abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2015 @ 19:17:03 #176
187510 IrCute
Americunt
pi_153724811
http://www.twitch.tv/blizzheroes

North America June Open Finals zijn nu bezig!
pi_153738805
Ik koop weer alle verkeerde heroes als ik t zo zie.. maar ja ik koop vooral heroes vanwege een soort nostalgia gevoel. (Sylvanas en Arthas bijvoorbeeld; om ze vervolgens in hun human/elf skins te laten rondrennen.. Warcraft 3 storyline :) )

En ondertussen al player level 19; mijn hoofddoel is bijna bereikt :)
pi_153740513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef icemotion het volgende:
Ik koop weer alle verkeerde heroes als ik t zo zie.. maar ja ik koop vooral heroes vanwege een soort nostalgia gevoel. (Sylvanas en Arthas bijvoorbeeld; om ze vervolgens in hun human/elf skins te laten rondrennen.. Warcraft 3 storyline :) )

En ondertussen al player level 19; mijn hoofddoel is bijna bereikt :)
Sylvanas staat wel in het lijstje toch? :)
Ik vind haar burst zeker wel goed.
pi_153740616
Oh ja, ik zie t nu.. ben zo gewend aan mijn blonde Sylvanas dat ik er gewoon overheen keek xD
pi_153741303
Ik herken er 1 niet, die in de vierde kolom in de eerste rij. Is dat Diablo?
  maandag 22 juni 2015 @ 11:33:05 #181
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153741470
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik herken er 1 niet, die in de vierde kolom in de eerste rij. Is dat Diablo?
Kael'thas bedoel je?
pi_153741476
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:33 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Kael'thas bedoel je?
Fuck ja die dus, tering wat een klein hoofd vergeleken met de andere heroes _O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2015 @ 16:24:22 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153778069
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Fuck ja die dus, tering wat een klein hoofd vergeleken met de andere heroes _O-
Gewoon wat verder uitgezoomd :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153785457

Wat een ontzettend gave map!
Ook erg tof dat het lijkt alsof er legendary diablo-style items droppen als de core kapot gaat. @ 2.35 minuten _O_
pi_153789780


Anub O+

Meer hero damage dan Zeratul, Sylvanas, Nazeebo, Thrall en Valla. :P
  dinsdag 23 juni 2015 @ 22:43:43 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_153790102
nerff!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_153793432
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:43 schreef Perrin het volgende:
nerff!
Wordt ie ook. ;( Zijn beetle en locust swarm damage gaan omlaag en de beetles worden trager.
pi_153935603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:26 schreef Cikx het volgende:

Wat een ontzettend gave map!
Ook erg tof dat het lijkt alsof er legendary diablo-style items droppen als de core kapot gaat. @ 2.35 minuten _O_
Mooi gedaan inderdaad _O_

Ben nu ook HotS aan het spelen tijdens het wachten op de 6.3 PTR van Diablo.

Wel erg leuke game moet ik zeggen. Tijdens de alpha heel even gespeeld, maar toen vrij snel links laten liggen. Nu toch maar opgepakt. Ook handig dat je even 1-2 games kunt spelen als je wat tijd over hebt.
pi_153968121
Kael'Thas wat een damage kanon _O_



Morgen Butcher patch!

Altijd als ik online ben ben ik de enige in het fok chat channel trouwens. _O-
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:08:52 #190
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_153973646
Ik heb de Butcher inmiddels in mn Hero list :) leuke hero om te spelen! hij slaat echt vies hard als je "fresh meat" stack vol is.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_154019332
Net even de butcher getest, lijkt me wel erg overpowered :'). Sick selfheal.
pi_154019398
Die nieuwe map is ook Nice to trouwens. Ook mooi dat loot effect als je de core kapot maakt _O_
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:33:47 #193
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_154019402
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef muhahaha het volgende:
Net even de butcher getest, lijkt me wel erg overpowered :'). Sick selfheal.
Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_154019469
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef knoffel het volgende:

[..]

Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
Hij lijkt mij ook erg tof
pi_154204677
Aardig verslavend dit spel :P
pi_154205205
Oh mijn battle Tag is Superjoori :P
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:30:35 #197
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_154205249
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:28 schreef King_Merc het volgende:
Oh mijn battle Tag is Superjoori :P
Nog iets met een nummertje erachter?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_154206955
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef knoffel het volgende:

[..]

Klopt, zal ongetwijfeld nog wel wat aangepast worden. Persoonlijk vindt ik het een erg leuke Hero. Vooral zijn ultimate dat hij heroes aan een ketting kan leggen is heerlijk frustrerend voor de tegenstander.
Hij staat vreemd genoeg vrij laag in de tierlists op verschillende sites.
pi_154209996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nog iets met een nummertje erachter?
#2717
pi_154225985
Ik wil ook in de beginpost met battletag ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')