Terwijl die andere gelovigen nu nog best een hoop sympathie hebben voor IS.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef Leandra het volgende:
Als ze het Vaticaan gaan aanvallen hebben ze gelijk het gros van de andere gelovigen op de wereld tegen zich...
Er IS geen feest al IS is geweest..quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Terwijl die andere gelovigen nu nog best een hoop sympathie hebben voor IS.
Nou, dat is een ander uiterste (want voor de meeste mensen een ver van m'n bed show, dus boeit het weinig), maar zodra ze het symbool van de katholieke kerk gaan aanvallen, zullen de meeste katholieken (en anderen) daar anders tegenover staan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Terwijl die andere gelovigen nu nog best een hoop sympathie hebben voor IS.
Nou, als ze de Sixtijnse kapel opblazen is dat natuurlijk de zoveelste aanslag van die lui op een stukje werelderfgoed. En er zullen vast wel weer onschuldige mensen omkomen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat is een ander uiterste (want voor de meeste mensen een ver van m'n bed show, dus boeit het weinig), maar zodra ze het symbool van de katholieke kerk gaan aanvallen, zullen de meeste katholieken (en anderen) daar anders tegenover staan.
Dat is het idee van Wilders idd, nog beterquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef gelly het volgende:
[..]
We zouden ook kunnen zorgen dat die mensen niet op een boot naar Europa willen stappen.Dat ze daar geen reden toe hebben zegmaar.
Het is mij ontschoten hoe Wilders dat wil bereiken,vertel eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is het idee van Wilders idd, nog beter
http://politiek.theposton(...)vluchtelingen-terug/quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is mij ontschoten hoe Wilders dat wil bereiken,vertel eens.
Schengen is een ramp voor Nederland gebleken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik denk dat het niet lang meer duurt dat de grenzen weer dicht gaan en ik denk dat het nog geeneens een slecht idee is.
Vertel?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Schengen is een ramp voor Nederland gebleken.
Maar als je er iets over durft te schrijven krijg je me toch een commentaar...
Want je mag de waarheid niet schrijven volgens de linkse kliek.
Vrijheid van meningsuiting is allen geoorloofd indien deze mening links is.
De Libiers verdienden vroeger goed aan een deal die Khadaffi met Europa afgesloten had om bootvluchtelingen van hun kunsten weg te houden... de huidige libische regering zal vast weer zulk een deal willen afsluiten..quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Libische minister van Informatie
Vervelend inderdaad als je commentaar krijgt op dingen die je verkondigt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is alleen geoorloofd indien deze mening links is.
Ja,ik mis het misschien even,maar waar staat een oplossing voor de drang van mensen in Afrika om naar Europa te komen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://politiek.theposton(...)vluchtelingen-terug/
Mij hebben ze sinds dag 1 al tegen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef Leandra het volgende:
Als ze het Vaticaan gaan aanvallen hebben ze gelijk het gros van de andere gelovigen op de wereld tegen zich...
Terugsturenquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja,ik mis het misschien even,maar waar staat een oplossing voor de drang van mensen in Afrika om naar Europa te komen?
Inderdaad, het is duidelijk dat IS helemaal geen grote behoefte heeft ons te komen vermoorden. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Als er echt zo'n enorme behoefte was onder een grote groep om aanslagen in Europa te plegen was er iedere dag wel een. Zo lastig is het niet om bijvoorbeeld een bommetje te knutselen. En het is niet alsof Europa een vesting is. Zolang je niet op een internationale opsporingslijst staat kan je hier zo op 'vakantie' komen.
Wat hebben ondernemers precies met IS te maken?Of hebben ondernemers gewoon overal verstand van?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar.
Ik lees de kranten en praat met ondernemers en baseer daarop mijn mening.
Praat ook eens met wat ondernemers het kan je blik verruimen.
Ah ja, nu ze op de boot moeten zullen die gekken in een keer op hun strepen gaan staan en principes hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:32 schreef showmelove het volgende:
Ik ben niet helemaal op de hoogte, maar wat is het 'slagingspercentage' als je als bootvluchteling de tocht waagt? Verdrinken in groepsverband is nou niet echt het martelaarschap wat men voor ogen zal hebben. Daarnaast zou ik het als alwetende, boven iedereen verheven terrorist niet echt tof vinden om me te laten vernederen door mensensmokkelaars.
Yep, ik neem dit verhaal derhalve met een korreltje zout.
Praat je ook wel eens met mensen aan de onderkant van de samenleving die 3 parttime baantjes hebben en nog op een voedselbank aangewezen zijn om een beetje normaal te kunnen leven? Kan ook je blik verruimen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik geloof dat 1 op de 20 overlijdt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:32 schreef showmelove het volgende:
Ik ben niet helemaal op de hoogte, maar wat is het 'slagingspercentage' als je als bootvluchteling de tocht waagt? Verdrinken in groepsverband is nou niet echt het martelaarschap wat men voor ogen zal hebben. Daarnaast zou ik het als alwetende, boven iedereen verheven terrorist niet echt tof vinden om me te laten vernederen door mensensmokkelaars.
Yep, ik neem dit verhaal derhalve met een korreltje zout.
Het verschil in berichtgeving tussen de feiten en de werkelijkheid kan je in de praktijk goed zien vandaar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat hebben ondernemers precies met IS te maken?Of hebben ondernemers gewoon overal verstand van?
wat?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:40 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik het het over kleine criminaliteit en dat zeer vaak in de pers niet aangegeven wordt wat de nationaliteit en/of etniciteit is.
Het schijnt dat het genoemde principe er in Australië toe geleid heeft dat er niet of nauwelijks meer vluchtelingen zijn die de tocht wagen. Waarom zou je ook als de kans dat je toegelaten wordt nihil is. Dan gooi je alleen je laatste beetje geld in de plomp.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja,ik mis het misschien even,maar waar staat een oplossing voor de drang van mensen in Afrika om naar Europa te komen?
Doe ik ook sommige hebben zelfs leerzame boodschappen vele echter niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Praat je ook wel eens met mensen aan de onderkant van de samenleving die 3 parttime baantjes hebben en nog op een voedselbank aangewezen zijn om een beetje normaal te kunnen leven? Kan ook je blik verruimen.
De pers verzwijgt feiten in dit land.quote:
Dat is dan weer mijn ervaring met ondernemers. Kijken nooit verder dan hun eigen belang. Juist aan de onderkant van de samenleving zie je mensen die veel meer voor elkaar overhebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Doe ik ook sommige hebben zelfs leerzame boodschappen vele echter niet.
Doe deze boude stelling eens onderbouwen met feiten. Je gooit even de gehele pers op een hoop om ze vervolgens te verwijten bewust informatie achter te houden. Dat vind ik nogal wat zonder dat te onderbouwen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:44 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
De pers verzwijgt feiten in dit land.
Duidelijk?
Zeer vaak heb ik gehoord van winkelmedewerkers dat er gestolen was door voornamelijk Roemenen en dat dit niet vermeld werd in de krant maar slechts er is iets gestolen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Doe deze boude stelling eens onderbouwen met feiten. Je gooit even de gehele pers op een hoop om ze vervolgens te verwijten bewust informatie achter te houden. Dat vind ik nogal wat zonder dat te onderbouwen.
Sinds wanneer staan winkeldiefstallen in een krant?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Zeer vaak heb ik gehoord van winkelmedewerkers dat er gestolen was door voornamelijk Roemenen en dat dit niet vermeld werd in de krant maar slechts er is iets gestolen.
En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
Maar we dwalen of van de openings-post.
Jij praat met ondernemers over IS?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja ,sleepercells maar die willen maar niet wakker worden op enkele na.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit soort berichten komen eens in de zoveel tijd langs. IS had toch genoeg sympathisanten in de EU? Bangmakerij dit..
Sinds de uitvinding van de drukpers.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan winkeldiefstallen in een krant?
We dwalen af dit ging over het verdraaien van feiten door de pers.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij praat met ondernemers over IS?
Ik heb je post even gefixed, zo klopt hij namelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef gelly het volgende:
[..]
We Ze zouden ook kunnen zorgen dat die mensen niet op een boot naar Europa willen stappen.Dat ze daar geen reden toe hebben zegmaar.
Rare kranten lees jij. Vandaar je vreemde beeld over de pers. Misschien moet je je blik eens verbreden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:39 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Sinds de uitvinding van de drukpers.
Volgens mij ging het over de ramp die Schengen voor Nederland is gebleken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:40 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
We dwalen af dit ging over het verdraaien van feiten door de pers.
We,als westen,hebben geen enkele invloed op hetgeen daar allemaal gebeurt en vroeger gebeurde waardoor het zo'n shithole is?quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb je post even gefixed, zo klopt hij namelijk.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Praat je ook wel eens met mensen aan de onderkant van de samenleving die 3 parttime baantjes hebben en nog op een voedselbank aangewezen zijn om een beetje normaal te kunnen leven? Kan ook je blik verruimen.
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan winkeldiefstallen in een krant?
Zij hebben vooral zelf de meeste invloed daarop. Daarna wij pas. Verder kan je een hele discussie opstarten met de vraag of wij de verantwoordelijkheid zouden moeten dragen voor andermans daden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:48 schreef gelly het volgende:
[..]
We,als westen,hebben geen enkele invloed op hetgeen daar allemaal gebeurt en vroeger gebeurde waardoor het zo'n shithole is?
Bangmakerij? Het is iig beter de mensen wakker te schudden en bang te maken, dan mensen zoals jij die denken dat de situatie in NL en Europa dik in orde isquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit soort berichten komen eens in de zoveel tijd langs. IS had toch genoeg sympathisanten in de EU? Bangmakerij dit..
We hebben inderdaad behoorlijk weinig invloed op dingen die 100 jaar geleden gebeurd zijn, dat zeg je helemaal goed. Het is aan die lui daar zelf om er iets mee te doen en het is aan ons om ons er vooral niet mee te bemoeien maar ook om onze grenzen eens dicht te smijten voor al die gelukszoekers aangezien het hier intussen net zo'n shithole wordt als daar DOOR die immigranten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:48 schreef gelly het volgende:
[..]
We,als westen,hebben geen enkele invloed op hetgeen daar allemaal gebeurt en vroeger gebeurde waardoor het zo'n shithole is?
Aparte visie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zij hebben vooral zelf de meeste invloed daarop. Daarna wij pas. Verder kan je een hele discussie opstarten met de vraag of wij de verantwoordelijkheid zouden moeten dragen voor andermans daden.
Waarom val je mij persoonlijk aan ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Rare kranten lees jij. Vandaar je vreemde beeld over de pers. Misschien moet je je blik eens verbreden.
Dank u.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
We hebben inderdaad behoorlijk weinig invloed op dingen die 100 jaar geleden gebeurd zijn, dat zeg je helemaal goed. Het is aan die lui daar zelf om er iets mee te doen en het is aan ons om ons er vooral niet mee te bemoeien maar ook om onze grenzen eens dicht te smijten voor al die gelukszoekers aangezien het hier intussen net zo'n shithole wordt als daar DOOR die immigranten.
Hoe je geen geleerde te zijn om te beseffen dat het 'shithole zijn' vooral veroorzaakt wordt door de cultuur van de bewoners. En die cultuur bestaat vooral uit : zielig doen, geen verantwoording nemen, hand ophouden en elkaar afmaken omdat jouw fictieve god een grotere lul heeft dan de fictieve god van de andere stam.
Oh ja want als je zegt dat dit soort berichten bangmakerij zijn denk je meteen dat alles koek en ei is. Fijn dat jij voor mij kan denken en dat je dat ook al kan na 1 summier berichtje op een forum.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:51 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Bangmakerij? Het is iig beter de mensen wakker te schudden en bang te maken, dan mensen zoals jij die denken dat de situatie in NL en Europa dik in orde is
Jij poneert hier even dat de hele pers niet deugt zonder dat te onderbouwen. Vervolgens heb je het over winkeldiefstallen die in de krant zouden staan. Een serieuze krant heeft waarschijnlijk sinds 1953 al niet meer bericht over een eenvoudige winkeldiefstal. Je gaf zelf tegen iemand anders aan dat een ruime blik kan helpen. Ik dacht, misschien heb je iets aan je eigen advies.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Waarom val je mij persoonlijk aan ?
Bevalt mijn mening je niet?
Ja, want Breivik en eilanden is echt een super combiquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Was Breivik geen ridder van Malta? als Malta hem nodig heeft om het eiland te beschermen wil hij vast opdraven.
Dat sowieso, maar anderzijds zijn zeemijnen ook niet per definitie de netste oplossing.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef gelly het volgende:
[..]
We zouden ook kunnen zorgen dat die mensen niet op een boot naar Europa willen stappen.Dat ze daar geen reden toe hebben zegmaar.
Heeft niets met Schengen van doen, alhoewel ik zelf ook tegenstander ben van Schengen. IS is een creatie uit de hoed van de Muricanen en is inderdaad een verwerpelijke organisatie, zoals vrijwel alles dat uit de VS komt verwerpelijk is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is alleen geoorloofd indien deze mening links is.
Van Nederland een islamitische staat maken dan maar?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vergelijking kunt trekken met Mekka, maar niet met IS.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat is een ander uiterste (want voor de meeste mensen een ver van m'n bed show, dus boeit het weinig), maar zodra ze het symbool van de katholieke kerk gaan aanvallen, zullen de meeste katholieken (en anderen) daar anders tegenover staan.
Reactie van Rutte in zelfde bron over bootvluchtelingenquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders zijn oplossingen zijn altijd de beste!
Politiekquote:Hij verwacht naast alle ‘mooie en warme woorden’ over de verdrinkingsdrama’s van deze landen ook ‘boter bij de vis’. Er moet volgens Rutte een balans en evenredigheid zijn in de aanpak van de hele Europese Unie.
Tegelijk zegt hij dat het een echt Afrikaans probleem is. “Daar ligt de bal. Daar moet het leiderschap worden ontwikkeld om de problemen aan te pakken”. Rutte erkent dat er ook een rol voor Europa is weggelegd, maar weigerde als Europa de verantwoordelijkheid voor de problematiek op zich te nemen.
Doe alsjeblieft niet voor we weer in BNW zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg nou eens even haarfijn uit waarom een islamitisch Nederland de natte droom van de Amerikanen is, want ik volg je niet helemaal.
Sorry, maar blind achter "onze leiders" aanlopen is wel het laatste wat je zou moeten willen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:22 schreef Duikbril112 het volgende:
En als er al een 'complot' achter zit, is dat vast niet voor niets. We moeten het spel gewoon slim spelen en onze machthebbers zijn beter op de hoogte van de wereld zoals die is, dan wij leken. We moeten vertrouwen hebben dat ze het juiste doen.
Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig naar zijn denkbeelden, want ik weet niet of ik van zo'n uitspraak nou in de lach moet schieten of een potje gaan zitten janken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet voor we weer in BNW zitten.
Onze leiders hebben het beste met ons voor!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
Sorry, maar blind achter "onze leiders" aanlopen is wel het laatste wat je zou moeten willen.
Denk ook bangmakerij. Wel erg voor de vluchtelingen die nu met argusogen bekeken gaan wordenquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:55 schreef Re het volgende:
alsof die jihadstrijders die boten nodig hebben om terug te keren...
Ik sta juist aan de zijde van de strijd tegen de IS en derhalve tegen de VS. De VS is staatsgevaarlijk, we leven in Nederland immers en zij zijn een vreemde mogendheid die ons bespioneren en onze staat van binnenuit kapot maken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:20 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had, liet ik je je leven opsluiten voor dit soort staatsgevaarlijke uitspraken. Het laatste wat we kunnen gebruiken in de strijd tegen de radicale islam is dit soort tegen de eigen westerse superieure wereld gekantelde denkbeelden! We moeten één worden. Oprotten met figuren die tegen hun eigen wereld en Onze grootmachten zijn!
Dit soort meningen worden niet getolereerd!!!
http://www.ncpn.nl/manifest/2015/05/vranckx.htmquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig naar zijn denkbeelden, want ik weet niet of ik van zo'n uitspraak nou in de lach moet schieten of een potje gaan zitten janken.
Nou goed dan. Je krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik sta juist aan de zijde van de strijd tegen de IS en derhalve tegen de VS. De VS is staatsgevaarlijk, we leven in Nederland immers en zij zijn een vreemde mogendheid die ons bespioneren en onze staat van binnenuit kapot maken.
Ik denk dat ik vaderlandslievender ben dan wie dan ook en zeker vaderlandslievender dan Mark Rutte.
Ik houd van Nederland en mijn eigen Fryslan en daarom is het zaak te weten wie onze vrienden zijn en wie onze vijanden.
Bewijzen genoeg dat de VS achter IS zit, boeken te over over de strijd van de VS tegen de Sovjets en hoe men de Taliban schiep in Afghanistan. Boeken van Parenti onder meer.
Feiten zijn feiten, kameraad.
Ik bescherm dit land, jij bent in woorden anti-IS, maar in daden de grootste IS-fan.
Ik ben niet geïnteresseerd in woorden, mooie woorden zijn mooi, maar niet waar. Ik kijk naar hoe men handelt. En dan is het overduidelijk dat de VS de grootste vriend en billenmattie van IS is.
Inderdaad.Want tot nu toe waren ze meer dan welkom.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk ook bangmakerij. Wel erg voor de vluchtelingen die nu met argusogen bekeken gaan worden
Ik denk dat onze verlichte leiders in eerste instantie het beste met zichzelf voorhebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Onze leiders hebben het beste met ons voor!
Bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Nou goed dan. Je krijgt het voordeel van de twijfel
Hebben we de Russische spion ook weer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik sta juist aan de zijde van de strijd tegen de IS en derhalve tegen de VS. De VS is staatsgevaarlijk, we leven in Nederland immers en zij zijn een vreemde mogendheid die ons bespioneren en onze staat van binnenuit kapot maken.
Ik denk dat ik vaderlandslievender ben dan wie dan ook en zeker vaderlandslievender dan Mark Rutte.
Ik houd van Nederland en mijn eigen Fryslan en daarom is het zaak te weten wie onze vrienden zijn en wie onze vijanden.
Bewijzen genoeg dat de VS achter IS zit, boeken te over over de strijd van de VS tegen de Sovjets en hoe men de Taliban schiep in Afghanistan. Boeken van Parenti onder meer.
Ik bescherm dit land, jij bent in woorden anti-IS, maar in daden de grootste IS-fan.![]()
Ik ben niet geïnteresseerd in woorden, mooie woorden zijn mooi, maar niet waar. Ik kijk naar hoe men handelt. En dan is het overduidelijk dat de VS de grootste vriend en billenmattie van IS is.
Die mafklapper hoeven we hier nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Was Breivik geen ridder van Malta? als Malta hem nodig heeft om het eiland te beschermen wil hij vast opdraven.
Landen uit Europa moeten eens voorbeeld nemen aan het asielbeleid van Zwitserlandquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:28 schreef Woestijnvos het volgende:
IS kan de Zwitserse wacht niet eens aan.
dit. Zie het nog best gebeuren dat dan een vrij grote groep christenen weer ouderwets gaat kruistochtenquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef Leandra het volgende:
En het initiatief gaat dan uit van die gelovigen zelf? Die pakken een zwaard of pistool uit de schuur en marcheren naar Irak?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:12 schreef Romanus het volgende:
[..]
dit. Zie het nog best gebeuren dat dan een vrij grote groep christenen weer ouderwets gaat kruistochten
Die tijd ligt gelukkig mijlenver achter ons.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het initiatief gaat dan uit van die gelovigen zelf? Die pakken een zwaard of pistool uit de schuur en marcheren naar Irak?
Ik acht het Vaticaan namelijk niet in staat om een compleet leger op te trommelen.
Godzijdank.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die tijd ligt gelukkig mijlenver achter ons.
Nee hoor, die zijn niet zo fundalistisch als de leden van IS ed.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:12 schreef Romanus het volgende:
[..]
dit. Zie het nog best gebeuren dat dan een vrij grote groep christenen weer ouderwets gaat kruistochten
Okee... wanneer gaan ze in de kliniek eens jouw internetprivileges afnemen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik bescherm dit land, jij bent in woorden anti-IS, maar in daden de grootste IS-fan.![]()
Een aanslag op het Vaticaan zal - denk ik - genoeg reden zijn voor een grondoorlog tussen IS enerzijds en de rest van de wereld anderzijds.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik acht het Vaticaan namelijk niet in staat om een compleet leger op te trommelen.
Neuh.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een aanslag op het Vaticaan zal - denk ik - genoeg reden zijn voor een grondoorlog tussen IS enerzijds en de rest van de wereld anderzijds.
Mag trouwens hopen dat die grondoorlog met IS al een stuk eerder begint. Wat mij betreft hoeven we niet te wachten op een aanslag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hopelijk hoeven we er niet achter te komen wie gelijk heeft.
Dat zal wel eerder een complete vernietiging van IS betekenen, tot nu toe hebben ze nog weinig weerstand gehad van de westerse landen, die walsen er zo overeen als het nodig is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een aanslag op het Vaticaan zal - denk ik - genoeg reden zijn voor een grondoorlog tussen IS enerzijds en de rest van de wereld anderzijds.
Dit dus.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:15 schreef Twiitch het volgende:
En dan? Het is niet dat ze zwaarbewapend op het strand van Italië aanspoelen.
Die libiers willen gewoon een zak geld.
Nee, en je hebt hier natuurlijk geen IS-sympathisanten die een voorraadje wapens hebben aangelegd. Daarom zijn er destijds ook geen aanslagen gepleegd in Madrid, Londen en Parijs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:15 schreef Twiitch het volgende:
En dan? Het is niet dat ze zwaarbewapend op het strand van Italië aanspoelen.
En dan wachten ze speciaal op een stel dobbernegers die misschien aan komen drijven om een aanslag te plegen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, en je hebt hier natuurlijk geen IS-sympathisanten die een voorraadje wapens hebben aangelegd.
Die in Madrid en Londen, was dat ook al IS?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, en je hebt hier natuurlijk geen IS-sympathisanten die een voorraadje wapens hebben aangelegd. Daarom zijn er destijds ook geen aanslagen gepleegd in Madrid, Londen en Parijs.
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan wachten ze speciaal op een stel dobbernegers die misschien aan komen drijven om een aanslag te plegen?
Net zoals ze zo even Afghanistan en Irak innamen?Volgens mij is de huidige ellende daar het resultaat van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal wel eerder een complete vernietiging van IS betekenen, tot nu toe hebben ze nog weinig weerstand gehad van de westerse landen, die walsen er zo overeen als het nodig is.
Nee, maar zelfde-laken-een-pak moslimtuig. Punt was dat er genoeg munitie in Europa is om aanslagen te plegen en dat ze hun wapens dus niet mee hoeven te nemen op hun bootjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die in Madrid en Londen, was dat ook al IS?
De ondergang van IS geeft geen machtsvacuüm, net zoals de ondergang van Nazi Duitsland ook niet tot chaos heeft geleid. De landen waarvan het grondgebied nu onder controlle van IS is, zullen weer de macht over dat gebied krijgen. IS zal daarna vast niet helemaal verdwijnen, maar wel flink kleiner zijn geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Net zoals ze zo even Afghanistan en Irak innamen?Volgens mij is de huidige ellende daar het resultaat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |