Kwiek en vief uit bed collectiefquote:
Op een gegeven moment is het op.quote:
Ik wil best mijn bankgegevens dm'en hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde wat doneren als dat je problematiek wat kan verlichten.
Stelletje kleuters hier.quote:
DM-en doe ik alleen met mezelf, dus dat gaat het niet worden. PM-en mag wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil best mijn bankgegevens dm'en hoor
chocoladedrank om de churros in te dopenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik tel 3 kopjes. Heb je Deisyy stiekem toch meegenomen?
Dat vind ik geen spannend verhaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
chocoladedrank om de churros in te dopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens ook een plaatje. Van een wielrenner die gevallen is in de Giro door 1 of andere domme toeschouwer.
Niet klikken als je een zwakke maag hebt, want het ziet er fysiologisch nogal bizar uit. Geen bloed oid trouwens.pfffffffff drie plaatsen gebroken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |