Welke zender is het op Ziggo?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het 2e topic al in deze reeks.
Nu nog meer FOK! kijkers trekken.
Al gedaan man.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper, kan jij die link naar VH1 Classic online ff in de OP gooien ?
Nee, ik heb Online. Zit hij gewoon standaard in het basispakket.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook keek via Ziggo?
Ah ja ok.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik heb Online. Zit hij gewoon standaard in het basispakket.
Ik wel, klassiekertje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer niet, wat jij?
Nee, dit gaat nog door tot 0.00quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om 23.00 gaan ze denk ik de 80's doen.
Niemand kijkt ditquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Het is wel een doorslaand succes dit topic
Samen meezingen, dansen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gezelschap kennis laten maken met VH1 Classic is geen schande.
Ik zie net een godin.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.msk-tv.com/page/vh1-classic-tv-online.html
Haha, leuke!quote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker en ik vinden het origineel van Huey Lewis beter.
Called it.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dan de versie van Huey Lewis and the News.
Of Frankie Goes to Hollywood.
Deze is wel een beetje guilty hier.quote:
Je had het ook eerst wel hier mogen dumpen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht er ook nog aan zoiets te posten, maar toen ben ik eerst naar het toilet gegaan.
JR vindt dit leuk.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
Het klinkt een beetje als Circle of Life.
Rod Stewart, die kun jij wel hebben toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een aids muziek, hij gaat uit.
bedoel je die chick van Lance of van Ashley?quote:
Jammer, anders kon je genieten van "de eerste kut is de diepste."quote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ik kan deze zender niet ontvangen
Lance, zo heet die toch? Sheryl danquote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedoel je die chick van Lance of van Ashley?
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je genieten van "de eerste kut is de diepste."
Is dat een mama appelsap?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je genieten van "de eerste kut is de diepste."
Sheryl Crow en Cheryl Cole.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lance, zo heet die toch? Sheryl dan
Nee, dat is de vertaling.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een mama appelsap?
Mensen die dat leuk vinden moeten ze ook even de haren wassen.
Ze mogen er beide wel wezenquote:
Ik heb een verzoekje gedaan voor jou.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik was gisteren bij Mad Max en nu wordt We Dont Need Another Hero gedraaid op VH1 classic. Dit kan geen toeval zijn. Gaaf nummer.
Epke las dat.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tina Turner had vroeger ook haar eigen tijdschrift in Nederland.
Mwah, ik vind wel een prima liedje. Maar een snellere remix zou ik liever horen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 25 or 6 to 4 toch wel een klein beetje leuker
Nee, voor Mex.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende nummer voor Janedoe?
Die heb je tenminste van Hard to say I'm sorryquote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mwah, ik vind wel een prima liedje. Maar een snellere remix zou ik liever horen.
Deze vind ik wel puntjesgaaf. Poedelrock maar wel goed.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha wat zal Mex van deze verzoekplaat vinden?
Ik wilde net al een Bostongrap maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Van Chicago naar Boston. Mex en ik vinden dit leuk.
Ik bestempel het niet echt tot power ballad nee.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik wel puntjesgaaf. Poedelrock maar wel goed.
Aquagen toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb je tenminste van Hard to say I'm sorry
Ik vind deze band helemaal de bom.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde net al een Bostongrap maken.
Uit respect voor de gebeurtenissen destijds in Boston heb ik het volgende dan ook getweet.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde net al een Bostongrap maken.
twitter:
Da's de bekendste jaquote:
Ik heb geen motor.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze muziek zet je aan als je op je motor de zonsondergang tegemoet gaat.
No Doubt, niets mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb deze niet aangevraagd maar de volgende is voor johannes.
quote:
Er lezen meer mensen mee dan alleen wij 2.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg je grapjes nou toch niet uit.
Zeker niet als iedereen het al snapte.
Bedankt Hans.quote:
No Doubt met I'm just a girlquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De volgende is voor Opper zelf.
Lekker vrolijk, dankjequote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De volgende is voor Opper zelf.
Vind het nummer nog redelijk vrolijk voor die film.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was goede muziek voor tijdens Schindler's List geweest.
Dit nummer zongen de Duitse soldaten veel.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was goede muziek voor tijdens Schindler's List geweest.
Omschrijf deze scene eens.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit doet me denken aan een grappige scene uit Arrested Development.
Ik hou het lekker bij het origineel.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
Hier zijn ook betere covers van gemaakt.
Niks mis mee. Echte mannen schamen zich er niet voor.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:04 schreef Timo20 het volgende:
Sinds een tijdje het middelste abonnement van Ziggo en daar zit VH1 Classic dus bij. Eén van de meeste bekeken zenders tot nu toe![]()
Met het epische commentaar toen m`n vriendin een paar weken terug eens thuis kwam: "sinds wanneer kijk jij naar de Backstreet Boys?"![]()
Precies!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee. Echte mannen schamen zich er niet voor.
Live Foreverquote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
DIt is van de populaire liedjes wel mijn favoriet van Oasis. Beter dan Wonderwall.
ik heb t gemist, wat was t?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben een nummer voor je aangevraagd op Vh1 Classic.
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
Dit lied mag geen naam hebben. De straten ook niet.
Hoi.quote:
Dan zie ik je daarna hierquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog 13 minuten hopen op een goal voor de formatie van Steijn en Buwalda.
Over 10 minuten komt er een liedje voor jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alleen als je weer een clip voor me aanvraagd
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alleen als je weer een clip voor me aanvraagd
Nog 8 minuten dusquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over 10 minuten komt er een liedje voor jou.
Ik ben echt voetbal moe, serieus! 'quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alle intelligente mensen doen dat.
leuk liedje is datquote:
Wel een lekker nummer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Teveel gebroken harten straks hier.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat met ontiegelijk veel nummers hebquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
Deze clip heb ik nooit eerder gezien.
Ik luisterde ook altijd veel radio en keek weinig MTV/TMF/BOXquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat met ontiegelijk veel nummers heb. Ik was er 1 die meer radio luisterde dan op tv naar clips keek.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde ook altijd veel radio en keek weinig MTV/TMF/BOX
Wij zijn even oud, zelfde generatie. Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort muziek meegekregen van onze ouders, en dat ook leren waarderen.quote:
Nee, totaal niet. Mijn ouders luisterden niet of nauwelijks muziek. Heb het allemaal zelf moeten ontdekken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn even oud, zelfde generatie. Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort muziek meegekregen van onze ouders, en dat ook leren waarderen.
Pijnlijke misser dan van mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Mijn ouders luisterden niet of nauwelijks muziek. Heb het allemaal zelf moeten ontdekken.
Mijn vader was die hard Radio 1, die heeft in zijn leven nooit een cd met popmuziek gekocht volgens mij. Mijn moeder luisterde wel eens naar het betere NL talige lied (Boudewijn de Groot, Liesbeth List etc.).quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pijnlijke misser dan van mij.
Dan heb ik wel respect voor je muziek smaak. Ik ben wel opgegroeid met veel golden oldies.
Ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn vader was die hard Radio 1, die heeft in zijn leven nooit een cd met popmuziek gekocht volgens mij. Mijn moeder luisterde wel eens naar het betere NL talige lied (Boudewijn de Groot, Liesbeth List etc.).
Wie is Uriah Heep? Dat zegt mij echt niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niks mis mee.
Kom ik dan met Toto, Golden Earring, Bob Marley, Uriah Heep, U2, Ac/Dc, Fleetwood Mac en ga zo maar door
Britse rockband uit de jaren '60. Met o.a. Paul Newton en David Byronquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie is Uriah Heep? Dat zegt mij echt niks.
Die is epicquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
Toy Soldiers![]()
Die sample vind ik zo tof bij Eminem.
Jaren zeventig eerder.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Britse rockband uit de jaren '60. Met o.a. Paul Newton en David Byron
Ik ken eigenlijk alleen Easy Livin'quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel min of meer. Oorsprong was wel eind jaren '60.
Ook in mijn middelbare school periode.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze plaat werd grijs gedraaid in mijn middelbare school periode.
We hebben hier al eens een cover van besproken.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit vind ik echt een nummer voor JaneDoe
Ik vind deze beterquote:Op zondag 24 mei 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We hebben hier al eens een cover van besproken.
quote:Op zondag 24 mei 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijg je als je zingt met doping.
GlasgoWquote:Op zondag 24 mei 2015 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
Quizvraag: Welke stad diende als inspiratie voor de naam van de band die je nu hoort.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen Easy Livin'
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiquote:
Niet op mijn TV.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is afgelopen, slecht excuus mex
Ik vind Free altijd wel fijn, al is Led Zeppelin een betere versie ervan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, dit nummer vind ik niet zo goed.
Ik hoop nu op een iets moderner nummer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Free altijd wel fijn, al is Led Zeppelin een betere versie ervan.
oeiquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een iets moderner nummer.
De klant is koning bij VH1.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een iets moderner nummer.
Je hebt ook instant klassiekers.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oei
het heet niet voor niets 'classic'
Nee, ik vind het niet zo bijzonder. Naja bijzonder overschat wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou dit is wel wat recenter
wisten jullie dat ik enorm fan ben van Radiohead?
Waar ben je?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is afgelopen, slecht excuus mex
Het is ook wel heel erg beperkt tot een aantal typen nummers wat ze goed kunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet zo bijzonder. Naja bijzonder overschat wel.
Ja, leuke.quote:
allebei welquote:
ik hoef geen nookiequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je geluk hebt krijgen we straks nog Limp Bizkit.
Wel een episch anthem hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit
Dit nummer hadden ze moeten verbieden.
This is no mickey mousequote:
deze is wel geinigquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend. Aerosmith kan ik wel waarderen.
Dit is mijn favoriet denk ikquote:
Dit is een classic. Led Zepquote:
Op mijn spotify en ipod wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken serieus maar 2 liedjes van ze. Je hoort het ook nergens meer.
Ik ben niet zo'n top 2000 hooligan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op mijn spotify en ipod wel.
Deze staat ook in de top 2000. Daar hebben ze 4 liedjes als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |