abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2015 @ 21:54:39 #151
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153651448
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vanaf dat je HotS hebt aangeschaft? Heb wel meer dan 100 wins namelijk :)
Nah gewoon je a.d.v. je wins in je Hearthstone Quest Log. Toen ik net in Hearthstone inlogde kreeg ik een melding dat ik hem kon claimen in HotS en dat werkte ook.

Overigens ligt mijn progressie ook nog steeds op zijn gat in HotS. Hopelijk krijg ik de exp/quests e.d. die ik verdiend heb later alsnog.
pi_153666184
Je moet ook echt niet Hero league in je eentje gaan doen he, ergere noobs dan in quick match
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153666208
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Wtf kreeg net hearthstone mount in HotS

Een vliegende hearthstone kaart :D Meer mensen die gekregen?

[ afbeelding ]
Ik heb hem niet maar wel meer dan 100 wins ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153666250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:54 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Nah gewoon je a.d.v. je wins in je Hearthstone Quest Log. Toen ik net in Hearthstone inlogde kreeg ik een melding dat ik hem kon claimen in HotS en dat werkte ook.

Overigens ligt mijn progressie ook nog steeds op zijn gat in HotS. Hopelijk krijg ik de exp/quests e.d. die ik verdiend heb later alsnog.
Ow moet je eerst inloggen? :')
  Redactie Games vrijdag 19 juni 2015 @ 14:22:46 #155
181272 crew  Noppie2000
pi_153666400
Ja, het systeem werkt niet optimaal :P Voor de Hearthstone Card back moest je ook eerst inloggen in HOTS :+
pi_153673062
Holy shit, ik moet 75 min wachten om in Battlenet te komen -O-
  Redactie Games vrijdag 19 juni 2015 @ 18:51:53 #157
181272 crew  Noppie2000
pi_153673220
Servers liggen plat ja, zit er nu in alleen doen de games het niet :D
pi_153678067
errug coole skins :)

Denk dat Leoric de eerste bundel is die ik ga kopen. :@

En deze master skin :9~

[ Bericht 9% gewijzigd door Cikx op 19-06-2015 21:36:53 ]
pi_153698417
Zo, ik heb de flamers en de idioten gevonden. Ik dacht , ik doe eens solo een paar potjes hero league. Daar zitten die mongolen die je in dota en lol ook hebt dus......
pi_153702784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Zo, ik heb de flamers en de idioten gevonden. Ik dacht , ik doe eens solo een paar potjes hero league. Daar zitten die mongolen die je in dota en lol ook hebt dus......
Me nog niet aan gewaagd _O-
Speelde vanmiddag wel met een flamende Valla die minder damage deed dan Chen. :P
pi_153703553
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:07 schreef Cikx het volgende:

[..]

Me nog niet aan gewaagd _O-
Speelde vanmiddag wel met een flamende Valla die minder damage deed dan Chen. :P
Het ergste is nog, de flamende idioten DIE ik tegenkom, allemaal nederlands. Alle russen tot nu toe , ze zijn zowaar of zwaar goed, of aardig. Maar de spelers die ik tegenkom die "donderkonijn" kunnen lezen, jezus wat een fucking mongolen. Had er 1 die constant zat te harpen waarom ik een tornado build met Kael deed, terwijl ik de hoogste hero damage had, beste k/d ratio. Zelf speelde die lili en snapte er echt geen hol van.

Het begon al toen de game begon typt die loser "as soon as it appears we're losing i'm going to leave". Ergens in t midden noemde die me een kankermarrokaan... ik had nog niks gezegd tot dta punt, allen me groen en geel geergerd aan zijn totale useleness. Komen 2 van mijn teammaatjes eroverheen "wouldn't you leave when we lose? because the AI would probably play better".

Toen lag ik dus wel even dubbel.
pi_153708068
Wat is een tornadobuild?
pi_153708835
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:35 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Het ergste is nog, de flamende idioten DIE ik tegenkom, allemaal nederlands. Alle russen tot nu toe , ze zijn zowaar of zwaar goed, of aardig. Maar de spelers die ik tegenkom die "donderkonijn" kunnen lezen, jezus wat een fucking mongolen. Had er 1 die constant zat te harpen waarom ik een tornado build met Kael deed, terwijl ik de hoogste hero damage had, beste k/d ratio. Zelf speelde die lili en snapte er echt geen hol van.

Het begon al toen de game begon typt die loser "as soon as it appears we're losing i'm going to leave". Ergens in t midden noemde die me een kankermarrokaan... ik had nog niks gezegd tot dta punt, allen me groen en geel geergerd aan zijn totale useleness. Komen 2 van mijn teammaatjes eroverheen "wouldn't you leave when we lose? because the AI would probably play better".

Toen lag ik dus wel even dubbel.
Kom gelukkig nooit Nederlanders tegen of ik merk het niet in ieder geval. :P Het is wel altijd zo dat degene die zit de flamen gewoon ontzettend slecht is. Altijd alleen op 3 tegenstanders af rennen en dan het team de schuld geven. :')

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:32 schreef muhahaha het volgende:
Wat is een tornadobuild?
Dat is als je met Kael'thas veel talenpoints investeert in de talents die zijn stun (gravity lapse) sterker maken. Normaal gesproken gaat vrijwel iedereen voor een living bomb/flamestrike build.
pi_153709115
Ik negeer ingame chat gewoon compleet tenzij het relevant is voor de game. Lekker laten flamen :P
Conscience do cost.
  zondag 21 juni 2015 @ 10:48:44 #165
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_153711672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:31 schreef Cikx het volgende:
errug coole skins :)

Denk dat Leoric de eerste bundel is die ik ga kopen. :@

En deze master skin :9~
[ afbeelding ]
nice! wanneer worden dezen gereleased?
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
  zondag 21 juni 2015 @ 11:07:40 #166
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_153711975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Yeah ... in HL gaat het om de punten hè. Dat brengt het slechtste in mensen naar boven.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_153712273
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Cikx het volgende:

[..]

Kom gelukkig nooit Nederlanders tegen of ik merk het niet in ieder geval. :P Het is wel altijd zo dat degene die zit de flamen gewoon ontzettend slecht is. Altijd alleen op 3 tegenstanders af rennen en dan het team de schuld geven. :')

[..]

Dat is als je met Kael'thas veel talenpoints investeert in de talents die zijn stun (gravity lapse) sterker maken. Normaal gesproken gaat vrijwel iedereen voor een living bomb/flamestrike build.
Klopt, maar met jarenlange dota en lol ervaring weet ik onderhand wel hoe invaluable lange stuns zijn. meer damage op 1 target is leuk. Maar als ik met spheres, 2 of 3 gasten voor 2 seconden of meer gestunned kan houden is dat meer winst. Ligt ook aan wat de tegenstanders voor team hebben hoe ik build.

Maar veel mensen schijnen niet te beseffen dat als iemand zijn hero niet EXACT hetzelfde build als zij doen, ze niet automatisch slecht zijn.

En klopt deze lili was echt uberslecht. Wij dikke teamfight, zijn aan de top beetje heen en weer rennen, 0 heals, 0 serpents en dan erin gaan als we ze bijna dood hebben voor een water dragon. Hele team springt op d'r : dood, wij krijgen de schuld in een rant van heb ik jou daar.
pi_153712924
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Cikx het volgende:

Ah op die manier, ja die build gebruik ik ook. Langere en meer stuns (lagere cd) is erg goed.
pi_153715084
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:48 schreef knoffel het volgende:

[..]

nice! wanneer worden dezen gereleased?
The Butcher volgens mij op 30 juni, maar voor de rest heb ik geen idee.
pi_153715191
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ah op die manier, ja die build gebruik ik ook. Langere en meer stuns (lagere cd) is erg goed.
Gebruik zelf vrijwel altijd deze build

https://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/kaelthas#gn7D

Vooral Ignite op level 16. _O_
pi_153715706
quote:
Is je mana niet snel op zonder mana addict op level 1? Heb daar echt moeite mee, wil gewoon mijn spells blijven spammen. :P

Trouwens voor de geinteresseerden, voorlopige patch notes voor eind deze maand.

http://www.heroesnexus.co(...)anges-battlefield-of
pi_153715738
Mja zonder regen is het nog steeds snel op.
pi_153724385

Denk dat ik voorlopig alleen maar Anub ga spelen. :P
pi_153724765
Ah ik speel al Brightwing dus ik zit wel goed :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')