SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Wou net zeggen, wat doen ze revolutionair.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
doen ze in Griekenland toch ook op je jiros
Nee kut jammer, was het die met de criminally insane? Moet 'm ff downloaden. Ben ook echt benieuwd naar z'n scientology-docu. Scientologykerk is als wraak nu een docu over Theroux aan het makenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
Hey clumsy heb je Louis Theroux gezien net?
Ja sick is dat man, brood vol met vlees en friet en berg andere zooi. Vult enorm goed ook en dat voor een paar euro. Stuk beter dan die poverty kebab hier in Nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
doen ze in Griekenland toch ook op je jiros
Grieks eten sowiesoquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
Srs gyros in Griekenland is de enige typische fastfood grill waar je mij blij mee maakt. Echt kk lekker. Hier is gyros dan weer niet te vreten.
wel eens lamb kleftiko gegeten? Dat is echt kk lekker en volle bak dreamerbulk aan kcal.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grieks eten sowiesoGoede berg vlees, rijst, gyros hnnggg
coolquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen twee sollicitatiegesprekken, 1 voor Dubai, 1 voor Zwitserland. Deze meisje is nog voor kerst weg, als het meezit
Idd echt goed verzadigend ook dat. Heb nu echt zo'n zin in lamsvlees. Ga morgen wel gewoon afhalen bij de Griek hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wel eens lamb kleftiko gegeten? Dat is echt kk lekker en volle bak dreamerbulk aan kcal.
Deze meisje? pfoee... welke een verlies voor Nederland gaat dat worden....quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen twee sollicitatiegesprekken, 1 voor Dubai, 1 voor Zwitserland. Deze meisje is nog voor kerst weg, als het meezit
is gewoon normal nederlands sahbiquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:31 schreef dafish het volgende:
[..]
Deze meisje? pfoee... welke een verlies voor Nederland gaat dat worden....
ok doeiquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:33 schreef dafish het volgende:
[..]
tjonge jonge... ik ga ook maar wegemigreren uit Nederland....
Weenie, zegt me niets.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
is dafish zo'n lurk dmer
denk khet wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Doe een lokroep, misschien komen ze dan!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 03:07 schreef IrCute het volgende:
Ik mis Yuri_Boyka, Panzermaus, RaymondK en Fanta![]()
Rip
Aight succesquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft ie ban?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie neemt nu het ochtend ritueel van ossum op zich dan?
RISE AND SHINE MOTHERFUCKERSquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie neemt nu het ochtend ritueel van ossum op zich dan?
Is toch net FF anders in het Engels he!quote:
hij hoort in het Engels melk!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is toch net FF anders in het Engels he!
Jou nieuwe taak voor komende.. 2 weken ofzo?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Wat je ook gaat zeggen, hoogstwaarschijnlijk ben ik het met je eens.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Relax, ik ben R&P-mod geweest en heb pedagogiek gestudeerd. Ik win op henk z'n kansloosschaal.
FF serieus, wat kun je in het dagelijks leven met sociologie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:51 schreef no1uknow het volgende:
Ach, ik wist na die studie ook wel dat ik geen maatschappelijk werker moest gaan worden, het leek me een goed idee om een nuttige universitaire studie te gaan doen.
Dus ben ik maar sociologie gaan studeren.
Knoflookquote:
ik weet dat het smerig isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Wat weet die bami schijf nou van knoflook?
dat je er van gaat stinken is genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Wat weet die bami schijf nou van knoflook?
Ik ben alleen op kantoor. Heb ook al het alarm af laten gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:04 schreef Questular het volgende:
Nog 6 uur en dan weekend, uitgestorven hier nauwelijks iets te doen "maar er moet bezetting zijn" ....
is ook wel moeilijk he Henk al die knopjes enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben alleen op kantoor. Heb ook al het alarm af laten gaan
Was gewoon een kwestie van verkeerde code.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
is ook wel moeilijk he Henk al die knopjes enzonee, jij bent beter op het dak, een echte praktijkman
het werken, duiken of liften overleeg?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:19 schreef stinkie het volgende:
Uurtje thuiswerken. Zo duiken. Daarna gym.
Hopen dat ik het overleef
Op kosten van de baas?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:49 schreef Montelly het volgende:
Je zou maar vandaag moeten werkenverplicht ADV hiero
de moeder aller katers die ik op dit moment heb in maatschappelijk perspectief plaatsenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:06 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
FF serieus, wat kun je in het dagelijks leven met sociologie?
leuke foto op ig man!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de moeder aller katers die ik op dit moment heb in maatschappelijk perspectief plaatsen
Heerlijk is datquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Was gewoon een kwestie van verkeerde code.
Wel lekker met de deur open schijten niemand die me wat doet.
Meid!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
Vandaag 93 minuten cardio gedaan bikinibody here I com
Zin....? zin..?! motivatie.. doorzettingsvermogen.. doen wat nodig is weet jequote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:21 schreef Questular het volgende:
93 minuten? je moet er maar zin in hebben. 20 min is voor mij meer dan genoeg.
Horizontale cardio zeker.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
Vandaag 93 minuten cardio gedaan bikinibody here I com
Dog whisperer was op, vind ik best vermakelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:25 schreef Questular het volgende:
93 minuten lang TLC op een crosstrainer moeten kijken, dat is gewoon een straf
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:24 schreef JackieBrown het volgende:
Kut ik had eigenlijk 100 minuten moeten doen, zit nu helemaal gek te worden tbh.
Wow ocd much??? :squote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:24 schreef JackieBrown het volgende:
Kut ik had eigenlijk 100 minuten moeten doen, zit nu helemaal gek te worden tbh.
liften na het duiken kan nogal wat risico's opleveren. Dus afhankelijk van ghet duikprofiek moet ik het trainen aanpassenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
het werken, duiken of liften overleeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |