Misschien kun je beter een topic openen in Relaties & Psychologiequote:Op donderdag 14 mei 2015 18:14 schreef _Minion het volgende:
Ik heb een platte buik, maar niet strak of toonbaar voor in een bikini. Er zit een laagje vet op
Wie heeft tips?
Omdat?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien kun je beter een topic openen in Relaties & Psychologie
Korfbal en Happy Meals (3 per dag)quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:27 schreef _Minion het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar wat voor sport en wat voor eten? De een zegt dit, de ander zegt dat.
Het is wat overdreven, hoewel ik toch een speklaagje heb. Niet lelijk, maar ik loop er toch wat zelfverzekerder bij in bikini als ik een strakker lijf heb.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet toonbaar? Vind je dat zelf niet een beetje overdreven?
Oke. Mijn topic komt dus niet serieus over? Ik ben wel serieus, ik hoop dus ook op serieuze antwoorden.quote:
Als ik 10 kilo kwijtraak, ben ik te dun. Ik ben 1.59 lang (kort) en weeg precies 57 kilo. Het is ook niet het geval dat ik veel kilo's wil afvallen, ik wil slechts een strakkere buik en wat strakkere benen. Een afgetrainder lijf dus! En wandelen helpt niet als je een strakkere buik en benen wil, neem ik voor het gemak even aan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:29 schreef 404_Error het volgende:
Neem een hond en ga 3x per dag met hem lopen en let op je voeding dan ben je binnen een half jaar 10 kilo kwijt op een gezonde manier.
Ik ben 1.59 en ik weeg 57 kilo. Er is wel begeleiding, maar of het daar goed is qua begeleiding weet ik niet (basic fit).quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Er zijn genoeg websites waar trainingen/work-outs staan die je zou kunnen doen. Is er begeleiding in de sportschool van je vader? Het lijkt me namelijk niet verstandig om zelf zomaar wat aan te klooien wanneer je helemaal niet sport.
Plaatselijk vet verliezen kan trouwens niet. Je kan wel spieren trainen, waardoor je wat strakker in je vel komt te zitten
De Dolf Jansen look bij vrouwen niet diggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:34 schreef JackieBrown het volgende:
Als je inderdaad niet echt dik bent en al een vrij platte buik hebt zou ik me meer gaan verdiepen in krachttraining als ik jou was, krijg je een mooi lichaam van als je het goed aanpakt.
Alleen maar hardlopen kan je dunner van worden ja, maar krijg je geen mooie bikini vormen van.
http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.htmlquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:33 schreef _Minion het volgende:
[..]
Als ik 10 kilo kwijtraak, ben ik te dun. Ik ben 1.59 lang (kort) en weeg precies 57 kilo. Het is ook niet het geval dat ik veel kilo's wil afvallen, ik wil slechts een strakkere buik en wat strakkere benen. Een afgetrainder lijf dus!
Vet is niet het gene wat je benen vormt, dat doen spieren. Maar als je je benen echt dunner wil hebben zul je gewicht moeten verliezen, en dat kan niet specifiek op alleen je benen, of buik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik ben 1.59 en ik weeg 57 kilo. Er is wel begeleiding, maar of het daar goed is qua begeleiding weet ik niet (basic fit).
Waar ik bang voor ben.. Is dat mijn benen de vorm houden van nu en dus op deze manier strak worden als ik ga trainen, terwijl ik mijn benen eerst wat dunner wil hebben. Of is dat een hele domme gedachte en vallen mijn benen eerst af voordat ze strakker worden? Ik ben dus echt een leek, excuses voor de domme vragen misschien!
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik zou doen TS, is gewoon een andere gast zoenen op vakantie terwijl je vriend thuis zit, alleen maar omdat hij jou geen aandacht gaf in de mate en de manier waarop jij dat graag wil.
Je hebt twee opties om strakker te worden, afvallen of spiermassa bouwen. Aangezien je niet lichter wil worden blijft alleen de laatste optie over.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef _Minion het volgende:
[..]
Ik ben 1.59 en ik weeg 57 kilo. Er is wel begeleiding, maar of het daar goed is qua begeleiding weet ik niet (basic fit).
Waar ik bang voor ben.. Is dat mijn benen de vorm houden van nu en dus op deze manier strak worden als ik ga trainen, terwijl ik mijn benen eerst wat dunner wil hebben. Of is dat een hele domme gedachte en vallen mijn benen eerst af voordat ze strakker worden? Ik ben dus echt een leek, excuses voor de domme vragen misschien!
Meer uitleg graagquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik zou doen TS, is gewoon een andere gast zoenen op vakantie terwijl je vriend thuis zit, alleen maar omdat hij jou geen aandacht gaf in de mate en de manier waarop jij dat graag wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |