Ik zie net een godin.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.msk-tv.com/page/vh1-classic-tv-online.html
Haha, leuke!quote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker en ik vinden het origineel van Huey Lewis beter.
Called it.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dan de versie van Huey Lewis and the News.
Of Frankie Goes to Hollywood.
Deze is wel een beetje guilty hier.quote:
Je had het ook eerst wel hier mogen dumpen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht er ook nog aan zoiets te posten, maar toen ben ik eerst naar het toilet gegaan.
JR vindt dit leuk.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
Het klinkt een beetje als Circle of Life.
Rod Stewart, die kun jij wel hebben toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een aids muziek, hij gaat uit.
bedoel je die chick van Lance of van Ashley?quote:
Jammer, anders kon je genieten van "de eerste kut is de diepste."quote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
Ik kan deze zender niet ontvangen
Lance, zo heet die toch? Sheryl danquote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedoel je die chick van Lance of van Ashley?
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je genieten van "de eerste kut is de diepste."
Is dat een mama appelsap?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je genieten van "de eerste kut is de diepste."
Sheryl Crow en Cheryl Cole.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lance, zo heet die toch? Sheryl dan
Nee, dat is de vertaling.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een mama appelsap?
Mensen die dat leuk vinden moeten ze ook even de haren wassen.
Ze mogen er beide wel wezenquote:
Ik heb een verzoekje gedaan voor jou.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik was gisteren bij Mad Max en nu wordt We Dont Need Another Hero gedraaid op VH1 classic. Dit kan geen toeval zijn. Gaaf nummer.
Epke las dat.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tina Turner had vroeger ook haar eigen tijdschrift in Nederland.
Mwah, ik vind wel een prima liedje. Maar een snellere remix zou ik liever horen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 25 or 6 to 4 toch wel een klein beetje leuker
Nee, voor Mex.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende nummer voor Janedoe?
Die heb je tenminste van Hard to say I'm sorryquote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mwah, ik vind wel een prima liedje. Maar een snellere remix zou ik liever horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |