je kan in hots net als in wow gewoon je eigen chat channels maken, dus als je /join Fok typt kom je in een nieuw channel genaamd fok en iedereen die dat doet komt dan in het zelfde channel en kan je dus praten en samen spelen en party members vindenquote:
ik ben ge-joined op de channel. Ben benieuwd of dat gaat lopenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je kan in hots net als in wow gewoon je eigen chat channels maken, dus als je /join Fok typt kom je in een nieuw channel genaamd fok en iedereen die dat doet komt dan in het zelfde channel en kan je dus praten en samen spelen en party members vinden
Tweakers heeft ook een eigen channel (got) en dat loopt best redelijk. Als je in-game /who typt terwijl je in het channel zit (Dus eerst /# doen waar # staat voor het nummer van het channel die er voor staat) dan krijg je een lijst te zien met mensen die momenteel online en in het channel zitten)quote:Op maandag 15 juni 2015 19:12 schreef knoffel het volgende:
[..]
ik ben ge-joined op de channel. Ben benieuwd of dat gaat lopen
Jaaa ik gister praten daar en ik was helemaal alleenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je kan in hots net als in wow gewoon je eigen chat channels maken, dus als je /join Fok typt kom je in een nieuw channel genaamd fok en iedereen die dat doet komt dan in het zelfde channel en kan je dus praten en samen spelen en party members vinden
probeer eens een mop te vertellen aan een Duitserquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:42 schreef AgLarrr het volgende:
Ik zal mij ook braaf wenden tot de fok channel. Dat stomme Duitste standaard channel heb ik toch nichts zu schäften.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef ems. het volgende:
Ik had opeens ook hammer gekocht. Niet uit eigen wil, maar omdat ik m'n kleine neefje liet spelen op mijn account
Gelukkig heeft je neefje wel smaak. Voor het zelfde geld had hij Murky gekocht.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef ems. het volgende:
Ik had opeens ook hammer gekocht. Niet uit eigen wil, maar omdat ik m'n kleine neefje liet spelen op mijn account
Die had ik liever gehadquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:41 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je neefje wel smaak. Voor het zelfde geld had hij Murky gekocht.
Diablo 2 barbquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen we de barb niet mannelijk maken en de monk vrouwelijk.
Krijg je als je meer dan 100 wins hebt in Hearthstone.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Wtf kreeg net hearthstone mount in HotS
Een vliegende hearthstone kaartMeer mensen die gekregen?
[ afbeelding ]
Vanaf dat je HotS hebt aangeschaft? Heb wel meer dan 100 wins namelijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
Krijg je als je meer dan 100 wins hebt in Hearthstone.
Nare manquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Wtf kreeg net hearthstone mount in HotS
Een vliegende hearthstone kaartMeer mensen die gekregen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |