Ja maar geen 1 gaat boven Billiequote:
Nicequote:Op maandag 8 juni 2015 09:17 schreef icemotion het volgende:
[..]
Nog niet, wel een paar potjes kunnen spelen afgelopen weekend en ik zit nu op player-level 9. Eerste 2 heroes gekocht met gold; Muradin en Malfurion.
Idem, kwam er zojuist pas achter dat je altijd die D ability aan moet hebbenquote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef ems. het volgende:
Ik heb Kael'Thas gehaald want ik had zin in nog een caster maar ik vind hem tot noch toe iets underwhelming. De damage is hoog, maar als ik dat bijvoorbeeld vergelijk met Jaina die iedereen ook nog eens alles automatisch slowed is de damage toch ongeveer gelijk. Z'n enige "escape" is een vrij matige stun die relatief makkelijk te missen is. Als die op cooldown staat en een illidan begint op je in te hakken ben je voor de rest eigenlijk compleet afhankelijk van je team om daar iets aan te doen, anders lig je in een paar klappen. Blink/flash op een vroeger level zou helpen, maar die krijg je helaas pas op level 20 en is, mede door de logheid van Kael, eigenlijk verplicht om te nemen.
Nog even wat meer spelen om tot de echte conclusie te komen want ik ben uiteraard nog niet helemaal warm, maar dit is m'n eerste impressie
Ja, dat moetquote:Op maandag 8 juni 2015 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Idem, kwam er zojuist pas achter dat je altijd die D ability aan moet hebben
Ja, tegen AI kan je 5v1 nog winnen natuurlijkquote:Net een potje samen tegen de AI gedaan, en heb ik toch wel even in mijn eentje de complete bovenste lane doorbroken.
Tip wat betreft dit: Die eerste talent die je kan kiezen die je extra mana regen neemt per healing orb die je oppakt is zo goed als verplicht voor Kael, anders kan je later in de game nauwelijks in lane blijven.quote:Hij heeft wel veel te weinig mana waardoor je niet altijd stun->flamestrike->andere vuurding->pheonix kunt doen
Hehe ja ik ben een hearthstone speler, heroes doe ik af en toe erbij. Vandaar dat ik wel blij was dat we wonnen tegen de AI.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, dat moetOf nouja, de juiste D-empower op het juiste moment.
[..]
Ja, tegen AI kan je 5v1 nog winnen natuurlijk
[..]
Tip wat betreft dit: Die eerste talent die je kan kiezen die je extra mana regen neemt per healing orb die je oppakt is zo goed als verplicht voor Kael, anders kan je later in de game nauwelijks in lane blijven.
Had ik in het begin ook en een losing streak van mijn 10 eerste games met hem.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef ems. het volgende:
Ik heb Kael'Thas gehaald want ik had zin in nog een caster maar ik vind hem tot noch toe iets underwhelming. De damage is hoog, maar als ik dat bijvoorbeeld vergelijk met Jaina die iedereen ook nog eens alles automatisch slowed is de damage toch ongeveer gelijk. Z'n enige "escape" is een vrij matige stun die relatief makkelijk te missen is. Als die op cooldown staat en een illidan begint op je in te hakken ben je voor de rest eigenlijk compleet afhankelijk van je team om daar iets aan te doen, anders lig je in een paar klappen. Blink/flash op een vroeger level zou helpen, maar die krijg je helaas pas op level 20 en is, mede door de logheid van Kael, eigenlijk verplicht om te nemen.
Nog even wat meer spelen om tot de echte conclusie te komen want ik ben uiteraard nog niet helemaal warm, maar dit is m'n eerste impressie
Jaina, ze is heel squishy maar heel hoge dps en al haar spells slowen. Falstad is misschien ook wel een goeie. Sylvanas is ook goed, maar haar enige CC is haar ultimate (Wailing Arrow) die je kunt laten ontploffen om tegenstanders te silencen.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Heb ook maar eens HotS geprobeerd. Gave maps, maar eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik het veel ga spelen. Goed, ik heb dan ook een tijdje LoL gespeeld en waarschijnlijk ben ik MOBA's gewoon een beetje beu. Plus mijn laptop is inmiddels 4 jaar oud, waardoor ik in drukke gevechten vaak last heb van screen lag, dus dat helpt ook niet echt. Settings staan tevens op zijn allerlaagst.
Inmiddels ben ik wel level 3 en heb ik tot nu toe alleen nog Valla gekocht, bevalt opzich prima. Ik mis alleen nog wel een beetje de CC (stuns, rooting, slows, etc.).
Vraagje: Welke ranged hero heeft veel dps en CC? Dat was namelijk mijn favoriete speelstijl in LoL. Aan de LoL kenners: Denk maar aan Lux, jinx, enzo.
quote:
Luxquote:Op maandag 8 juni 2015 14:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Heb ook maar eens HotS geprobeerd. Gave maps, maar eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik het veel ga spelen. Goed, ik heb dan ook een tijdje LoL gespeeld en waarschijnlijk ben ik MOBA's gewoon een beetje beu. Plus mijn laptop is inmiddels 4 jaar oud, waardoor ik in drukke gevechten vaak last heb van screen lag, dus dat helpt ook niet echt. Settings staan tevens op zijn allerlaagst.
Inmiddels ben ik wel level 3 en heb ik tot nu toe alleen nog Valla gekocht, bevalt opzich prima. Ik mis alleen nog wel een beetje de CC (stuns, rooting, slows, etc.).
Vraagje: Welke ranged hero heeft veel dps en CC? Dat was namelijk mijn favoriete speelstijl in LoL. Aan de LoL kenners: Denk maar aan Lux, jinx, enzo.
Nova?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jaina, ze is heel squishy maar heel hoge dps en al haar spells slowen. Falstad is misschien ook wel een goeie. Sylvanas is ook goed, maar haar enige CC is haar ultimate (Wailing Arrow) die je kunt laten ontploffen om tegenstanders te silencen.
Bij de eerste optie merk ik haast geen verschil helaas.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:23 schreef Perrin het volgende:
Heb je zoiets al geprobeerd (al je processorcores uit de 'parked' stand halen)?
http://www.reddit.com/r/G(...)r_anyone_having_fps/
of op youtube:
HotS is best processor-intensief.
in de play screen waar je je hero kiest enz, staat er links onderin een aantal keuze tabs voor je skins etc. Daar kun je ook een mount kiezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:39 schreef topdeck het volgende:
Hoe selecteer jeje mount? K heb die Warlords of draenor wolf gekregen.
Wat?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:33 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is er nog geen chat-channel
Iedereen ff in-game /join Fok doen!
je kan in hots net als in wow gewoon je eigen chat channels maken, dus als je /join Fok typt kom je in een nieuw channel genaamd fok en iedereen die dat doet komt dan in het zelfde channel en kan je dus praten en samen spelen en party members vindenquote:
ik ben ge-joined op de channel. Ben benieuwd of dat gaat lopenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je kan in hots net als in wow gewoon je eigen chat channels maken, dus als je /join Fok typt kom je in een nieuw channel genaamd fok en iedereen die dat doet komt dan in het zelfde channel en kan je dus praten en samen spelen en party members vinden
Tweakers heeft ook een eigen channel (got) en dat loopt best redelijk. Als je in-game /who typt terwijl je in het channel zit (Dus eerst /# doen waar # staat voor het nummer van het channel die er voor staat) dan krijg je een lijst te zien met mensen die momenteel online en in het channel zitten)quote:Op maandag 15 juni 2015 19:12 schreef knoffel het volgende:
[..]
ik ben ge-joined op de channel. Ben benieuwd of dat gaat lopen
Jaaa ik gister praten daar en ik was helemaal alleenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je kan in hots net als in wow gewoon je eigen chat channels maken, dus als je /join Fok typt kom je in een nieuw channel genaamd fok en iedereen die dat doet komt dan in het zelfde channel en kan je dus praten en samen spelen en party members vinden
probeer eens een mop te vertellen aan een Duitserquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:42 schreef AgLarrr het volgende:
Ik zal mij ook braaf wenden tot de fok channel. Dat stomme Duitste standaard channel heb ik toch nichts zu schäften.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef ems. het volgende:
Ik had opeens ook hammer gekocht. Niet uit eigen wil, maar omdat ik m'n kleine neefje liet spelen op mijn account
Gelukkig heeft je neefje wel smaak. Voor het zelfde geld had hij Murky gekocht.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef ems. het volgende:
Ik had opeens ook hammer gekocht. Niet uit eigen wil, maar omdat ik m'n kleine neefje liet spelen op mijn account
Die had ik liever gehadquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:41 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je neefje wel smaak. Voor het zelfde geld had hij Murky gekocht.
Diablo 2 barbquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen we de barb niet mannelijk maken en de monk vrouwelijk.
Krijg je als je meer dan 100 wins hebt in Hearthstone.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Wtf kreeg net hearthstone mount in HotS
Een vliegende hearthstone kaartMeer mensen die gekregen?
[ afbeelding ]
Vanaf dat je HotS hebt aangeschaft? Heb wel meer dan 100 wins namelijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
Krijg je als je meer dan 100 wins hebt in Hearthstone.
Nare manquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
Nah gewoon je a.d.v. je wins in je Hearthstone Quest Log. Toen ik net in Hearthstone inlogde kreeg ik een melding dat ik hem kon claimen in HotS en dat werkte ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vanaf dat je HotS hebt aangeschaft? Heb wel meer dan 100 wins namelijk
Ik heb hem niet maar wel meer dan 100 winsquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
Ow moet je eerst inloggen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:54 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Nah gewoon je a.d.v. je wins in je Hearthstone Quest Log. Toen ik net in Hearthstone inlogde kreeg ik een melding dat ik hem kon claimen in HotS en dat werkte ook.
Overigens ligt mijn progressie ook nog steeds op zijn gat in HotS. Hopelijk krijg ik de exp/quests e.d. die ik verdiend heb later alsnog.
Me nog niet aan gewaagdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Zo, ik heb de flamers en de idioten gevonden. Ik dacht , ik doe eens solo een paar potjes hero league. Daar zitten die mongolen die je in dota en lol ook hebt dus......
Het ergste is nog, de flamende idioten DIE ik tegenkom, allemaal nederlands. Alle russen tot nu toe , ze zijn zowaar of zwaar goed, of aardig. Maar de spelers die ik tegenkom die "donderkonijn" kunnen lezen, jezus wat een fucking mongolen. Had er 1 die constant zat te harpen waarom ik een tornado build met Kael deed, terwijl ik de hoogste hero damage had, beste k/d ratio. Zelf speelde die lili en snapte er echt geen hol van.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Me nog niet aan gewaagd
Speelde vanmiddag wel met een flamende Valla die minder damage deed dan Chen.
Kom gelukkig nooit Nederlanders tegen of ik merk het niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het ergste is nog, de flamende idioten DIE ik tegenkom, allemaal nederlands. Alle russen tot nu toe , ze zijn zowaar of zwaar goed, of aardig. Maar de spelers die ik tegenkom die "donderkonijn" kunnen lezen, jezus wat een fucking mongolen. Had er 1 die constant zat te harpen waarom ik een tornado build met Kael deed, terwijl ik de hoogste hero damage had, beste k/d ratio. Zelf speelde die lili en snapte er echt geen hol van.
Het begon al toen de game begon typt die loser "as soon as it appears we're losing i'm going to leave". Ergens in t midden noemde die me een kankermarrokaan... ik had nog niks gezegd tot dta punt, allen me groen en geel geergerd aan zijn totale useleness. Komen 2 van mijn teammaatjes eroverheen "wouldn't you leave when we lose? because the AI would probably play better".
Toen lag ik dus wel even dubbel.
Dat is als je met Kael'thas veel talenpoints investeert in de talents die zijn stun (gravity lapse) sterker maken. Normaal gesproken gaat vrijwel iedereen voor een living bomb/flamestrike build.quote:
nice! wanneer worden dezen gereleased?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:31 schreef Cikx het volgende:
errug coole skins
Denk dat Leoric de eerste bundel is die ik ga kopen.![]()
En deze master skin![]()
[ afbeelding ]
Yeah ... in HL gaat het om de punten hè. Dat brengt het slechtste in mensen naar boven.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Zo, ik heb de flamers en de idioten gevonden. Ik dacht , ik doe eens solo een paar potjes hero league. Daar zitten die mongolen die je in dota en lol ook hebt dus......
Klopt, maar met jarenlange dota en lol ervaring weet ik onderhand wel hoe invaluable lange stuns zijn. meer damage op 1 target is leuk. Maar als ik met spheres, 2 of 3 gasten voor 2 seconden of meer gestunned kan houden is dat meer winst. Ligt ook aan wat de tegenstanders voor team hebben hoe ik build.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kom gelukkig nooit Nederlanders tegen of ik merk het niet in ieder geval.Het is wel altijd zo dat degene die zit de flamen gewoon ontzettend slecht is. Altijd alleen op 3 tegenstanders af rennen en dan het team de schuld geven.
[..]
Dat is als je met Kael'thas veel talenpoints investeert in de talents die zijn stun (gravity lapse) sterker maken. Normaal gesproken gaat vrijwel iedereen voor een living bomb/flamestrike build.
Ah op die manier, ja die build gebruik ik ook. Langere en meer stuns (lagere cd) is erg goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Cikx het volgende:
Dat is als je met Kael'thas veel talenpoints investeert in de talents die zijn stun (gravity lapse) sterker maken. Normaal gesproken gaat vrijwel iedereen voor een living bomb/flamestrike build.
The Butcher volgens mij op 30 juni, maar voor de rest heb ik geen idee.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:48 schreef knoffel het volgende:
[..]
nice! wanneer worden dezen gereleased?
Gebruik zelf vrijwel altijd deze buildquote:Op zondag 21 juni 2015 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier, ja die build gebruik ik ook. Langere en meer stuns (lagere cd) is erg goed.
Is je mana niet snel op zonder mana addict op level 1? Heb daar echt moeite mee, wil gewoon mijn spells blijven spammen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb 2 verschillen in je build
https://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/kaelthas#oPer
Sylvanas staat wel in het lijstje toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef icemotion het volgende:
Ik koop weer alle verkeerde heroes als ik t zo zie.. maar ja ik koop vooral heroes vanwege een soort nostalgia gevoel. (Sylvanas en Arthas bijvoorbeeld; om ze vervolgens in hun human/elf skins te laten rondrennen.. Warcraft 3 storyline)
En ondertussen al player level 19; mijn hoofddoel is bijna bereikt
Kael'thas bedoel je?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik herken er 1 niet, die in de vierde kolom in de eerste rij. Is dat Diablo?
Gewoon wat verder uitgezoomdquote:Op maandag 22 juni 2015 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fuck ja die dus, tering wat een klein hoofd vergeleken met de andere heroes
Mooi gedaan inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:26 schreef Cikx het volgende:
Wat een ontzettend gave map!
Ook erg tof dat het lijkt alsof er legendary diablo-style items droppen als de core kapot gaat. @ 2.35 minuten
Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef muhahaha het volgende:
Net even de butcher getest, lijkt me wel erg overpowered. Sick selfheal.
Hij lijkt mij ook erg tofquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef knoffel het volgende:
[..]
Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
Nog iets met een nummertje erachter?quote:
Hij staat vreemd genoeg vrij laag in de tierlists op verschillende sites.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef knoffel het volgende:
[..]
Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |