Kwiek en vief uit bed collectiefquote:
Op een gegeven moment is het op.quote:
Ik wil best mijn bankgegevens dm'en hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde wat doneren als dat je problematiek wat kan verlichten.
Stelletje kleuters hier.quote:
DM-en doe ik alleen met mezelf, dus dat gaat het niet worden. PM-en mag wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil best mijn bankgegevens dm'en hoor
chocoladedrank om de churros in te dopenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik tel 3 kopjes. Heb je Deisyy stiekem toch meegenomen?
Dat vind ik geen spannend verhaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
chocoladedrank om de churros in te dopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens ook een plaatje. Van een wielrenner die gevallen is in de Giro door 1 of andere domme toeschouwer.
Niet klikken als je een zwakke maag hebt, want het ziet er fysiologisch nogal bizar uit. Geen bloed oid trouwens.pfffffffff drie plaatsen gebroken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoezo dat? heb je een foto?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren kon ie zn middelvinger al weer opsteken
Gebroken bovenarm. Geraakt door een toeschouwer die iets te enthousiast aan het fotograferen was.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gebroken bovenarm. Geraakt door een toeschouwer die iets te enthousiast aan het fotograferen was.
[..]Nou mooi toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja da's wel stom natuurlijk, van di toeschouwer dan....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
Van een wielrenner die gevallen is in de Giro door 1 of andere domme toeschouwer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Fotograferende toeschouwers moeten ze verbieden
Je moet dan ook eerst je partner er mee insmeren en dan de churros er in dippen. Chocolademassage, weet je nog?quote:
ok, tripje Rotterdam plannen dan maar, ik kom er echt nooit. Ok, da's niet waar, ik was er een week geleden nog, maar dat was om iemand op te halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:46 schreef Deisyy het volgende:
De churros op een braderie en markt zijn ook vaak baggervet, laatst was in de Markthal en daar waren ze heerlijk
DDM en ik delen wel een kamer, kan Kingstown een kamer voor zichzelf nemen.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:32 schreef Deisyy het volgende:
DDM en ik delen wel een kamer, kan Kingstown een kamer voor zichzelf nemen.
quote:
Jij overleeft het nog geen nacht met twee vrouwen op één kamer.quote:
preciesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij overleeft het nog geen nacht met twee vrouwen op één kamer.
De boodschap is dus: Boodschappenlijstjes werken niet...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:25 schreef Deisyy het volgende:
Die boodschappen, daar ben je eigenlijk ook nooit klaar mee hè. Gisteravond boodschappen gedaan, zodat ik voor tot en met dinsdag te eten in huis heb, natuurlijk het één en ander vergeten, waardoor ik vandaag weer in de rij kon.
En nu alweer bezig met mijn boodschappenlijstje voor dinsdagavond, dus bedenken wat ik na dinsdag ga eten.
Maar zonder boodschappenlijstje vergeet ik nog meer en meestal vergeet ik niet zoveel, de dingen waar ik vandaag nog voor geweest ben had ik ook niet echt nodig, maar wilde ik er gewoon nog even bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boodschap is dus: Boodschappenlijstjes werken niet...
Ik kwam hier trouwens een niet nader te noemen drankje in de supermarkt tegen.
Ik denk dat ik daar binnenkort een flesje van ga kopen en het dan symbolisch in zee flikker...
Kan jij dat? Maar dan kan je binnen de kortste keren toch weer naar de super?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:51 schreef just me het volgende:
Boodschappen..... ow ja moet ik ook nog doen, kan ik daarna een drankje nemen
kheb geen lijstje ik zie wel wat ik in die kar flikker
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Kan jij dat? Maar dan kan je binnen de kortste keren toch weer naar de super?
Is dat (gaten)kaas topic niks voor jou?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar zonder boodschappenlijstje vergeet ik nog meer en meestal vergeet ik niet zoveel...
Super is hier vrijwel altijd open en ik kan er op de fiets naar toe als ik iets vergeten ben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij dat? Maar dan kan je binnen de kortste keren toch weer naar de super?
Het is 'mijn auto'...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
Super is hier vrijwel altijd open en ik kan er op de fiets naar toe als ik iets vergeten ben.
Nu ga ik wat groter inkopen en ga ik me de auto.
Je wilt me hier weg hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Is dat (gaten)kaas topic niks voor jou?
Zie je wel, ik ben niet het enige meisje van het lijstje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan in principe heel snel bij de supermarkt zijn, maar door dat ding heen is een drama, de Lidl is altijd slalommen en lange rijen. Ik maak ook briefjes, juist om voorraad aan te vullen zodat ik niet misgrijp als ik iets uit de voorraad in elkaar wil flansen.
Die dagen nachten zijn idd voorbij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Jij overleeft het nog geen nacht met twee vrouwen op één kamer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik kwam hier trouwens een niet nader te noemen drankje in de supermarkt tegen.
Ik denk dat ik daar binnenkort een flesje van ga kopen en het dan symbolisch in zee flikker...
Een leeg lijstje! Stuur je foto even, dan lijst ik je in.quote:
quote:
Ik zeg ook altijd dat ik met de auto ga, dat kan toch ook?quote:
ik heb ook een klussenlijstje en een klusjeslijstje, waarvan ik vanavond 1 item wil gaan doen: zomer- en winterkledingwissel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je wel, ik ben niet het enige meisje van het lijstje.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leeg lijstje! Stuur je foto even, dan lijst ik je in.
Ik heb ook een klussenlijstje, maar die is voor mijn man. En mijn kledingwissel heb ik een week of 4 geleden al gedaan, voordat ik naar Frankrijk ging, want daar had ik mooi weer-kleding nodig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ook een klussenlijstje en een klusjeslijstje, waarvan ik vanavond 1 item wil gaan doen: zomer- en winterkledingwissel.
Ik ga mijn (ja hij is van mij) auto starten en boodschappen doen anders heb ik vanavond en morgenavond niets te eten en te weinig te drinkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat ik met de auto ga, dat kan toch ook?
zelfs zonder FANN is de babylonische spraakverwarring weer compleet. En dat omdat just me een t vergatquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat ik met de auto ga, dat kan toch ook?
Het is dan ook 'just met'...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs zonder FANN is de babylonische spraakverwarring weer compleet. En dat omdat just me een t vergat
ik heb een klein deel wel voor het grijpen liggen,en hangkleding hoeft sowieso niet gewisseld, maar de coltruien en flanellen pyama's mogen nu wel naar de bovenste planken van mijn mega kastenwand.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook een klussenlijstje, maar die is voor mijn man. En mijn kledingwissel heb ik een week of 4 geleden al gedaan, voordat ik naar Frankrijk ging, want daar had ik mooi weer-kleding nodig.
Dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn (ja hij is van mij) auto starten en boodschappen doen anders heb ik vanavond en morgenavond niets te eten en te weinig te drinken
Als we triviant gaan spelen, dan wil ik bij jou in het team.quote:
Goffer, ik heb mijn snappertje wel aan staan vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs zonder FANN is de babylonische spraakverwarring weer compleet. En dat omdat just me een t vergat
jij mag altijd in mijn team, ouwequote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als we triviant gaan spelen, dan wil ik bij jou in het team.
Triviant spelen is al spannend genoeg op mijn leeftijd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij mag altijd in mijn team, ouwe
Bij flanellen pimaya's en coltruien krijg ik een bepaald beeld en bij hangkleding helemaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een klein deel wel voor het grijpen liggen,en hangkleding hoeft sowieso niet gewisseld, maar de coltruien en flanellen pyama's mogen nu wel naar de bovenste planken van mijn mega kastenwand.
dat zal het zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij flanellen pimaya's en coltruien krijg ik een bepaald beeld en bij hangkleding helemaal.
Het zal de warmte zijn...
Flanellen pyjama's heb ik niet, ik heb 2 dunne pyjama's ergens in een la liggen, die heb ik gekocht omdat ik een paar nachtjes het ziekenhuis in moest vorig jaar en coltruien heb ik niet, ik denk zomaar dat jij een nog ergere koukleum ben dan ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een klein deel wel voor het grijpen liggen,en hangkleding hoeft sowieso niet gewisseld, maar de coltruien en flanellen pyama's mogen nu wel naar de bovenste planken van mijn mega kastenwand.
smakelijk!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn zelfgemaakte tomatensoep warmen
Tot over de knieën dus, past wel bij die coltruien en flanellen pimaya's...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en MM, hangkleding is vnl mijn anderhalve meter aan jurkjes.
enkellang en hooggeslotenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot over de knieën dus, past wel bij die coltruien en flanellen pimaya's...
Dat ga ik zeker luisteren. Eerst even wat eten maken. Dan komt het mooi uit qua tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanaf 19 uur doet Melting een Back to the fiftiesshow
Ik weet nog wel een singeltje van mijn ouders die als kind leuk vond. Ik kan er niet opkomenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanaf 19 uur doet Melting een Back to the fiftiesshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |