SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Wou net zeggen, wat doen ze revolutionair.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
doen ze in Griekenland toch ook op je jiros
Nee kut jammer, was het die met de criminally insane? Moet 'm ff downloaden. Ben ook echt benieuwd naar z'n scientology-docu. Scientologykerk is als wraak nu een docu over Theroux aan het makenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
Hey clumsy heb je Louis Theroux gezien net?
Ja sick is dat man, brood vol met vlees en friet en berg andere zooi. Vult enorm goed ook en dat voor een paar euro. Stuk beter dan die poverty kebab hier in Nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
doen ze in Griekenland toch ook op je jiros
Grieks eten sowiesoquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
Srs gyros in Griekenland is de enige typische fastfood grill waar je mij blij mee maakt. Echt kk lekker. Hier is gyros dan weer niet te vreten.
wel eens lamb kleftiko gegeten? Dat is echt kk lekker en volle bak dreamerbulk aan kcal.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grieks eten sowiesoGoede berg vlees, rijst, gyros hnnggg
coolquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen twee sollicitatiegesprekken, 1 voor Dubai, 1 voor Zwitserland. Deze meisje is nog voor kerst weg, als het meezit
Idd echt goed verzadigend ook dat. Heb nu echt zo'n zin in lamsvlees. Ga morgen wel gewoon afhalen bij de Griek hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wel eens lamb kleftiko gegeten? Dat is echt kk lekker en volle bak dreamerbulk aan kcal.
Deze meisje? pfoee... welke een verlies voor Nederland gaat dat worden....quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen twee sollicitatiegesprekken, 1 voor Dubai, 1 voor Zwitserland. Deze meisje is nog voor kerst weg, als het meezit
is gewoon normal nederlands sahbiquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:31 schreef dafish het volgende:
[..]
Deze meisje? pfoee... welke een verlies voor Nederland gaat dat worden....
ok doeiquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:33 schreef dafish het volgende:
[..]
tjonge jonge... ik ga ook maar wegemigreren uit Nederland....
Weenie, zegt me niets.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
is dafish zo'n lurk dmer
denk khet wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Doe een lokroep, misschien komen ze dan!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 03:07 schreef IrCute het volgende:
Ik mis Yuri_Boyka, Panzermaus, RaymondK en Fanta![]()
Rip
Aight succesquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft ie ban?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie neemt nu het ochtend ritueel van ossum op zich dan?
RISE AND SHINE MOTHERFUCKERSquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie neemt nu het ochtend ritueel van ossum op zich dan?
Is toch net FF anders in het Engels he!quote:
hij hoort in het Engels melk!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is toch net FF anders in het Engels he!
Jou nieuwe taak voor komende.. 2 weken ofzo?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Wat je ook gaat zeggen, hoogstwaarschijnlijk ben ik het met je eens.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Relax, ik ben R&P-mod geweest en heb pedagogiek gestudeerd. Ik win op henk z'n kansloosschaal.
FF serieus, wat kun je in het dagelijks leven met sociologie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:51 schreef no1uknow het volgende:
Ach, ik wist na die studie ook wel dat ik geen maatschappelijk werker moest gaan worden, het leek me een goed idee om een nuttige universitaire studie te gaan doen.
Dus ben ik maar sociologie gaan studeren.
Knoflookquote:
ik weet dat het smerig isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Wat weet die bami schijf nou van knoflook?
dat je er van gaat stinken is genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Wat weet die bami schijf nou van knoflook?
Ik ben alleen op kantoor. Heb ook al het alarm af laten gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:04 schreef Questular het volgende:
Nog 6 uur en dan weekend, uitgestorven hier nauwelijks iets te doen "maar er moet bezetting zijn" ....
is ook wel moeilijk he Henk al die knopjes enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben alleen op kantoor. Heb ook al het alarm af laten gaan
Was gewoon een kwestie van verkeerde code.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
is ook wel moeilijk he Henk al die knopjes enzonee, jij bent beter op het dak, een echte praktijkman
het werken, duiken of liften overleeg?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:19 schreef stinkie het volgende:
Uurtje thuiswerken. Zo duiken. Daarna gym.
Hopen dat ik het overleef
Op kosten van de baas?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:49 schreef Montelly het volgende:
Je zou maar vandaag moeten werkenverplicht ADV hiero
de moeder aller katers die ik op dit moment heb in maatschappelijk perspectief plaatsenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:06 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
FF serieus, wat kun je in het dagelijks leven met sociologie?
leuke foto op ig man!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de moeder aller katers die ik op dit moment heb in maatschappelijk perspectief plaatsen
Heerlijk is datquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Was gewoon een kwestie van verkeerde code.
Wel lekker met de deur open schijten niemand die me wat doet.
Meid!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
Vandaag 93 minuten cardio gedaan bikinibody here I com
Zin....? zin..?! motivatie.. doorzettingsvermogen.. doen wat nodig is weet jequote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:21 schreef Questular het volgende:
93 minuten? je moet er maar zin in hebben. 20 min is voor mij meer dan genoeg.
Horizontale cardio zeker.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
Vandaag 93 minuten cardio gedaan bikinibody here I com
Dog whisperer was op, vind ik best vermakelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:25 schreef Questular het volgende:
93 minuten lang TLC op een crosstrainer moeten kijken, dat is gewoon een straf
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:24 schreef JackieBrown het volgende:
Kut ik had eigenlijk 100 minuten moeten doen, zit nu helemaal gek te worden tbh.
Wow ocd much??? :squote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:24 schreef JackieBrown het volgende:
Kut ik had eigenlijk 100 minuten moeten doen, zit nu helemaal gek te worden tbh.
liften na het duiken kan nogal wat risico's opleveren. Dus afhankelijk van ghet duikprofiek moet ik het trainen aanpassenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
het werken, duiken of liften overleeg?
Niet gewoon YouTube of serietje erop op je telefoonquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:25 schreef Questular het volgende:
93 minuten lang TLC op een crosstrainer moeten kijken, dat is gewoon een straf
Ahzooooquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
liften na het duiken kan nogal wat risico's opleveren. Dus afhankelijk van ghet duikprofiek moet ik het trainen aanpassen
Hoe komt dat? Te weinig zuurstof in je bloed na het duiken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
liften na het duiken kan nogal wat risico's opleveren. Dus afhankelijk van ghet duikprofiek moet ik het trainen aanpassen
ik laat het zo van me afglijden, zie ze allemaal wel in hun badpakjes haten terwijl ik in mn stringmonokini roll op de stranden en dan komen ze het maar in me gezicht zeggen!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:01 schreef VMSDKR het volgende:
wauw zoveel haat jegens jackies workout. allemaal jarlours ofzo. wat een afgunst.
Geloof me, je wilt me niet in een badpak zienquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik laat het zo van me afglijden, zie ze allemaal wel in hun badpakjes haten terwijl ik in mn stringmonokini roll op de stranden en dan komen ze het maar in me gezicht zeggen!!
daarom dus cardio quest !!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt me niet in een badpak zien
goede koffie dus?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:12 schreef Questular het volgende:
[..]
ontslagbescherming en prima secundaire arbeidsvoorwaarden
16u vriend, jij?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
VMS pak je ook ff vroegtijdige jailbreak?
daarom drink ik mijn cheape Jim Beam bourbon met colaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Questular het volgende:
Ketter..... degelijke whiskey drink je puur
ooooh daar had ik nooit bij stilgestaan, ik heb deze nickname eigenlijk gewoon omdat ik Ethan heet!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ah nu snap ik hem
Ethanol-ic
omdat je alcoholist bent zkr
Bijna.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:31 schreef seto het volgende:
dit is bijna net zo stoer als die keer dat sap postte dat hij naar de gym ging na het drinken vna whisky
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef gelukkig geen waterkonijnen uit de sloot te halen.
En vrouwlief een advocaatje?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:44 schreef Questular het volgende:
Vanavond als ik thuiskom pak ik me een graanjenever, opa heeft dat wel verdiend na een zware dag op kantoor
Waterkonijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef gelukkig geen waterkonijnen uit de sloot te halen.
Ik heb met een vriend van me afgesproken ergens in juli whisky deadlifts te gaan doenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bijna.
Dus ik win
Straks na WOD even zieke fireball shotjes nemen
shit dit gaat sap overtreffen qua stoerheid denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van me afgesproken ergens in juli whisky deadlifts te gaan doen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:47 schreef seto het volgende:
[..]
shit dit gaat sap overtreffen qua stoerheid denk ik
Dus wij worden niet eens uitgenodigd.......quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:47 schreef seto het volgende:
[..]
shit dit gaat sap overtreffen qua stoerheid denk ik
Die man kon wel aardig tokkelen jaquote:
wie?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus wij worden niet eens uitgenodigd.......
Word wel steeds duidelijker broertje
Whehehe die heb ik van de week gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
omg dit is voor de FITNESSKOPPELTJESSSS
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/multi-men-women/
hey jackienolic
hey no1grs
hey deucestengel
Waarschijnlijk is clumsy in deze situatie de gefriendzonede.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En dan die gewillige friendzoned gasten die wel even op komen draven, maandag de een, dinsdag de ander en het vloertje ligtzelf heeft ze alleen broodjes gesmeerd
dankjijwel vriendquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
omg dit is voor de FITNESSKOPPELTJESSSS
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/multi-men-women/
hey jackienolic
hey no1grs
hey deucestengel
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij bent ook wel een beetje een borderliner he
nee, extra stikstof en microbubbels. Daarom niet sporten of heet douchen na duiken, dan worden de bellen groter.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Te weinig zuurstof in je bloed na het duiken?
Ga je Jackie nu ook al zwart maken????quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zij kijkt gewoon mee. Hou je erbuiten, laat de grown-ups praten.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga je Jackie nu ook al zwart maken????
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Awesome was wel een beetje de vanillevulling die het gymkoekje bij elkaar hield.
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
Zal je zo Ff wat vanillevulling geven
niet echt vanillevulling maar iets anders
Praat niet over vanillevulling als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over vanillevulling of de ijs melkverhouding als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
Heb twee grote milkshakes bij de mac gehaald, dus ik heb zometeen ook vanillevulling.
Als je na Fast 7 op de motor stapt, krijg je dan ook te maken met extra stikstof en microbubbels???quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef stinkie het volgende:
Fast 7 kijken.
Note to self, daarna niet weer op de motor stappen
bedankt vriendquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef stinkie het volgende:
Fast 7 kijken.
Note to self, daarna niet weer op de motor stappen
Met zo'n snelheid hadden ze waarschijnlijk een nucliare knal veroorzaakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, geweldige vent joh. Jammer dat ze grofweg een miljoen km/h te hard reden.
Liever niet, op deze manier hebben we iets leuks om naar uit te kijken voor volgende weekquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey etha ik ga nu part 1 van theroux kijken, als je part 2 ff downloadt kunnen we hem straks synchroon opzetten
Waar zat je eerst dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:02 schreef JaqenHghar het volgende:
Godver het ziet er naar uit dat het een basicfit gaat worden.De rest is of te ver weg of 60 eu+ per maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Meteen bellen en klagen over het gedrag van de bezorger.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:41 schreef Montelly het volgende:
Komt net bezorger aan de deur (wil geen bedrijfsnaam noemen, maar iets met PostNl) pakketje van B&F af te leveren.
"Ja, ik heb ook pakketje voor app.xx, twee verdiepingen lager, wil je deze aannemen." Ik bedankt de beste man vriendelijk en zeg dat ik straks er ook niet meer ben. Begint ie hufterig uit het niets "ik onthoud het voor de volgende keer, volgende keer kom je maar naar beneden je pakket halen"![]()
Bijna ruzie gekregen met die gast, kk kneus, doe gewoon je werk en wees blij dat ik er geen melding van maak.
disclaimer: normaal gesproken neem ik altijd pakketjes aan van de buren, ben de beroerdste niet.
/fokdagboek
Begrijp zoiezo niet waarom zij het niet op een depot gooien in een postkantoor of iets. Ik heb echt een hekel aan dingen thuisbezorgd te krijgen. Lekker vrij nemen om het pakketje aan te nemen tussen 10:00 en 19:00, of m'n stinkburen het laten krijgen die doen alsof zij niet thuis zijn als ik aanbel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:41 schreef Montelly het volgende:
Komt net bezorger aan de deur (wil geen bedrijfsnaam noemen, maar iets met PostNl) pakketje van B&F af te leveren.
"Ja, ik heb ook pakketje voor app.xx, twee verdiepingen lager, wil je deze aannemen." Ik bedankt de beste man vriendelijk en zeg dat ik straks er ook niet meer ben. Begint ie hufterig uit het niets "ik onthoud het voor de volgende keer, volgende keer kom je maar naar beneden je pakket halen"![]()
Bijna ruzie gekregen met die gast, kk kneus, doe gewoon je werk en wees blij dat ik er geen melding van maak.
disclaimer: normaal gesproken neem ik altijd pakketjes aan van de buren, ben de beroerdste niet.
/fokdagboek
Krijgen betaald per pakket. Afgegeven bij de buren is afgeleverd. Nog een keer aanbieden niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:17 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Begrijp zoiezo niet waarom zij het niet op een depot gooien in een postkantoor of iets. Ik heb echt een hekel aan dingen thuisbezorgd te krijgen. Lekker vrij nemen om het pakketje aan te nemen tussen 10:00 en 19:00, of m'n stinkburen het laten krijgen die doen alsof zij niet thuis zijn als ik aanbel.
Aha...verklaart ook dat gedrag bij niet aannemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Krijgen betaald per pakket. Afgegeven bij de buren is afgeleverd. Nog een keer aanbieden niet.
Zo werkt dat helemaal niet man.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Krijgen betaald per pakket. Afgegeven bij de buren is afgeleverd. Nog een keer aanbieden niet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:35 schreef Beach het volgende:
Van die onderbetaalde zzp'ers niet direct in dienst bij TNT.
Jawel...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zo werkt dat helemaal niet man.Henk plz.
Nee vast niet. 9/10 van die pakketbezorgers van tnt zijn zzp'ers die een busje via tnt leasen en per stuk betaald worden. Als je 10 euro per uur schoon overhoudt mag je in je handjes knijpen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wilde het net vragen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Zeker ook nog vragen of je aan de anabolen zat of niet. Altijd hetzelfde dat volk.
Als je iets online bestelt kun je vaak aangeven of je het wilt ophalen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:17 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Begrijp zoiezo niet waarom zij het niet op een depot gooien in een postkantoor of iets. Ik heb echt een hekel aan dingen thuisbezorgd te krijgen. Lekker vrij nemen om het pakketje aan te nemen tussen 10:00 en 19:00, of m'n stinkburen het laten krijgen die doen alsof zij niet thuis zijn als ik aanbel.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:17 schreef Lightweight het volgende:
of m'n stinkburen het laten krijgen die doen alsof zij niet thuis zijn als ik aanbel.
Ik ook inderdaad. Fucking handig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:09 schreef fathank het volgende:
Ik laat altijd op mn werk bezorgen. Er is altijd wel iemand op kantoor
Tering, diegene die dit in NL opent is in notime binnen!quote:
Er zijn users die absoluut niet gebanned kunnen worden, zelfs als ze erom vragen. No1 is heilige maria herself!quote:
De eigenaar heeft de boel gesloten in verband met privé omstandigheden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom zou je daar dan weggaan?
Wat is dit voor heiligschennis, etha richt je vrouw eens afquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:42 schreef JackieBrown het volgende:
Heb je crossfit in de buurt? Daar worden meiden echt sterk maar ook afgetraind en toch ook weer dun!
dat was toch die voetballer uit brazilië in de jaren 60quote:
dus wel. Afgeleverd bijnde buren is betaald krijgen. Terug na het depot is niet betaald krijgen, al zijn ze 4 keer langs geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe ging het duiken en liften?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
dus wel. Afgeleverd bijnde buren is betaald krijgen. Terug na het depot is niet betaald krijgen, al zijn ze 4 keer langs geweest.
Was een tenger #fitchick ala Nikki zou ik het nog aantrekkelijk gevonden hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben niet racistisch ofzo maar kk-spleetogen net hun kk-trassi moeten echt ophoeren
Tweede keer al dat ik m'n dag kotsend en uit m'n kont plassend (tegelijk? Tegelijk.) doorbreng door dat spul.
Oh. Ok. Dat is echt helemaal niet creepy.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was een tenger #fitchick ala Nikki zou ik het nog aantrekkelijk gevonden hebben
Als ze dan ook nog eens doet squirten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was een tenger #fitchick ala Nikki zou ik het nog aantrekkelijk gevonden hebben
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoe ging het duiken en liften?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liften maar overgeslagen, was te laat terug
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:25 schreef stinkie het volgende:
[..]Cool, doe je dat al lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liften maar overgeslagen, was te laat terugStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
21 jaar nu geloof. Met een korte tussenpozen wegens bijna niet overleefdquote:
Dus jij gaat nog eens een schat opduiken en een FOK! gym beginnen!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
21 jaar nu geloof. Met een korte tussenpozen wegens bijna niet overleefd
Voornamelijk wrakduiken en film/fotografie
whehe. Wat ik opgedoken heb is alleen voor een verzamelaar interesant. Meeste heb ik verdiend met tv opnames maken. En tegenwoordig heeft iedereen een go-pro, dus zelfs dar verdien ik niks meer meequote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus jij gaat nog eens een schat opduiken en een FOK! gym beginnen!
Ja zo'n gopro kun je leuke dingen mee doen, jaren terug ooit ook zo'n ding gekocht.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
whehe. Wat ik opgedoken heb is alleen voor een verzamelaar interesant. Meeste heb ik verdiend met tv opnames maken. En tegenwoordig heeft iedereen een go-pro, dus zelfs dar verdien ik niks meer mee
Maar waarom 2e keer... iets met een ezel en steen en thee drinken en niet bemoeienquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben niet racistisch ofzo maar kk-spleetogen net hun kk-trassi moeten echt ophoeren
Tweede keer al dat ik m'n dag kotsend en uit m'n kont plassend (tegelijk? Tegelijk.) doorbreng door dat spul.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:25 schreef stinkie het volgende:
[..]BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liften maar overgeslagen, was te laat terug![]()
![]()
Die chinezen zijn ook wakker geworden en hebben ook van die actie cameratjes op de markt nu. 70 euro en je hebt een heel behoorlijk cameratjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja zo'n gopro kun je leuke dingen mee doen, jaren terug ooit ook zo'n ding gekocht.
moet ook nog wel ergens liggen
Bestaat vast wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel een keer gopro aan mn piemel maken en dan seks hebben
inb4 eerst een chick vinden die seks wil hebben
Ach ik heb echt nog 1 van de eerste, was toen wel lachen met motorrijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die chinezen zijn ook wakker geworden en hebben ook van die actie cameratjes op de markt nu. 70 euro en je hebt een heel behoorlijk cameratje
je hebt je geslachtsdeel gevonden?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb ook wel iets dat lekker compact is...
Ik heb gisteravond over jou gedroomd. We waren samen op de vlucht van een man die ons wilde vermoordenquote:
Whaha nee! Wilson Fisk, antagonist uit DareDevil. Het was een hele vage droomquote:
Ik zou nooit tussen jou en Sap komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
Moet toegeven dat ik wel een beetje gechoqueerd en jaloers ben.
Hier kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha je mag wel tussen ons komen
snapje
dp
Ik was op t voetbalveld. Moest trainen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
GC / Waar was jij 5 jaar geleden toen Pim werd omgelegd?
Jezus man. Na vijf jaar weer een necro. Wat boeit het nou waar je tien jaar geleden was toen Pim Fortuyn gepopt werd? Alsof het onze 9/11 is.
Ik snap 'm. Bedankt voor de uitleg thoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha je mag wel tussen ons komen
snapje
dp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |