Dan wens ik haar veel succes met het vinden van de personen die daar antwoord op kunnen gevenquote:
Mocht er echt een man nodig zijn dan zijn er genoeg vrouwen die dat dan ook wel kunnen fixenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hahahaha idd. Of er zal maar een lampje kapot gaan ofzo tijdens de meet
Ja of de auto start niet, of het vlees leeft nog, of ze zijn de aansteker vergeten? En dan??quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hahahaha idd. Of er zal maar een lampje kapot gaan ofzo tijdens de meet
Dat is dus de vraag die mij nu bezighoudtquote:
Maar even serieus:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik regel alvast wat extra bedden bij het Brandwondencentrum Beverwijk
Nobody really knowsquote:
Ik ben geen homo helaas voor yats!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Nobody really knows. Probeer het uit zou ik zeggen
Gewoon tieten op de rug tekenen en gaan, niet zo bekrompen johquote:
You just have to askquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag die mij nu bezighoudt
Ik zag dit gewoon aankomenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon tieten op de rug tekenen en gaan, niet zo bekrompen joh
I already didquote:
quote:
Kloon van niemand, niemand recent die jij kent denk ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar even serieus:
Hoi Welkom!
Van wie ben jij de kloon? Naam? Leeftijd? woonplaats? vrijgezel?
Hahahaha proestquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon tieten op de rug tekenen en gaan, niet zo bekrompen joh
Welkom. Mooie leeftijd. goede hoek van het landquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kloon van niemand, niemand recent die jij kent denk ik in ieder geval.
Ro
36
Bois le Duc
Alweer
Gaat hem niet lukkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Nobody really knowsProbeer het uit zou ik zeggen
Ach,dat is er maar eenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Yats dat ze bepaalde mensen overslaat
Helaas voor yats? Hier gaat even iets mis...Ik zit daar niet mee eigenlijkquote:
Yep, hele goede hoek, ik ben te lang weg geweest en pas terug, ik miste mijn kleine stukje eigen Aardequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Welkom. Mooie leeftijd. goede hoek van het land
Ik ben nogsteeds bezig die watervaste stift van mijn rug te wassenquote:
Sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds bezig die watervaste stift van mijn rug te wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |