Terwijl die andere gelovigen nu nog best een hoop sympathie hebben voor IS.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef Leandra het volgende:
Als ze het Vaticaan gaan aanvallen hebben ze gelijk het gros van de andere gelovigen op de wereld tegen zich...
Er IS geen feest al IS is geweest..quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Terwijl die andere gelovigen nu nog best een hoop sympathie hebben voor IS.
Nou, dat is een ander uiterste (want voor de meeste mensen een ver van m'n bed show, dus boeit het weinig), maar zodra ze het symbool van de katholieke kerk gaan aanvallen, zullen de meeste katholieken (en anderen) daar anders tegenover staan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Terwijl die andere gelovigen nu nog best een hoop sympathie hebben voor IS.
Nou, als ze de Sixtijnse kapel opblazen is dat natuurlijk de zoveelste aanslag van die lui op een stukje werelderfgoed. En er zullen vast wel weer onschuldige mensen omkomen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat is een ander uiterste (want voor de meeste mensen een ver van m'n bed show, dus boeit het weinig), maar zodra ze het symbool van de katholieke kerk gaan aanvallen, zullen de meeste katholieken (en anderen) daar anders tegenover staan.
Dat is het idee van Wilders idd, nog beterquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef gelly het volgende:
[..]
We zouden ook kunnen zorgen dat die mensen niet op een boot naar Europa willen stappen.Dat ze daar geen reden toe hebben zegmaar.
Het is mij ontschoten hoe Wilders dat wil bereiken,vertel eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is het idee van Wilders idd, nog beter
http://politiek.theposton(...)vluchtelingen-terug/quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is mij ontschoten hoe Wilders dat wil bereiken,vertel eens.
Schengen is een ramp voor Nederland gebleken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik denk dat het niet lang meer duurt dat de grenzen weer dicht gaan en ik denk dat het nog geeneens een slecht idee is.
Vertel?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Schengen is een ramp voor Nederland gebleken.
Maar als je er iets over durft te schrijven krijg je me toch een commentaar...
Want je mag de waarheid niet schrijven volgens de linkse kliek.
Vrijheid van meningsuiting is allen geoorloofd indien deze mening links is.
De Libiers verdienden vroeger goed aan een deal die Khadaffi met Europa afgesloten had om bootvluchtelingen van hun kunsten weg te houden... de huidige libische regering zal vast weer zulk een deal willen afsluiten..quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Libische minister van Informatie
Vervelend inderdaad als je commentaar krijgt op dingen die je verkondigt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Schengen is een ramp voor Nederland gebleken.
Maar als je er iets over durft te schrijven krijg je me toch een commentaar...
Want je mag de waarheid niet schrijven volgens de linkse kliek.
Vrijheid van meningsuiting is alleen geoorloofd indien deze mening links is.
Ja,ik mis het misschien even,maar waar staat een oplossing voor de drang van mensen in Afrika om naar Europa te komen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://politiek.theposton(...)vluchtelingen-terug/
Mij hebben ze sinds dag 1 al tegen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef Leandra het volgende:
Als ze het Vaticaan gaan aanvallen hebben ze gelijk het gros van de andere gelovigen op de wereld tegen zich...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |