SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 13:52:46#Ajax heeft al gesproken met Ricardo Kishna over contractverlenging. De Boer: 'Hij kan een heel goede speler voor ons zijn in de toekomst'. reageer retweet
![]()
Boer en Tete sowieso basis.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar, geen Cillessen en van Rijn komende pot? Tete en Boer? Wel Veltgod?![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 13:52:46#Ajax heeft al gesproken met Ricardo Kishna over contractverlenging. De Boer: 'Hij kan een heel goede speler voor ons zijn in de toekomst'. reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
als hij bijtekent weet hij waarvoor, talent heeft hij, ik zou het prima vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Spreken is niks getekend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
DIe mafklap wilt zeker weer een helikopter en een gegarandeerde basisplaats blabla.
Oprotten met die mongool![]()
![]()
man man manquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Spreken is niks getekend.
DIe mafklap wilt zeker weer een helikopter en een gegarandeerde basisplaats blabla.
Oprotten met die mongool![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Spreken is niks getekend.
Oprotten met die mongool
Oh.![]()
Is geen juichen, maar gapen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom juichen die mannen in de OP eigenlijk?![]()
Als hij volgend seizoen zijn talent eens wat vaker laat zien vind ik het ook primaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij bijtekent weet hij waarvoor, talent heeft hij, ik zou het prima vindenOh.![]()
daar gaat het dan om, als hij vertrekt is het om de centjes, als hij blijft om de ontwikkelingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij volgend seizoen zijn talent eens wat vaker laat zien vind ik het ook prima![]()
Als hij verstandige ouders heeft zeggen die ook wel dat hij dit seizoen veel te weinig heeft laten zien en dat hij hartstikke blij mag zijn dat hij bij Ajax mag spelenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar gaat het dan om, als hij vertrekt is het om de centjes, als hij blijft om de ontwikkelingOh.![]()
aan de ene kant wel ja maar hij heeft natuurlijk wel een blessure verleden en het is de vraag hoe dat zich gaat ontwikkelen, dan is cashen op zich ook niet zo'n vreemde optie.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij verstandige ouders heeft zeggen die ook wel dat hij dit seizoen veel te weinig heeft laten zien en dat hij hartstikke blij mag zijn dat hij bij Ajax mag spelen![]()
Om daarna alsnog in de vergetelheid en bij kleine clubjes terecht te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de ene kant wel ja maar hij heeft natuurlijk wel een blessure verleden en het is de vraag hoe dat zich gaat ontwikkelen, dan is cashen op zich ook niet zo'n vreemde optie.
Kan je beter nog een paar jaar bij Ajax spelen (waar je ook gewoon prima geld krijgt lijkt me) en daarna kan je altijd nog wel een goede club vinden.Oh.![]()
Volgend jaar gaan officieel Savestano, Van De Beek, Nouri en Muric naar het eerste. Nouri en Muric zullen voornamelijk in Jong Ajax spelen terwijl Savestano en Van De Beek stand-in zullen worden voor het eerste.![]()
Dus er zal geen nieuwe linksback gehaald worden dan neem ik aan? Of Boilesen moet verkocht wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:56 schreef Brammess het volgende:
Volgend jaar gaan officieel Savestano, Van De Beek, Nouri en Muric naar het eerste. Nouri en Muric zullen voornamelijk in Jong Ajax spelen terwijl Savestano en Van De Beek stand-in zullen worden voor het eerste.Oh.![]()
Ik denk dat er een nieuwe centrale verdediger gaat komen en dat Viergever naar linksback schuift ALS Boilesen verkocht wordt. Dat is wat ik denk tenminste.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus er zal geen nieuwe linksback gehaald worden dan neem ik aan? Of Boilesen moet verkocht worden![]()
Dat denk ik niet, Frank is namelijk erg tevreden over Viergever als LCV. En Viergever voegt weinig toe als linksback verder.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk dat er een nieuwe centrale verdediger gaat komen en dat Viergever naar linksback schuift ALS Boilesen verkocht wordt. Dat is wat ik denk tenminste.Oh.![]()
Muric kan zich wel eerder het eerste inspelen dan een Nouri en van de Beek verder. Blessure van Kishna of El Ghazi en je zit er zo bijOh.![]()
Ik zou het ook niet erg vinden inderdaad. Doet het samen met Veltman erg goed op CV vind ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Frank is namelijk erg tevreden over Viergever als LCV. En Viergever voegt weinig toe als linksback verder.![]()
Dat vind ik wel meevallen. We spelen nu vooral erg controlerend, maar hoe zullen ze het doen als we aanvallender en met meer risico gaan spelen? Veltman vind ik wel een goede speler, maar Viergever vind ik eigenlijk geen Ajax-niveauquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet erg vinden inderdaad. Doet het samen met Veltman erg goed op CV vind ik.Oh.![]()
Prima backup voor als er een betere LCV komt. Vond hem tegen Legia en Dnipro thuis vooral goed spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. We spelen nu vooral erg controlerend, maar hoe zullen ze het doen als we aanvallender en met meer risico gaan spelen? Veltman vind ik wel een goede speler, maar Viergever vind ik eigenlijk geen Ajax-niveau![]()
van Rhijn/Tete-Veltman/van der Hoorn-Viergever/Riedewald-Boilesen/Savastanoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Prima backup voor als er een betere LCV komt. Vond hem tegen Legia en Dnipro thuis vooral goed spelen.
dit zal het wel gewoon worden, en komt er niks verdedigend bij. Alleen nog een spits of extra aanvaller denk ik.Oh.![]()
Weet niet of ik het hiermee eens benquote:De Feyenoord Academy heeft naast de titel van beste jeugdopleiding gegrepen. AZ kreeg dit jaar de Michels Award voor beste jeugdopleiding. De laatste vijf seizoenen werd de opleiding van Feyenoord tot winnaar gekroond.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: