SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 13:52:46#Ajax heeft al gesproken met Ricardo Kishna over contractverlenging. De Boer: 'Hij kan een heel goede speler voor ons zijn in de toekomst'. reageer retweet
![]()
Boer en Tete sowieso basis.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar, geen Cillessen en van Rijn komende pot? Tete en Boer? Wel Veltgod?![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 13:52:46#Ajax heeft al gesproken met Ricardo Kishna over contractverlenging. De Boer: 'Hij kan een heel goede speler voor ons zijn in de toekomst'. reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
als hij bijtekent weet hij waarvoor, talent heeft hij, ik zou het prima vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Spreken is niks getekend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
DIe mafklap wilt zeker weer een helikopter en een gegarandeerde basisplaats blabla.
Oprotten met die mongool![]()
![]()
man man manquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Spreken is niks getekend.
DIe mafklap wilt zeker weer een helikopter en een gegarandeerde basisplaats blabla.
Oprotten met die mongool![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Spreken is niks getekend.
Oprotten met die mongool
Oh.![]()
Is geen juichen, maar gapen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom juichen die mannen in de OP eigenlijk?![]()
Als hij volgend seizoen zijn talent eens wat vaker laat zien vind ik het ook primaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij bijtekent weet hij waarvoor, talent heeft hij, ik zou het prima vindenOh.![]()
daar gaat het dan om, als hij vertrekt is het om de centjes, als hij blijft om de ontwikkelingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij volgend seizoen zijn talent eens wat vaker laat zien vind ik het ook prima![]()
Als hij verstandige ouders heeft zeggen die ook wel dat hij dit seizoen veel te weinig heeft laten zien en dat hij hartstikke blij mag zijn dat hij bij Ajax mag spelenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar gaat het dan om, als hij vertrekt is het om de centjes, als hij blijft om de ontwikkelingOh.![]()
aan de ene kant wel ja maar hij heeft natuurlijk wel een blessure verleden en het is de vraag hoe dat zich gaat ontwikkelen, dan is cashen op zich ook niet zo'n vreemde optie.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij verstandige ouders heeft zeggen die ook wel dat hij dit seizoen veel te weinig heeft laten zien en dat hij hartstikke blij mag zijn dat hij bij Ajax mag spelen![]()
Om daarna alsnog in de vergetelheid en bij kleine clubjes terecht te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de ene kant wel ja maar hij heeft natuurlijk wel een blessure verleden en het is de vraag hoe dat zich gaat ontwikkelen, dan is cashen op zich ook niet zo'n vreemde optie.
Kan je beter nog een paar jaar bij Ajax spelen (waar je ook gewoon prima geld krijgt lijkt me) en daarna kan je altijd nog wel een goede club vinden.Oh.![]()
Volgend jaar gaan officieel Savestano, Van De Beek, Nouri en Muric naar het eerste. Nouri en Muric zullen voornamelijk in Jong Ajax spelen terwijl Savestano en Van De Beek stand-in zullen worden voor het eerste.![]()
Dus er zal geen nieuwe linksback gehaald worden dan neem ik aan? Of Boilesen moet verkocht wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:56 schreef Brammess het volgende:
Volgend jaar gaan officieel Savestano, Van De Beek, Nouri en Muric naar het eerste. Nouri en Muric zullen voornamelijk in Jong Ajax spelen terwijl Savestano en Van De Beek stand-in zullen worden voor het eerste.Oh.![]()
Ik denk dat er een nieuwe centrale verdediger gaat komen en dat Viergever naar linksback schuift ALS Boilesen verkocht wordt. Dat is wat ik denk tenminste.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus er zal geen nieuwe linksback gehaald worden dan neem ik aan? Of Boilesen moet verkocht worden![]()
Dat denk ik niet, Frank is namelijk erg tevreden over Viergever als LCV. En Viergever voegt weinig toe als linksback verder.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk dat er een nieuwe centrale verdediger gaat komen en dat Viergever naar linksback schuift ALS Boilesen verkocht wordt. Dat is wat ik denk tenminste.Oh.![]()
Muric kan zich wel eerder het eerste inspelen dan een Nouri en van de Beek verder. Blessure van Kishna of El Ghazi en je zit er zo bijOh.![]()
Ik zou het ook niet erg vinden inderdaad. Doet het samen met Veltman erg goed op CV vind ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Frank is namelijk erg tevreden over Viergever als LCV. En Viergever voegt weinig toe als linksback verder.![]()
Dat vind ik wel meevallen. We spelen nu vooral erg controlerend, maar hoe zullen ze het doen als we aanvallender en met meer risico gaan spelen? Veltman vind ik wel een goede speler, maar Viergever vind ik eigenlijk geen Ajax-niveauquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet erg vinden inderdaad. Doet het samen met Veltman erg goed op CV vind ik.Oh.![]()
Prima backup voor als er een betere LCV komt. Vond hem tegen Legia en Dnipro thuis vooral goed spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. We spelen nu vooral erg controlerend, maar hoe zullen ze het doen als we aanvallender en met meer risico gaan spelen? Veltman vind ik wel een goede speler, maar Viergever vind ik eigenlijk geen Ajax-niveau![]()
van Rhijn/Tete-Veltman/van der Hoorn-Viergever/Riedewald-Boilesen/Savastanoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Prima backup voor als er een betere LCV komt. Vond hem tegen Legia en Dnipro thuis vooral goed spelen.
dit zal het wel gewoon worden, en komt er niks verdedigend bij. Alleen nog een spits of extra aanvaller denk ik.Oh.![]()
Weet niet of ik het hiermee eens benquote:De Feyenoord Academy heeft naast de titel van beste jeugdopleiding gegrepen. AZ kreeg dit jaar de Michels Award voor beste jeugdopleiding. De laatste vijf seizoenen werd de opleiding van Feyenoord tot winnaar gekroond.![]()
Dat krijg je als je andere opleiders laat stemmen, ze moeten gewoon een soort punten systeem bedenken, hoeveel spelers uit welke opleiding het betaald voetbal halen enzo.quote:![]()
De KNVB heeft hele andere gedachtes bij een goede jeugdopleiding.quote:
Alles is daar gebaseerd op het masterplan van LowietjeOh.![]()
Ja, want jij hebt er kijk opquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Frankie vindt de verdediging wel prima. Faalhaas.
![]()
![]()
Dan ga je weer af in Europaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van Rhijn/Tete-Veltman/van der Hoorn-Viergever/Riedewald-Boilesen/Savastano
dit zal het wel gewoon worden, en komt er niks verdedigend bij. Alleen nog een spits of extra aanvaller denk ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
waarom niet?quote:
Niet dat ik het wel weet, heb een kleine indruk van Ajax maar van de andere clubs helemaal niet, wie weet doen ze wel iets goed.![]()
Ik had toch liever dat Poulsen lekker bij ajax was gekomen, al was het maar in de breedte. Gratis, Deens, linksback, ervaren. Al is het maar als opvulling.![]()
S. Poulsen, Wilhelmsson, Defour... berucht rijtje. Wie mis ik nog?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:37 schreef radyo het volgende:
Ik had toch liever dat Poulsen lekker bij ajax was gekomen, al was het maar in de breedte. Gratis, Deens, linksback, ervaren. Al is het maar als opvulling.![]()
![]()
Furbyquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
S. Poulsen, Wilhelmsson, Defour... berucht rijtje. Wie mis ik nog?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Boulahrouzquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
S. Poulsen, Wilhelmsson, Defour... berucht rijtje. Wie mis ik nog?![]()
![]()
Wat doet Poulsen in dat lijstjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
S. Poulsen, Wilhelmsson, Defour... berucht rijtje. Wie mis ik nog?![]()
![]()
Dit dus. Kut Boilesenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:37 schreef radyo het volgende:
Ik had toch liever dat Poulsen lekker bij ajax was gekomen, al was het maar in de breedte. Gratis, Deens, linksback, ervaren. Al is het maar als opvulling.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Goed nieuws vind ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk/hoop dat het hele gezeik tussen hun een beetje opgeblazen was en dat hij gewoon nog een jaar of twee bij ons kan blijven.
Beste linksbuiten op dit moment.![]()
Ondanks dat wij de minst gepasseerde verdediging van de eredivisie hebben (Cillessenquote:) lijkt me het toch duidelijk dat dit gedeelte van de selectie wel aan verbetering toe is.
![]()
Dat weet ik nog zo net niet met een fitte Fischerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Goed nieuws vind ik.Ik denk/hoop dat het hele gezeik tussen hun een beetje opgeblazen was en dat hij gewoon nog een jaar of twee bij ons kan blijven.
Beste linksbuiten op dit moment.Oh.![]()
Ja oké maar die is nog terug komende.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet met een fitte Fischer![]()
Altijd afwachten inderdaad. En misschien komt hij volgend jaar wel vaak in de spits te spelenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja oké maar die is nog terug komende.Oh.![]()
3 jaar verlengen en in de winter verkopen. Daar win je de oorlog niet mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Goed nieuws vind ik.Ik denk/hoop dat het hele gezeik tussen hun een beetje opgeblazen was en dat hij gewoon nog een jaar of twee bij ons kan blijven.
Beste linksbuiten op dit moment.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Tweejarig contract Van der Vaart bespreekbaar
Ajax heeft Rafael van der Vaart een voorstel gedaan voor een contract voor één seizoen. Ook een verbintenis voor twee seizoenen is inmiddels echter bespreekbaar voor de Amsterdammers.
Van der Vaarts zaakwaarnemer Robert Geerlings weet daar inmiddels van, maar de speler zelf focust zich volledig op de laatste twee competitieduels met Hamburger SV, dat al 52 jaar op het hoogste niveau in Duitsland speelt. „Lijfsbehoud is voor mij waardevoller dan welke prijs dan ook”, zei de 32-jarige Heemskerker in Bild voor de degradatiekraker bij Huub Stevens’ VfB Stuttgart. „Deze club mag niet in de tweede Bundesliga spelen.”quote:Ajax vaker met schaduwspits
Het Ajax-experiment tegen SC Cambuur met een echte nummer tien, een schaduwspits, krijgt een vervolg. „De derde fase, de eindfase, daarin moeten wij een slag winnen”, verklaart Frank de Boer de uitbreiding van het lespakket.
„Die eerste en tweede fase zijn wel in orde. Maar uiteindelijk gaat voetbal om kansen creëren en doelpunten maken”, aldus De Boer.
De test tegen de Friezen (met Daley Sinkgraven) kan De Boer bekoren. „Het was nog wel wat onwennig. Er waren echter momenten bij voorzetten dat niet alleen de spits in het strafschopgebied stond, maar er wel drie spelers opdoken. Vooral de tweede helft zag je heel goed dat dit een groot verschil is. We denken dat we in de toekomst beide systemen goed kunnen gebruiken. Tegen bepaalde tegenstanders kunnen we beter met een tien spelen en de andere keer met een controlerende middenvelder”, aldus de trainer die zijn Ajax-periode met een schaduwspits startte.
„Tegen AC Milan ben ik ook zo begonnen, ja. Met Christian Eriksen als aanvallende middenvelder en Demy de Zeeuw en Eyong Enoh erachter”, herinnert De Boer zich. „De jeugd heeft al heel vaak zo gespeeld. Davy Klaassen kan die rol wel dromen, denk ik. Het is een voordeel als we twee systemen kunnen spelen. Wel 4-3-3, maar de ene keer iets gekanteld.”
„Het kan niet zo zijn dat als Anwar El Ghazi een voorzet geeft er één spits is. Dat moeten er minimaal drie zijn en het liefst ook nog een middenvelder die op de rand van, of in het zestienmetergebied staat. We hebben het geanalyseerd en zien soms dat er anderhalve man staat. We willen de spelers veel meer triggeren om – al moeten ze 20, 30 meter sprinten – in het strafschopgebied te komen als er een voorzet komt. Dan kan je scoren en vanaf dertig meter niet. Dat kan ook met twee aanvallende middenvelders, maar op de een of andere manier lukt dat toch een stuk minder.”
De Boer weet wel hoe dat kan. „Doordat ze toch veel meer betrokken zijn bij de opbouw. Dat heeft ook te maken met instelling en de wil om te scoren. We hebben misschien wel te veel spelers die de assist willen geven. En niet denken: als ik de linksbuiten inspeel, moet ik zo snel mogelijk voor de goal komen.”
De Boer ervaart op de trainingen wat de plussen van een schaduwspits kunnen zijn. „Wanneer er een voorzet komt, waaruit de bal een keer achter de diepste spits valt, dan staat er iemand. En het biedt ook voordelen voor de spits. Je zag bij het Nederlands elftal ook het probleem dat Robin van Persie alleen in de punt van de aanval stond. De twee verdedigers hoefden alleen hem in de gaten te houden. Als er een speler bij staat moeten ze ook daar op letten. Het wordt voor de spits makkelijker.”
En: „Of het ook eenvoudiger is om druk te zetten? Je bent sowieso sneller bij een centrale verdediger. Als je het goed doet – en dat hebben we in het verleden ook wel bewezen – kan je ook met een controlerende middenvelder goed druk zetten, maar nu kan het een stapje eerder.”
Het experiment van De Boer hield geen verband met de mogelijke komst van Rafael van der Vaart, die na Nemanja Gudelj de volgende aanwinst moet worden. „Hij kan op nummer tien spelen, maar ook in de spits en als links- of rechtsbuiten. Als we af en toe met een tien spelen, is het een voordeel dat Rafael daar kan staan. Maar het is niet dat wij hem als middenvelder halen. Dat we hem als aanvaller zien, ziet hij ook zitten. Anders had hij wel direct ’nee’ gezegd.”![]()
vd Vaart links- of rechtsbuiten? Wat een zottigheid joh. Die gozer heeft amper snelheid om een man te passeren. Die moet je gewoon lekker op het middenveld zetten. Spits is al helemaal van de zotte. Maarja Frankie zal wel weer gaan lopen kloten met 'm (als ie komt). Manmanman.
Spelen met een schaduwspits/diepe cam (achter milik) vind ik wel een goed idee.
![]()
Die tactische aanpassing begint er op te lijkenquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Raffie gewoon als verdedigende middenvelder, net als Theo Jansen toen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Savastano als 2e linksback dus. Is dat alleen voor de voorbereiding? want eerder wilde Frank nog een verdediger halen. Ik kan mij hem niet herinneren uit de samenvattingen![]()
![]()
Schone heeft ook geen snelheid maar deed het ook niet slecht als rechtsbuiten, zolang je maar minimaal aan 1 kant diepgang hebtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:18 schreef bombmannl het volgende:
vd Vaart links- of rechtsbuiten? Wat een zottigheid joh. Die gozer heeft amper snelheid om een man te passeren. Die moet je gewoon lekker op het middenveld zetten. Spits is al helemaal van de zotte. Maarja Frankie zal wel weer gaan lopen kloten met 'm (als ie komt). Manmanman.
Spelen met een schaduwspits/diepe cam (achter milik) vind ik wel een goed idee.
![]()
ik weet het niet, als je 1 systeem niet eens beheerst waarom nog een systeem erbij, lijkt me gewoon verleggen van het probleem ipv oplossenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die tactische aanpassing begint er op te lijken![]()
Daley is echt nog zo'n menneke hequote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bij Mike zie je wel dat hij er talent voor heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wtf, ik dacht dat het gewoon een hulpje was die daar werkte ofzo![]()
Lijkt wel of hij stage looptquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wtf, ik dacht dat het gewoon een hulpje was die daar werkte ofzo![]()
![]()
Apart dat Cillessen helemaal niet bij de selectie zit. Hij was ook niet bij de laatste training toch? Zou hij vervroegd op vakantie zijn, of stiekem aan het onderhandelen ergens?![]()
Extra vrij voor start trainingskamp Oranje (25/5) en Nederland - VS (5/6)? Maar Veltman is daar ook voor geselecteerd en er gaan ook een aantal jongens met Jong Oranje mee, dus waarom zitten die er wel allemaal bij?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:10 schreef radyo het volgende:
Apart dat Cillessen helemaal niet bij de selectie zit. Hij was ook niet bij de laatste training toch? Zou hij vervroegd op vakantie zijn, of stiekem aan het onderhandelen ergens?![]()
Is er ergens een site waar ik live RADIO verslag kan beluisteren van Saints?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Individueel getraind gisteren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:10 schreef radyo het volgende:
Apart dat Cillessen helemaal niet bij de selectie zit. Hij was ook niet bij de laatste training toch? Zou hij vervroegd op vakantie zijn, of stiekem aan het onderhandelen ergens?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben er alsnog bang voor, zag berichten voorbijkomen over Neuer weg bij Bayern en De Gea bij United. Zou mij niet verbazen als ze dan bij Cillessen uitkomen, zeker Louis die toch vrij lang met hem gewerkt heeft en weet wat hij kanquote:![]()
70 miljoen voor de beste speller van de eredivisie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben er alsnog bang voor, zag berichten voorbijkomen over Neuer weg bij Bayern en De Gea bij United. Zou mij niet verbazen als ze dan bij Cillessen uitkomen, zeker Louis die toch vrij lang met hem gewerkt heeft en weet wat hij kan![]()
dat is hij eigenlijk wel ja maar helaas een keeper, dan is 20 al heel veelquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
70 miljoen voor de beste speller van de eredivisie.![]()
Helaas wel ja. Als je dan ziet wat zo'n Depay oplevert... Gaat helemaal nergens meer over.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is hij eigenlijk wel ja maar helaas een keeper, dan is 20 al heel veel![]()
Bij Ajax weer schitteren en dan Jasper uit de basis spelen bij Oranje voor het EK.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:39 schreef radyo het volgende:
Zou Stekelenburg terugkomen als Cillesen weg gaat? Die heeft dan wel een jaar nodig om te wennen![]()
![]()
Erwin Mulderquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zal Ajax gaan halen als Cillessen weggaat?![]()
Stekelenburg terug.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zal Ajax gaan halen als Cillessen weggaat?![]()
Waarom een falende speler halen die bij 3 clubs is mislukt?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat hij is afgedankt ligt niet aan zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:15 schreef gniffie het volgende:
Waarom een falende speler halen die bij 3 clubs is mislukt?Life is what you make it.![]()
Dat hij bij 3 clubs wordt weggestuurd ook niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat hij is afgedankt ligt niet aan zijn kwaliteiten."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nee. Roma was sowieso al een slechte keus, na de trainerswissel was hij de bok. Bij Fulham idem dito. Monaco is gewoon tevreden maar maakt een andere keuze.Life is what you make it.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat hij is afgedankt ligt niet aan zijn kwaliteiten.
Oh.![]()
De beste speler speelt in 9 van de 10 gevallen. Bij Monaco waren ze tevreden over hem als tweede keeperquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:21 schreef Schanulleke het volgende:
Nee. Roma was sowieso al een slechte keus, na de trainerswissel was hij de bok. Bij Fulham idem dito. Monaco is gewoon tevreden maar maakt een andere keuze.
Waren wij een tijdje ook over Cillyquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
De beste speler speelt in 9 van de 10 gevallen. Bij Monaco waren ze tevreden over hem als tweede keeper![]()
![]()
Als je Cillessen kwijt raakt kan je volgend seizoen meteen afschrijven. Die gast is de enige reden geweest waarom het aantal tegendoelpunten zo laag is.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja want als Cillessen weggaat gaan we zonder keeper spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:24 schreef MouzurX het volgende:
Als je Cillessen kwijt raakt kan je volgend seizoen meteen afschrijven. Die gast is de enige reden geweest waarom het aantal tegendoelpunten zo laag is.![]()
Waarom moet Frank altijd kloten met posities om er vervolgens een jaar later achter te komen dat hij op zijn eigen plek misschien toch wel drie malen beter is..
Kishna - Milik - El Ghazi
VD Vaart
Gudelj Klaassen
Aankoop - Riedewald - Veltman - Tete
Cilgod
Als Raf komt wordt je zo gewoon met twee vingers in de neus kampioen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Heb liever een middenveld met Bazoer in plaats van van der Vaart. Klaassen op 10. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Waarom moet Frank altijd kloten met posities om er vervolgens een jaar later achter te komen dat hij op zijn eigen plek misschien toch wel drie malen beter is..
VD Vaart
Gudelj Klaassen
Cilgod
Als Raf komt wordt je zo gewoon met twee vingers in de neus kampioen.![]()
Riedewald en Tetequote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:35 schreef gazhims3lv het volgende:
VD Vaart
Gudelj Klaassen
Cilgod
Als Raf komt wordt je zo gewoon met twee vingers in de neus kampioen.
Als Van der Vaart komt kun je op een briefje schrijven dan hij 25 van de 34 competitiewedstrijden niet fit zal zijnOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Weekendje wegquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:16 schreef Scorpie het volgende:
Cillessen gesignaleerd in Londen schijnbaarOh.![]()
Sinkgraven of Andersen op 10. Creatieve voetballers moeten daar staanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb liever een middenveld met Bazoer in plaats van van der Vaart. Klaassen op 10. Niks mis mee.Oh.![]()
Andersenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven of Andersen op 10. Creatieve voetballers moeten daar staan![]()
![]()
Doe normaalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft waanzinnig veel talentquote:
Moet er ooit eens uit gaan komen. Ik denk dat het er op '10' uitkomtOh.![]()
Neequote:Misschien bij RKC ofzo.quote:Moet er ooit eens uit gaan komen. Ik denk dat het er op '10' uitkomtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat je wat opmerkingen hebt over zijn fysiek of mentaliteit kan ik me voorstellen maar je ziet toch wel dat hij waanzinnig goed kan voetballen?quote:Oh.![]()
Dat je veel techniek hebt betekent nog niet dat je een goede voetballer bentquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je wat opmerkingen hebt over zijn fysiek of mentaliteit kan ik me voorstellen maar je ziet toch wel dat hij waanzinnig goed kan voetballen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is wel de basis die het minst makkelijk aan te leren of verbeteren isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat je veel techniek hebt betekent nog niet dat je een goede voetballer bentOh.![]()
Sowieso te wisselvallig, maar Andersen op z'n best heeft nog altijd een stuk minder voetbalkwaliteiten dan een Sinkgraven, Klaassen of Gudelj.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je wat opmerkingen hebt over zijn fysiek of mentaliteit kan ik me voorstellen maar je ziet toch wel dat hij waanzinnig goed kan voetballen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar die jongen mist zoveel meer dingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel de basis die het minst makkelijk aan te leren of verbeteren is
Het vermogen om zichzelf pijn te doen bijvoorbeeldRED ONS HENNIEGOD![]()
Veel meer talent dan een Gudelj die alleen maar hard kan werkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso te wisselvallig, maar Andersen op z'n best heeft nog altijd een stuk minder voetbalkwaliteiten dan een Sinkgraven, Klaassen of Gudelj.Oh.![]()
ik denk dat hij de route van een Pröpper volgt. Die had ook wat moeite om los te komen maar is uiteindelijk ook een heerlijke voetballer geblekenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die jongen mist zoveel meer dingen.
Het vermogen om zichzelf pijn te doen bijvoorbeeldOh.![]()
Tja het is te hopen . Maar met die aankopen gaat ie niet aan de bak komen voorlopigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk dat hij de route van een Pröpper volgt. Die had ook wat moeite om los te komen maar is uiteindelijk ook een heerlijke voetballer geblekenRED ONS HENNIEGOD![]()
Andersen lekker jaartje laten bikkelen bij een degradatiekandidaat die wel wil voetballen. Kun je hem n.a. volgend seizoen beoordelen.![]()
Als vd Vaart ook komt mag hij verhuurd worden denkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het is te hopen . Maar met die aankopen gaat ie niet aan de bak komen voorlopigOh.![]()
PEC Zwolle of Heerenveen oidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen lekker jaartje laten bikkelen bij een degradatiekandidaat die wel wil voetballen. Kun je hem n.a. volgend seizoen beoordelen.Oh.![]()
Het verhuren van spelers is geen succes geblekenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als vd Vaart ook komt mag hij verhuurd worden denkRED ONS HENNIEGOD![]()
Vertonghenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het verhuren van spelers is geen succes gebleken
Oh.![]()
Lees mijn post eens goed. Dat kindje moet een man gemaakt worden dat lukt niet bij Heerenveen.quote:![]()
Hij moet in een voetballend team spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees mijn post eens goed. Dat kindje moet een man gemaakt worden dat lukt niet bij Heerenveen.Oh.![]()
Die hadden sowieso geen talent genoegquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Sa , Meleg, Lukoki , vd teringHartOh.![]()
Meleg was nog wel aardig , met zijn leuke zaakwaarnemer die doet aan kinderhandel net als die van Cernyquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hadden sowieso geen talent genoegRED ONS HENNIEGOD![]()
Bijna alle clubs die promeveren spelen aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet in een voetballend team spelen![]()
Is gewoon geen nieuwe Tadic/Djuricic geblekenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meleg was nog wel aardig , met zijn leuke zaakwaarnemer die doet aan kinderhandel net als die van CernyOh.![]()
Willem II of Cambuur kan ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijna alle clubs die promeveren spelen aanvallend voetbal.Oh.![]()
Zolang hij maar veel minuten krijgtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies, laat hem daar maar eens knokken voor een plekje en de punten.Oh.![]()
Als die zelfs daar geen minuten kan afdwingen is die ook niet goed genoeg voor Ajax lijkt mequote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang hij maar veel minuten krijgt![]()
Eensquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als die zelfs daar geen minuten kan afdwingen is die ook niet goed genoeg voor Ajax lijkt meOh.![]()
Iemand die een jaar lang niets toevoegt aan Ajax 1 hoeven we niet een seizoen te verhuren om te kijken of het toevallig alsnog wat zou kunnen worden, toch? Hebben we dit jaar niet gewoon kunnen zien, in dat rood-witte shirt, dat Andersen gewoon als een junior voetbalt?![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat Andersen wat te vroeg wordt afgeschreven. Die jongen komt zijn man zo makkelijk voorbij, heeft een fantastische dribbel en ook nog eens een aardig schot. Het is apart dat het niet helemaal eruit komt maar dat komt denk ik vooral door zijn plaats. Het is echt een speler die op 10 moet staan of linksbuiten in een soort Messi-rol. Zijn stijl doet me er ook heel erg aan denken, maar dan van middenmoter-eredivisie niveau.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:48 schreef Fargo het volgende:
Iemand die een jaar lang niets toevoegt aan Ajax 1 hoeven we niet een seizoen te verhuren om te kijken of het toevallig alsnog wat zou kunnen worden, toch? Hebben we dit jaar niet gewoon kunnen zien, in dat rood-witte shirt, dat Andersen gewoon als een junior voetbalt?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Zo zou ik bijvoorbeeld Eriksen ook omschrijven. En da's toch wel van een ander niveau...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Andersen wat te vroeg wordt afgeschreven. Die jongen komt zijn man zo makkelijk voorbij, heeft een fantastische dribbel en ook nog eens een aardig schot. Het is apart dat het niet helemaal eruit komt maar dat komt denk ik vooral door zijn plaats. Het is echt een speler die op 10 moet staan of linksbuiten in een soort Messi-rol. Zijn stijl doet me er ook heel erg aan denken, maar dan van middenmoter-eredivisie niveau.![]()
Ik vind Andersen nog beter kunnen passeren als Eriksen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo zou ik bijvoorbeeld Eriksen ook omschrijven. En da's toch wel van een ander niveau...
Al heeft die wel weer andere eigenschappen waarin hij beter is. Beter schot, beter inzicht, betere passing.Oh.![]()
Kerel, rot op met die Andersen man.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Andersen nog beter kunnen passeren als Eriksen eigenlijk.
Al heeft die wel weer andere eigenschappen waarin hij beter is. Beter schot, beter inzicht, betere passing.![]()
Voordat ik zojuist reageerde, was dit eigenlijk wel het eerste wat ik ook dacht inderdaad... Vast een aardige kerel, maar verre van Ajax-materiaal...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kerel, rot op met die Andersen man.![]()
Klopt, zijn passeerbeweging is van een uitzonderlijk niveau.. De rest van zijn eigenschappen daarentegenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Andersen nog beter kunnen passeren als Eriksen eigenlijk.
Al heeft die wel weer andere eigenschappen waarin hij beter is. Beter schot, beter inzicht, betere passing.. Denk overigens wel dat hij het red als hij kansen krijgt.. Maar dat moet wel goed zitten met Frankie.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik blijf vertrouwen in hem houdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kerel, rot op met die Andersen man.
Zulke technisch goede voetballers zijn een lust voor het oog. Blijf jij maar fappen op techniekloze middelmaat als Sigthorsson en Siem de JongOh.![]()
Hetzelfde scepticisme herinner ik mij bij de jonge jaren van Eriksen en zelfs van Zlatan kan ik me nog wel een klaagzangetje herinneren. Altijd afwachten, valt niks over te zeggen zolang je niet iedere training meekijkt.-nee-![]()
Domme opmerking dit zegquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf vertrouwen in hem houden
Zulke technisch goede voetballers zijn een lust voor het oog. Blijf jij maar fappen op techniekloze middelmaat als Sigthorsson en Siem de Jong. Als je Andersen geen goede voetballer vindt, ben je automatisch een fan van techniekloze spelers. Andersen doet tot nu toe hooguit een keer per wedstrijd iets wat een 'lust voor het oog' is en verder grossiert hij in balverlies.
![]()
Zoals zoveel talenten. Je moet die mooie dingen juist koesteren, dat komt vanzelf wel meer en word constanter. Bij meer speeltijd en vertrouwen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Domme opmerking dit zeg. Als je Andersen geen goede voetballer vindt, ben je automatisch een fan van techniekloze spelers. Andersen doet tot nu toe hooguit een keer per wedstrijd iets wat een 'lust voor het oog' is en verder grossiert hij in balverlies.
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
Andersen is echt een waardeloos vrouwtje.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Andersen is echt een waardeloos vrouwtje.![]()
Andersen nu al afschrijven is wel een beetje vroeg.
Heel ajax faalt dit jaar dus de vraag is hoe hij het zou doen in een goed draaiend elftal.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Andersen is echt een waardeloos vrouwtje.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Ja, ben inderdaad fan van Siggy.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf vertrouwen in hem houden
Zulke technisch goede voetballers zijn een lust voor het oog. Blijf jij maar fappen op techniekloze middelmaat als Sigthorsson en Siem de Jong![]()
Verder ben jij als maagd zijnde de enige die op spelers fapt hier.![]()
Nu al? Na een paar jaar? En nauwelijks zichtbare progressie?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:34 schreef MouzurX het volgende:
Andersen nu al afschrijven is wel een beetje vroeg.
Heel ajax faalt dit jaar dus de vraag is hoe hij het zou doen in een goed draaiend elftal.![]()
Andersen is echt een waardeloos vrouwtje.![]()
Leuke passeerbeweging heb je ook zoveel aan als je verder zo'n blind paard bent dat er een pass in niemandsland volgt of je je alsnog vast loopt![]()
Die jongen is gewoon niet volwassen genoeg. Hij moet het nog steeds van momentjes hebben, om zijn techniek te etaleren. Maar verder doet hij niks. Die is in 2 jaar tijd gewoon niet gegroeid; fysiek enorm zwak, slappe instelling, durft het spel niet te verdelen (met zijn techniek), gaat elk duel uit de weg etc.
Die mag hopen dat hij niet de deense bojan wordt.
Eriksen was ook zo in het begin. Ergerde mij dood aan die jongen. Maar die kreeg langzaam wel ballen. Nam wat meer verantwoordelijkheid, en groeide daardoor in zijn rol. Dan is het ook beter te accepteren als je 'momentjes' even uitblijven.![]()
zijn totaal niet te vergelijken, Eriksen liet vanaf dag 1 al een bepaald niveau zien en is ook veel meer een spelverdeler, Sinkraven lijkt meer op Eriksen qua speltype.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:11 schreef radyo het volgende:
Die jongen is gewoon niet volwassen genoeg. Hij moet het nog steeds van momentjes hebben, om zijn techniek te etaleren. Maar verder doet hij niks. Die is in 2 jaar tijd gewoon niet gegroeid; fysiek enorm zwak, slappe instelling, durft het spel niet te verdelen (met zijn techniek), gaat elk duel uit de weg etc.
Die mag hopen dat hij niet de deense bojan wordt.
Eriksen was ook zo in het begin. Ergerde mij dood aan die jongen. Maar die kreeg langzaam wel ballen. Nam wat meer verantwoordelijkheid, en groeide daardoor in zijn rol. Dan is het ook beter te accepteren als je 'momentjes' even uitblijven.
Andersen heeft echt wel klasse alleen komt het er veel te weinig uit, ik denk niet dat hij nog veel tijd heeft om het echt te laten zien.![]()
Andersen had mijn verwachtingen wel overtroffen tien hij zijn eerste seizoen meespeelde met jong. Daarna werd het minder, kwamen die vage foto's van hem online, verloor veel fysieke duels en durfde ook nog te beweren dat hij het krachthonk niet in hoefde, omdat hij dan zijn techniek zou verliezen. En dat is de verkeerde instelling geweest denk ik.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ah je moet persoonlijk wordenquote:Op zondag 17 mei 2015 05:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, ben inderdaad fan van Siggy.![]()
Verder ben jij als maagd zijnde de enige die op spelers fapt hier.Oh.![]()
Boer, Tete, v/d Hoorn, Riedewald, Boilesen; Bazoer, Schöne, Sinkgraven; El Ghazi, Fischer en Kishna.![]()
Mooi! Laatste wedstrijd, kunnen we lekker einde breien aan dit teleurstellende seizoen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Mooi! Laatste wedstrijd, kunnen we lekker einde breien aan dit teleurstellende seizoen.![]()
In ieder geval tweede geworden, als ze dan ook nog de voorrondes CL overleven is de schade achteraf gezien zo beperkt mogelijk gebleven. Maar ik heb me zelden zo verveeld bij wedstrijden van Ajax als dit seizoen. Het was het aankijken meer niet dan wel waard.![]()
De zoveelste storing bij Ziggo dit seizoen, dus geen Ajax vandaag. Geweldige hoofdsponsor is het toch![]()
![]()
Frank mag ook op vakantiequote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef FritzWepper het volgende:
Frank hoopt dat AZ derde wordt zodat Gudelj vroeg op vakantie kan. Vooralsnog pakt het goed uit.
VoorgoedRED ONS HENNIEGOD![]()
Dordt is gewoon voetballend de betere![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Grappenmakers die de selectie niet goed genoeg vinden. KOM ER MAAR IN!!!"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Met 1 of 2 ervaren aankopen gaat het weer draaienquote:Op zondag 17 mei 2015 15:25 schreef gniffie het volgende:
Grappenmakers die de selectie niet goed genoeg vinden. KOM ER MAAR IN!!!
#luchtfietserijRED ONS HENNIEGOD![]()
komt allemaal door frank de boerquote:Op zondag 17 mei 2015 15:25 schreef gniffie het volgende:
Grappenmakers die de selectie niet goed genoeg vinden. KOM ER MAAR IN!!!
selectie is eigenlijk heel goed moet cl kunnen winnen maarja frank de boer wilt niet aanvallend 2-4-4 spelen![]()
dus dordrecht heeft een betere selectie?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
komt allemaal door frank de boer
selectie is eigenlijk heel goed moet cl kunnen winnen maarja frank de boer wilt niet aanvallend 2-4-4 spelen![]()
Aan welke mysterieuze macht ligt het dan? Niet aan de spelers iig, het veld misschien?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
komt allemaal door frank de boer
selectie is eigenlijk heel goed moet cl kunnen winnen maarja frank de boer wilt niet aanvallend 2-4-4 spelen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dus dordrecht heeft een betere selectie?of er valt gewoon niks meer te winnen, tweede plaats staat vast, je speelt tegen een ploeg dat sowieso gaat degraderenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aan welke mysterieuze macht ligt het dan? Niet aan de spelers iig, het veld misschien?
ik hecht niet veel waarde aan deze wedstrijd![]()
Bij iedere foute pass staat heel Ajax te schreeuwen op alles en nog wat. Die spelen echt niet op halve kracht.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
of er valt gewoon niks meer te winnen, tweede plaats staat vast, je speelt tegen een ploeg dat sowieso gaat degraderen
ik hecht niet veel waarde aan deze wedstrijd"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
@VI_nl: De laatste 7 Eredivisie-duels van Ajax bij rust:
0-0 | AJAADO
0-0 | UTRAJA
0-1 | HERAJA
0-0 | AJANAC
0-0 | PECAJA
0-0 | AJACAM
0-0 | DORAJA![]()
De geilste porno die er voor Frank bestaat.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
0-0 | AJAADO
0-0 | UTRAJA
0-1 | HERAJA
0-0 | AJANAC
0-0 | PECAJA
0-0 | AJACAM
0-0 | DORAJA"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Geen doelpunt tegen voor rustquote:Op zondag 17 mei 2015 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
0-0 | AJAADO
0-0 | UTRAJA
0-1 | HERAJA
0-0 | AJANAC
0-0 | PECAJA
0-0 | AJACAM
0-0 | DORAJA![]()
![]()
Danny Bakker kan verwijzen naar:
Danny Bakker (16 januari 1995), voetballer bij ADO Den Haag
Danny Bakker (25 januari 1995), voetballer bij AFC Ajax
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Bakker
Grappig.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ajax hield de nul en De Boer zag dat het goed was."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Boilesenhij loopt gewoon rond als een kip zonder kop.
Geen nieuwe verdedigers kopen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Daarom ook furbyquote:. Maar serieus, snap niet dat er nog mensen zijn die zeggen dat onze verdediging wel in orde is.
AFCA
Die gaat ook kapot met deze trainerquote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom ook furby. Maar serieus, snap niet dat er nog mensen zijn die zeggen dat onze verdediging wel in orde is.
RED ONS HENNIEGOD![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Toch maar achter een spoiler.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Yeah right... En dat is gebaseerd op?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat ook kapot met deze trainer![]()
Flink veel doelpunten deze speelronde trouwens.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De zondebok voor het spel van vandaag is gevonden hoor
Boilesen is elke wedstrijd terecht de zondebok.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef gniffie het volgende:
De zondebok voor het spel van vandaag is gevonden hoorAFCA
Urby kan ook niet verdedigen. Snap de roep om hem niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Ooku het volgende:
Tete - VD Hoorn - Veltman - Emanuelson voor volgend seizoen![]()
Dodrecht uit, altijd lastig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Aanvaller en middenvelder nodig maar geen ervaren verdediger en LB. FrankologicaAFCA
FRankie: Gelukkig gedomineerd, alleen missen we ervaren jongens. De selectie van Dordrecht is namelijk 22.5 jaar oud. VEEL OUDER DAN DIE VAN AJAX!!!!!!"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Fucking nummer laatst met een begroting 50x lager Dan Ajax.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef gniffie het volgende:
FRankie: Gelukkig gedomineerd, alleen missen we ervaren jongens. De selectie van Dordrecht is namelijk 22.5 jaar oud. VEEL OUDER DAN DIE VAN AJAX!!!!!!AFCA
Frank hoeft niet met Cruijff over voetbal te praten aldus Frank zelf. Dat staat namelijk als een huisquote:Op zondag 17 mei 2015 16:23 schreef kurk_droog het volgende:
Cruijff, kom godverdomme die troep opruimen hier."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef kreekie het volgende:
jezus 100x slechter scham je ajax volgend jaar 18e![]()
Op naar volgend seizoen met draver Gudelj op het middenveld. Toch een garantie dat het veel beter gaat worden!!!"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Meer hé hé heeee' roepen vanaf de zijlijn ?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef Scorpie het volgende:
Frank moet echt ff beter zijn best gaan doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Typische wedstrijd welke het seizoen mooi weerspiegeld.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat dus, in stijl dit kutseizoen afgeslotenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Typische wedstrijd welke het seizoen mooi weerspiegeld..
Net als de scheidsen weer, die gele kaart voor Riedewald, wat een dom blind paard is die Boekel toch ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zoiets?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer hé hé heeee' roepen vanaf de zijlijn ?
![]()
Ajax verloren hè.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Eigenlijk niet, zelfde aantal punten gehaald.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef FritzWepper het volgende:
Signaal nummer zoveel dat er heel veel moet veranderen voor volgend seizoen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
een lijntjequote:Op zondag 17 mei 2015 17:04 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Onder Boilesen z'n neus duwen en hem zeggen dat hij zich moest schamen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan me eigenlijk niet zoveel boeien, het seizoen was al een paar weken afgelopen. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Enorm! Ajax gaat natuurlijk flink inkopen en er staat echt een topteam! Met Boilesen als trotse aanvoerderquote:.
Ze kunnen beter gewoon niet gaan denk ik.
Get woke, go broke!![]()
Dat denk ik ook. Je bent volledig kansloos tegen Sporting Lissabon, Panathinaikos en Young Boys.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gewoon niet gaan denk ik.
![]()
Wat een fenomeen. Die lijkt mij wel klaar voor een stap hogerop. Net als wereld talenten Kishna en Van Rhijn.quote:![]()
![]()
die gaan zo 60 miljoen opleveren . Gaat moeilijk worden om er vervangers voor te vindenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een fenomeen. Die lijkt mij wel klaar voor een stap hogerop. Net als wereld talenten Kishna en Van Rhijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Komt goed er stromen al jaren fenomenen door.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die gaan zo 60 miljoen opleveren . Gaat moeilijk worden om er vervangers voor te vinden
Laatste Nederlandse topper inmiddels al 10 jaar terug met Wesley toch?![]()
![]()
![]()
Ge vergeet Kenneth Vermeergodquote:Op zondag 17 mei 2015 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt goed er stromen al jaren fenomenen door.
Laatste Nederlandse topper inmiddels al 10 jaar terug met Wesley toch?![]()
WereldkeepertRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat Feyenoord is ook een gekke club. Die lenen spelers gewoon uit aan een club die beter voetbal speelt.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ge vergeet Kenneth Vermeergod
Wereldkeepert![]()
Allemaal gekkies johquote:Op zondag 17 mei 2015 17:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Feyenoord is ook een gekke club. Die lenen spelers gewoon uit aan een club die beter voetbal speelt.
Lijkt wel Illoeminadie bij die 2RED ONS HENNIEGOD![]()
Een deel van de Feyenoordsupporters is dit seizoen gelukkiger dan vorig seizoen omdat Ajax geen kampioen is geworden. Ze worden liever vierde met Ajax op plek twee, dan tweede met Ajax kampioen. Dus ja, een gekke club is het zeker. Jammer dat Pim Blokland destijds besloot 30 miljoen euro in de club te pompen, anders was de club failliet en opgeheven.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Feyenoord is ook een gekke club. Die lenen spelers gewoon uit aan een club die beter voetbal speelt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou zonde zijn, waar moeten wij in dramatische seizoenen dan nog om lachen?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een deel van de Feyenoordsupporters is dit seizoen gelukkiger dan vorig seizoen omdat Ajax geen kampioen is geworden. Ze worden liever vierde met Ajax op plek twee, dan tweede met Ajax kampioen. Dus ja, een gekke club is het zeker. Jammer dat Pim Blokland destijds besloot 30 miljoen euro in de club te pompen, anders was de club failliet en opgeheven..
Get woke, go broke!![]()
Veel gelachen vandaag, neem ik aan?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, waar moeten wij in dramatische seizoenen dan nog om lachen?.
![]()
Ach jongens, zelfde puntenaantal als vorig seizoen. Bijna hetzelfde doelsaldo, vorig seizoen +41.
Zoek de positieve puntjes.![]()
plus Frank de Boer blijftquote:Op zondag 17 mei 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach jongens, zelfde puntenaantal als vorig seizoen. Bijna hetzelfde doelsaldo, vorig seizoen +41.
Zoek de positieve puntjes.![]()
Haha wat. Serieus?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een deel van de Feyenoordsupporters is dit seizoen gelukkiger dan vorig seizoen omdat Ajax geen kampioen is geworden. Ze worden liever vierde met Ajax op plek twee, dan tweede met Ajax kampioen. Dus ja, een gekke club is het zeker. Jammer dat Pim Blokland destijds besloot 30 miljoen euro in de club te pompen, anders was de club failliet en opgeheven.![]()
Wie heeft er ook zo genoten vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie heeft er ook zo genoten vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ons seizoen was een paar weken geleden al voorbij dus het doet me weinig meer. Feyenoord daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan nog hoor je gewoon te winnen bij de gedegradeerde ploeg natuurlijk. Het ging nergens meer om, maar je wil toch gewoon niet verliezen lijkt me?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vorig jaar speelden we ook niet zoveel beter hoor. Die laatste twee wedstrijden bijvoorbeeld tegen Heracles en NEC waren even gênant![]()
Ach, misschien kan Frank eens Diederik Boer in de spits proberen ofzo.
Get woke, go broke!![]()
Een stuk of 3 omzettingen / nieuwe spelers volgend seizoen en we kunnen eind Maart / begin April de schaal ophalen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgend jaar trouwens Ajax - Man. United in de laatste voorronde CL.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uh, juist.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach, misschien kan Frank eens Diederik Boer in de spits proberen ofzo.
Haha, ofzo.![]()
Was weer gruwelijk vandaag.Enige lichtpuntjes: Tete en Riedewald speelden enigszins goed. Kishna begint de wedstrijd heel goed, komt er een paar keer langs, geeft een paar goede voorzetten maar de rest van de wedstrijd totaal onzichtbaar.
Van der Hoorn laat weer in een paar acties zien waarom hij nooit een Ajax speler mag zijn.
Boilesen..![]()
Het was weer allemaal klote.![]()
Klinkt misschien stom, en ben ook absoluut geen Frank de Boer hater, maar is John van den Brom geen geschikte trainer voor Ajax in de toekomst?![]()
Nou, die hoeven we op dit moment ook niet te vrezen.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:53 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar trouwens Ajax - Man. United in de laatste voorronde CL.![]()
Die was bij Anderlecht ook al overspannen..quote:Op zondag 17 mei 2015 19:37 schreef Simmertje het volgende:
Klinkt misschien stom, en ben ook absoluut geen Frank de Boer hater, maar is John van den Brom geen geschikte trainer voor Ajax in de toekomst?![]()
Nee, Ajax is zeer waarschijnlijk geplaatst in die voorronde. Maar dan moeten ze wel eerst die ronde daarvoor winnenquote:Op zondag 17 mei 2015 18:53 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar trouwens Ajax - Man. United in de laatste voorronde CL.![]()
![]()
Gaat hier ook ten onderquote:Op zondag 17 mei 2015 19:41 schreef Scorpie het volgende:
Die Larsson van Heerenveen is beter dan Kishna. Gewoon die halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij moet eens beginnen met een fatsoenlijke hond te kopen.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:32 schreef Vermecelli het volgende:
Nu kan Andersen een paar maandjes de sportschool in![]()
En normale kledingquote:Op zondag 17 mei 2015 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij moet eens beginnen met een fatsoenlijke hond te kopen.![]()
lekker belangrijk, al boort een speler elke avond iedereen in z'n reet het gaat erom wat die laat zienquote:Op zondag 17 mei 2015 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij moet eens beginnen met een fatsoenlijke hond te kopen.![]()
Met een grote hond doet ie misschien ook wat aan zijn spieren als hij hem moet optillen in zijn Paris Hilton tasje.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
lekker belangrijk, al boort een speler elke avond iedereen in z'n reet het gaat erom wat die laat zien![]()
Ik geloof niet dat de fysieke gesteldheid van Andersen veel te maken heeft met wat hij laat zien op het veld maar het is lekker makkelijk om het daar maar op te gooienquote:Op zondag 17 mei 2015 20:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met een grote hond doet ie misschien ook wat aan zijn spieren als hij hem moet optillen in zijn Paris Hilton tasje,![]()
Ik geloof dat een beetje meer massa hem enorm zou helpen. Ook in zijn zelfvertrouwen.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de fysieke gesteldheid van Andersen veel te maken heeft met wat hij laat zien op het veld maar het is lekker makkelijk om het daar maar op te gooien
Fysiek is niet alles, sommige spelers kunnen compenseren voor een gebrek aan fysiek omdat ze verschrikkelijk goed zijn. Maar zelfs die spelers zijn nog twee keer zo breed als Andersen. En hij is ook nog eens niet goed.
[ Bericht 1% gewijzigd door BadderHaring op 17-05-2015 21:19:56 ]![]()
Van wat ik altijd lees/hoor heeft hij die massa op de training niet nodig. Natuurlijk moet hij het in wedstrijden laten zien en heb je niks aan prestaties op de training, maar het lijkt me dat het vooral tussen zijn oren zit. Denk dat een verhuurperiode goed voor hem zal zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 20:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik geloof dat een beetje meer massa hem enorm zou helpen. Ook in zijn zelfvertrouwen.
Fysiek is niet alles, sommige spelers kunnen compenseren voor een gebrek aan fysiek omdat ze verschrikkelijk goed zijn. Maar zelfs die spelers zijn nog twee keer zo breed als Andersen. En hij is ook nog eens niet goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: