abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152597175
Ik ben een enorme leek op dit gebied. Ik heb besloten dat ik een strakkere buik wil en dunnere benen. Ik heb een platte buik, maar niet strak of toonbaar voor in een bikini. Er zit een laagje vet op omdat ik helemaal niet sport en wellicht wat te ongezond eet. Ik wil dit vet weghebben, maar hoe begin ik daarmee? Welke oefeningen zijn effectief? Moet ik hardlopen? Of juist niet? Op internet kom ik er echt niet uit, want op de ene site staat dat je niet plaatselijk vet kunt verliezen en op de andere site weer wel.

Ik ben niet lid van de sportschool, maar kan op mijn vader zijn pasje omdat hij een familieabbonement heeft en zelf nooit heengaat. Pluspunt! Mijn voeding is relatief normaal denk ik, maar kan natuurlijk beter. Misschien moet ik er een kleine indicatie van geven, zeg het dan maar. Ik heb trouwens geen conditie (0,0) en ik sport dus nooit. Heb geen overgewicht, maar heb nou niet echt een toonbaar bikinilichaam.

Wie heeft tips?
pi_152597340
quote:
5s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:14 schreef _Minion het volgende:
Ik heb een platte buik, maar niet strak of toonbaar voor in een bikini. Er zit een laagje vet op

Wie heeft tips?
Misschien kun je beter een topic openen in Relaties & Psychologie
Je suis Charlie Sheen
pi_152597416
quote:
3s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Misschien kun je beter een topic openen in Relaties & Psychologie
Omdat?
pi_152597477
Sporten en op je eten Letten. ..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_152597508
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:23 schreef _Minion het volgende:

[..]

Omdat?
Niet toonbaar? Vind je dat zelf niet een beetje overdreven?
Je suis Charlie Sheen
pi_152597520
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:25 schreef Vicky het volgende:
Sporten en op je eten Letten. ..
Klopt helemaal. Maar wat voor sport en wat voor eten? De een zegt dit, de ander zegt dat.
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:27:35 #7
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_152597536
Hardlopen oppakken kan best werken. Leer je ook een beetje discipline omdat je jezelf moet gaan pushen om toch door te gaan, en dit kan je toepassen op een goed voedingspatroon
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_152597540
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:27 schreef _Minion het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar wat voor sport en wat voor eten? De een zegt dit, de ander zegt dat.
Korfbal en Happy Meals (3 per dag)
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:28:11 #9
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_152597553
Dat is inderdaad best overdreven. Wees blij met wat je hebt.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_152597572
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:26 schreef NotYou het volgende:

[..]

Niet toonbaar? Vind je dat zelf niet een beetje overdreven?
Het is wat overdreven, hoewel ik toch een speklaagje heb. Niet lelijk, maar ik loop er toch wat zelfverzekerder bij in bikini als ik een strakker lijf heb.
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:29:50 #11
438089 404_Error
User not found.
pi_152597602
Neem een hond en ga 3x per dag met hem lopen en let op je voeding dan ben je binnen een half jaar 10 kilo kwijt op een gezonde manier.
pi_152597603
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:27 schreef NotYou het volgende:

[..]

Korfbal en Happy Meals (3 per dag)
Oke. Mijn topic komt dus niet serieus over? Ik ben wel serieus, ik hoop dus ook op serieuze antwoorden.
pi_152597639
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Er zijn genoeg websites waar trainingen/work-outs staan die je zou kunnen doen. Is er begeleiding in de sportschool van je vader? Het lijkt me namelijk niet verstandig om zelf zomaar wat aan te klooien wanneer je helemaal niet sport.

Plaatselijk vet verliezen kan trouwens niet. Je kan wel spieren trainen, waardoor je wat strakker in je vel komt te zitten :)
pi_152597702
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:29 schreef 404_Error het volgende:
Neem een hond en ga 3x per dag met hem lopen en let op je voeding dan ben je binnen een half jaar 10 kilo kwijt op een gezonde manier.
Als ik 10 kilo kwijtraak, ben ik te dun. Ik ben 1.59 lang (kort) en weeg precies 57 kilo. Het is ook niet het geval dat ik veel kilo's wil afvallen, ik wil slechts een strakkere buik en wat strakkere benen. Een afgetrainder lijf dus! En wandelen helpt niet als je een strakkere buik en benen wil, neem ik voor het gemak even aan? ;) Ik ben verder wel tevreden met mijn lichaam, alles is fijn in verhouding, daar niet van! Maar ben toch wat onzeker als ik echt openlijk in bikini moet.
pi_152597733
Als je inderdaad niet echt dik bent en al een vrij platte buik hebt zou ik me meer gaan verdiepen in krachttraining als ik jou was, krijg je een mooi lichaam van als je het goed aanpakt :).

Alleen maar hardlopen kan je dunner van worden ja, maar krijg je geen mooie bikini vormen van.
pi_152597807
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Er zijn genoeg websites waar trainingen/work-outs staan die je zou kunnen doen. Is er begeleiding in de sportschool van je vader? Het lijkt me namelijk niet verstandig om zelf zomaar wat aan te klooien wanneer je helemaal niet sport.

Plaatselijk vet verliezen kan trouwens niet. Je kan wel spieren trainen, waardoor je wat strakker in je vel komt te zitten :)
Ik ben 1.59 en ik weeg 57 kilo. Er is wel begeleiding, maar of het daar goed is qua begeleiding weet ik niet (basic fit).

Waar ik bang voor ben.. Is dat mijn benen de vorm houden van nu en dus op deze manier strak worden als ik ga trainen, terwijl ik mijn benen eerst wat dunner wil hebben. Of is dat een hele domme gedachte en vallen mijn benen eerst af voordat ze strakker worden? Ik ben dus echt een leek, excuses voor de domme vragen misschien! :D
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:37:40 #17
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_152597809
deadliften duh
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:38:21 #18
236046 NotYou
tigerblood
pi_152597823
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:34 schreef JackieBrown het volgende:
Als je inderdaad niet echt dik bent en al een vrij platte buik hebt zou ik me meer gaan verdiepen in krachttraining als ik jou was, krijg je een mooi lichaam van als je het goed aanpakt :).

Alleen maar hardlopen kan je dunner van worden ja, maar krijg je geen mooie bikini vormen van.
De Dolf Jansen look bij vrouwen niet diggen. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:33 schreef _Minion het volgende:

[..]

Als ik 10 kilo kwijtraak, ben ik te dun. Ik ben 1.59 lang (kort) en weeg precies 57 kilo. Het is ook niet het geval dat ik veel kilo's wil afvallen, ik wil slechts een strakkere buik en wat strakkere benen. Een afgetrainder lijf dus!
http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html
Je suis Charlie Sheen
pi_152597940
Heb je crossfit in de buurt? Daar worden meiden echt sterk maar ook afgetraind en toch ook weer dun!
pi_152597948
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef _Minion het volgende:

[..]

Ik ben 1.59 en ik weeg 57 kilo. Er is wel begeleiding, maar of het daar goed is qua begeleiding weet ik niet (basic fit).

Waar ik bang voor ben.. Is dat mijn benen de vorm houden van nu en dus op deze manier strak worden als ik ga trainen, terwijl ik mijn benen eerst wat dunner wil hebben. Of is dat een hele domme gedachte en vallen mijn benen eerst af voordat ze strakker worden? Ik ben dus echt een leek, excuses voor de domme vragen misschien! :D
Vet is niet het gene wat je benen vormt, dat doen spieren. Maar als je je benen echt dunner wil hebben zul je gewicht moeten verliezen, en dat kan niet specifiek op alleen je benen, of buik.

Edit: ohja trouwens, spiermassa is zwaarder dan vet. het kan dus best zijn dat je gewicht hetzelfde blijft, en je toch dunner lijkt, of dat je juist wat zwaarder word als je krachttraining gaat doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 18:46:30 ]
pi_152598112
Gewoon krachttraining gaan doen op de sportschool. Ik zou wel een instructeur of iemand anders die er verstand van heeft om hulp vragen zodat je niet binnen een week met een blessure zit.

Plaatselijk gewicht verliezen gaat helaas niet. ;(
  Moderator donderdag 14 mei 2015 @ 18:51:31 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152598143
Wat ik zou doen TS, is gewoon een andere gast zoenen op vakantie terwijl je vriend thuis zit, alleen maar omdat hij jou geen aandacht gaf in de mate en de manier waarop jij dat graag wil.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:54:33 #23
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152598217
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik zou doen TS, is gewoon een andere gast zoenen op vakantie terwijl je vriend thuis zit, alleen maar omdat hij jou geen aandacht gaf in de mate en de manier waarop jij dat graag wil.
:D :D :D :D :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152600531
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef _Minion het volgende:

[..]

Je hebt twee opties om strakker te worden, afvallen of spiermassa bouwen. Aangezien je niet lichter wil worden blijft alleen de laatste optie over.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 13:33:23 #25
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152648681
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
Meer uitleg graag :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')