abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2015 @ 21:54:39 #151
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153651448
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vanaf dat je HotS hebt aangeschaft? Heb wel meer dan 100 wins namelijk :)
Nah gewoon je a.d.v. je wins in je Hearthstone Quest Log. Toen ik net in Hearthstone inlogde kreeg ik een melding dat ik hem kon claimen in HotS en dat werkte ook.

Overigens ligt mijn progressie ook nog steeds op zijn gat in HotS. Hopelijk krijg ik de exp/quests e.d. die ik verdiend heb later alsnog.
pi_153666184
Je moet ook echt niet Hero league in je eentje gaan doen he, ergere noobs dan in quick match
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153666208
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Wtf kreeg net hearthstone mount in HotS

Een vliegende hearthstone kaart :D Meer mensen die gekregen?

[ afbeelding ]
Ik heb hem niet maar wel meer dan 100 wins ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153666250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:54 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Nah gewoon je a.d.v. je wins in je Hearthstone Quest Log. Toen ik net in Hearthstone inlogde kreeg ik een melding dat ik hem kon claimen in HotS en dat werkte ook.

Overigens ligt mijn progressie ook nog steeds op zijn gat in HotS. Hopelijk krijg ik de exp/quests e.d. die ik verdiend heb later alsnog.
Ow moet je eerst inloggen? :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Redactie Games vrijdag 19 juni 2015 @ 14:22:46 #155
181272 crew  Noppie2000
pi_153666400
Ja, het systeem werkt niet optimaal :P Voor de Hearthstone Card back moest je ook eerst inloggen in HOTS :+
pi_153673062
Holy shit, ik moet 75 min wachten om in Battlenet te komen -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Redactie Games vrijdag 19 juni 2015 @ 18:51:53 #157
181272 crew  Noppie2000
pi_153673220
Servers liggen plat ja, zit er nu in alleen doen de games het niet :D
pi_153678067
errug coole skins :)

Denk dat Leoric de eerste bundel is die ik ga kopen. :@

En deze master skin :9~


[ Bericht 9% gewijzigd door Cikx op 19-06-2015 21:36:53 ]
pi_153698417
Zo, ik heb de flamers en de idioten gevonden. Ik dacht , ik doe eens solo een paar potjes hero league. Daar zitten die mongolen die je in dota en lol ook hebt dus......
pi_153702784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Zo, ik heb de flamers en de idioten gevonden. Ik dacht , ik doe eens solo een paar potjes hero league. Daar zitten die mongolen die je in dota en lol ook hebt dus......
Me nog niet aan gewaagd _O-
Speelde vanmiddag wel met een flamende Valla die minder damage deed dan Chen. :P
pi_153703553
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:07 schreef Cikx het volgende:

[..]

Me nog niet aan gewaagd _O-
Speelde vanmiddag wel met een flamende Valla die minder damage deed dan Chen. :P
Het ergste is nog, de flamende idioten DIE ik tegenkom, allemaal nederlands. Alle russen tot nu toe , ze zijn zowaar of zwaar goed, of aardig. Maar de spelers die ik tegenkom die "donderkonijn" kunnen lezen, jezus wat een fucking mongolen. Had er 1 die constant zat te harpen waarom ik een tornado build met Kael deed, terwijl ik de hoogste hero damage had, beste k/d ratio. Zelf speelde die lili en snapte er echt geen hol van.

Het begon al toen de game begon typt die loser "as soon as it appears we're losing i'm going to leave". Ergens in t midden noemde die me een kankermarrokaan... ik had nog niks gezegd tot dta punt, allen me groen en geel geergerd aan zijn totale useleness. Komen 2 van mijn teammaatjes eroverheen "wouldn't you leave when we lose? because the AI would probably play better".

Toen lag ik dus wel even dubbel.
pi_153708068
Wat is een tornadobuild?
pi_153708835
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:35 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Het ergste is nog, de flamende idioten DIE ik tegenkom, allemaal nederlands. Alle russen tot nu toe , ze zijn zowaar of zwaar goed, of aardig. Maar de spelers die ik tegenkom die "donderkonijn" kunnen lezen, jezus wat een fucking mongolen. Had er 1 die constant zat te harpen waarom ik een tornado build met Kael deed, terwijl ik de hoogste hero damage had, beste k/d ratio. Zelf speelde die lili en snapte er echt geen hol van.

Het begon al toen de game begon typt die loser "as soon as it appears we're losing i'm going to leave". Ergens in t midden noemde die me een kankermarrokaan... ik had nog niks gezegd tot dta punt, allen me groen en geel geergerd aan zijn totale useleness. Komen 2 van mijn teammaatjes eroverheen "wouldn't you leave when we lose? because the AI would probably play better".

Toen lag ik dus wel even dubbel.
Kom gelukkig nooit Nederlanders tegen of ik merk het niet in ieder geval. :P Het is wel altijd zo dat degene die zit de flamen gewoon ontzettend slecht is. Altijd alleen op 3 tegenstanders af rennen en dan het team de schuld geven. :')

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:32 schreef muhahaha het volgende:
Wat is een tornadobuild?
Dat is als je met Kael'thas veel talenpoints investeert in de talents die zijn stun (gravity lapse) sterker maken. Normaal gesproken gaat vrijwel iedereen voor een living bomb/flamestrike build.
pi_153709115
Ik negeer ingame chat gewoon compleet tenzij het relevant is voor de game. Lekker laten flamen :P
Conscience do cost.
  zondag 21 juni 2015 @ 10:48:44 #165
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_153711672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:31 schreef Cikx het volgende:
errug coole skins :)

Denk dat Leoric de eerste bundel is die ik ga kopen. :@

En deze master skin :9~
[ afbeelding ]
nice! wanneer worden dezen gereleased?
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
  zondag 21 juni 2015 @ 11:07:40 #166
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_153711975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Zo, ik heb de flamers en de idioten gevonden. Ik dacht , ik doe eens solo een paar potjes hero league. Daar zitten die mongolen die je in dota en lol ook hebt dus......
Yeah ... in HL gaat het om de punten hè. Dat brengt het slechtste in mensen naar boven.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_153712273
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Cikx het volgende:

[..]

Kom gelukkig nooit Nederlanders tegen of ik merk het niet in ieder geval. :P Het is wel altijd zo dat degene die zit de flamen gewoon ontzettend slecht is. Altijd alleen op 3 tegenstanders af rennen en dan het team de schuld geven. :')

[..]

Dat is als je met Kael'thas veel talenpoints investeert in de talents die zijn stun (gravity lapse) sterker maken. Normaal gesproken gaat vrijwel iedereen voor een living bomb/flamestrike build.
Klopt, maar met jarenlange dota en lol ervaring weet ik onderhand wel hoe invaluable lange stuns zijn. meer damage op 1 target is leuk. Maar als ik met spheres, 2 of 3 gasten voor 2 seconden of meer gestunned kan houden is dat meer winst. Ligt ook aan wat de tegenstanders voor team hebben hoe ik build.

Maar veel mensen schijnen niet te beseffen dat als iemand zijn hero niet EXACT hetzelfde build als zij doen, ze niet automatisch slecht zijn.

En klopt deze lili was echt uberslecht. Wij dikke teamfight, zijn aan de top beetje heen en weer rennen, 0 heals, 0 serpents en dan erin gaan als we ze bijna dood hebben voor een water dragon. Hele team springt op d'r : dood, wij krijgen de schuld in een rant van heb ik jou daar.
pi_153712924
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Cikx het volgende:

Dat is als je met Kael'thas veel talenpoints investeert in de talents die zijn stun (gravity lapse) sterker maken. Normaal gesproken gaat vrijwel iedereen voor een living bomb/flamestrike build.
Ah op die manier, ja die build gebruik ik ook. Langere en meer stuns (lagere cd) is erg goed.
pi_153715084
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:48 schreef knoffel het volgende:

[..]

nice! wanneer worden dezen gereleased?
The Butcher volgens mij op 30 juni, maar voor de rest heb ik geen idee.
pi_153715191
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ah op die manier, ja die build gebruik ik ook. Langere en meer stuns (lagere cd) is erg goed.
Gebruik zelf vrijwel altijd deze build



https://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/kaelthas#gn7D

Vooral Ignite op level 16. _O_
pi_153715706
quote:
Is je mana niet snel op zonder mana addict op level 1? Heb daar echt moeite mee, wil gewoon mijn spells blijven spammen. :P

Trouwens voor de geinteresseerden, voorlopige patch notes voor eind deze maand.

http://www.heroesnexus.co(...)anges-battlefield-of
pi_153715738
Mja zonder regen is het nog steeds snel op.
pi_153724385


Denk dat ik voorlopig alleen maar Anub ga spelen. :P
pi_153724765
Ah ik speel al Brightwing dus ik zit wel goed :D
  zondag 21 juni 2015 @ 19:17:03 #176
187510 IrCute
Americunt
pi_153724811
http://www.twitch.tv/blizzheroes

North America June Open Finals zijn nu bezig!
pi_153738805
Ik koop weer alle verkeerde heroes als ik t zo zie.. maar ja ik koop vooral heroes vanwege een soort nostalgia gevoel. (Sylvanas en Arthas bijvoorbeeld; om ze vervolgens in hun human/elf skins te laten rondrennen.. Warcraft 3 storyline :) )

En ondertussen al player level 19; mijn hoofddoel is bijna bereikt :)
pi_153740513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef icemotion het volgende:
Ik koop weer alle verkeerde heroes als ik t zo zie.. maar ja ik koop vooral heroes vanwege een soort nostalgia gevoel. (Sylvanas en Arthas bijvoorbeeld; om ze vervolgens in hun human/elf skins te laten rondrennen.. Warcraft 3 storyline :) )

En ondertussen al player level 19; mijn hoofddoel is bijna bereikt :)
Sylvanas staat wel in het lijstje toch? :)
Ik vind haar burst zeker wel goed.
pi_153740616
Oh ja, ik zie t nu.. ben zo gewend aan mijn blonde Sylvanas dat ik er gewoon overheen keek xD
pi_153741303
Ik herken er 1 niet, die in de vierde kolom in de eerste rij. Is dat Diablo?
  maandag 22 juni 2015 @ 11:33:05 #181
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153741470
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik herken er 1 niet, die in de vierde kolom in de eerste rij. Is dat Diablo?
Kael'thas bedoel je?
pi_153741476
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:33 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Kael'thas bedoel je?
Fuck ja die dus, tering wat een klein hoofd vergeleken met de andere heroes _O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2015 @ 16:24:22 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153778069
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Fuck ja die dus, tering wat een klein hoofd vergeleken met de andere heroes _O-
Gewoon wat verder uitgezoomd :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153785457

Wat een ontzettend gave map!
Ook erg tof dat het lijkt alsof er legendary diablo-style items droppen als de core kapot gaat. @ 2.35 minuten _O_
pi_153789780


Anub O+

Meer hero damage dan Zeratul, Sylvanas, Nazeebo, Thrall en Valla. :P
  dinsdag 23 juni 2015 @ 22:43:43 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_153790102
nerff!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_153793432
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:43 schreef Perrin het volgende:
nerff!
Wordt ie ook. ;( Zijn beetle en locust swarm damage gaan omlaag en de beetles worden trager.
pi_153935603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:26 schreef Cikx het volgende:

Wat een ontzettend gave map!
Ook erg tof dat het lijkt alsof er legendary diablo-style items droppen als de core kapot gaat. @ 2.35 minuten _O_
Mooi gedaan inderdaad _O_

Ben nu ook HotS aan het spelen tijdens het wachten op de 6.3 PTR van Diablo.

Wel erg leuke game moet ik zeggen. Tijdens de alpha heel even gespeeld, maar toen vrij snel links laten liggen. Nu toch maar opgepakt. Ook handig dat je even 1-2 games kunt spelen als je wat tijd over hebt.
pi_153968121
Kael'Thas wat een damage kanon _O_



Morgen Butcher patch!

Altijd als ik online ben ben ik de enige in het fok chat channel trouwens. _O-
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:08:52 #190
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_153973646
Ik heb de Butcher inmiddels in mn Hero list :) leuke hero om te spelen! hij slaat echt vies hard als je "fresh meat" stack vol is.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_154019332
Net even de butcher getest, lijkt me wel erg overpowered :'). Sick selfheal.
pi_154019398
Die nieuwe map is ook Nice to trouwens. Ook mooi dat loot effect als je de core kapot maakt _O_
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:33:47 #193
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_154019402
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef muhahaha het volgende:
Net even de butcher getest, lijkt me wel erg overpowered :'). Sick selfheal.
Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_154019469
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef knoffel het volgende:

[..]

Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
Hij lijkt mij ook erg tof
pi_154204677
Aardig verslavend dit spel :P
pi_154205205
Oh mijn battle Tag is Superjoori :P
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:30:35 #197
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_154205249
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:28 schreef King_Merc het volgende:
Oh mijn battle Tag is Superjoori :P
Nog iets met een nummertje erachter?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_154206955
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef knoffel het volgende:

[..]

Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
Hij staat vreemd genoeg vrij laag in de tierlists op verschillende sites.
pi_154209996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nog iets met een nummertje erachter?
#2717
pi_154225985
Ik wil ook in de beginpost met battletag ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')