En ik wil naar CREquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat al te hopen op de top 40 in MUZ.
Kabouter horen niet in dit deel thuis zeker?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef Blaadjes het volgende:
Kaas![]()
Ja drakin er staat vanalles. Maar om eerlijk te zijn ben ik al lang afgehaakt. Lees wel wat zo nu en dan.
Maar discussiëren met mensen die alles als nep zien no matter what...nee niks voor mij.
Als ik m'n teen stoot tegen de tafelpoot dan ga ik niet roepen dat die tafel er ineens is neergezet door een duister iemand terwijl het overduidelijk is dat die er altijd al stond.
Ook leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik wil naar CRE
Creatief met kaas en kleur de kazen
Ik wil een kaasblokkendoos.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik wil naar CRE
Creatief met kaas en kleur de kazen
Hmm dat is wel een mogelijkheid. Maar ze zijn er nooit als er wat moet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Kabouter horen niet in dit deel thuis zeker?
Die horen in TRUquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Kaasbouters kan wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik durf jullie niet naar AEX te schoppen....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kan jij veranderen tochEen modfight om deze SC zou wel kazig zijn
Veel te vroeg ook, hoeveel koffie wordt dat vandaag dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vandaag niet echt, moest al om 11:00u opstaan.
Drink nooit koffie, word ik te actief van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te vroeg ook, hoeveel koffie wordt dat vandaag dan?
lolquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik durf jullie niet naar AEX te schoppen....
AEX +40
Of een Wijnquote:
of een pedofielquote:
Die zijn over datum, das wat andersquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik durf jullie niet naar AEX te schoppen....
AEX +40
Hoop dat Yvonne over 1.5 uur nog wakker is en het niet vergeetquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
elk moment kan er een poef komen, spannend hč
uitgaan van het positieve sjoefquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat Yvonne over 1.5 uur nog wakker is en het niet vergeet
waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan just me wel ff bellen om dr te porren
40+ tinten grijs in SEXquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Ygritte het volgende:
Euj... nog steeds hier?
Spannend wel! Wat zou het worden?
dat is Joezie / Yvonnes ontstane idee toch ook?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
Waarom wordt hier gewoon geen Algemene SC van gemaakt?
Gewoon iedere week in een ander subforum gooien en dan zien wat er gebeurt?
Misschien wordt het dan wel een hele leuke drukke SC met users van alle forums
door elkaar![]()
![]()
Dan is me dat ontgaanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is Joezie / Yvonnes ontstane idee toch ook?
volgens mij is dit BNWquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij. Hier in NBW kan blijkbaar alles
Het zou vandaag nog gemoved worden naar een nieuw forumquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is me dat ontgaanmaar dan vind ik dat een heel goed idee
ik vind het ook héél spannendquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is me dat ontgaanmaar dan vind ik dat een heel goed idee
welk forum boeit gewoon nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zou vandaag nog gemoved worden naar een nieuw forum
40+ SC FoK! forum tour 2015quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
welk forum boeit gewoon nietwe zien het vanzelf wel...
Neh, dat 40+ mag dan wel weg toch?quote:
okéquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
een beetje gedoe, maar verder gaat ie wel
40+ moet blijven,,, trekt de aandachtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, dat 40+ mag dan wel weg toch?
Gewoon de algemene Fok SC of Het grote Fok SC ofzoiets,
of misschien is het dan geen Het maar De, dat weet ik dan effe niet, maar daar zijn dan
weer andere mensen voorleren we er nog iets bij ook
Tuurlijk... De meesten zullen het ooit worden als ze het al niet zijn... Laten we de Oma's buiten beschouwingquote:
Ja maar dat is dan weer zo'n drempel... mensen van 20 jaar denken dan dat het hierquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk... De meesten zullen het ooit worden als ze het al niet zijn... Laten we de Oma's buiten beschouwing
Dat hebben wel al geprobeerd, maar dat wouden de modjes niet en verder zijn er weer van die grapjassen om er weer een slinger aan te geven ....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
Of ze moet hem gewoon dichtdonderenmisschien wel het beste
who care's joh?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben wel al geprobeerd, maar dat wouden de modjes niet en verder zijn er weer van die grapjassen om er weer een slinger aan te geven ....
Lastige puber kids... Wij hebben gewoon alle wijsheid in huisquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan weer zo'n drempel... mensen van 20 jaar denken dan dat het hier
alleen maar gaat over Tena lady's en Prostaatproblemen
We zijn allemaal pubers geweest, da's dan wel weer waarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Lastige puber kids... Wij hebben gewoon alle wijsheid in huis
Dan moet je NU stoppen met hier te posten ...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan maar dicht.... Eens kijken of het ooit lukt
OK en jij ookquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je NU stoppen met hier te posten ...
We moesten een deurtje verderquote:
Ja we zijn verhuisd... In BNW weinig meer te vertellen...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en na ga je wel weer posten?
Dan mag ik dus ook weer
Ik kijk nooit sportquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we zijn verhuisd... In BNW weinig meer te vertellen...
Ik kijk sport.. Jij?
Hoi, hoi. Alles kits?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... we zitten in Muziek, daar kwam ik net vandaag
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
40+ Kaas, eigenlijk hoort ie in CUL.
Kaas is een vervangbaar produktquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
40+ Kaas, eigenlijk hoort ie in CUL.
Tuurlijk vraag ik dat. Duh.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wel lief dat jullie het vragenvan Sas ook
18 luisteraars Pietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gelijk even mijn Radio set spammen. http://www.radio49.nl/listen.pls
Ja, ik doe 's nachts vaak.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij nu aan het draaien bij die Radioshit?
Zegquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij nu aan het draaien bij die Radioshit?
Piet snapt Fann welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg![]()
Zo praat je niet over kwaliteitsradio
quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg![]()
ah... misschien ga ik eens een keer luisteren wat je zoal draait, als ik het niks vindquote:
Jij vindt het niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien ga ik eens een keer luisteren wat je zoal draait, als ik het niks vind
gooi ik het wel weer uit
oepsquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg![]()
Misschien draait ie wel verzoekjes voor je...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat denk ik ook, maar dan gooi ik hem dus gewoon weer uit
Er zijn ook andere DJ's die meer iets voor jou draaien. Piet is wat extreem.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien ga ik eens een keer luisteren wat je zoal draait, als ik het niks vind
gooi ik het wel weer uit
Hoezo extreem?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn ook andere DJ's die meer iets voor jou draaien. Piet is wat extreem.
Piet kan heel verrassend zijn heb ik gisterenavond mee mogen makenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn ook andere DJ's die meer iets voor jou draaien. Piet is wat extreem.
Neh... dat doe ik niemand aan, dan vallen jullie misschien massaal in slaapquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien draait ie wel verzoekjes voor je...
Ik slaap toch al bijnaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... dat doe ik niemand aan, dan vallen jullie misschien massaal in slaap
Ik vind het niet extreem, maar Fann houdt niet van waar graag ik naar luister. In de vooravond draaien de DJ's meer gangbaar werk, daar zit voor mij weer minder leuks tussen.quote:
Gisteren in Klassiek 3 delig pak.... Met melodieen van onze overgrootoudersquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
Piet kan heel verrassend zijn heb ik gisterenavond mee mogen maken
Nu weer die cloudquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu wisten ze het zelf.. Meestal is het die Cloud-provider die het niet doet
ja, en jij ook ?quote:
ik voel me nu 55+quote:
dat ga ik niet meer reddenquote:
je blijft maar blauwquote:
Nee, aan Ziggo, die zijn al weken aan het kloten...quote:
nee joh ligt aan FOK!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, aan Ziggo, die zijn al weken aan het kloten...
Nou, mijn TV verbinding laat ook erg te wensen over. Ik ga volgende week klagen en als ze verkeerd reageren neem ik een andere.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet haast wel, Piets muziek draait gewoon door
dan laat ik gewoon mijn laptop en pc aanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stop als de luisteraars op zijn.
Ja dat ook wel idd.... Maar ik verdenk men decoder er vanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, mijn TV verbinding laat ook erg te wensen over. Ik ga volgende week klagen en als ze verkeerd reageren neem ik een andere.
KPN heeft ook z'n nukken!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook wel idd.... Maar ik verdenk men decoder er van
Iemand moet het zooitje ongeregeld een beetje op de rails houdenquote:
en dat moet jij dan doenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand moet het zooitje ongeregeld een beetje op de rails houden
APK is wel tof hoorquote:
Dat is een harde dobber met al die oudjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand moet het zooitje ongeregeld een beetje op de rails houden
APK is ook de jongste niet meerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een harde dobber met al die oudjes.
dan moet je het vooral niet doenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar laat ik me sinds eergister niet meer over uit
nee tochquote:
Nu we toch in muziek zitten:quote:
Oh ja, er moest nog iets verwijderd worden ofzo?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar laat ik me sinds eergister niet meer over uit
* just me zou wel eens achter de schermen willen kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, er moest nog iets verwijderd worden ofzo?
Dat stond gewoon in het topic hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zou wel eens achter de schermen willen kijken
Ik heb thuis genoeg schermen... en als ik er achter kijk is het meestal een grote puinhoopquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zou wel eens achter de schermen willen kijken
Ik dééd geen blauw, ik was blauwquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat stond gewoon in het topic hoor
Volgens mij is er weinig veranderd sinds jij blauw deed.
Je wordt ouder oma...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dééd geen blauw, ik was blauw
tering dat is alweer lang geleden!!
dan moet je vaker swifferenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb thuis genoeg schermen... en als ik er achter kijk is het meestal een grote puinhoop
maar helaas niet wijzerquote:
sjoefi swiffert wijt wegquote:
komt vast weer door jouw UIquote:
Kunnen vrouwen ook swafferen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoel je swafferen?
Ik probeer er altijd op te mikken , maar dan is er weer een update en verspringt het scherm weerquote:
nog steeds geen touchscreenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer er altijd op te mikken , maar dan is er weer een update en verspringt het scherm weer
iemand uitkafferen kon ik vroeger wel, nu niet meerquote:
quote:
??quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, als ik hier het onderwerp zo lees….
En dan kreeg ik commentaar op mijn opmerking
Van die oudjes moet je je niks aantrekken die zeuren altijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, als ik hier het onderwerp zo lees….
En dan kreeg ik commentaar op mijn opmerking
Ik maakte een opmerking over iets.. en gelijk werd ik beschuldigd dat die 19 wel pastte qua niveauquote:
ja en?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kut, ik moet morgenavond naar een feestje en bedenk me nu opeens dat ik niet weet of je er binnen mag roken, begin nu al te balen.
Kan ik de hele avond zeker buiten gaan staan.![]()
Ik ook niet, maar aan veel van de rest wel ooit eensquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:17 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb het gevoel dat ik aan de paddo's gezeten heb met de muziek momenteel![]()
maar ik heb nog nooit aan de paddo's gezeten!
Die maakte DDM en niet JM.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik maakte een opmerking over iets.. en gelijk werd ik beschuldigd dat die 19 wel pastte qua niveau
Nou, liever ging ik niet, maar ik moet verdomme.quote:
en dat trek jij je wel aan ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik maakte een opmerking over iets.. en gelijk werd ik beschuldigd dat die 19 wel pastte qua niveau
jij en moeten...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, liever ging ik niet, maar ik moet verdomme.
Rook je aan de ketting dan ?/ Oh ja op feestsje gezellig .. Ja dus ... Hoop voor je dat het niet regentquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kut, ik moet morgenavond naar een feestje en bedenk me nu opeens dat ik niet weet of je er binnen mag roken, begin nu al te balen.
Kan ik de hele avond zeker buiten gaan staan.![]()
Nee, maar degene die dat over 19 zei is er nu niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik beschuldig JM toch ook nergens van
volgens mij maak ik nooit beschuldigende opmerkingenquote:
Laat ook maar…quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar degene die dat over 19 zei is er nu niet.
Het is de fokking verjaardag van mijn broer, een of andere mijlpaal, en daarom wordt van mij verwacht dat ik kom, anders heb ik 2 broers en een moeder boos. Normaal trek ik me weinig aan van zulke dingen, maar hij wordt 60 jr en dat wordt groots gevierd, geen idee waarom.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:22 schreef sacha het volgende:
[..]
jij en moeten...
ergens klopt er iets niet in je presentatie
Qua puberaal zijn haal je mij toch niet meer in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat ook maar…
Het was gewoon een algemene opmerking….
Groots.. Dan is er vast wel een rookhoekje Moquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is de fokking verjaardag van mijn broer, een of andere mijlpaal, en daarom wordt van mij verwacht dat ik kom, anders heb ik 2 broers en een moeder boos. Normaal trek ik me weinig aan van zulke dingen, maar hij wordt 60 jr en dat wordt groots gevierd, geen idee waarom.
easy opmerkingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat ook maar…
Het was gewoon een algemene opmerking….
Dat mag ik toch hopen, hij heeft een zaal gehuurd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Groots.. Dan is er vast wel een rookhoekje Mo
dan ga je toch lekker op het balkon, in de portiek, tuin, het schuurtje, de bijkeuken of weet ik veel waar staan roken? kan je lekker even wegquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is de fokking verjaardag van mijn broer, een of andere mijlpaal, en daarom wordt van mij verwacht dat ik kom, anders heb ik 2 broers en een moeder boos. Normaal trek ik me weinig aan van zulke dingen, maar hij wordt 60 jr en dat wordt groots gevierd, geen idee waarom.
Is al opgelostquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:28 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker op het balkon, in de portiek, tuin, het schuurtje, de bijkeuken of weet ik veel waar staan roken? kan je lekker even weg
Wat ik rook moet sowieso buiten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:28 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker op het balkon, in de portiek, tuin, het schuurtje, de bijkeuken of weet ik veel waar staan roken? kan je lekker even weg
Zaaltje gehuurd, dus ik moet maar zien wat ik aantref. Maar ik ben al geen feestganger en als ik niet normaal kan roken word ik nogal chagrijnig. Heb voor mijn eigen vertier mijn zoon geregeld om mee te gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:28 schreef sacha het volgende:
[..]
Was je zoon niet eens uitgenodigt door je broer?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zaaltje gehuurd, dus ik moet maar zien wat ik aantref. Maar ik ben al geen feestganger en als ik niet normaal kan roken word ik nogal chagrijnig. Heb voor mijn eigen vertier mijn zoon geregeld om mee te gaan.
Jawel, maar dat ligt een beetje ingewikkeld. Mijn broer woont in Luxemburg vandaar hier een zaaltje en met mijn zoon heeft ie weinig contact, net als ik weinig contact met zijn zoons heb. Dat krijg je na scheidingen. Maar natuurlijk is mijn zoon ook welkom, en ik ga niet zonder hem.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je zoon niet eens uitgenodigt door je broer?
Dan komt het wel goed en je vooral niet te druk makenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ligt een beetje ingewikkeld. Mijn broer woont in Luxemburg vandaar hier een zaaltje en met mijn zoon heeft ie weinig contact, net als ik weinig contact met zijn zoons heb. Dat krijg je na scheidingen. Maar natuurlijk is mijn zoon ook welkom, en ik ga niet zonder hem.
Ik heb altijd al last van mijn maag als ik te horen krijg dat ergens een feestje is en verwacht wordt dat ik kom. Schurfthekel aan zulke dingen, het zijn niet de feestjes waar ik van hou, voor mij is het aanpassen. De muziek daar zal ook wel een drama voor me zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het wel goed en je vooral niet te druk maken
Och, arme Mo, maak je nou niet te druk, misschien valt het allemaal best meequote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb altijd al last van mijn maag als ik te horen krijg dat ergens een feestje is en verwacht wordt dat ik kom. Schurfthekel aan zulke dingen, het zijn niet de feestjes waar ik van hou, voor mij is het aanpassen. De muziek daar zal ook wel een drama voor me zijn.
Ik ben gisteren in slaap gevallen met dezequote:
40's op tour!quote:
quote:
Kaas is ínquote:
Dit topic ruik je nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew... kaas stinktgeen leuke naam...
vooral kaasfondue stinkt, da's wel het ergste eigenlijk
nee deze is veel mooier...quote:
wtf is dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:34 schreef Marrije het volgende:
Die kaas mag naar iemand anders.
Ik heb een bak vol met
[ afbeelding ]
Daar ben ik wel ff zoet mee.
Niet zo heel erg m'n ding.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
luister nou eens een toepje van mij...
is toch mooi?of niet?
snoepjes of pilletjes?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:34 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een bak vol met
[ afbeelding ]
mislukte pillen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:34 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een bak vol met
[ afbeelding ]
Ik houd er wel van, maar niet dezequote:
geen idee hoe het officieel heet, amandelnoten gehuld in suiker. Plaatje gevonden onder bruidssuiker.quote:
is toch niet lekker? of wel? ziet er niet lekker uitquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee hoe het officieel heet, amandelnoten gehuld in suiker. Plaatje gevonden onder bruidssuiker.
Pillen, een bak vol, ik!![]()
heel lekker! Misschien wat te hard.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
is toch niet lekker? of wel? ziet er niet lekker uit
ik hou ook wel van een blokje kaas met augurkje of zilveruitje erop. Dat klinkt wat 80's of is dat tijdloos?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrr. lijkt me mierzoet, maar als jij het lekker vind dan is dat goed
Tijdloosquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een blokje kaas met augurkje of zilveruitje erop. Dat klinkt wat 80's of is dat tijdloos?
tijdloos, doet die griek ook altijd en dan nog mosterd erbijquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een blokje kaas met augurkje of zilveruitje erop. Dat klinkt wat 80's of is dat tijdloos?
heb je daar een foto van?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:52 schreef Marrije het volgende:
Nu is het dan de komkommerkrokodil met druifjes op stokjes.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nee niet van allesmaar een krokodil met uitjes heb ik nog nooit gezien
Ella isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
Ik zit nog steeds naar deze te luisteren![]()
wel mooi dus anders had ik hem al weggeklikt
Het bestaat gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |