Deze vind ik wel puntjesgaaf. Poedelrock maar wel goed.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha wat zal Mex van deze verzoekplaat vinden?
Ik wilde net al een Bostongrap maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Van Chicago naar Boston. Mex en ik vinden dit leuk.
Ik bestempel het niet echt tot power ballad nee.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik wel puntjesgaaf. Poedelrock maar wel goed.
Aquagen toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb je tenminste van Hard to say I'm sorry
Ik vind deze band helemaal de bom.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde net al een Bostongrap maken.
Uit respect voor de gebeurtenissen destijds in Boston heb ik het volgende dan ook getweet.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde net al een Bostongrap maken.
twitter:
Da's de bekendste jaquote:
Ik heb geen motor.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze muziek zet je aan als je op je motor de zonsondergang tegemoet gaat.
No Doubt, niets mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb deze niet aangevraagd maar de volgende is voor johannes.
quote:
Er lezen meer mensen mee dan alleen wij 2.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg je grapjes nou toch niet uit.
Zeker niet als iedereen het al snapte.
Bedankt Hans.quote:
No Doubt met I'm just a girlquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De volgende is voor Opper zelf.
Lekker vrolijk, dankjequote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De volgende is voor Opper zelf.
Vind het nummer nog redelijk vrolijk voor die film.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was goede muziek voor tijdens Schindler's List geweest.
Dit nummer zongen de Duitse soldaten veel.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was goede muziek voor tijdens Schindler's List geweest.
Omschrijf deze scene eens.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit doet me denken aan een grappige scene uit Arrested Development.
Ik hou het lekker bij het origineel.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
Hier zijn ook betere covers van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |