Zucht, al was het door Adolf Hitler geschreven. Feiten zijn feiten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef kets70 het volgende:
[..]
NaturalNews is zo ongeveer de slechtste, meest vooringenomen bron die er is. Die gast, Mike Adams, is echt gestoord.
http://blogs.discovermaga(...)rticle/#.VVuTevmrTcs
Mike Adams over Monsanto collaborators:
"it is the moral right — and even the obligation — of human beings everywhere to actively plan and carry out the killing of those engaged in heinous crimes against humanity."
Je weet niks van het hormonen schandaal maar krijgt vlekken als anderen Monsanto evil noemen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 02:53 schreef kets70 het volgende:
[..]
Het site is van de heer Adams, het stuk is van de heer Smith, ook al zo'n rare flapdrol.
Het is een opiniestuk, zeer gekleurd. Van de onderdelen waar ik wat vanaf weet heeft ie het gewoon helemaal fout. Bijvoorbeeld zijn aanvallen op de FDA. Ik werk met de FDA, en laat ik je vertellen, die gasten zijn absoluut geen pushovers. Als je feiten verdraaid ben je zwaar de lul. Hij laat het klinken alsof de FDA corrupt is, ofzo.
Van het boviene groei hormoon verhaal weet ik niet zo veel, daar moet ik wat meer over lezen, maar ik ga zeker niet op Smith's woord af.
Ik zeg toch dat ik erover ga lezen? En Monsanto interesseert me niet zo, maar al dat geleuter, daar kan ik niet tegen. Misschien is dit niet geleuter, en dan heb ik geen probleem om Monsanto aan de schandpaal te nagelen wat betreft deze kwestie. ik heb nooit gezegd dat Monsanto heilig is, in het verleden hebben ze slechte dingen gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je weet niks van het hormonen schandaal maar krijgt vlekken als anderen Monsanto evil noemen?
De Fda bestaat uit meer dan die paar mensen waar jij mee samenwerkt? In de top wisselen ze om de zoveel jaar van Gov’t naar Monsanto. Carlucci Style.
Mike Taylor werkte voor het laatst voor Monsanto in 2000, daarna 9 jaar later bij de FDA. Niet echt draaideur dus. Maar hij is natuurlijk voor het leven besmet als hij bij Monsanto heeft gewerkt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:58 schreef NightFlight het volgende:
Inderdaad, de FDA en Monsanto hebben een draaideur-relatie; bij de één eruit, bij de ander erin. En dat gaat echt al jaren zo. En hetzelfde geldt voor de Monsanto de politiek. Robert Shapiro, Mike Taylor, etc etc...
quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:47 schreef NightFlight het volgende:
[..]
Slager keurt zijn eigen vlees. Dan is de heer Adams geloofwaardiger.
Dan ken je de heer Adams niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:47 schreef NightFlight het volgende:
[..]
Slager keurt zijn eigen vlees. Dan is de heer Adams geloofwaardiger.
Je begrijpt dat dit een oproep is tot moord? Daar heb je geen problemen mee, het is alleen niet jouw stijl?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht, al was het door Adolf Hitler geschreven. Feiten zijn feiten.
Misschien komt het wel ooit zover dat het soort misdadigers waarover Mike Adams het heeft aan de schandpaal worden hangen.
Niet mijn stijl, maar in de USA past het wel.
Ga je nu selectief doen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:12 schreef kets70 het volgende:
[..]
Mike Taylor werkte voor het laatst voor Monsanto in 2000, daarna 9 jaar later bij de FDA. Niet echt draaideur dus. Maar hij is natuurlijk voor het leven besmet als hij bij Monsanto heeft gewerkt.
Je legt me woorden in de mond maar soit,quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:37 schreef kets70 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit een oproep is tot moord? Daar heb je geen problemen mee, het is alleen niet jouw stijl?
Wow.
Hij heeft 9 jaar niet voor Monsanto gewerkt voordat ie weer bij de FDA kwam. Dat vind ik vrij relevant.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ga je nu selectief doen?
Kijk eens naar zijn hele carrière en noem dat met droge ogen geen draaideur.
Heb je er wel eens aan gedacht dat jou interpretatie dat een official corrupt is, of dat jouw dierbaren ziek worden door GMOs of pesticiden fout kan zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je legt me woorden in de mond maar soit,
als het nodig mocht zijn draai ik liever zo'n corrupte ceo/ govt official de nek om dan dat mijn dierbaren ziek worden van hun misdadige praktijken en ze onze aarde onherstelbaar vernielen.
Heb je het stuk waarin dat gezegd wordt uberhaupt gelezen? Weet je in welke context dit gezegd is?
Een automerk had in het verleden een onveilige (makkelijk exploderende) auto.
Er werd toen berekend dat het goedkoper zou zijn de schadeclaims te betalen dan de auto aan te passen. Als zulke meedogenloze rekenaars om het leven komen zaL ik er geen traan om laten.
Wow he?
Lol,en wat gaat het goed zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:11 schreef kets70 het volgende:
[..]
Heb je er wel eens aan gedacht dat jou interpretatie dat een official corrupt is, of dat jouw dierbaren ziek worden door GMOs of pesticiden fout kan zijn?
Daarom doen we dit soort dingen niet. Daarom hebben we een rechtstaat, om de emotie uit zulke beslissingen te halen en er goed naar te kijken of het echt wel zo is. Dat is wat beschaafde mensen doen.
Als ik dat moet uitleggen lijkt het me niet dat je mijn standpunt gaat begrijpen. Maar goed. Kan denk ik wel honderd jaar schrijven over de tekortkomingen van onze rechtstaat.quote:
Zeker niet perfect. Vele malen beter dan eigenrechting.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als ik dat moet uitleggen lijkt het me niet dat je mijn standpunt gaat begrijpen. Maar goed. Kan denk ik wel honderd jaar schrijven over de tekortkomingen van onze rechtstaat.
Rechtstaat is leuk, maar zeker als je in de USA woont op geld gebaseerd. De groten slopen de kleintjes.
De misvormde slachtoffers van Agent Orange, zouden die blij zijn met de rechtstaat? De Irakeezen die begraven zijn in het verarmd uranium? De slachtoffers die Fukushima (Tepco) maakt en gaat maken?
De inwoners van het verneukte stadje waar Monsanto zijn troep dumpte die decennia lang hebben moeten procederen? Velen heb de uitslag niet eens mee mogen maken zolang duurde het.
Nogmaals het is mijn stijl niet en ik blijf tegen beter weten in hopen dat het recht zal zegevieren.
Als de verkrachter van mijn dochter wegens een vormfout vrijkomt zal ik denk ik toch zeggen "Fuck the system" ik sloop hem zelf wel. Dan maar onbeschaafd.
Volgens mij is King & Spalding een law firm, niet een lobbying firm. En universiteiten/thinktanks en Monsanto in hetzelfde groepje gooien vind ik ook nogal dubieus. Niet echt een objectieve manier om je gegevens weer te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ga je nu selectief doen?
Kijk eens naar zijn hele carrière en noem dat met droge ogen geen draaideur.
[ afbeelding ]
Vanaf 18'14:Daar leggen Jeremy Rifkin, James Maryanski, en Michael Hansen je haarfijn uit welke zieke rol Michael Taylor heeft gespeeld bij de FDA:quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:12 schreef kets70 het volgende:
[..]
Mike Taylor werkte voor het laatst voor Monsanto in 2000, daarna 9 jaar later bij de FDA. Niet echt draaideur dus. Maar hij is natuurlijk voor het leven besmet als hij bij Monsanto heeft gewerkt.
Raar want dat staat niet in het artikel:quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:03 schreef NightFlight het volgende:
4. GMOs reduce the use of agricultural chemicals.
= pertinent onjuist.
http://uk.reuters.com/art(...)dUKBRE89100X20121002
Insecticide use did drop substantially - 28 percent from 1996 to 2011 - but is now on the rise, he said.
"The relatively recent emergence and spread of insect populations resistant to the Bt toxins expressed in Bt corn and cotton has started to increase insecticide use, and will continue to do so," he said.
Herbicide-tolerant and Bt-transgenic crops now dominate U.S. agriculture, accounting for about one in every two acres of harvested cropland, and around 95 percent of soybean and cotton acres, and over 85 percent of corn acres.
Nee dat komt precies niet overeen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:08 schreef NightFlight het volgende:
Die komen exact overeen!!
Contrary to often-repeated claims that today’s genetically-engineered crops have, and are reducing pesticide use, the spread of glyphosate-resistant weeds in herbicide-resistant weed management systems has brought about substantial increases in the number and volume of herbicides applied. If new genetically engineered forms of corn and soybeans tolerant of 2,4-D are approved, the volume of 2,4-D sprayed could drive herbicide usage upward by another approximate 50%. The magnitude of increases in herbicide use on herbicide-resistant hectares has dwarfed the reduction in insecticide use on Bt crops over the past 16 years, and will continue to do so for the foreseeable future.
http://www.enveurope.com/content/24/1/24
Ja dat is letterlijk wat ik zeg, maar dat is niet wat in het stuk van Reuters staat:quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:18 schreef NightFlight het volgende:
Dan spijt het met toch dat ik je moet corrigeren want ondanks jouw genoemde verschil tussen HR en Bt - gewassen heeft 'The magnitude of increases in herbicide use on herbicide-resistant hectares has dwarfed the reduction in insecticide use on Bt crops over the past 16 years, and will continue to do so for the foreseeable future.
Dus de afname in het gebruik van pesticiden op Bt is teniet gedaan (dwarfed) door de toename in gebruik op pesticide-resistente hectares.
Benbrook's paper hangt van nogal wat aannames aan elkaar:quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:03 schreef NightFlight het volgende:
4. GMOs reduce the use of agricultural chemicals.
= pertinent onjuist.
http://uk.reuters.com/art(...)dUKBRE89100X20121002
Insecticide use did drop substantially - 28 percent from 1996 to 2011 - but is now on the rise, he said.
"The relatively recent emergence and spread of insect populations resistant to the Bt toxins expressed in Bt corn and cotton has started to increase insecticide use, and will continue to do so," he said.
Herbicide-tolerant and Bt-transgenic crops now dominate U.S. agriculture, accounting for about one in every two acres of harvested cropland, and around 95 percent of soybean and cotton acres, and over 85 percent of corn acres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |