Een aanslag op het Vaticaan zal - denk ik - genoeg reden zijn voor een grondoorlog tussen IS enerzijds en de rest van de wereld anderzijds.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik acht het Vaticaan namelijk niet in staat om een compleet leger op te trommelen.
Neuh.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een aanslag op het Vaticaan zal - denk ik - genoeg reden zijn voor een grondoorlog tussen IS enerzijds en de rest van de wereld anderzijds.
Mag trouwens hopen dat die grondoorlog met IS al een stuk eerder begint. Wat mij betreft hoeven we niet te wachten op een aanslag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hopelijk hoeven we er niet achter te komen wie gelijk heeft.
Dat zal wel eerder een complete vernietiging van IS betekenen, tot nu toe hebben ze nog weinig weerstand gehad van de westerse landen, die walsen er zo overeen als het nodig is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een aanslag op het Vaticaan zal - denk ik - genoeg reden zijn voor een grondoorlog tussen IS enerzijds en de rest van de wereld anderzijds.
Dit dus.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:15 schreef Twiitch het volgende:
En dan? Het is niet dat ze zwaarbewapend op het strand van Italië aanspoelen.
Die libiers willen gewoon een zak geld.
Nee, en je hebt hier natuurlijk geen IS-sympathisanten die een voorraadje wapens hebben aangelegd. Daarom zijn er destijds ook geen aanslagen gepleegd in Madrid, Londen en Parijs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:15 schreef Twiitch het volgende:
En dan? Het is niet dat ze zwaarbewapend op het strand van Italië aanspoelen.
En dan wachten ze speciaal op een stel dobbernegers die misschien aan komen drijven om een aanslag te plegen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, en je hebt hier natuurlijk geen IS-sympathisanten die een voorraadje wapens hebben aangelegd.
Die in Madrid en Londen, was dat ook al IS?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, en je hebt hier natuurlijk geen IS-sympathisanten die een voorraadje wapens hebben aangelegd. Daarom zijn er destijds ook geen aanslagen gepleegd in Madrid, Londen en Parijs.
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan wachten ze speciaal op een stel dobbernegers die misschien aan komen drijven om een aanslag te plegen?
Net zoals ze zo even Afghanistan en Irak innamen?Volgens mij is de huidige ellende daar het resultaat van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal wel eerder een complete vernietiging van IS betekenen, tot nu toe hebben ze nog weinig weerstand gehad van de westerse landen, die walsen er zo overeen als het nodig is.
Nee, maar zelfde-laken-een-pak moslimtuig. Punt was dat er genoeg munitie in Europa is om aanslagen te plegen en dat ze hun wapens dus niet mee hoeven te nemen op hun bootjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die in Madrid en Londen, was dat ook al IS?
De ondergang van IS geeft geen machtsvacuüm, net zoals de ondergang van Nazi Duitsland ook niet tot chaos heeft geleid. De landen waarvan het grondgebied nu onder controlle van IS is, zullen weer de macht over dat gebied krijgen. IS zal daarna vast niet helemaal verdwijnen, maar wel flink kleiner zijn geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Net zoals ze zo even Afghanistan en Irak innamen?Volgens mij is de huidige ellende daar het resultaat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |