Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat met ontiegelijk veel nummers hebquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
Deze clip heb ik nooit eerder gezien.
Ik luisterde ook altijd veel radio en keek weinig MTV/TMF/BOXquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat met ontiegelijk veel nummers heb. Ik was er 1 die meer radio luisterde dan op tv naar clips keek.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde ook altijd veel radio en keek weinig MTV/TMF/BOX
Wij zijn even oud, zelfde generatie. Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort muziek meegekregen van onze ouders, en dat ook leren waarderen.quote:
Nee, totaal niet. Mijn ouders luisterden niet of nauwelijks muziek. Heb het allemaal zelf moeten ontdekken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn even oud, zelfde generatie. Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde soort muziek meegekregen van onze ouders, en dat ook leren waarderen.
Pijnlijke misser dan van mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Mijn ouders luisterden niet of nauwelijks muziek. Heb het allemaal zelf moeten ontdekken.
Mijn vader was die hard Radio 1, die heeft in zijn leven nooit een cd met popmuziek gekocht volgens mij. Mijn moeder luisterde wel eens naar het betere NL talige lied (Boudewijn de Groot, Liesbeth List etc.).quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pijnlijke misser dan van mij.
Dan heb ik wel respect voor je muziek smaak. Ik ben wel opgegroeid met veel golden oldies.
Ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn vader was die hard Radio 1, die heeft in zijn leven nooit een cd met popmuziek gekocht volgens mij. Mijn moeder luisterde wel eens naar het betere NL talige lied (Boudewijn de Groot, Liesbeth List etc.).
Wie is Uriah Heep? Dat zegt mij echt niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niks mis mee.
Kom ik dan met Toto, Golden Earring, Bob Marley, Uriah Heep, U2, Ac/Dc, Fleetwood Mac en ga zo maar door
Britse rockband uit de jaren '60. Met o.a. Paul Newton en David Byronquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie is Uriah Heep? Dat zegt mij echt niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |