Niet 'iedereen' kan tot de 10% behoren. Per definitie kan maar 10% dat. Maar -bijna- iedereen individueel kan wel bij de 10% komen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je houdt continu vol dat het in (bijna) iedereen zijn capaciteiten ligt om tot de top 10% te behoren. Beter zelfs: een miljoen of half miljoen op te bouwen.
Tegelijkertijd zou dan wel de economie in elkaar storten als iedereen dat zou doen. Volgens jou.
Daar heb je je antwoord.
Deed mij ook denken aan de klacht die ik las op BNW, daar willen sommige mensen ook geen kritische opmerkingen over hun bijgeloofjesquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:02 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dan zou het een leeg en eenzijdig topic zijn, heer psycholoog, gezien de truucendoos welke u bent begonnen op te trekken.
Oh, wacht, dat is ook de bedoeling. Wat immers op het internet wordt gepost en niet wordt weersproken, moet wel waar zijn. Ik had toch wel meer humor van u verwacht, maar kennelijk is tijdens het vorige consult iets verkeerd geschoten, en u wederom 180 graden doen draaien.
Zeg niet dat jullie jezelf wel serieus nemen, en jezelf niet in de spiegel aanspreken.
Dat doe ik IRL al teveelquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:06 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ietsje lager moet zoeken.
Zelfs het 360 graden draaien doe ik. Ik vind het leuk om te strijden voor een mening die niet eens de mijne hoeft te zijn. Ik probeer zo vele ballen tegelijk in de lucht te houden. Het is een hobby.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:02 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dan zou het een leeg en eenzijdig topic zijn, heer psycholoog, gezien de truucendoos welke u bent begonnen op te trekken.
Oh, wacht, dat is ook de bedoeling. Wat immers op het internet wordt gepost en niet wordt weersproken, moet wel waar zijn. Ik had toch wel meer humor van u verwacht, maar kennelijk is tijdens het vorige consult iets verkeerd geschoten, en u wederom 180 graden doen draaien.
Zeg niet dat jullie jezelf wel serieus nemen, en jezelf niet in de spiegel aanspreken.
Jammer dat je niet ziet dat de waanvoorstellingen van je gelegenheidscompadres echt zijn. En dat is eng. Vind ik dan he. Als je geen ballen meer zie, maar alleen nog blinde haat en oogkleppen. Brrr.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zelfs het 360 graden draaien doe ik. Ik vind het leuk om te strijden voor een mening die niet eens de mijne hoeft te zijn. Ik probeer zo vele ballen tegelijk in de lucht te houden. Het is een hobby.
Morgen wordt daar de vis weer in ingepakt. Ik neem het allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:26 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ziet dat de waanvoorstellingen van je gelegenheidscompadres echt zijn. En dat is eng.
Dat is waar, het zijn gewoon betaalde consults morgen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Morgen wordt daar de vis weer in ingepakt. Ik neem het allemaal niet zo serieus.
Jammer om te horen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is de volgende generatie politici dan zoveel linkser, minder neoliberaal en minder fan van het crony kapitalisme?
Ik ben van jouw generatie, ben in dezelfde tijd politiek actief geworden, heb tegelijkertijd een zeker politiek geloof gekregen als jij, maar sta op de lijn van Rutte.
In BNW hangt lambiekje die theorie aanquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zelfs het 360 graden draaien doe ik. Ik vind het leuk om te strijden voor een mening die niet eens de mijne hoeft te zijn. Ik probeer zo vele ballen tegelijk in de lucht te houden. Het is een hobby.
Verder een aanhanger van de theorie: "iedereen is tegen me, dus het moet wel waar zijn wat ik zeg".
Je moet dat maar eens opzoeken. Grote namen gingen hem voor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In BNW hangt lambiekje die theorie aan
Dat was ten aanzien van het 40-50% bezuinigen op informatievergaring en niet persoonlijk geadresseerd.quote:
Maar voor de rest is alle onzin prima om te postenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was ten aanzien van het 40-50% bezuinigen op informatievergaring en niet persoonlijk geadresseerd.
Ik verbaster hier geen namen van users.
Als we alles gaan verwijderen wat jij onzin vindt, dan is het topic de helft korterquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:30 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Maar voor de rest is alle onzin prima om te posten
Grappig zijn jullie/ ben je
En als we daarnaast iedereen gaan censureren waar jij het niet mee eens bent, houden we een leeg topic overquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als we alles gaan verwijderen wat jij onzin vindt, dan is het topic de helft korter
Zo zie ik dat gelukkig nog niet. Ik zou me kunnen voorstellen dat de andere partij dit precies ook zo ziet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:26 schreef crashbangboom het volgende:
maar alleen nog blinde haat en oogkleppen. Brrr.
Waar stel ik dat echter voor?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
En als we daarnaast iedereen gaan censureren waar jij het niet mee eens bent, houden we een leeg topic over
We hebben het over nul gevallen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:37 schreef Bart2002 het volgende:
Ik heb ergens terug voorgesteld om vast te stellen of het om 17.000 of om 170.000 gevallen gaat, m.a.w. dat we definiėren waar we het over hebben.
Tja. Ja. Als dat waar is dan is er weer voor vele tonnen verpist vandaag, qua tijd en moeite wat in deze discussie is gestoken. En wat we allemaal voor nuttige, winstgevende zaken hadden kunnen doen.quote:
Ik denk dat je de uurtarieven wat hoog inschat, maar soi. Laten we eens gek doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tja. Ja. Als dat waar is dan is er weer voor vele tonnen verpist vandaag, qua tijd en moeite wat in deze discussie is gestoken. En wat we allemaal voor nuttige, winstgevende zaken hadden kunnen doen.
Een voorbeeldfunctie voor lezers en deelnemers.
Dat is niet de bedoeling he, laten we wel de vermogens zo verdelen dat een select groepje users daar voordeel van trekken. Fuck de rest van de wereld. Fuck eigenlijk iedereen die niet in een niche klein prive tabelletje of prive grafiekje valtquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
Herverdeel alle vermogen evenredig over alle mensen op aarde en over 20 jaar zijn dezelfde mensen rijk en dezelfde arm.
Jij neemt nu aan dat mensen uitsluitend rijk zijn vanwege hun eigen unieke kwaliteiten. Ik verwacht dat het overgrote deel te danken is aan geluk hebben: het juiste ding op het juiste moment doen. Of op de juiste plek geboren zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
Herverdeel alle vermogen evenredig over alle mensen op aarde en over 20 jaar zijn dezelfde mensen rijk en dezelfde arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |