Ik ben gewoon slecht in onaardig te zijn.quote:
Ik zei dat LTDVK een lelijke kraan heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer, schijtlollig gaan doen in het Turks zodat niemand het kan lezen.
Harry Specman.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is pas bij Pauw.
Dan ga ik lekker de PvdA'er uithangen met mijn trui en mening.
Ga je met de boot naar Italië?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei dat LTDVK een lelijke kraan heeft.
Ik probeer gewoon vriendelijk te blijvenquote:
Denk dat je dan zo'n kromme piemel krijgt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Als je met die mevr. op die foto seks hebt wat zou er dan gebeuren wor je dan helemaal gek gekronkeld ofzo
Klopt allemaal niet, maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Shit je bent getrouwd en je bent zuster en je doet aan Yoga
Waarom ben ik niet met jou getrouwd
Dat is allemaal online te vinden Adriaan, met je augurk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
Als je met die mevr. op die foto seks hebt wat zou er dan gebeuren wor je dan helemaal gek gekronkeld ofzo
Misschien kan je nog trouwen met de zus van Mani.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Shit je bent getrouwd en je bent zuster en je doet aan Yoga
Waarom ben ik niet met jou getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |