Sylvanas staat wel in het lijstje toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef icemotion het volgende:
Ik koop weer alle verkeerde heroes als ik t zo zie.. maar ja ik koop vooral heroes vanwege een soort nostalgia gevoel. (Sylvanas en Arthas bijvoorbeeld; om ze vervolgens in hun human/elf skins te laten rondrennen.. Warcraft 3 storyline)
En ondertussen al player level 19; mijn hoofddoel is bijna bereikt
Kael'thas bedoel je?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik herken er 1 niet, die in de vierde kolom in de eerste rij. Is dat Diablo?
Gewoon wat verder uitgezoomdquote:Op maandag 22 juni 2015 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fuck ja die dus, tering wat een klein hoofd vergeleken met de andere heroes
Mooi gedaan inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:26 schreef Cikx het volgende:
Wat een ontzettend gave map!
Ook erg tof dat het lijkt alsof er legendary diablo-style items droppen als de core kapot gaat. @ 2.35 minuten
Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef muhahaha het volgende:
Net even de butcher getest, lijkt me wel erg overpowered. Sick selfheal.
Hij lijkt mij ook erg tofquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef knoffel het volgende:
[..]
Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
Nog iets met een nummertje erachter?quote:
Hij staat vreemd genoeg vrij laag in de tierlists op verschillende sites.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef knoffel het volgende:
[..]
Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |