Serinde :P
In dat geval...stond ik daar 5 meter naast :)
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 11:51:06 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_152646341
Gisteren was de Putten Power Run weer en daarover schreef ik een verslagje :)

SPOILER
Overigens, de PPR heeft wel een speciaal extraatje voor mij. Ik maakte al de flyers en de posters, maar het is wel erg leuk om te lopen en onderweg de vlaggen te zien ik gemaakt heb O+
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 16-05-2015 11:56:39 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_152646367
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:48 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik stond bij de finish, het was ook vrij lastig voor de microfoon om alles bij te houden, zo bleek. De nummer 2 van de HM is bijvoorbeeld niet omgeroepen. Maar my god..wat vliegen die kenianen voorbij zeg, die komen even 500 euro ophalen en gaan door naar de volgende wedstrijd.
Nee, dat klopt, die mensen bij de finish hadden ook geen idee dat ik eerste liep, maar dat kon je ze daar moeilijk kwalijk nemen. Maar ze hadden dat wel anders kunnen regelen, bijv. door de 15km eerst/tegelijk te laten starten of door een aparte finish-sluis te maken voor 21 en voor 15. En dus ergens bij die 21km lus op het eind een tijdsmat neerleggen zodat je kunt controleren of mensen echt 21km hebben gelopen. Maar goed ze zullen er denk ik wel achter komen dat dit niet klopt? Zou het iig lullig vinden als die vrouw die donderdag op t podium stond als 3e haar prijs niet krijgt.
pi_152646506
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, dat klopt, die mensen bij de finish hadden ook geen idee dat ik eerste liep, maar dat kon je ze daar moeilijk kwalijk nemen. Maar ze hadden dat wel anders kunnen regelen, bijv. door de 15km eerst/tegelijk te laten starten of door een aparte finish-sluis te maken voor 21 en voor 15. En dus ergens bij die 21km lus op het eind een tijdsmat neerleggen zodat je kunt controleren of mensen echt 21km hebben gelopen. Maar goed ze zullen er denk ik wel achter komen dat dit niet klopt? Zou het iig lullig vinden als die vrouw die donderdag op t podium stond als 3e haar prijs niet krijgt.
Maar goed dat Gerard Peek afscheid neemt! O nee hoor, dat mag je hier niet zeggen haha
pi_152646536
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:59 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Maar goed dat Gerard Peek afscheid neemt! O nee hoor, dat mag je hier niet zeggen haha
Ken hem verder niet.. maar ik hoorde geruchten dat dit de laatste LVLR zou zijn.. dat hoop ik niet! Nu 2 uit 2 keer daar heel lekker gelopen!
pi_152646671
Marikenloopsters xMissy, Ynske en Guppyfriend: gaan jullie nog meeten? Ik moet een stuk later lopen dan jullie maar wil om half 1/kwart voor 1 aanwezig zijn. Om 14.25 gaat mijn startvak dicht. Misschien kan ik jullie nog zien finishen maar dan moet ik jullie wel herkennen :P
pi_152646778
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ken hem verder niet.. maar ik hoorde geruchten dat dit de laatste LVLR zou zijn.. dat hoop ik niet! Nu 2 uit 2 keer daar heel lekker gelopen!
Dit is zijn laatste LVLR, maar het evenement blijft gewoon. Hij heeft wel heel wat op zijn naam staan als organisator in en rondom Utrecht, dus jammer dat hij ermee stopt.

Ik vind het ook een fijne loop ja. Dadelijk naar De loop van Paleis 't Loo...eens kijken of dat wat is en of ik een leuke tijd kan lopen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 12:10:58 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_152646796
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef Angel-A het volgende:
Marikenloopsters xMissy, Ynske en Guppyfriend: gaan jullie nog meeten? Ik moet een stuk later lopen dan jullie maar wil om half 1/kwart voor 1 aanwezig zijn. Om 14.25 gaat mijn startvak dicht. Misschien kan ik jullie nog zien finishen maar dan moet ik jullie wel herkennen :P
We hebben geloof ik nog niks concreets afgesproken. Maar ik ben er sowieso de hele dag, want m'n moeder loopt de 10km :) waarschijnlijk kan ik jou dus ook zien finishen!

Je hebt m'n nummer, toch? Ik start 13:17 volgens het boekje, dus voor die tijd kunnen we best nog even kletsen, als je dat gezellig vind! Herkent ook makkelijker, vervolgens ;)

Ik ga, denk ik, in m'n roze Saucony-top :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_152647077
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

We hebben geloof ik nog niks concreets afgesproken. Maar ik ben er sowieso de hele dag, want m'n moeder loopt de 10km :) waarschijnlijk kan ik jou dus ook zien finishen!

Je hebt m'n nummer, toch? Ik start 13:17 volgens het boekje, dus voor die tijd kunnen we best nog even kletsen, als je dat gezellig vind! Herkent ook makkelijker, vervolgens ;)

Ik ga, denk ik, in m'n roze Saucony-top :9
Ik ben bang dat 90% in het roze is, maar ik denk dat ik jou wel herken. Ik doe denk ik mijn rode shirt aan en anders mijn zeegroene Kiss my race-shirt wat ik bijna elk wedstrijdje aan heb. En mijn naam staat op mijn startnummer, dat scheelt ook. Ik ga in ieder geval bij aankomst meteen naar de expo om mijn bestelde shirtje op te halen en ik zag dat ze leuke bibbits verkopen. Als jij ook in de buurt van de expo bent om kwart voor 1 moet het lukken.

edit: even gekeken en ja, ik heb je nummer.
pi_152647112
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoe wist je eigenlijk zelf dat je eerste liep?

Overigens was het waarschijnlijk niet voor niets dat jouw startnummer met 21 begon? Dus het was op zich wel duidelijk voor de organisatie?
  zaterdag 16 mei 2015 @ 12:24:00 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_152647122
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Coole videos Quoi! Lekker ontspannen loophouding

Beter dan mijn finishfotos :P Volgens mij bedacht ik me op het moment dat ik besloot als een uitzinnige te juichen al.. ojee dat wordt vast zoiets:
[ afbeelding ]

En dat was ook zo :P
Maarja eentje is wel een coole zweeffoto, helaas wel met een gek smoelwerk.

Ik vrees toch dat ik moet concluderen dat dit nog de beste is ;)

[ afbeelding ]

Hopelijk duikt er nog een mooie onderwegfoto op!
Ik vind jouwe leuk! (heb gekeken :P ). Je juichfoto vooral. Op mijne zie je echt dat ik kapot was.

Ik ben hebberig. Ik wil deze O+ Huidige rekje is alweer vol :o
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 12:27:26 #43
155227 crew  Guppy
dus
pi_152647207
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:22 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Ik ben bang dat 90% in het roze is, maar ik denk dat ik jou wel herken. Ik doe denk ik mijn rode shirt aan en anders mijn zeegroene Kiss my race-shirt wat ik bijna elk wedstrijdje aan heb. En mijn naam staat op mijn startnummer, dat scheelt ook. Ik ga in ieder geval bij aankomst meteen naar de expo om mijn bestelde shirtje op te halen en ik zag dat ze leuke bibbits verkopen. Als jij ook in de buurt van de expo bent om kwart voor 1 moet het lukken.
Ik heb alleen maar een roze singlet ;( m'n witte is vies, daar zitten vieze vlekken in die ik er niet meer uitkrijg... Na de Color Run van volgende week is die exit, denk ik. Maar ik heb wel een wit petje op! Dat heeft ook niet iedereen!

Die bibbits, daar moet je even goed naar kijken, want die zijn volgens mij niet met magneetjes. Het zijn een soort klemmetjes, en er zit een ponsje bij waarmee je eerst nog gaatjes in je startnummer moet maken. Ik vond het in ieder geval niet handig toen! Maar ze blijven die dingen aanbieden daar.

Vorig jaar stond die grote groene kluis van ABN AMRO op de expo, dat was een goede meet-plek. Geen idee alleen of ie er dit jaar ook staat!
pi_152647296
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Hee wat gek, bij de LVLR staan er nu als 3e en 4e vrouw 2 vrouwen die eerst nog helemaal niet bij de uitslagen stonden. Degene die als 3e op het podium stond is nu ineens 5e..
Oh, dan snap ik het nu. Donderdag zag ik al dat de lijst van nr 2 naar 5 ging, dat vond ik al vreemd.
pi_152647389
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het zijn een soort klemmetjes, en er zit een ponsje bij waarmee je eerst nog gaatjes in je startnummer moet maken. Ik vond het in ieder geval niet handig toen! Maar ze blijven die dingen aanbieden daar.
Je hoeft er geen gaten in te maken, maar het klikken gaat dan vast wel makkelijker.

Ik wil morgen 5 doen, maar heb geen startnummer. Iemand van de lopers die iemand kent die een startbewijs over heeft.
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 12:40:56 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_152647509
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:35 schreef wyccie het volgende:

[..]

Je hoeft er geen gaten in te maken, maar het klikken gaat dan vast wel makkelijker.

Ik wil morgen 5 doen, maar heb geen startnummer. Iemand van de lopers die iemand kent die een startbewijs over heeft.
Ik ken niemand, maar je zou het via Facebook kunnen proberen? Daar staat een en ander op.
Of http://startbewijshulp.nl/?s=&sa=search&scat=61

Deze zit zelfs in Nijmegen, kun je ophalen: http://startbewijshulp.nl(...)startbewijs-te-koop/
pi_152647602
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hoe wist je eigenlijk zelf dat je eerste liep?

Overigens was het waarschijnlijk niet voor niets dat jouw startnummer met 21 begon? Dus het was op zich wel duidelijk voor de organisatie?
Nouja, er waren maar 85 HM lopers totaal. Bij de start stond ik op de 4e rij of zo, en het is een heel brede weg dus op een gegeven moment liepen er geen vrouwen voor me. Toen werd ik na 500m of zo door Semtex heel erg hard ingehaald. Na een km of 4 heb ik haar weer ingehaald en daarna wist ik wel dat ik als voorste liep. De startnrs waren ook een andere kleur van alle afstanden. Maar er finishten wel veel mensen tegelijk dus ze zaten gewoon niet op te letten vrees ik.
pi_152647641
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ken niemand, maar je zou het via Facebook kunnen proberen? Daar staat een en ander op.
Of http://startbewijshulp.nl/?s=&sa=search&scat=61

Deze zit zelfs in Nijmegen, kun je ophalen: http://startbewijshulp.nl(...)startbewijs-te-koop/
Ik heb gekeken op de site, maar ik kan het startbewijs niet voor morgen nog ergens anders ophalen dan in Nijmegen. Die ene uit Nijmegen had het al verkocht.
En ik wil er ook niet te veel voor betalen, aangezien het een uitloopwedstrijdje voor me is. :P

Ik ga wel neuzen op FB, maar het wordt lastig zonder account.
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 12:48:41 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_152647667
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:47 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik heb gekeken op de site, maar ik kan het startbewijs niet voor morgen nog ergens anders ophalen dan in Nijmegen. Die ene uit Nijmegen had het al verkocht.
En ik wil er ook niet te veel voor betalen, aangezien het een uitloopwedstrijdje voor me is. :P

Ik ga wel neuzen op FB, maar het wordt lastig zonder account.
Je kunt ook kijken voor 10km startbewijzen, want je kunt t nog omzetten :) Succes, hopelijk vind je nog wat!
pi_152647797
Ik ben zo moe -O- Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om iets anders te doen dan op de bank te zitten en water te drinken. Zelfs tv series volgen lukt me niet.
Was duidelijk wel even een piekmomentje waar ik mijn energie voor heb opgespaard donderdag.. en natuurlijk ook nog veel te veel gedaan en te slecht hersteld daarna..
pi_152648219
Guppy *O* Mooi verslag weer en een PR *G*
En mooie vlaggen ook ^O^
pi_152648273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben zo moe -O- Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om iets anders te doen dan op de bank te zitten en water te drinken. Zelfs tv series volgen lukt me niet.
Was duidelijk wel even een piekmomentje waar ik mijn energie voor heb opgespaard donderdag.. en natuurlijk ook nog veel te veel gedaan en te slecht hersteld daarna..
Nou en dat mag toch ook wel?
Ondanks dat je misschien niet helemaal leeg was heb je een dijk van een race gelopen, dan vind ik het niet gek dat je de dag(en) erna een beetje lam bent ;)
pi_152648298
Na een 1:37 mag je best moe zijn.
pi_152648344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Gisteren was de Putten Power Run weer en daarover schreef ik een verslagje :)

SPOILER
Overigens, de PPR heeft wel een speciaal extraatje voor mij. Ik maakte al de flyers en de posters, maar het is wel erg leuk om te lopen en onderweg de vlaggen te zien ik gemaakt heb O+
SPOILER
Ah, deze had ik even gemist. Tof verslag, en een mooi PR! Hoe kun je dat nou zelf niet doorhebben :P
En die vlaggen zijn echt tof.. kun je ook niet Fok! Ekidenshirts ontwerpen? ;)
pi_152648430
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 13:14 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou en dat mag toch ook wel?
Ondanks dat je misschien niet helemaal leeg was heb je een dijk van een race gelopen, dan vind ik het niet gek dat je de dag(en) erna een beetje lam bent ;)
Ja klopt.. maar het voelt zo lamlendig om alleen maar op de bank te zitten :P Aan de andere kant.. het is er zeker het weer voor. En de zwaartekracht is hier plaatselijk gewoon heel zwaar.
Ach, over een halfuurtje moet ik coachen dus dan mag ik nog een uurtje of 2 buiten fietsen, dus helemaal niks doen zal het niet zijn vandaag ;)

Over bankhangen/taperen gesproken.. waar is Pijll? Het is wel tijd voor pre-marathon paniekaanval posts!
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 13:34:26 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_152648706
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 13:12 schreef Guard het volgende:
Guppy *O* Mooi verslag weer en een PR *G*
En mooie vlaggen ook ^O^
Awww dank je wel O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 13:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah, deze had ik even gemist. Tof verslag, en een mooi PR! Hoe kun je dat nou zelf niet doorhebben :P
En die vlaggen zijn echt tof.. kun je ook niet Fok! Ekidenshirts ontwerpen? ;)
Ja, ik ben er zelf gewoon echt niet zo mee bezig :@ lekker lopen vind ik veel belangrijker, en als dat dan toevallig 17 seconden sneller ging, ik had dat echt niet door oO< maar ik vind t wel tof hoor!

En Ekiden-shirts, natuurlijk! Maar shirts drukken is best wel prijzig, ik weet niet of iedereen dat ervoor over heeft? We zouden natuurlijk wel een geinige beachflag kunnen laten maken :+ maar da's voor die ene keer per jaar ook weer een beetje overdreven natuurlijk
pi_152648982
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 13:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Awww dank je wel O+

[..]

Ja, ik ben er zelf gewoon echt niet zo mee bezig :@ lekker lopen vind ik veel belangrijker, en als dat dan toevallig 17 seconden sneller ging, ik had dat echt niet door oO< maar ik vind t wel tof hoor!

En Ekiden-shirts, natuurlijk! Maar shirts drukken is best wel prijzig, ik weet niet of iedereen dat ervoor over heeft? We zouden natuurlijk wel een geinige beachflag kunnen laten maken :+ maar da's voor die ene keer per jaar ook weer een beetje overdreven natuurlijk
Hoe prijzig is prijzig? Voor een mooi limited edition Fok! Shirt heb ik wel iets van 2 tientjes over.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 13:47:50 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_152649044
Heb veel aan je gedacht gister Gup! Stukje langs parcours en start/finish gekomen met de auto, maar zag je niet (duh!)
Mooi dat het nu zoveel lekkerder ging!

Zag bij het teruglezen ook een supertijd van LT voorbij komen _O_

En een geslaagde brandgrensrun :) zag ok Facebook ook veel foto's hiervan en zag er goed uit!

Hier vanmorgen eindelijk weer eens 5km non-stop gelopen op rustig tempo, zonder benauwdheid, hyperventilatie of ander ongemak. *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_152649434
Gup *O*
pi_152649478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja klopt.. maar het voelt zo lamlendig om alleen maar op de bank te zitten :P Aan de andere kant.. het is er zeker het weer voor. En de zwaartekracht is hier plaatselijk gewoon heel zwaar.
Ach, over een halfuurtje moet ik coachen dus dan mag ik nog een uurtje of 2 buiten fietsen, dus helemaal niks doen zal het niet zijn vandaag ;)

Over bankhangen/taperen gesproken.. waar is Pijll? Het is wel tijd voor pre-marathon paniekaanval posts!
Sorry, ik ben niet goed in paniekaanvallen ;)

Ik moet zeggen, ik heb er zin in morgen! Maar ja, ik moet nog eerst die marathon lopen.
pi_152649537
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 13:44 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Hoe prijzig is prijzig? Voor een mooi limited edition Fok! Shirt heb ik wel iets van 2 tientjes over.
Een functioneel hardloopshirt met opdruk kost 17,50 euro of 20 euro bij hardloopshirts.nl. Geen idee wat voor kwaliteit, en het kan misschien nog goedkoper; dit was de eerste hit op google voor "functionele hardloopshirts bedrukken".
pi_152649545
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:08 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, ik heb er zin in morgen! Maar ja, ik moet nog eerst die marathon lopen.
Succes! Hoe laat mag je van start?
pi_152649576
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:10 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Succes! Hoe laat mag je van start?
10:45. Hopelijk ben ik er vroeg, dan kan ik de halve marathon nog zien starten.
pi_152649647
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:10 schreef pijll het volgende:

[..]

Een functioneel hardloopshirt met opdruk kost 17,50 euro of 20 euro bij hardloopshirts.nl. Geen idee wat voor kwaliteit, en het kan misschien nog goedkoper; dit was de eerste hit op google voor "functionele hardloopshirts bedrukken".
Bij decathlon heb ik laatst 10 shirts voor EUR 180 laten bedrukken. Dus shirts inclusief bedrukking, prima meuk daar.
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 14:44:17 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_152650208
Het is inderdaad ook afhankelijk van hoeveel je er wilt, en de kwaliteit :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 13:47 schreef E.T. het volgende:
Heb veel aan je gedacht gister Gup! Stukje langs parcours en start/finish gekomen met de auto, maar zag je niet (duh!)
Mooi dat het nu zoveel lekkerder ging!
Lief! O+ Ik ben ook blij! En goed dat jij ook weer lekker op weg bent!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 15:26:27 #66
236410 MaleDuck
pi_152651166
Goed bezig Gup!!! *G*

Ik heb ook heerlijk gelopen, was leuk om eens op het terrein van mn werk hard te lopen, al was het wel 5 rondjes van 1 km. Maar dat was juist leuk omdat feMaleDuck en miniDuck er ook 2 keer per ronde stonden om me aan te moedigen. Ik wilde weggaan op 25 minuten, maar liep heerlijk rustig en was klaar na ongeveer 22,5 minuut. Dus mn benen waren beter dan ik had durven dromen ^O^

https://www.endomondo.com/workouts/523601239/2924303
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  zaterdag 16 mei 2015 @ 15:38:37 #67
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_152651447
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:08 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik zal tegen de kat van mijn vriendin zeggen dat je je er erg op verheugt hem te ontmoeten en het er zelfs voor over hebt om eerst een rondje van 42 km te rennen. Ik denk overigens dat je ook zonder marathon best op bezoek mocht komen hoor :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_152651520
Ik ben vanmiddag richting het Haagse gereden omdat ik geen zin had in een rondje door bekend gebied. Geparkeerd bij de Puinduinen en hobbelen maar.
Trappen heb ik gelaten voor wat ze zijn.

Ik liep het hyacintenbos in, waarvan ik me altijd afvroeg waarom het zo heette. Enfin --dit zagen jullie niet aankomen-- het bos bleek vol met bloeiende hyacinten te staan. Echt duizenden. Het rook ook enorm naar hele dure badschuim.

Profiel was iets te glooiend voor mijn pootje, benieuwd of ik daar later vandaag of morgen nog wat van ga merken.

Het voordeel van dit loopje was dat er genoeg onbekends te zien was en de kilometers voorbij vlogen. Gek genoeg kom ik in deze omgeving uiteindelijk áltijd op de Monsterseweg terecht.

https://connect.garmin.com/modern/activity/775821533
  zaterdag 16 mei 2015 @ 15:43:26 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_152651548
Wbt ekidenshirts: ik vind het prima om er iets voor te betalen. Maar dan wil ik wel dat ze goed passen en dat ze goed zitten. De shirts van de brandgrensrun waren fijn. Ik dacht eerst dat ze te strak waren maar ze waren goed
pi_152651939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben vanmiddag richting het Haagse gereden omdat ik geen zin had in een rondje door bekend gebied. Geparkeerd bij de Puinduinen en hobbelen maar.

Ik liep het hyacintenbos in, waarvan ik me altijd afvroeg waarom het zo heette. Enfin --dit zagen jullie niet aankomen-- het bos bleek vol met bloeiende hyacinten te staan. Echt duizenden. Het rook ook enorm naar hele dure badschuim.

Profiel was iets te glooiend voor mijn pootje, benieuwd of ik daar later vandaag of morgen nog wat van ga merken.

Het voordeel van dit loopje was dat er genoeg onbekends te zien was en de kilometers voorbij vlogen. Gek genoeg kom ik in deze omgeving uiteindelijk áltijd op de Monsterseweg terecht.

Jaloers. Dat klinkt als een mooi loopje. Ik had best mee gewild :)
pi_152652291
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:59 schreef pijll het volgende:

[..]

Jaloers. Dat klinkt als een mooi loopje. Ik had best mee gewild :)
Je was van harte welkom, maar ik nam voor het gemak aan dat je vandaag niet wilde lopen :)
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:30:08 #72
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_152652891
Gisteren de Vital care 10 EM in Raalte gelopen. In eerste instantie zei ik dat ik onder de anderhalf uur wilde lopen, maar toen ik ging rekenen bedacht ik me dat ik dan 5.35min/km zou moeten lopen. Opzich geen punt, maar doordat ik net weer een beetje fatsoenlijk loop ging ik er vanuit dat het wellicht wel langzamer zou moeten. De afgelopen 2 loopjes (Sallandtrail en HM enschede) startte ik te vlot waardoor ik er later in de wedstrijd moeite mee kreeg.

Afijn, met maatje en zijn broer die kan op gegaan, oude werkgever van mij nog even gesproken, warmgelopen en naar de start. TOET en weg, eerste km vloog voorbij in 5.35 waarop ik tegen m'n maatje zei dat ik iets langzamer wou, maar dat is niet echt gelukt.. Maar het voelde goed dus ik ben een tempo tussen 5.20 en 5.30 aan blijven houden.

M'n maatje ging er op een gegeven moment vandoor en ik begon stuivertje te wisselen met een leuke dame en op een gegeven moment liepen we naast elkaar en kwamen we gezellig aan het keuvelen. Bij wind tegen ben ik voor gaan lopen zodat ze uit de wind liep en verder gezellig naast elkaar. Ze had te laat gegeten dus haar maag klonk als een niet vacuüm gezogen camelback. Ze zei wel dat als ik niet bij haar zou lopen dan had ze langzamer aan gedaan dus ik heb haar mooi kunnen hazen.

Uiteindelijk gefinisht in 1.28. Iets wat ik mezelf niet voor mogelijk had gehouden vooraf, dus enorm tevreden en weer flink wat vertrouwen gekweekt!

http://app.endomondo.com/workouts/523219785/7102294
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_152653688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:42 schreef Zwabberhark het volgende:

Ockenburg is inderdaad mooi in deze tijd van het jaar. Veel rododendrons ook daar.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:00:20 #74
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_152653805
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:43 schreef Murmeli het volgende:
Wbt ekidenshirts: ik vind het prima om er iets voor te betalen. Maar dan wil ik wel dat ze goed passen en dat ze goed zitten. De shirts van de brandgrensrun waren fijn. Ik dacht eerst dat ze te strak waren maar ze waren goed
In China laten maken is geen optie zeker? ;)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 mei 2015 @ 17:29:58 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_152654976
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi :)
Hi! How ya doin'!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 mei 2015 @ 17:49:31 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_152655148
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hi! How ya doin'!
Ja goed! Ik loop hard. Zonder pijn!
pi_152655459
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Goed bezig! En lekker dat het zonder pijn kan!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:05:13 #79
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_152655526
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

In China laten maken is geen optie zeker? ;)
Hihi. Datum: 3 juli :X
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:05:50 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_152655537
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoi. Nieuw hier? Stel je eens voor!
pi_152655943
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi :)
:W
pi_152656410
Vandaag dacht ik tijdens mijn 10km- wedstrijd: ' word es volwassen en verstandig!'. De eerste 2 km in 8.35 en uiteindelijk net onder de 48 minuten eindigen. Prima hoor, maar een rustige opbouw had me een veel betere tijd opgeleverd. Moet wel zeggen dat het parcours niet goed stond aangegeven en ik vol op de rem moest om vervolgens om te draaien.

Anderen nog lekker gelopen vandaag?
pi_152657011
Hier niet. Gisteravond gelopen, 10 km trainingsrondje, vandaag moe. (weet niet of het door het rondje van gisteren komt, of doordat ik gewoon korte nacht heb gehad). Morgen maar weer eens een rondje doen. Misschien.

Moest gisteren intervallen lopen in 5:03-5:18m/km. Niet echt gelukt om precies in dat tempo te lopen. Nadat eerst mijn polar als een gek zat te piepen omdat ik te langzaam liep, eindigde ik de intervallen telkens net wat te snel. Lastig om zo'n tempo te lopen. Moest in de pauzes ook eerst even wandelen om op adem te komen. Niet echt optimaal gelopen dus.
pi_152657428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:12 schreef steffelonio het volgende:
Hier niet. Gisteravond gelopen, 10 km trainingsrondje, vandaag moe. (weet niet of het door het rondje van gisteren komt, of doordat ik gewoon korte nacht heb gehad). Morgen maar weer eens een rondje doen. Misschien.

Moest gisteren intervallen lopen in 5:03-5:18m/km. Niet echt gelukt om precies in dat tempo te lopen. Nadat eerst mijn polar als een gek zat te piepen omdat ik te langzaam liep, eindigde ik de intervallen telkens net wat te snel. Lastig om zo'n tempo te lopen. Moest in de pauzes ook eerst even wandelen om op adem te komen. Niet echt optimaal gelopen dus.
Intervallen worden pas lekker als je vaak hetzelfde tempo moet doen, dan hoef je er niet meer zo mee bezig te zijn ;)
pi_152657451
Haaj :W

Ik wil best meeten morgen (dm maar!).. Heb jullie alleen nooit gezien enzo , ik ga denk ik rond een uur of 11 weg . ( Moet een uur reizen met de trein, was goedkoper dan met de auto iig :P ) Oja en ik heb dus ook een lichtroze shirt aan.. En nu begin ik een beetje zenuwwachtig te worden..
En ik heb de hele dag in die rotregen gewerkt met kei erge koppijn. Hoop dat het morgen iig weg is bleagh :N .

Heb er wel zin in *O*
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:45:52 #86
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_152657844
@SEMTEX: Gaaf rekje. Ik zou er bijna medailles voor gaan verzamelen (als er een jongetjesvariant was).

@LT

Getuigde deze foto denk ik dat behoorlijk goed matcht met "What I feel when I run".

Enfin, Zwabber is weer on the road, dat is goed nieuws. Ik zit hier thuis een beetje enorme pre-wedstrijdspanning op te bouwen. Als dat maar goed gaat morgen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_152658069
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:45 schreef Corniel het volgende:

@LT

[ afbeelding ]
Getuigde deze foto denk ik dat behoorlijk goed matcht met "What I feel when I run".

Enfin, Zwabber is weer on the road, dat is goed nieuws. Ik zit hier thuis een beetje enorme pre-wedstrijdspanning op te bouwen. Als dat maar goed gaat morgen.
Wat bedoel je met die zin? Ik snap hem niet? :P
Ik koop maar geen medaillerekje, veel te snel vol ;) Medailles liggen gewoon bovenop de kast ergens.

En ging jij nou morgen een halve of een hele doen?
pi_152658340
Morgen 5km bij de Vestingloop. We gaan het zien. Hoofdgerecht wordt Gogo aanmoedigen op de 10km.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:03:02 #89
236410 MaleDuck
pi_152658394
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
Morgen 5km bij de Vestingloop. We gaan het zien. Hoofdgerecht wordt Gogo aanmoedigen op de 10km.
Succes allebei, ben jij het toetje of de starter?
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:05:06 #90
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_152658463
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die zin? Ik snap hem niet? :P
Je postte die foto van "What I feel whem I'm run, and what I l'm pretty sure I look like". Kort samengevat: je bent gewoon een hele mooie vrouw, ook als je hardloopt. (en nog snel ook)

quote:
En ging jij nou morgen een halve of een hele doen?
De halve. Ver zat op dit moment.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:12:50 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_152658701
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
Goed bezig weer, die Gogo!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:14:11 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_152658743
Ik heb besloten dit jaar tijdens de 't Is voor niks loop in november voor het eerst de marathon te doen. (voorgaande jaren elke keer de 30). Ben benieuwd of Guard/streamnl/daywalker/stipstreep/wie zich geroepen voelt ook durft :P
En dan kom ik dus aan mijn bucketlist item van 4 marathons dit jaar :)
pi_152659227
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb besloten dit jaar tijdens de 't Is voor niks loop in november voor het eerst de marathon te doen. (voorgaande jaren elke keer de 30). Ben benieuwd of Guard/streamnl/daywalker/stipstreep/wie zich geroepen voelt ook durft :P
Dat gaat hem voor mij niet worden, dat is 2 weken na Vegas. Weet niet eens of ik dan alweer terug ben. Ik hoop na Vegas ergens op een wit strand aan de andere kant van de oceaan te herstellen :)
En 2 in 2015 is voor mij wel genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Guard op 16-05-2015 20:35:10 ]
pi_152659347
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:03 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Succes allebei, ben jij het toetje of de starter?
Volgens mij moest Gogo eerder. Maar nu weet ik het niet meer.
pi_152659730
quote:
November? Tot wanneer heb ik de tijd om te beslissen? Aangezien ik in mijn training voor de MVB de duurlopen van 26km, 30km, 32km en 35km plus vrijwel alle andere trainingen in die weken heb gemist door die stomme kuit, wil ik de MVB als een veredelde training gaan lopen. Afhankelijk van hoe ik daar uit kom wil ik in het najaar een nieuwe poging gaan doen, of voor een snelle HM gaan.
pi_152659758
Inschrijving voor tis voor niks begint pas in september, dus je hebt nog even...
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:44:31 #97
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_152659790
quote:
Ik heb zomaar het gevoel dat het wel goed komt met die bucketlist.
Mijn eigen probleem is dat mijn bucketlist een meerjarenplan is en ik eigenlijk heel weinig geduld heb
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_152659837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:43 schreef Guard het volgende:
Inschrijving voor tis voor niks begint pas in september, dus je hebt nog even...
Top ^O^
pi_152659879
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Mijn eigen probleem is dat mijn bucketlist een meerjarenplan is en ik eigenlijk heel weinig geduld heb
Ben je er al achter hoe je je voor de Barkley inschrijft ? :P
  Moderator zaterdag 16 mei 2015 @ 20:47:45 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_152659914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Het principe van een bucketlist is ook dat je het doet voor je dood gaat he. Als het goed is, heb je dus nog even ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')