Doe alsjeblieft niet voor we weer in BNW zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg nou eens even haarfijn uit waarom een islamitisch Nederland de natte droom van de Amerikanen is, want ik volg je niet helemaal.
Sorry, maar blind achter "onze leiders" aanlopen is wel het laatste wat je zou moeten willen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:22 schreef Duikbril112 het volgende:
En als er al een 'complot' achter zit, is dat vast niet voor niets. We moeten het spel gewoon slim spelen en onze machthebbers zijn beter op de hoogte van de wereld zoals die is, dan wij leken. We moeten vertrouwen hebben dat ze het juiste doen.
Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig naar zijn denkbeelden, want ik weet niet of ik van zo'n uitspraak nou in de lach moet schieten of een potje gaan zitten janken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet voor we weer in BNW zitten.
Onze leiders hebben het beste met ons voor!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:
Sorry, maar blind achter "onze leiders" aanlopen is wel het laatste wat je zou moeten willen.
Denk ook bangmakerij. Wel erg voor de vluchtelingen die nu met argusogen bekeken gaan wordenquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:55 schreef Re het volgende:
alsof die jihadstrijders die boten nodig hebben om terug te keren...
Ik sta juist aan de zijde van de strijd tegen de IS en derhalve tegen de VS. De VS is staatsgevaarlijk, we leven in Nederland immers en zij zijn een vreemde mogendheid die ons bespioneren en onze staat van binnenuit kapot maken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:20 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had, liet ik je je leven opsluiten voor dit soort staatsgevaarlijke uitspraken. Het laatste wat we kunnen gebruiken in de strijd tegen de radicale islam is dit soort tegen de eigen westerse superieure wereld gekantelde denkbeelden! We moeten één worden. Oprotten met figuren die tegen hun eigen wereld en Onze grootmachten zijn!
Dit soort meningen worden niet getolereerd!!!
http://www.ncpn.nl/manifest/2015/05/vranckx.htmquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig naar zijn denkbeelden, want ik weet niet of ik van zo'n uitspraak nou in de lach moet schieten of een potje gaan zitten janken.
Nou goed dan. Je krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik sta juist aan de zijde van de strijd tegen de IS en derhalve tegen de VS. De VS is staatsgevaarlijk, we leven in Nederland immers en zij zijn een vreemde mogendheid die ons bespioneren en onze staat van binnenuit kapot maken.
Ik denk dat ik vaderlandslievender ben dan wie dan ook en zeker vaderlandslievender dan Mark Rutte.
Ik houd van Nederland en mijn eigen Fryslan en daarom is het zaak te weten wie onze vrienden zijn en wie onze vijanden.
Bewijzen genoeg dat de VS achter IS zit, boeken te over over de strijd van de VS tegen de Sovjets en hoe men de Taliban schiep in Afghanistan. Boeken van Parenti onder meer.
Feiten zijn feiten, kameraad.
Ik bescherm dit land, jij bent in woorden anti-IS, maar in daden de grootste IS-fan.
Ik ben niet geïnteresseerd in woorden, mooie woorden zijn mooi, maar niet waar. Ik kijk naar hoe men handelt. En dan is het overduidelijk dat de VS de grootste vriend en billenmattie van IS is.
Inderdaad.Want tot nu toe waren ze meer dan welkom.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk ook bangmakerij. Wel erg voor de vluchtelingen die nu met argusogen bekeken gaan worden
Ik denk dat onze verlichte leiders in eerste instantie het beste met zichzelf voorhebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Onze leiders hebben het beste met ons voor!
Bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Nou goed dan. Je krijgt het voordeel van de twijfel
Hebben we de Russische spion ook weer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik sta juist aan de zijde van de strijd tegen de IS en derhalve tegen de VS. De VS is staatsgevaarlijk, we leven in Nederland immers en zij zijn een vreemde mogendheid die ons bespioneren en onze staat van binnenuit kapot maken.
Ik denk dat ik vaderlandslievender ben dan wie dan ook en zeker vaderlandslievender dan Mark Rutte.
Ik houd van Nederland en mijn eigen Fryslan en daarom is het zaak te weten wie onze vrienden zijn en wie onze vijanden.
Bewijzen genoeg dat de VS achter IS zit, boeken te over over de strijd van de VS tegen de Sovjets en hoe men de Taliban schiep in Afghanistan. Boeken van Parenti onder meer.
Ik bescherm dit land, jij bent in woorden anti-IS, maar in daden de grootste IS-fan.![]()
Ik ben niet geïnteresseerd in woorden, mooie woorden zijn mooi, maar niet waar. Ik kijk naar hoe men handelt. En dan is het overduidelijk dat de VS de grootste vriend en billenmattie van IS is.
Die mafklapper hoeven we hier nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Was Breivik geen ridder van Malta? als Malta hem nodig heeft om het eiland te beschermen wil hij vast opdraven.
Landen uit Europa moeten eens voorbeeld nemen aan het asielbeleid van Zwitserlandquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:28 schreef Woestijnvos het volgende:
IS kan de Zwitserse wacht niet eens aan.
dit. Zie het nog best gebeuren dat dan een vrij grote groep christenen weer ouderwets gaat kruistochtenquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef Leandra het volgende:
Als ze het Vaticaan gaan aanvallen hebben ze gelijk het gros van de andere gelovigen op de wereld tegen zich...
En het initiatief gaat dan uit van die gelovigen zelf? Die pakken een zwaard of pistool uit de schuur en marcheren naar Irak?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:12 schreef Romanus het volgende:
[..]
dit. Zie het nog best gebeuren dat dan een vrij grote groep christenen weer ouderwets gaat kruistochten
Die tijd ligt gelukkig mijlenver achter ons.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het initiatief gaat dan uit van die gelovigen zelf? Die pakken een zwaard of pistool uit de schuur en marcheren naar Irak?
Ik acht het Vaticaan namelijk niet in staat om een compleet leger op te trommelen.
Godzijdank.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die tijd ligt gelukkig mijlenver achter ons.
Nee hoor, die zijn niet zo fundalistisch als de leden van IS ed.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:12 schreef Romanus het volgende:
[..]
dit. Zie het nog best gebeuren dat dan een vrij grote groep christenen weer ouderwets gaat kruistochten
Okee... wanneer gaan ze in de kliniek eens jouw internetprivileges afnemen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik bescherm dit land, jij bent in woorden anti-IS, maar in daden de grootste IS-fan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |